Wat moet/wil jij nog doen vandaag?
+32
Burn
TukTuk
SnowWhite
Highway
Mida4you
SoGood
Atelier Madame
Ibbeltje
RYW
Caro
Blond
Oasis
Rouxxxe
Cheesegirl
Bazinga
Leine
Parisienne
girli
duckie
Bliss
Lilypie
Toet
Middleme
Kowalski
Marin
Sarah1985
minoessepoes
dodo
PrimaBella
VanillaRose
sanne-84
Rose
36 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat moet/wil jij nog doen vandaag?
Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd..
Gast- Gast
Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd..
Hoe komt het meid?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Vanmorgen gezeik met mijn vriend, ruk geslapen, geen zin in wat komen gaat (ik MOET echt op zoek naar een afstudeeropdracht etc.) en ik heb een tentamen over 2 weken waarvan ik nu al weet dat ik hem niet ga halen terwijl het moet, anders ga ik straks een heel jaar collegegeld betalen voor één kuttentamen.Kowalski schreef:Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd..
Hoe komt het meid?
Gast- Gast
Op dit moment moet ik een film afkijken, 'Doodslag', die heb ik laatst opgenomen. Daarna moet ik me omkleden en dan straks eten & verjaardag vieren bij een vriend van me. Zwáár leven
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski schreef:Cimic schreef:Kowalski schreef:Even naar de Perry Sport om te kijken of ze nog oranje kniekousen hebben!
En verder vooral even mijn rust pakken
Rust, was da??
Weeknie! Maar dat vertelde de huisarts me vanochtend, dus ik dacht ik ga even lekker wijs overkomen
Marin, jammer! Hadden ze dat ook, een shortje?
Oei klinkt niet goed! Beterschapjes! Wel doe dan he! "zegt mevrouw met de grote mond die zichzelf rust moet timmeren'
Gast- Gast
- Alles stofzuigen
- Hapjes klaarmaken
- Mezelf omkleden, opmaken etc.
- De planten/accessoires voor het raam veranderen
- M´n verjaardag vieren
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
ik moet nog best wel wat doen vind ik maar ik kan er de zin niet voor vinden dus ik denk dat ik het uitstel
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Cimic schreef:Kowalski schreef:Cimic schreef:Kowalski schreef:Even naar de Perry Sport om te kijken of ze nog oranje kniekousen hebben!
En verder vooral even mijn rust pakken
Rust, was da??
Weeknie! Maar dat vertelde de huisarts me vanochtend, dus ik dacht ik ga even lekker wijs overkomen
Marin, jammer! Hadden ze dat ook, een shortje?
Oei klinkt niet goed! Beterschapjes! Wel doe dan he! "zegt mevrouw met de grote mond die zichzelf rust moet timmeren'
Yoyo kan me voorstellen dat je daar even chagrijnig van wordt! Hopelijk voel je je snel wat beter
Kowalski- Ratel
Tijd om er wat aan te doen dan! Twee weken is nog redelijk wat tijd om voor een tentamen te studeren. Niet geschoten is altijd mis. *wat een cliche, maar wel waar*Yoyo schreef:Vanmorgen gezeik met mijn vriend, ruk geslapen, geen zin in wat komen gaat (ik MOET echt op zoek naar een afstudeeropdracht etc.) en ik heb een tentamen over 2 weken waarvan ik nu al weet dat ik hem niet ga halen terwijl het moet, anders ga ik straks een heel jaar collegegeld betalen voor één kuttentamen.Kowalski schreef:Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd..
Hoe komt het meid?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik moet vanavond nog afwassen
En nog even dweilen en wat opruimen. Morgenochtend komen hier wat Yes-mama's met hun kindjes
En nog even dweilen en wat opruimen. Morgenochtend komen hier wat Yes-mama's met hun kindjes
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gezellig Parissienne! Veel plezier! (had je mijn pm ontvangen?)
Ik moet nog opruimen en afwassen. Oh en nog meer drinken!
Ik moet nog opruimen en afwassen. Oh en nog meer drinken!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Pippa schreef:Ik heb net al even een rondje door het huis gedaan, dus dat is klaar. Ik wil de koelkast uitsoppen, maar ik ben moe, dus ik zit op de bank en ga niks meer doen... Alleen taco's maken & eten, GTST kijken, mijn vriend knuffelen & een vriendin e-mailen.
Ik heb uiteindelijk de middag geslapen & sta nu koekjes te bakken. Zelfs deze plannen kon ik niet waar maken vandaag hahaha!
Gast- Gast
Ik heb vandaag ook een flink aantal dingen te doen:
AH
Aldi
Boek ophalen UB
Kleding shoppen
Holland Doc afkijken
Opzet maken reflectieverslag
Slaapkamer opruimen
Geld overmaken
Kip in diepvries stoppen
WC schoonmaken
Gekochte spullen opruimen
Boekenlijst bijwerken
Aan paper werken - tekst Fink
Aan paper werken - criteria afmaken
FRS / Selexyz / Boekenvoordeel
Hema / V&D / Blokker
Puzzelstukjes zoeken
2 aflevering Grey's kijken
Aldi
Boek ophalen UB
Opzet maken reflectieverslag
Geld overmaken
WC schoonmaken
Gekochte spullen opruimen
Aan paper werken - criteria afmaken
Hema / V&D / Blokker
Puzzelstukjes zoeken
Laatst aangepast door girli op za 2 jun 2012 - 21:55; in totaal 3 keer bewerkt
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Vandaag was ik er vroeg bij!
Dus ik ben al gedoucht, aangekleed en ben zelfs al naar de Lidl en de Jumbo geweest. Verbazingwekkend voor mijn doen, zeer zeker op zaterdag.
Vandaag wil ik mezelf nog opmaken en dan op de fiets richting het voetbalveld. Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga.... Heb erover gedacht een vriend te bellen om mee te gaan, maar ehmz, heb niets aan een vriend die van auto's houdt en niet van voetbal. Al is dit soort voetbal voor iedereen te snappen.
Dus ik ben al gedoucht, aangekleed en ben zelfs al naar de Lidl en de Jumbo geweest. Verbazingwekkend voor mijn doen, zeer zeker op zaterdag.
Vandaag wil ik mezelf nog opmaken en dan op de fiets richting het voetbalveld. Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga.... Heb erover gedacht een vriend te bellen om mee te gaan, maar ehmz, heb niets aan een vriend die van auto's houdt en niet van voetbal. Al is dit soort voetbal voor iedereen te snappen.
Gast- Gast
Maura schreef:Vandaag was ik er vroeg bij!
Koppie op, tieten vooruit en gaan met die banaan! Alleen is eng, maar is alleen maar vervelender als je je achter onzekerheid schuil houdt!
Kowalski- Ratel
Kamer opruimen
En proberen van 'boodschap-duty' af te komen En daarna werken. En hopelijk vanavond naar de bioscoop
En proberen van 'boodschap-duty' af te komen En daarna werken. En hopelijk vanavond naar de bioscoop
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
- Werken
- Sauna
Niet heel vervelend opzich dus
- Sauna
Niet heel vervelend opzich dus
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Kowalski schreef:Maura schreef: Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga....
Koppie op, tieten vooruit en gaan met die banaan! Alleen is eng, maar is alleen maar vervelender als je je achter onzekerheid schuil houdt!
Daarom ga ik ook. Heb er wel zin in. En ik ken ze allemaal nog wel van de tijd dat ik elke week aanwezig was. Dus het moet goedkomen.
Gast- Gast
Hm, ik heb een flink lijstje voor vandaag..
Wasjes draaien
Huis opruimen
Boodschappen doen
Stoffen
Badkamer poetsen
Naar de pedicure
Sollicitaties schrijven en versturen
En ik wil vanavond eigenlijk ook nog wat leuks doen met m'n vriend..
Ben benieuwd wat ik allemaal gedaan krijg vandaag haha, maar ben gelukkig maandag nog vrij dus kan dan ook nog wel wat doen..
Wasjes draaien
Huis opruimen
Boodschappen doen
Stoffen
Badkamer poetsen
Naar de pedicure
Sollicitaties schrijven en versturen
En ik wil vanavond eigenlijk ook nog wat leuks doen met m'n vriend..
Ben benieuwd wat ik allemaal gedaan krijg vandaag haha, maar ben gelukkig maandag nog vrij dus kan dan ook nog wel wat doen..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Maura schreef:Kowalski schreef:Maura schreef: Ik vind het alleen super spannend, omdat ik helemaal alleen ga....
Daarom ga ik ook. Heb er wel zin in. En ik ken ze allemaal nog wel van de tijd dat ik elke week aanwezig was. Dus het moet goedkomen.
Ooo veel plezier!
Kowalski- Ratel
girli schreef:Tijd om er wat aan te doen dan! Twee weken is nog redelijk wat tijd om voor een tentamen te studeren. Niet geschoten is altijd mis. *wat een cliche, maar wel waar*Yoyo schreef:Vanmorgen gezeik met mijn vriend, ruk geslapen, geen zin in wat komen gaat (ik MOET echt op zoek naar een afstudeeropdracht etc.) en ik heb een tentamen over 2 weken waarvan ik nu al weet dat ik hem niet ga halen terwijl het moet, anders ga ik straks een heel jaar collegegeld betalen voor één kuttentamen.Kowalski schreef:Yoyo schreef:Nog best wel veel maar ik heb echt een off-day vandaag. Poepiechagerijnig. Heb mijn moeder maar vast gewaarschuwd..
Hoe komt het meid?
Daarom ben ik gisteravond naar mijn vriend gegaan om te studeren, want mijn studieboek lag nog bij hem en ik ben de hele dag daar alleen. Zo nog even lunchen en dan ga ik aan de slag! Zeker een cliché, maar het is wel gewoon zo. Al is het bij mij 9 van de 10 keer mis
Gast- Gast
- douchen en aankleden (kom net terug van het sporten)
- skypen met mn vriend, hij zit in het buitenland
- ff de stad in
- vanavond VVE-vergadering
- heel misschien daarna nog een drankje in de stad?
- skypen met mn vriend, hij zit in het buitenland
- ff de stad in
- vanavond VVE-vergadering
- heel misschien daarna nog een drankje in de stad?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Scriptie Gelukkig wel laatste weekend als het goed is! (Zul je zien dat het weer dan minder mooi is..)
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet jij echt nog doen vandaag?
» Wat moet je allemaal doen vandaag?
» Wat moet je allemaal doen vandaag
» Wat moet jij allemaal nog doen vandaag?
» Wat ik vandaag nog allemaal moet doen - lijstje
» Wat moet je allemaal doen vandaag?
» Wat moet je allemaal doen vandaag
» Wat moet jij allemaal nog doen vandaag?
» Wat ik vandaag nog allemaal moet doen - lijstje
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: