Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Soms loop je over straat en denk je aan het forum...

+9
Pompoen
Kowalski
Phileine
Sanne_86
Discordia
Jasmine
Leine
Serena
Guus
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Soms loop je over straat en denk je aan het forum... - Pagina 2 Empty Re: Soms loop je over straat en denk je aan het forum...

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 19:12

Geweldig! Inmiddels voer ik de witte legging discussie met mijn moeder, maar ze is te eigenwijs laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Soms loop je over straat en denk je aan het forum... - Pagina 2 Empty Re: Soms loop je over straat en denk je aan het forum...

Bericht  Pompoen vr 1 jun 2012 - 19:53

Oh maar ik mis ook niets aan witte leggings hoor, maar vroeg me af wat voor discussie ik gemist had. Ik zal er zelf sowieso geen aan doen.

Ik zag laats iemand die had een zwartwitte hobbezakjurk zonder mouwen aan, daar onder een wit shirt met korte mouwen en een witte kuitlegging, tregging of strakke broek en daaronder dan weer enkellaarsjes.
Eigenlijk was 't de dirigent van koor en moedt ik er de hele avond naar kijken laughcry ?

En nu hoop ik niet dat ze mee leest natuurlijk...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Queen vr 1 jun 2012 - 22:14

En een witte spijkerbroek dan? Gecombineerd met natureltinten/pasteltinten....

Ik ben een ook witte legging haatster, maar ik draag wel witte tregging (die wel echt een spijkerbroek skinny lijkt trouwens) en een witte spijkerbroek, help Cool
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Sugarfall vr 1 jun 2012 - 22:17

Witte leggings vind ik ook verschrikkelijk, maar witte skinny jeans draag ik wel gewoon hoor. Vooral in de zomer vind ik dat echt niet lelijk.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski vr 1 jun 2012 - 22:26

Ik vind een witte skinny wel mooi bij sommige meiden, maar vind het bij mezelf minder. Ik vind een broek die net van het witte af is of een beetje richting crème gaat mooier! Als het maar in de verste verte niet op een legging lijkt laughcry Ben daarnaast ook een ramp met witte (alle lichte eigenlijk) broeken, ik krijg het altijd voor elkaar om er na 5 minuten al koffie, rode wijn of een andere vieze vlek op te hebben zitten!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: