Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

+32
Burn
TukTuk
SnowWhite
Highway
Mida4you
SoGood
Atelier Madame
Ibbeltje
RYW
Caro
Blond
Oasis
Rouxxxe
Cheesegirl
Bazinga
Leine
Parisienne
girli
duckie
Bliss
Lilypie
Toet
Middleme
Kowalski
Marin
Sarah1985
minoessepoes
dodo
PrimaBella
VanillaRose
sanne-84
Rose
36 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Caro za 2 jun 2012 - 22:42

Ik ben best een beetje trots op mezelf. Ik zie altijd vreselijk op tegen bank gerelateerde zaken en ik krijg het al op mijn heupen als iemand het woord 'hypotheek' laat vallen. Brrrr.. Maar nu we uit elkaar gaan, móet ik dit soort dingen zelf gaan doen. En begrijp me niet verkeerd, ik deed altijd wel mijn eigen bankzaken maar het liefst stelde ik dat uit omdat ik altijd bang was een of ander horrorscenario aan te treffen als ik mijn bankzaken deed.
Nu moet ik sowieso ook de bankzaken voor de nog gezamelijke dingen doen. Daarnaast heb ik binnenkort gesprek bij de bank voor de hypotheek en moest ik stukken uitzoeken. Ik zag er al een paar dagen tegenop: maar heb het net allemaal gedaan en afgetikt :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Burn za 2 jun 2012 - 22:48

Goedzo Caro!

Ik moet vandaag alleen nog gaan bedenken wat ik vandaag ga doen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Marsy28 za 2 jun 2012 - 22:55

Net als vele anderen moet ik het huis schoonmaken, bluh..

Ik heb het intussen opgeruimd dus moet gewoon sopje maken en overal bij langs. De douche moet ik ontkalken en soppen en het toilet. En dan elk hoekje stofzuigen en een dweil erover.

Ik krijg ook bezoek en dat is ook de reden dat ik van mezelf schoon moet maken, anders was ik blijven hangen waarschijnlijk op de bank.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  SoGood zo 3 jun 2012 - 1:40

Sogood schreef:
Sogood schreef:
RYW schreef:Afwassen en bijkletsen met Nour. Het laatste is leuker dan het eerste!

Gezellig! Veel plezier!

Ik moet nog een stoel (opgeknapt antiek = duur) opruimen, staat nu in de openbare ruimte van het appartementencomplex, als het er nog staat. :O

Verder studeren, heb er al 4 uur opzitten vandaag. Dikke ellende, hoeveel saaiheid kan een mens hebben. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 827601



$%^%&^**^^&%$ Fucking stoel is gewoon WEG!!!!

Jaaa! Hij is weer terug gezet na mijn briefje! Very Happy Very Happy Very Happy Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Rose zo 3 jun 2012 - 1:48

Eerst maar een lijstje maken met de dingen die moeten gebeuren;

- Stofzuigen
- Afwasmachine legen + vullen
- De was wat allang droog is opvouwen + opruimen
- 3 wassen draaien
- Huiswerk les 1 maken
- Huiswerk les 2 maken
- Gedeelte van een verslag maken
- Extra slaapkamer opruimen, lijkt nu net alsof er een bom ontploft is Embarassed

Om 3 uur ga ik beginnen, ik ben benieuwd hoever ik zal zijn na een uur... Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 1270000679
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Rose zo 3 jun 2012 - 3:01

Rose schreef:Eerst maar een lijstje maken met de dingen die moeten gebeuren;

- Stofzuigen
- Afwasmachine legen + vullen

- De was wat allang droog is opvouwen + opruimen
- 3 wassen draaien (2e was draait!)
- 3 wassen ophangen (1e hangt)
- Huiswerk les 1 maken
- Huiswerk les 2 maken
- Gedeelte van een verslag maken
- Extra slaapkamer opruimen, lijkt nu net alsof er een bom ontploft is Embarassed

Om 3 uur ga ik beginnen, ik ben benieuwd hoever ik zal zijn na een uur... Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 1270000679

Een uur verder en ben al een mooi stuk opgeschoten.
Ondertussen ook nog 10/15 minuten aan het bellen geweest dus het valt me niet tegen wat ik tot nu toe gedaan heb.
Nu eventjes wat drinken en dan weer verder smile
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Ibbeltje zo 3 jun 2012 - 3:03

Kledingkast opruimen/inruimen Very Happy Ben al een heel eind. Maar moet dadelijk oppassen dus ga morgen verder.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 3:08

Ik ben gisteren verhuisd en het was echt superveel werk! Ik moest ook alle spullen van mijn vriend uitpakken omdat hij niet bij onze verhuizing kon zijn Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 1371890812 Nu heb ik nog 2 koffers met kleding te gaan, nog wat papieren uitzoeken en dan nog wat laatste prulletjes een plekje geven. Hier is mijn lijstje en ik wil het echt vandaag af hebben!

- Gordijnen ophangen
- 2 koffers uitpakken
- Papieren uitzoeken en in mappen doen
- Was afmaken (nog zeker 2 trommels te gaan!)
- Bedden opmaken
- Droge was opvouwen en in de kast leggen
- Laatste spulletjes een plekje geven.

Kijken hoe ver ik ben om 5 uur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 3:08

Mijn man zo ophalen van zijn werk. (anders moest hij zo zielig door de regen fietsen Wink) dan even om boodschappen voor het avondeten. En verder lekker op de bank hangen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Jeanette zo 3 jun 2012 - 4:54

Lekker niks, ook eens heerlijk! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 5:03

Het enige wat ik vandaag nog 'moet' is vanavond naar bed gaan om te slapen. Ik heb alles gedaan wat ik moest doen. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Arwyn zo 3 jun 2012 - 6:32

Ik moet nog steeds mijn lessen voor morgen voorbereiden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 4 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum