Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

+32
Burn
TukTuk
SnowWhite
Highway
Mida4you
SoGood
Atelier Madame
Ibbeltje
RYW
Caro
Blond
Oasis
Rouxxxe
Cheesegirl
Bazinga
Leine
Parisienne
girli
duckie
Bliss
Lilypie
Toet
Middleme
Kowalski
Marin
Sarah1985
minoessepoes
dodo
PrimaBella
VanillaRose
sanne-84
Rose
36 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:35

Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd.. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Kowalski vr 1 jun 2012 - 2:37

Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd.. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 1270000679

Hoe komt het meid?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:41

Kowalski schreef:
Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd.. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 1270000679

Hoe komt het meid?
Vanmorgen gezeik met mijn vriend, ruk geslapen, geen zin in wat komen gaat (ik MOET echt op zoek naar een afstudeeropdracht etc.) en ik heb een tentamen over 2 weken waarvan ik nu al weet dat ik hem niet ga halen terwijl het moet, anders ga ik straks een heel jaar collegegeld betalen voor één kuttentamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Bliss vr 1 jun 2012 - 2:46

Op dit moment moet ik een film afkijken, 'Doodslag', die heb ik laatst opgenomen. Daarna moet ik me omkleden en dan straks eten & verjaardag vieren bij een vriend van me. Zwáár leven Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:49

Kowalski schreef:
Cimic schreef:
Kowalski schreef:Even naar de Perry Sport om te kijken of ze nog oranje kniekousen hebben!Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 281626781

En verder vooral even mijn rust pakkenWat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 394967

Rust, was da?? Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 253468018 Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 1270000679

Weeknie! Maar dat vertelde de huisarts me vanochtend, dus ik dacht ik ga even lekker wijs overkomenWat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 827601

Marin, jammer! Hadden ze dat ook, een shortje?

Oei klinkt niet goed! Beterschapjes! Wel doe dan he! "zegt mevrouw met de grote mond die zichzelf rust moet timmeren' Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Rose vr 1 jun 2012 - 2:51

- Woonkamer opruimen (incl. alle losse onnodige spullen op kastjes/tafels, overal een doekje overheen halen)
- Hal opruimen + kapstok leeg halen
- Keuken opruimen + schoonmaken
- Afwasmachine legen + vullen
- Wc schoonmaken
- Trap schoonmaken
- Was ophangen + nieuwe was erin doen
- Alles stofzuigen
- Alles dweilen (Vloer is een heel stuk schoner dan verwacht)
- Hapjes klaarmaken
- Mezelf omkleden, opmaken etc.
- De planten/accessoires voor het raam veranderen
- M´n verjaardag vieren Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:52

- opruimen
- eten koken
- naar een verjaardag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  duckie vr 1 jun 2012 - 2:54

ik moet nog best wel wat doen vind ik maar ik kan er de zin niet voor vinden dus ik denk dat ik het uitstelWat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 1371890812
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Kowalski vr 1 jun 2012 - 3:07

Cimic schreef:
Kowalski schreef:
Cimic schreef:
Kowalski schreef:Even naar de Perry Sport om te kijken of ze nog oranje kniekousen hebben!Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 281626781

En verder vooral even mijn rust pakkenWat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 394967

Rust, was da?? Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 253468018 Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 1270000679

Weeknie! Maar dat vertelde de huisarts me vanochtend, dus ik dacht ik ga even lekker wijs overkomenWat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 827601

Marin, jammer! Hadden ze dat ook, een shortje?

Oei klinkt niet goed! Beterschapjes! Wel doe dan he! "zegt mevrouw met de grote mond die zichzelf rust moet timmeren' Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 827601

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 3079029344

Yoyo kan me voorstellen dat je daar even chagrijnig van wordt! Hopelijk voel je je snel wat beterWat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  girli vr 1 jun 2012 - 7:54

Yoyo schreef:
Kowalski schreef:
Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd.. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 1270000679

Hoe komt het meid?
Vanmorgen gezeik met mijn vriend, ruk geslapen, geen zin in wat komen gaat (ik MOET echt op zoek naar een afstudeeropdracht etc.) en ik heb een tentamen over 2 weken waarvan ik nu al weet dat ik hem niet ga halen terwijl het moet, anders ga ik straks een heel jaar collegegeld betalen voor één kuttentamen.
Tijd om er wat aan te doen dan! Twee weken is nog redelijk wat tijd om voor een tentamen te studeren. Niet geschoten is altijd mis. *wat een cliche, maar wel waar*
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Parisienne vr 1 jun 2012 - 7:55

Ik moet vanavond nog afwassen Sad

En nog even dweilen en wat opruimen. Morgenochtend komen hier wat Yes-mama's met hun kindjes Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Leine vr 1 jun 2012 - 8:09

Gezellig Parissienne! Veel plezier! (had je mijn pm ontvangen?)

Ik moet nog opruimen en afwassen. Oh en nog meer drinken!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:19

Pippa schreef:Ik heb net al even een rondje door het huis gedaan, dus dat is klaar. Ik wil de koelkast uitsoppen, maar ik ben moe, dus ik zit op de bank en ga niks meer doen... nerd Alleen taco's maken & eten, GTST kijken, mijn vriend knuffelen & een vriendin e-mailen.

Ik heb uiteindelijk de middag geslapen & sta nu koekjes te bakken. Zelfs deze plannen kon ik niet waar maken vandaag hahaha! :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  girli vr 1 jun 2012 - 22:25

Ik heb vandaag ook een flink aantal dingen te doen:

AH
Aldi
Boek ophalen UB

Kleding shoppen
Holland Doc afkijken
Opzet maken reflectieverslag
Slaapkamer opruimen
Geld overmaken
Kip in diepvries stoppen
WC schoonmaken
Gekochte spullen opruimen
Boekenlijst bijwerken
Aan paper werken - tekst Fink
Aan paper werken - criteria afmaken
FRS / Selexyz / Boekenvoordeel
Hema / V&D / Blokker

Puzzelstukjes zoeken
2 aflevering Grey's kijken


Laatst aangepast door girli op za 2 jun 2012 - 21:55; in totaal 3 keer bewerkt
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 22:29

Vandaag was ik er vroeg bij! Very Happy

Dus ik ben al gedoucht, aangekleed en ben zelfs al naar de Lidl en de Jumbo geweest. Verbazingwekkend voor mijn doen, zeer zeker op zaterdag. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 3079029344

Vandaag wil ik mezelf nog opmaken en dan op de fiets richting het voetbalveld. Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga.... Heb erover gedacht een vriend te bellen om mee te gaan, maar ehmz, heb niets aan een vriend die van auto's houdt en niet van voetbal. Al is dit soort voetbal voor iedereen te snappen. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Kowalski vr 1 jun 2012 - 22:31

Maura schreef:Vandaag was ik er vroeg bij! Very Happy

Dus ik ben al gedoucht, aangekleed en ben zelfs al naar de Lidl en de Jumbo geweest. Verbazingwekkend voor mijn doen, zeer zeker op zaterdag. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 3079029344

Vandaag wil ik mezelf nog opmaken en dan op de fiets richting het voetbalveld. Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga.... Heb erover gedacht een vriend te bellen om mee te gaan, maar ehmz, heb niets aan een vriend die van auto's houdt en niet van voetbal. Al is dit soort voetbal voor iedereen te snappen. silent

Koppie op, tieten vooruit en gaan met die banaan! Alleen is eng, maar is alleen maar vervelender als je je achter onzekerheid schuil houdt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Bazinga vr 1 jun 2012 - 22:37

Kamer opruimen :nopompom:

En proberen van 'boodschap-duty' af te komen Very Happy En daarna werken. En hopelijk vanavond naar de bioscoop smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Cheesegirl vr 1 jun 2012 - 22:39

- Werken
- Sauna

Niet heel vervelend opzich dus Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 22:42

Kowalski schreef:
Maura schreef: Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga....

Koppie op, tieten vooruit en gaan met die banaan! Alleen is eng, maar is alleen maar vervelender als je je achter onzekerheid schuil houdt!

Daarom ga ik ook. Heb er wel zin in. En ik ken ze allemaal nog wel van de tijd dat ik elke week aanwezig was. Dus het moet goedkomen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Rouxxxe vr 1 jun 2012 - 22:42

Hm, ik heb een flink lijstje voor vandaag..

Wasjes draaien
Huis opruimen
Boodschappen doen
Stoffen
Badkamer poetsen
Naar de pedicure
Sollicitaties schrijven en versturen

En ik wil vanavond eigenlijk ook nog wat leuks doen met m'n vriend..

Ben benieuwd wat ik allemaal gedaan krijg vandaag haha, maar ben gelukkig maandag nog vrij dus kan dan ook nog wel wat doen..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Kowalski vr 1 jun 2012 - 22:42

Maura schreef:
Kowalski schreef:
Maura schreef: Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga....

Koppie op, tieten vooruit en gaan met die banaan! Alleen is eng, maar is alleen maar vervelender als je je achter onzekerheid schuil houdt!

Daarom ga ik ook. Heb er wel zin in. En ik ken ze allemaal nog wel van de tijd dat ik elke week aanwezig was. Dus het moet goedkomen. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 561177

Ooo veel plezier!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 23:15

girli schreef:
Yoyo schreef:
Kowalski schreef:
Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd.. Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 1270000679

Hoe komt het meid?
Vanmorgen gezeik met mijn vriend, ruk geslapen, geen zin in wat komen gaat (ik MOET echt op zoek naar een afstudeeropdracht etc.) en ik heb een tentamen over 2 weken waarvan ik nu al weet dat ik hem niet ga halen terwijl het moet, anders ga ik straks een heel jaar collegegeld betalen voor één kuttentamen.
Tijd om er wat aan te doen dan! Twee weken is nog redelijk wat tijd om voor een tentamen te studeren. Niet geschoten is altijd mis. *wat een cliche, maar wel waar*

Daarom ben ik gisteravond naar mijn vriend gegaan om te studeren, want mijn studieboek lag nog bij hem en ik ben de hele dag daar alleen. Zo nog even lunchen en dan ga ik aan de slag! Zeker een cliché, maar het is wel gewoon zo. Al is het bij mij 9 van de 10 keer mis nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 23:45

Ik ga zo meteen naar Intents Festival!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Bliss vr 1 jun 2012 - 23:57

- douchen en aankleden (kom net terug van het sporten)
- skypen met mn vriend, hij zit in het buitenland
- ff de stad in
- vanavond VVE-vergadering
- heel misschien daarna nog een drankje in de stad?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Oasis za 2 jun 2012 - 0:05

Scriptie laughcry Gelukkig wel laatste weekend als het goed is! (Zul je zien dat het weer dan minder mooi is..)
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet/wil jij nog doen vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum