Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jouw weekend?

+12
Marin
Lady4
kippiee
Rouxxxe
Sarah1985
Oasis
Arwyn
Burn
ExpressoB
Jeanette
Bliss
Kowalski
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 7:32

Ik heb een erg leuk weekend gehad, vooral gister. Was naar een festival geweest met erg mooi weer, heerlijke muziek en leuke mensen. Vandaag ben ik niet veel waard geweest, zo moe en zoveel last van mijn knie en voeten, beetje jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  kippiee zo 3 jun 2012 - 8:37

Jaya schreef:Ik heb een erg leuk weekend gehad, vooral gister. Was naar een festival geweest met erg mooi weer, heerlijke muziek en leuke mensen. Vandaag ben ik niet veel waard geweest, zo moe en zoveel last van mijn knie en voeten, beetje jammer.



Free Your Mind toevallig..??Wink
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 8:39

Ik heb een fijn weekend gehad!

Gisteren bij mijn opa & oma op de koffie geweest, en daarna de hele middag/avond bij mijn ouders doorgebracht. Lekker gekletst, nieuwe dingen in huis bekeken & uit eten geweest. Was erg fijn smile

Vandaag met mijn vriend rustig aan gedaan, lekker lang geslapen, naar de braderie geweest, uitgebreid gebruncht... heerlijk genoten samen! Nu weer op tijd naar bed, morgen beide werken..

Op naar een nieuwe week!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Lady4 zo 3 jun 2012 - 11:15

Maura, verklaar je nader.
Sarah, wat leuk dat jullie naar NL-NI zijn geweest. Leuke wedstrijd om bij te wonen!

Mijn weekend was niet erg bijzonder, ik moest namelijk werken. Gisteravond na mijn werk nog wel even langs een vriendin gegaan en daar een paar wijntjes gedronken. Haar vriend vierde zijn verjaardag en dat was erg gezellig.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Marin zo 3 jun 2012 - 23:35

Oh zo heerlijk! I love you

Zaterdag dus het gala, al om 16.00 zaten we aan de champagne, allemaal mooi aangekleed op een mooie locatie. Lekker gegeten daarna, en daarna begon het echte feest. Veel gedanst met m'n vriend en met andere mensen die ik intussen wel stuk beter ken en om 12 uur was m'n vriend jarig dus had ik champagne geregeld wat uitgedeeld werd en de dj draaide lang zal die leven. Nog meer feesten, nog meer drank, en gisterochtend een fikse kater Wink Maar uiteindelijk viel het wel mee, toch gezorgd voor water tussendoor. 's Ochtends cadeautjes aan m'n vriend gegeven voor z'n verjaardag en beetje brak na het ontbijt teruggereden naar huis. 's Avonds met z'n familie gegeten, was ook echt heel erg gezellig weer.

Oh en het weekend voelt nog niet echt over, want vanavond gaan we -heb ik als cadeautje gegeven- naar Guns n' Roses!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  dolfijn1982 zo 3 jun 2012 - 23:44

zaterdag en zondag me moeder verhuisd, zaterdagavond een verjaardag gehad wat erg gezellig was, zondag eind vande middag nog ff naar het strand geweest met me vriend, en vandaag boodschappen gedaan en nog wat dingen bij me moeder gedaan, en nu wachten tot de zonneboiler man hem komt maken en ondertussen me huishouden doen, en nog ff rustig aan doen heb last van me rug en schouder van het weekend

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Woonplaats : noord-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Mizz_S ma 4 jun 2012 - 0:28

Mijn weekend was leuk. Vrijdag had ik een high tea van een vrijgezellenfeestje van een vriendin. Zaterdag niet zo heel veel bijzonders gedaan, met mn man een stuk gewandeld in een mooi natuurgebied hier en 's avonds kwamen er vrienden langs en hebben we spelletjes gespeeld. Gisteren had ik weer een high tea, dit keer met zelfgemaakte hapjes en een aantal vriendinnen van de middelbare school, 1 hadden we al zo'n 6 of 7 jaar niet gezien dus dat was erg leuk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Suus ma 4 jun 2012 - 0:33

Ik heb ook een leuk weekend gehad, ben een weekendje weg geweest met vrienden. We hadden mooi weer, dus veel buiten geweest en zaterdagavond hebben we uitgebreid gedineerd. Gisteravond zijn we weer thuisgekomen, en hoewel ik drie superleuke weekenden achter de rug heb, ben ik blij dat ik komend weekend weer eens thuis mag blijven Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Lavendel ma 4 jun 2012 - 0:33

Mijn weekend was leuk! Ik was jarig queen en zit nu officieel aan de verkeerde kant van de 20; 26 alweer :O . Ouwe taart. Mijn ouders en zus kwamen op bezoek in Utrecht, lekker door de stad gelopen, op terrasjes gezeten, taart eten etc. En zondag kwamen mijn schoonouders en zus en vriend van mijn vriend eten. Dit weekend genoeg burgelijkheid dus; volgend weekend mijn verjaardags/housewarming/afstudeerfeestje vriend feestje, inclusief wk pakket. drunken Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 3920004554 Nu al zin in!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw weekend?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jouw weekend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum