Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+17
Happydobby
Ezzer
mauwmauw
sheila123
Bruintje Beer
Liadan
Pien
Chelle
Smaragdje
Limburg85
Meeko
Pussycat
Annie24
Mamsie
Vancity_girl
Kat1980
Tazz
21 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Annie24 ma 6 jun 2011 - 23:45

Limburg; Y. is geboren op 28-1-2011
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 ma 6 jun 2011 - 23:56

Annie24 schreef:Limburg; Y. is geboren op 28-1-2011

Thanx, ik zal het aanpassen!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Limburg85 ma 6 jun 2011 - 23:59

Annie24 schreef:Even ego (heb nu pauze); ben vanmorgen bij de bekkenbodemfysio geweest. Het ruim een half uur zitten praten over mijn bevalling en mijn klachten. Ze vond me erg sterk in mijn schoenen staan nadat ze mijn bevallingsverhaal had gehoord, welke zij trouwens onder de noemer traumatisch vond vallen Neutral Het was best een diepgaan gesprek en ook erg confronterend. Ik ben nog nooit bij een psycholoog geweest, maar ik kan me nu voorstellen hoe het er daar ongeveer aan toe gaat. We hebben het ook gehad over de pijn die ik nog steeds heb aan mijn onderkant en dan vooral de knip. Ze heeft aangegeven dat ik nog deze week de gynaecoloog moet bellen voor een afspraak ipv pas over 2 maanden (mocht van de gyn terugbellen als het na 6 maanden nog niet over zou zijn) Ze wil weten wat de bevindingen van de gyn zijn zodat zij geen verkeerde oefeningen aan gaat leren die mijn urineverlies evt nog erger kunnen maken. Ik heb nu een plasschema meegekregen waarop ik moet noteren wat en hoeveel ik drink, wanneer en hoeveel ik plas (inc. maatbekertje :P ) en wanneer ik urineverlies heb. Op dit moment draag ik nog dagelijks een inlegkruisje en als ik thuis ben moet ik daar mee stoppen zodat ik kan voelen hoeveel het is doordat mijn ondergoed en/of broek nat is.

Een enerverende ochtend dus angel

Klinkt als een erg goede bekkenfysiotherapeut, die wil echt de oorzaak weten en zeker de juiste oplossing vinden ipv proberen. Kan me voorstellen dat het verhaal weer confronterend is, dat zal het altijd wel blijven denk, maar juist goed om er over te praten omdat het nog confronterend is. Jouw bevalling lijkt me ook echt traumatisch alleen zo'n definitieve stempel maak het verwerk denk niet makkelijker.

Heel goed dat je de gynaecoloog moet bellen, ik ben echt heel erg benieuwd wat er bij jou uit gaat komen gezien ik ook nog steeds last van m'n knip heb. Welk pijn heb jij precies beneden?

Ik ben ook heel benieuwd wat er uit je schema gaat komen en of jullie een juiste oplossing kan vinden voor het vervelende probleem!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 7 jun 2011 - 0:45

Mijn mannetje is vandaag gewoon al weer 2 maanden, wat gaat dat toch snel!

@ Limburg, heb je dan iets gekregen om ongesteld te worden? Nooit meer een knip. Nee, die krijg ik het liefst ook nooit meer, maar als het nodig is doen ze het toch maar..hahaha
Maar slapen is inderdaad het beste medicijn en knappen ze het snelst van op smile

@ Chelle, wat vervelend buikgriep. Hopen dat het snel overgaat.

@ Woezel, wat heeft ze goed geslapen vannacht!

@ Annie, hopelijk gaan de oefeningen die je gaat krijgen dan helpen. Maar dat is ook wat, elke keer je plas opvangen om te kijken hoe veel het is!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Liadan di 7 jun 2011 - 3:27

Annie, het is ons gelukt om ook zo'n schele foto te maken, haha. Hij keek prachtig scheel en hij heeft een dikke onderkin op de foto Laughing .
Wat fijn dat de bekkenbodemfysio alles zo serieus neemt en je eerst ook nog terug stuurt naar de gyn.

Limburg, jij hebt dus een vermoeide nacht achter de rug, hopelijk kwam het idd door de prikjes en slaapt hij vannacht weer heerlijk door.
Mijn eerste menstruatie na mijn vorige bevalling was niet zo heftig, maar de menstruatie die daarna kwam was wel heel erg. Ik liep leeg en had flinke krampen. Gelukkig werd het daarna weer beter.
Toen we gisteren bij de huisarts waren was het abces nog niet open gesprongen en omdat Kian nog zo klein is, heeft hij naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of hij het open mocht maken of dat dat daar moest gebeuren. Het ziekenhuis hier is alleen net verhuisd en ontzettend slecht bereikbaar, na 10 min. kreeg hij een chirurg aan de lijn maar de lijn viel heel snel weg en toen kreeg hij ze niet meer te pakken. Hij heeft ons toen toch doorgestuurd naar de SEH.

Woezel, wat fijn dat de nachten zo goed gaan! Hier is het nog precies om de drie uur voor een voeding, ik hoop dat daar ook snel wat langer tussen komt te zitten want het is wel vermoeiend (vooral omdat Yara tussen 7 uur en half 8 weer wakker wordt en je er dan toch uit moet). Maar Kian drinkt gelukkig wel vrij snel dus ik ben maar ongeveer een half uur bezig met voeden, verschonen en weer in bed krijgen.

Chelle, beterschap!

smaragdje, wauw alweer 2 maanden! Dat gaat snel!

Hier ziet het abces er vandaag best goed uit, gisteren hebben we er nog wat pus uitgekregen en vandaag was het niet dikker geworden, maar wel weer een beetje geel. Er zit dus nog wel wat wat er nog uit moet, hopelijk komt dat er snel vanzelf weer uit.
Vandaag heb ik ook een afspraak gemaakt bij een osteopaat. Donderdag kunnen we al terecht. Kian is als hij wakker is namelijk altijd onrustig en hij huilt dan ook heel veel.
Hopelijk kan een osteopaat iets voor ons betekenen en komt hij iets lekkerder in zijn vel te zitten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Limburg85 di 7 jun 2011 - 4:11

Hier al gegeten, mijn man moet vanavond nog naar een werkafspraak. Nou ja gegeten is een groot woord, het vlees van buiten was heel donker en van binnen rood oeps en de appelmoes was zuur, goed bezig haha.

@ Smaragdje, ja J. ook alweer 2 maanden, gaat echt snel he!

Ik heb niks gekregen maar ben weer aan de pil gegaan, gewoon begonnen zonder menstruatie en die kwam precies weer op hetzelfde tijdstip als voordat ik vorig jaar gestopt was.

@ Liadan, een leuke foto voor later dus als hij groot is haha, ben wel nieuwsgierig naar de foto :-).

Ik kan niet wachten tot hij echt weer doorslaap, heb het gevoel dat m’n vermoeid diep zit, in m’n kleine teen ofzo ;-).

Ik had dat dus gisteravond wat jij bij de 2e had, gisteravond liep ik echt leeg, moest binnen een uur verschonen anders lekte het door, ontzettend krampen en grote stolsels maar vandaag is gelukkig weer helemaal normaal.

Dat verklaard wel het verhaal waarom jullie zijn doorgestuurd naar de SEH en uiteindelijk niks aan is gedaan. Hoe gaat het vandaag met de plek, ziet dat het nog hetzelfde eruit of groter/kleiner geworden? Lees net dat hij niet groter is geworden, fijn! Hopelijk komt het restant er ook nog zelf uit.

Hopelijk kan de osteopaat wat voor K. betekenen.

Lekker dat Y. rond 7/7.30 uur wakker word, door de weeks als S. er is moet die om half 7 eruit en mijn mans wekker gaat om 6.15 alleen die kan nooit opstaan waardoor ik ook altijd klaar wakker ben en S. maar doe.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan di 7 jun 2011 - 4:25

Limburg, je hebt een pm!
Die vermoeidheid herken ik wel, ik slaap elke nacht ongeveer 5 of 6 uur en dan nog onderbroken ook. Maar overdag gaat het wel, ik ben vooral 's avonds heel moe.
Waarom moet S. zo vroeg uit bed als hij bij jullie is, omdat hij naar het kdv moet? Of wordt hij zo vroeg uit zichzelf wakker?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Limburg85 di 7 jun 2011 - 4:30

Liadan schreef:Limburg, je hebt een pm!
Die vermoeidheid herken ik wel, ik slaap elke nacht ongeveer 5 of 6 uur en dan nog onderbroken ook. Maar overdag gaat het wel, ik ben vooral 's avonds heel moe.
Waarom moet S. zo vroeg uit bed als hij bij jullie is, omdat hij naar het kdv moet? Of wordt hij zo vroeg uit zichzelf wakker?

Jij heb ook weer een pm, leuk!

Ja heb ook heel veel weken maar echt 4 uur per nacht geslapen en nu is het wel iets meer maar voornamelijk omdat ik vroeg naar bed ga, R. komt nog steeds dus zijn nog steeds onderbroken. Hij heeft vorige week bij oma en opa geslapen en zelfs dan word ik 's nachts wakker haha en dan nog heel erg moe zijn. Bij mij begint het 's middags maar ik kan ook totaal geen rust nemen.

S. moet vroeg op omdat hij naar het kdv moet en dat is een klein stukje bij ons vandaan en daarna moeten we werken, nou ja ik nog niet maar daardoor brengt mijn man hem nu weer weg en ik straks als ik moet werken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl di 7 jun 2011 - 12:24

Zo daar was ik ook weer eens. Mijn moeder is gister weer vertrokken, Sad
Het is nu wel stil in huis hoor. D moet er ook weer aan wennen want die krijgt nu minder aandacht. Maar dat is vooral lastig voor mij aangezien ze dan gaat mopperen.
Ik heb afgelopen week wel meegelezen, maar geen puf om overal op te reageren. Vanaf nu probeer ik het weer bij te houden.
@ Annie: Fijn dat je afspraak bij de fysio zo positief verlopen is. Ik ben er zelf ook geweest en bij mij is het helemaal over. Ze gaf me ook goede tips mbt pijn bij het vrijen. Dat gaat inmiddels weer helemaal als vanouds Very Happy Dus misschien kan hij/zij je daar ook mee helpen?
@ Limburg: Hoe gaat het met de verbouwing? Hoe lang gaat het duren? Blijven jullie al die tijd op de camping? Je hebt wel erg lang last van je knip. Ik heb er ook wel lang last van gehad, maar toe ze het wildvlees verwijderd hebben was het over. Misschien toch nog eens naar de dokter? Ik heb nog nooit gehoord dat het 6 maanden zou duren hoor. Ik heb nu heel soms nog wel dat ik het voel, maar verder niet.
@ Chelle: hoe was het bij t CB?
@ Woezel: Zag een foto van je kids in t foto topic, mooi gezin heb je. En je meisje is echt een knapperd!
@Liadan: Wat zielig die abces, hopelijk heeft hij er geen last van en is ie snel weg.
@ Meeko: zag op hyves dat je weer moest werken, hoe bevalt het.
@ Kat1980: T wordt al echt een grote kerel, omrollen tandjes. Deze week hoor je meer over het eventuele helmpje toch? Spannend.

Nou ik heb me echt verveeld vandaag, is weer wennen alles alleen doen. Was vanmorgen koffie gaan drinken, maar in je eentje ga je daar ook niet lang zitten. Dus was na een half uurtje weer weg. D vind het wel altijd leuk eropuit te gaan. Dan wil ze steeds op je arm zitten om alles bij te houden en om zich heen te kijken. We krijgen dan altijd veel aandacht van mensen die haar schattig vinden. Beetje irritant alleen dat mensen vaak zeggen what a cute little boy! Zo dom, gister had ze een knal roze jurkje aan, vraagt zo'n oma of het een jongen of een meisje is. Ja wat denk je zelf pff. Ik vind zelf dat je goed kan zien dat het een meisje is maar ja dat zal dan wel niet. Ik kleed haar niet altijd heel meisjesachtig omdat ik ook wel houdt van stoere kleding dus soms kan ik me wel voorstellen dat mensen het niet weten maar toch. ow er wordt hier iemand wakker.

Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 20:34

Hier een wat mindere nacht, nou ja het was laat dat ze eindelijk sliep, 23.30 en toen kwam ze om 4 uur wel. Maar ik ben allang blij dat ze dan na de voeding weer gaat slapen ipv 2 uur wakker.
Hier ook moe hoor toch steeds gebroken nachten. Ga wel op tijd naar bed, maar dan word ik wakker als E naar bed gaat, die huilt dan eventjes, dan komt later man naar bed, als ik pech heb de oudste nog een keer wakker en dan een voeding. En dan gaat de wekker weer om half 7.

Hier was mijn man gister laat thuis en ik moest voor het eerst dus alleen eten en ze naar bed. En dat ging wel goed, wel moest E wat langer wachten en mopperen, maar ja is niet anders. En we aten makkelijk.
Ze ligt nu weer lekker te slapen, straks mag ze weer lekker in de tummy tub.

Annie, hopelijk kan de bekkentherapeut wat voor je betekenen.

vg, ja dat lijkt me wel weer wennnen zo zonder je moeder.
Hier bij de jongens inderdaad ook gehad, echt in het blauw en jongenskleding en dan nog de vraag wat het is.

Limburg, petje af hoor met zo'n kleintje al een verbouwing en verblijven op de camping. Ik zou echt gillend gek worden.

Liadan, hopelijk kan de osteopaat wat betekenen. Hier is E ook wel eens flink onrustig als ze wakker is en bij ons. Maar die is op een gegeven moment wel rustig te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 7 jun 2011 - 21:15

Goedemorgen,

Hier weer een goede nacht, nog niet doorgeslapen maar dat komt van zelf hopelijk, we blijven het nog even uitproberen. Laatste voeding had hij om 23.00 uur gehad en om 05.30 uur kwam hij weer, weer een klein flesje gegeven en daar was hij het weer niet mee eens, toch maar terug gelegd in bed en even gemopperd met het gevolg dat hij niet wakker wou worden om 07.00 uur haha.

Nu ligt hij nog lekker te slapen, hopelijk tot de voeding van 11.00 uur dan kan hij dan proberen wakker te blijven tot de voeding van 15.00 uur. Hier verder druk met o.a. het huishouden, helaas gaat dat hier gewoon door.

Gistermiddag wou ik strijken, sprong de elektriciteit eruit, gelukkig kon ik die zelf maken, ’s avonds wou ik verder gaan met strijken (want die mand lijkt nooit leeg te komen), sprong weer de elektriciteit eruit alleen nu konden we het zelf niet maken, lekker. En ’s middags ook al geen water, lekker dagje gisteren. Maar nu mag ik niet meer strijken van m’n moeder en doet zij dat als ze hier vrijdag zijn :-), vanaf vrijdag zijn m’n ouders hier op vakantie. Wel even lekker, kan ik tenminste ook iets gemakkelijker met het huis bemoeien en ook gezellig, zit al zo lang alleen overdag.

Gisteren had m’n man naar meubels zitten kijken, nou volgens mij gaan we het nooit eens worden, wat hij uitzocht is echt niet mijn smaak, volgens mij gaat hij weer terug in de tijd toen die net op zich zelf woonde, echt mannen dingen en dan ook niet eens bij elkaar passen :-s.

Nu beginnen de pakjes 50/56 R. ook echt te klein te worden, gauw maar wassen en dan in de box opruimen en dan naar zolder, hij is echt ineens hard gegroeid.

Ben al een uur bezig met foto’s te bestellen van de bruiloft die we zaterdag echt nodig hebben, m’n mans moeder is jarig en die krijgt 2 mooie, grote foto’s van onze bruiloft die ze graag wil hebben alleen ze heeft nog geen keuze gemaakt. Nu gaan we voor haar en ons zelf de foto’s in het klein afdrukken zodat we zaterdag toch iets kunnen geven totdat ze beslist heeft alleen het gaat zo traag.

@ Vancity, balen dat je moeder weer is vertrokken, als ze is geweest is het vaak weer even erger met missen he tenminste bij mij terwijl hun nog in NL wonen ;-). Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zo snel alleen ergens heen gaat, tenminste ik niet en daar baal ik weleens van.

Sommige mensen zijn volgens mij echt kippig met kijken naar het geslacht. Hier laatst ook, R. had stoere jongens kleren aan, blauwe jas en zat in de maxi cosi met knal blauwe hoes, vraag ze is dat een meisje, nou nee, terwijl juist vele zeggen dat hij echt een jongens koppie heeft.

De verbouwing is nog druk bezig en nu komt er een beetje vooruitgang. De stukadoor is gisteren klaar mits ze het in de keuken heel laten. Vandaag is de elektricien voor de keuken, vanavond word de vloer geleverd en die word vrijdag gelegd. Vanavond komt de schilder kijken, hopelijk kan die snel beginnen en hopelijk komen ze vanavond ook de radiatoren halen om te spuiten en maandag over een week word de keuken gemonteerd en hopelijk hebben we ook snel meubels, het duurt nog even dus.

Ik had ook gehoopt dat de pijn weg zou zijn toen ze het wild vlees had verwijderd maar helaas, het blijft heel beurs en trekkerig aan voelen en pijn van binnen.

@ Woezel, 23.30 uur naar bed is toch niet zo laat en dan om 4 uur komen? Dat gebeurde en gebeurd bij R. ook of duurde het lang voordat ze sliep nadat ze om 23.30 uur in bed was gelegd?

Heerlijk die gebroken nachten he, hier ook zo erg nog steeds. En dan zag ik gisteren een www van mijn schoonzus staat dat ze al 3 nachten weinig heeft geslapen door d’r dochtertje en dat ze daardoor ziek thuis zit, nou toen brak echt m’n klomp, kan daar zo slecht tegen!

Fijn dat het gisteren goed is gegaan met alle kids toen je alleen met ze was, is toch even anders he, af en toe mopperen is niet erg en je kunt niet alles tegelijk, hier gebeurt dat ook regelmatig als ik alleen ben, om de beurt moeten ze wachten.

Eerst zou de verbouwing voor mijn uitgerekende datum zijn geweest, nou ben echt blij dat dat niet is gebeurd. Ik word nu al helemaal gek, ik kan sowieso al helemaal niet tegen troep en rommel en nu is het nog 100 keer erger.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 7 jun 2011 - 21:17

Mag ik hier even snel inbreken met een vraagje?

IK ben benieuwd namelijk hoe kleding van het merk Lief uitvalt, valt dat net als noppies klein??

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 21:20

Pien schreef:Mag ik hier even snel inbreken met een vraagje?

IK ben benieuwd namelijk hoe kleding van het merk Lief uitvalt, valt dat net als noppies klein??

Klein. Als je maatje 62 hebt gaat die meer door voor maatje 56

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 7 jun 2011 - 21:25

Pien schreef:Mag ik hier even snel inbreken met een vraagje?

Hier vallen juist het merk Lief en Noppies niet klein, eerder groot bij R.

R. had zijn eerste pakje van Lief in maat 50/56 en was veel te groot, nu begin het broekje te klein te worden, nu is hij 9 weken en 4890 gram. Noppies maat 56 past hij juist prima, is zelfs nog iets te lang.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 7 jun 2011 - 21:42

Zo, was een lekker vroegertje vannacht. Om half 11 had hij voor het laatst gedronken, opzich lekker, alleen wilde hij toen om 5 uur weer drinken Sad Gelukkig heb ik toen nog even tot 10 uur kunnen slapen, aangezien hij ook weer lief was gaan slapen. Had even wat slaap nodig angel

@ Limburg, ah vandaar, dan wordt je het meestal weer gewoon ja. Zelf ben ik voorlopig nog niet van plan om daar mee te beginnen, al was ik dat eerst wel. Wat vervelend van die electriciteit!

@ Vancity_girl, leuke week gehad?

@ Woezel, dat is toch niet zo’n hele slechte nacht? Hier heeft hij om half 12 meestal zijn laatste voeding en is dan soms ook rustig een tijd daarvoor al wakker.

@ Pien, ik vind persoonlijk de kleding van lief vrij klein vallen. Die is ongeveer even groot als een gemiddelde maat 56.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 di 7 jun 2011 - 22:11

Zo, weer een hoop gekletst hier! Gezellig!
Hier een waardeloze nacht achter de rug. Mijn vriend beweert er wel 8 keer uit te zijn geweest voor T, maar ik heb het maar 3 of 4 keer gemerkt. Verder ik ook nog 3 of 4 keer er uit geweest. En vanmorgen dronk T maar 120 van zijn fles van 210+7. Je zou verwachten dat je toch wel honger hebt na zo’n nachtje spoken… Ik zal straks nog even zijn mondje checken, want ik dacht gisteren een sneetje in zijn tandvlees te zien. Bij J begon het krijgen van tandjes altijd zo, eerst zag je een klein sneetje en een paar dagen later zag je een wit puntje er uit steken (een tandje dus). Ik weet het dus niet zeker, maar het zou wel een hoop verklaren.
Ook is J opeens druk met op het potje plassen. Mijn vriend had zondag gezegd dat hij een cadeautje kreeg als hij op het potje zou plassen. Terwijl mijn vriend zijn badje aan het klaarmaken was en ik T aan het omkleden om te gaan slapen, komt hij naar me toe rennen met zijn potje waar dus een plasje in zat. Helemaal blij natuurlijk, alleen hadden we geen cadeautje in huis… Terwijl j in bad zat, ik dus maar van zolder een autootje gepakt die vroeger van mijn vriend is geweest en die ingepakt. J was er helemaal blij mee gelukkig. Toen dus gezegd dat hij als hij weer een keer op het potje plast hij dan een mooie sticker zou krijgen. En wat denk je…. Meneer plast dus gewoon nog een keer op het potje. Had ook geen stickers in huis, maar gelukkig vond hij een babyzegel van de etos ook leuk. Maandag dus maar meteen stickers gekocht. Hij heeft er nu al 6, want op het kdv wilde hij maandag en dinsdag niet op het potje plassen. Dat deed hij thuis wel, had hij tegen de leidster gezegd
Vanmorgen ook nog naar het gemeentehuis geweest voor een verklaring omtrent gedrag (heb je nodig als je als pedagogisch werker aan de slag gaat). Heb me namelijk aangemeld bij een gastouderbureau, omdat het toch door mijn hoofd blijft spoken en ik het idee heb dat ik door thuis te gaan werken wat meer rust kan vinden. Op mijn werk weten ze het nog niet, dus zeg er maar niks over op hyves. Ik wil eerst kijken of ik voor september voldoende kindjes kan krijgen voor 3 dagen, voordat ik ontslag neem. Wil namelijk wel een beetje verzekerd zijn van een bepaald inkomen per maand en niet opeens veel minder gaan verdienen dan ik nu doe.

Limburg: Lekker dat R goed gegroeid is! En wat heeft hij zich keurig gedragen. Balen alleen dat de afplatting erger is geworden. Ik zou als ik jou was ook snel zo’n zijliggingskussen aanschaffen en hem dan laten slapen op zijn niet voorkeurskant. En misschien ook nog naar een osteopaat. Heb je al een afspraak bij de fysio gemaakt en zo ja, wat zei die ervan?
Ja. De eerste menstruatie na de zwangerschap was hier ook heel heftig. Had ook opeens weer een beurs gevoel daar beneden, net alsof ik net bevallen was. Nu na al weer 4 keer ongesteld te zijn geweest, is het weer zoals het voorheen was.
Leuk en handig zo’n schema! T is van 31-12-2010 (ja, ik hoor hier eigenlijk niet … Maar goed, was wel 16-01-2011 uitgerekend).

Liadan: Wat zielig van die abces bij K. Ook echt belachelijk dat ze jullie in het ziekenhuis zo lang lieten wachten! Hoe gaat het er nu mee? Ook zielig dat ontroostbare huilen. Heeft hij er ’s nachts geen last van? Hoop dat de osteopaat iets voor je kan betekenen.
Dat is het nadeel van een tweede. Dat de oudste ’s ochtends vaak al wakker is, terwijl de jongste nog slaapt. Wij hadden het geluk dat J de eerste weken vaak tot half 9 sliep. Geen idee waar dat vandaan kwam, want dat doet hij anders nooit. Ja, is die nacht dat ik bevallen ben wel miden in de nacht uit zijn bed gehaald en naar oma gegaan. Dus misschien dat hij gewoon slaap inhaalde of zo.

Annie: Wat een super foto!
Wat een goede bekkenbodemfysio dat ze je eerst wil laten controleren door de gyn. Heb je daar al een afspraak kunnen maken dan? Eigenlijk belachelijk dat ze je 6 maanden willen laten rondlopen met klachten. Hoop dat je snel een oplossing vindt voor het urineverlies, want het lijkt me echt geen pretje.

Woezel: Ook al maat 62, was je meisje ook al groot bij de geboorte dan? Hier nu dan in maat 68 en een enkel ding in maat 74. Maar goed, T was ook maar een ukkie van bij de geboorte.
Fijn dat je meisje nu wel gaat slapen na haar nachtvoedingen, maar kan me voorstellen dat je op bent. Hopen dat ze snel wat langer gaat slapen.

Chelle: Beterschap met de buikgriep!

VG: Jammer dat je moeder weer naar huis is. Hebben jullie het leuk gehad?
Wat een domme mensen als ze vragen of het een jongen of meisje is terwijl ze een jurkje draagt! Ik vind T ook echt een jongenshoofd hebben en kleedt hem naar mijn idee ook jongensachtig, maar vrijdag kreeg ik ook de vraag wat het was. Bij J vroeg iemand in de supermarkt dat ook een keer. Terwijl hij toen al bijna een jaar was en een stoere blauwe jongensjas met blauwe muts en sjaal droeg…

Lief kleding: Ik heb hier 1 shirtje van lief in maat 62, dat T echt niet paste toen hij 62 had. Het viel gewoon als een maat 56.

Zo, ondertussen T weer wakker geworden en hem tussendoor even zijn fruit gegeven. Over 45 minuten weer zijn fles en hopelijk gaat hij zo dan wat langer slapen dan 3 kwartier. Zal ook nog even checken of er nu echt wat zichtbaar is in zijn mond.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:52

Qua tijden hoor je me ook niet klagen hoor. Maar ze was gister al vanaf half zes wakker, dus heeft een hele tijd gehuild omdat ze veel te moe was en niet in slaap kon komen. Dus wat dat betreft duurde het erg lang voordat ze eindelijk sliep.

Kat, zo dat is een onrustige nacht zeg. Wat goed van J dat hij zo op het potje plast.
E was 8 pond bij de geboorte en ze heeft een paar lange benen.

Smaragdje of wat lekker tot 10 uur slapen. Dat kan hier echt niet meer hoor. Geniet nog even vd tijd, voordat je het weet gaan ze niet meer lekker slapen na de eerste voeding..

Limburg, ja tijdens de zwangerschap is zo'n verbouwing ook niets. Vond hier het aanpakken vd tuin al een ramp.

Zo hier even rust, ze liggen gewoon alle 3 in bed. Al zullen de jongens zo wel wakker worden. En dan hopen dat E nog even slaapt want heb de oudste belooft om een cake te maken.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 8 jun 2011 - 3:27

Jeetje, wat hebben jullie veel geschreven! Ik ga een poging wagen....

Kat; wat balen van zo'n rotte nacht! Ben zó benieuwd of het echt door tandjes komt, spannend! Wat knap van J. dat hij op het potje plast! Je hoort ook heel vaak als er broertjes of zusjes bijkomen dat die kleintjes dan op het potje gaan plassen omdat ze luiers voor baby's vinden. Dat werkt dus blijkbaar niet zo bij jullie? Wat leuk/spannend dat je de stap gaat nemen om gastouder te worden. Het is dat je niet om de hoek woont anders had je vast 1 kindje Very Happy

Smaragdje; zolang hij na zijn 1e flesje nog teruggaat is het lekker, toch? Van 11 tot 5 is ook een hele ruk voor zo'n kleintje hé :-)

Pien; hier heeft Y. nog steeds shirtjes van Lief! aan in 50/56. Wat je vaak leest is dat die effen shirtjes met Lief! en Stoer! erop redelijk normaal/groot vallen en alle overige kleding wat kleiner. Noppies valt hier klein, al heeft Y. 1 jasje in maatje 50 welke hij nog steeds past terwijl hij inmiddels al richting de 68 gaat Rolling Eyes

Limburg; heb jij weer met dat stroom, haha! Fijn hoor zo'n schoonmoeder die even je strijk weg komt werken. Wat balen dat dat foto-gedoe zo traag gaat. Alsof je je tijd niet beter kan besteden :P Geen verkeerde nacht toch van 11 tot 5? En daarna nog even lekker terug gegaan Very Happy

De pijn die ik beneden heb is een soort stekende/trekkende pijn alsof er telkens iemand met een naald in het litteken van de knip prikt (zoals zo'n ouderwets prikblok van 'vroeger') of dat er een gewichtje aan wordt gehangen. Als ik het aanwijs wijs ik ook precies het litteken aan zegt mijn vriend. Ook heb ik nog een raar gevoel van binnen; alsof er een gewicht aan de binnenkant is vastgemaakt en dat mijn baarmoeder naar beneden trekt.

Woezel; hmm...jij ook nog gebroken nachten dus zo te lezen Cry Kan je overdag niet een beetje slaap inhalen of is dat bijna onmogelijk door de oudste?

Vancity; haha, ik zie je al helemaal zitten in je uppie met een kopje koffie :P Embarassed Dat sommige mensen het verschil tussen en jongetje en een meisje niet altijd zien snap ik ook niet helemaal hoor. Soms zie je het écht niet, maar meestal is het toch overduidelijk door de kleur kleertjes? Vaak zie je het ook aan de gezichtsuitdrukking vind ik. Stomme mensen :P

Liadan; kom maar op dan met die foto!!! Nou wil ik jouw schele ventje ook zien Laughing Wat fijn dat het abces er wat beter uitziet vandaag. Hoop dat het morgen nog beter is en het snel over zal gaan. Succes bij de osteopaat van de week! Wij zijn met Y. ook naar de osteopaat geweest, maar hier heeft het helaas niet geholpen. Hoop dat het bij jullie wel werkt Very Happy

Chelle; hoe gaat het met slapen/drinken/huilen? Hoe gaat het met alles dus eigenlijk?

Fysio; merk een hele opluchting bij mezelf dat ik het gister met haar over mijn bevalling heb gehad en erkenning kreeg. Vond het een erg fijne vrouw, ook al was ze erg direct. Heb net het ziekenhuis gebeld en helaas kan ik pas 22 juli bij de gyn terecht. Had het wel al verwacht, want toen we het ziekenhuis ingingen om zwanger te worden moest ik ook 8 weken wachten. Ik ben benieuwd wat de fysio daarvan zegt volgende week. Misschien dat zij het ziekenhuis wel kan bellen om te zeggen dat ik eerder moet? Soort bemiddelen ofzo :P

Vanmorgen ben ik heerlijk naar de schoonheidsspecialiste geweest en daarna door naar de Prenatal. Heb weer schandalig veel gekocht: schoentjes, zwembroekje, flessenspenen, 2 shirts en 4 broekjes. Broekjes waren echt nodig, want Y. had nog maar 3 passende broekjes. De andere broekjes waren of te klein en gingen niet meer over zijn luierkontje heen óf zijn kortebroekjes en dat is niet zo fijn als het maar 19 graden is angel Er zal vast nog wel iets teruggaan. Elk broekje heeft een andere pasvorm geloof ik, dus kan me niet voorstellen dat ze alle 4 goed zullen zitten. Elke dag dus maar even wat passen met verschonen. Y. is ondertussen bij mijn moeder geweest, want papa heeft een voetbaltoernooi in De Kuip. Het was de 1e x dat oma écht op ging passen, dus die vond het reuze leuk, hihi.

Verder gaat het hier hartstikke goed. Y. ligt ongeveer om 23 uur op bed en slaapt dan tot 8.30 uur ongeveer. Alleen als hij naar de opvang moet maken we hem eerder wakker. Overdag gaat het slapen ook goed, al merken we wel dat hij nu langer wakker wil zijn, maar geef 'm een speeltje en meneer is tevreden Very Happy De ene dag krijgt hij 5 flessen en de andere dag 4. Ligt er een beetje aan hoelaat hij wakker is en hoe hij overdag slaapt. We laten het hem nu dus lekker zelf bepalen, dan komt er vanzelf een tijd aan dat hij een paar dagen achter elkaar op 4 flessen zal zitten en dus definitief de 5e fles heeft laten vallen. Voorlopig ligt hij nu alweer vanaf 13.30 uur te tukken (is heel de ochtend wakker geweest bij oma, want alles was natuurlijk hartstikke interessant voor 'm Wink ) Vandaag zal hij dus wel op 4 flessen uit gaan komen.

Meiden; een hele fijne dag verder!!!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Chelle wo 8 jun 2011 - 3:45

Hi dames!! Hier ben ik weer eens!!

A. ligt lekker op bed. Mijn moeder is vandaag langs geweest om met A. te zijn. Ze heeft haar lekker gebadderd en met haar geknuffeld. Oma is dus helemaal blij! haha!
Met mijn buikje gaat het gelukkig weer wat beter! Denk ook dat het kwam door de moeheid. Ik ben gewoon (nog steeds) niet gewend zo weinig te slapen. Vroeger had ik altijd 8 uur slaap nodig, en nam die ook. Tja, dan valt dit even vies tegen! :shock:

Gister zijn we bij het CB geweest. A.nne is 49,5 cm lang(kort) en weegt 3340 gram. Ze zit nog wel binnen de lijnen maar is wel een klein meisje. Maar ach, ik vind het wel schattig! angel

Vannacht eindelijk weer eens een goede nacht gehad. Om 23.00 uur ging ze lief slapen en om 2.00 uur werd ze zelf wakker voor de fles. Daarna heb ik weer geslapen van 3.00 tot 6.00 uur want moest weer eens naar de fysio en wilde ook gelijk weten of ik het sochtends ga redden voor als ik weer naar mijn werk moet. En ik heb het nog gered ook! Laughing

Nu even terug lezen en reageren hoor!;

@ Limburg, Wat goed dat het slapen met R. zo goed gaat!
Ik vind het inderdaad heeeerlijk dat we van de kraamvisite af zijn! Lekker mijn leventje weer oppakken maar nu met A. erbij. Heerlijk een gezinnetje zijn!
Oh, over de fles en de badcape staat aan het stukje aan Annie Wink. Denk dat aan het flessen-drama niets te doen is...

R. alweer zijn eerste prikjes gehad!? Of heeft hij eerder al prikjes gehad? Zo zielig is dat he!? Ik zie daar ook best tegenop.

Wat een lekkere tijden om R. eten te geven. Wij geven: 6-10-14-18-22-2.00 en dan 90cc + 3 schepjes.
Hoeveel geef jij R.? Volgens mij had je het al eens gezegd maar moet dan weer terug zoeken.

Oh jee, is R. zijn hoofdje aan het afplatten? Wij zijn gister bij het CB hier ook op gewezen. A. heeft een voorkeurshouding om met haar hoofd naar rechts te liggen en heeft nu een platter stukje daar op haar hoofd. Maar ja, als ik haar hoofd draai, draait ze hem net zo hard weer terug! haha!

@ Woezel, Ik heb je inmiddels geaccepteerd op hyves hoor!
Oh ja, als ze al in een wiegje ligt, ligt ze inderdaad al geborgen. Bij mij ligt ze in een ledikant en dat is best groot voor zo'n klein meisje.
Ik zet nu trouwens niet meer mijn wekker. Ik merk dat ze zelf hard genoeg roept voor een flesje Wink en dat is altijd rond 2.00 uur.

Met het warme weer heeft A. hier gewoon nog een broekje met romper zonder mouwen en een truitje met lange mouwen aan. Maar soms is dat al erg warm omdat we een plat dak hebben, dus dan doe ik vaak haar broekje (en sokjes als ze die aan heeft) uit.

@ Liadan, zozo, K. doet het goed zeg!! 4520 gram alweer! A.nne weegt nog niet eens zoveel na 4 weken! haha!!
Tja, die dag en nacht ritme moet hier er nog steeds inkomen. Overdag slaapt ze als een roosje en snachts begint de ellende. Helaas werkt de badcape-truuc nog niet zoals gewenst.
Is je kraamvisite al op gang gekomen?

En hoe gaat het nu met zijn abces? Sneu hè voor zo'n klein mannetje! Cry

@ Kat, hoe gaat het nu met T.? Komen de tandjes echt door?
Wat goed dat J. op het potje gaat zeg! Maareeehhh... een beetje een oud kadotje geven.. dat kan natuurlijk niet he!? haha!!

@ Annie, helaas nog niet kunnen blijven juichen met de badcape. Maaaar we houden hoop en we blijven het proberen! Wink Heb wel het idee dat ze het fijner vindt.
Het raadsel met het kwijlen van A. is inmiddels bekend. Ze slikt niet na elke slok. Dus ze doet; zuig-zuig-zuig-slik. Tja, dan is je mond al vol en krijg je niet alles weg geslikt. Dus een kleiner gaatje heeft ook geen zin want dan doet ze nog veel vaker zuigen en 1 keer slikken. nerd

Wat vervelend trouwens zeg, je bezoekje aan de gyn! Je zou toch denken dat vrouwen rustiger aan doen omdat ze "weten" hoe het is?
Maar je zegt dat je ook in de mmm heb gelopen om zwanger te raken? Mag ik vragen wat je hebt gedaan?
Ik ben zwanger geraakt door IUI na de derde keer... Het heeft bij ons bijna 3 jaar geduurd Cry .

Is Y. al inmiddels omgerold? Ik hoop inderdaad niet dat het op het kdv gebeurd! haha! Ik zie het al voor me: "joh, dat heeft ie thuis ook al zoooo vaak gedaan! angel nerd "

En hoe gaat het met je plasschema? Wat een gedoe om alles op te moeten vangen en te noteren zeg! Maaaar... het is voor een goed doel! Goed dat je even een gesprek met je bekkenbodemfysio heb gehad. Het lijkt me erg vervelend om niet met een fijn gevoel terug te kijken op je bevalling, en al helemaal niet als je het meeste niet eens heb onthouden. hug

@ Smaragdje, wat heerlijk dat J. zo lekker doorslaapt zeg! Dat geeft mij weer hoop Wink

@ Vancity, welkom terug!! Wink
Haha!! Wat grappig dat mensen denken dat D. een jongen is (in een roze jurkje). Wat zijn sommige mensen toch heerlijk snugger hè!? nerd

Ik merk trouwens wel dat jullie allemaal slechte nachten hebben. Volgens mij als we een groepsfoto van ons allemaal zullen maken zien we alleen maar een hoop wallen op de foto! hahahaa!!!
Ik dacht altijd dat ik de enige ben met zulke slechte nachten, maar (helaas) weten jullie hoe het voelt om te smachten naar een laaange nacht lekker slapen...

Morgen ben ik jarig! Ik heb iedereen gezegd dat ik het niet vier dus ben lekker alleen met mijn meisje. Houden we samen een gezellig feestje! Heerlijk rustig! Lekker op bed tutten en knuffelen. Kijk er nu al naar uit!!

Fijne dag verder iedereen!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Limburg85 wo 8 jun 2011 - 3:57

Blegh ik heb m´n dag niet vandaag, wat een saaie dag. Volgens mij ben ik blij dat ik straks weer kan werken, m´n wereld lijkt wel erg klein geworden te zijn.

En ik ga ook niet meer naar mijn man luisteren betreft R. want daardoor is R. vanmiddag weer steeds aan het huilen met naar bed gaan terwijl het juist zo goed ging. Word tijd dat hij eens een paar dagen met hem alleen is volgens mij. Ik weet dat hij natuurlijk al ervaring met S. had maar R. is S. niet. Zo genoeg gezeurd ;-).

Toen straks fysio voor R. gebeld en word terug gebeld door de kinderfysiotherapeut voor een afspraak.
Ik lees regelmatig dat jullie ’s ochtends terug gaan naar bed, heerlijk wou dat ik dat ook kon maar ik heb daar geen rust voor in m’n hoofd, als ik ’s ochtends niet de dingen doe die gedaan moeten worden, is de kans aanwezig dat ik de hele dag niks kan doen door R., hoe doen jullie dat?

En net de bevestiging gehad van de keuken, 17 juni ’s ochtend word de keuken geleverd en 21 juni tussen 6.30 en 7.30 komt de monteur hem monteren. Weer een dag later dus, schiet lekker op.

@ Smaragdje, vroegertje? Dat is hier normaal of soms aan de late kant haha. Maar je wend volgens mij snel als ze later komen. Lekker tot 10 uur geslapen.

Gaan jullie een ander voorbehoedsmiddel gebruiken?

@ Kat, heb je nog het mondje van T. gecheckt? Hoop voor hem dat het een tandje is en dat deze snel doorkomt, dit is ook niks voor jullie allemaal.

Wat goed van J. dat hij nu op het potje plast, hopelijk houdt hij het goed vol, zou fijn zijn met de zomer in zicht!

Wat goed dat je misschien je gevoel gaat volgen om gastouder te worden, ik hoop voor je dat het je gaat lukken! Jammer dat je ook niet hier in de buurt woon ;-).

Kreeg jij dat advies om de zijliggingskussen te gaan gebruiken? Ik ben benieuwd wat ze hier aan de afplatting gaan doen. Zag jij het ook alleen? Hier lijk het echt net of ik de enige ben die de afplatting zie en het cb natuurlijk. Is T. ook bij de osteopaat geweest?

Heeft die wat los gemaakt? Ik heb net voor een afspraak gemaakt (is nu niet zo makkelijk omdat we op de camping zitten en hier maar 1 auto hebben ipv 2 en ze willen aan huis komen maar dat gaat door de verbouwing ook niet).

Ik zal de datum van T. er in zetten!

@ Woezel, herkenbaar dat gehuil omdat ze te moe zijn, daar heeft R. soms ook last van en is dan ontroostbaar, soms is zelfs zijn speentje dan niet goed.

Lekker cake gebakken? Ga ik ook met S. doen als we de nieuwe keuken hebben, alleen nog eerst een opstapje voor hem halen dan kan die echt helpen.

@ Annie, lekker geshopt! Ben erg benieuwd wat je heb gekocht. Ik heb hier weer zat maat 62 al moet ik nog wel dingen terug sturen en opnieuw bestellen. Van de korte broeken moet R. wel 56 hebben anders zijn het net lange broeken maar ziet er niet uit haha.

M’n moeder doet de strijk, heerlijk! Anders had mijn mans moeder het ook willen doen, we hebben daar echt geluk mee.

Nee helemaal geen verkeerde nacht tot 5.30 uur, is tenminste weer langer dan 4 of 5 uur er tussen dus het begin is er weer :-). Y. kan echt al goed door slapen, knap! Kijk ook uit naar dat moment.

Herkenbaar de pijn, hier heb ik ook een heel trekkerig gevoel aan de linker kant (die kant is de knip gezet) en dat loopt naar binnen toe en steken en het gevoel dat het dik is en het voel beurs van binnen en dat levert steken op bij aanraking en heb het gevoel dat de linkerkant naar beneden word getrokken, ik weet alleen niet of de pijn bij mijn wond zit, weet niet precies waar die zit.

Hoe is het tot nu toe gegaan met noteren van je drinken en plassen?

Y. en oma dus beide een lekkere ochtend gehad. Hier staan de oma’s ook om R. te springen, die regelen het al helemaal haha. R. is op maandag keer met S. mee geweest naar oma zodat ik het huis kon inpakken en R. moet voortaan iedere maandag mee van hun haha. En de andere oma en opa regelen het liefst een uitje voor ons waarbij beide kids niet mee kunnen ;-).

Nog geen verandering bij Y. bij het draaien?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 wo 8 jun 2011 - 4:05

@ Chelle, ook even op jouw reageren, jij heb precies een reactie geplaatst toen ik aan het typen was.

Hier valt het weinig slapen ook tegen hoor, ook al kan ik iets langer slapen, het is niet genoeg voor de vermoeidheid die er zit. Vorige week kreeg ik zelfs te horen dat ik er slecht uit zag :-( maar gelukkig deze week alweer 2 keer dat ik er goed uit zag. Balen dat je weerstand minder word he bij vermoeidheid en dat je je zelf dan ook minde fit voelt.
Keurige nacht van A.!

Volgens mij was R. rond de maand ook zo, is raar om dan baby’s te zien van ongeveer even oud maar een stuk groter. Je meisje groeit goed dus niet erg dat het een kleine meid is.

Hier ook maar bij neergelegd dat hij nou eenmaal een erge knoeipot is en niks aan te doen is behalve heel veel wassen haha. Hier lijkt het ook of R. niet alles weg geslikt krijg, denk dat A. en R. hetzelfde hebben.

R. heeft afgelopen maandag 2 prikjes gehad en 30 juni krijgt hij de volgende 2 :-( al viel het al met al mee. Ik zag gelukkig niet op tegen de prikken zelf maar wel zielig dat hij er zo’n last van had.

R. zijn afplatting zit ook aan de rechterkant en hij kan zijn hoofd wel draaien, moeizaam maar draait hem meestal gelijk weer terug, heel af en toe ligt hij op de linkerkant. Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen. Jij heb dus ook een boekje mee gekregen met tips en kijken ze de volgende keer er weer naar?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 8 jun 2011 - 6:21

@ Kat1980, wat goed dat J op het potje aan het plassen is!

@ Woezel, ik geniet daar inderdaad van ;-) moet zeggen dat ik het ook wel nodig heb, aangezien hij ’s avonds vaak al een tijd wakker is voor zijn laatste voeding (dan wilt hij juist niet slapen). En is de cake gelukt?

@ Annie, ja, maar hij slaapt steeds rond de 7 uur door smile nu 6,5 uur dan, alleen normaal is zijn late voeding later en komt hij om 7 uur. Dan is het al lichter, werkt voor mij beter om wakker te worden ;-) Maar wat moet je lang wachten voordat je bij het ziekenhuis terecht komt!

@ Chelle, met dat slapen komt het allemaal nog wel hoor! Maar ze worden al snel genoeg groot hoor, dus geniet er nu nog maar van dat ze nog niet zo heel groot is smile Alvast gefeliciteerd!

@ Limburg, dat is voor mij een vroegertje ja, aangezien hij normaal om half 12 zijn laatste voeding heeft en dan pas weer om 7 uur moet ;-) Dan is 5 uur opeens weer vroeg…je raakt er inderdaad snel aan gewend. Al heeft hij er weer 6,5 uur er tussen gehouden, van mij mag hij toch later zijn laatste voeding hebben. Hij heeft mij de laatste tijd wat dat betreft wat te veel verwend denk ik ;-)
Voorlopig denk ik dat we gewoon condooms gaan gebruiken als voorbehoedsmiddel. Weet eigenlijk niet of ik voor een jaar weer aan de pil wil beginnen. Ik zou zo wie zo een pil moeten nemen die ik elke dag moet slikken zolang ik borstvoeding geef zonder stopweken. Dat vind ik dus niet zo handig eigenlijk, want heb het idee (misschien stom hoor) dat die dan ook minder goed zal werken.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl wo 8 jun 2011 - 18:35

Ik denk dat ik het win qua slechte nacht Sad
D is echt zowat elke 2 uur wakker geweest. En ze wilde niet in dr eigen bedje slapen, dus heb haar maar bij ons genomen. Ze slaapt zowiezo in een ledikant naast ons bed, maar blijkbaar wilde ze nog dichter bij papa en mama zijn. smile
Nadeel is dan dat ik stukken lichter slaap met haar naast me, en ik lig dan de hele tijd met mn gezicht naar haar toe en wordt dus stijf wakker. Overdag was ze wel heel gezellig. We zijn naar de mall geweest en s'middags nog even lekker gewandeld en van het zonnetje genoten. Nu ligt ze inmiddels na 45 min eindelijk te slapen, nu hopen dat deze nacht beter gaat. Misschien is het bij haar ook wel een tandje hoewel ik niks voel. Ze is constant op dr handjes aan het knagen en als ik mn pink in dr mond doe gaat ze daar ook op 'bijten'. We wachten maar af.
@ woezel:lijkt me echt pittig een baby en dan nog 2 jonge kinderen, maar zo te lezen gaat het je goed af smile
@ Limburg: jullie zitten nog wel even flink in de verbouwing dan, maar dan heb je wel lekker alles nieuw. Ik ga opzich wel vaak ergens alleen naar toe, maar dan ben ik ook snel weer thuis. Vind het zo zonde veel binnen te zitten als het mooi weer is. Ga wel eens naar het park en dan zijn daar heel veel andere moeders. Helaas ben ik te verlegen om die aan te spreken en als ik daar dan een half uurtje heb gezeten ga ik maar weer naar huis.
@Smaragdje: ik heb een hele leuke week gehad, het weer was super lekker dus veel er op uit geweest. Ook wat verder weg want in mn eentje blijf ik toch vaak wat dichterbij huis, vind het zo'n gedoe met de metro en de bus enz, we hebben nl maar 1 auto. Je went idd snel aan langer slapen, ik ben echt helemaal op na afgelopen nacht. Ging het deze nacht beter?
@Kat: Wat goed van J dat hij op het potje plast, haha moest wel lachen om zn opmerking op het kdv. Gaaf dat je gaat proberen gastouder te worden, gaat je vast lukken!
@Annie: het was niet eens een kopje koffie maar een latte van de Canadese versie van Starbucks smile Ga ik elke dag wel halen, maar meestal loop ik dan weer verder. In je eentje is het zo ongezellig zitten. Heb natuurlijk wel D bij me, maar die heeft nooit zoveel te vertellen :P Jij hebt wel een lekker dagje gehad zeg!
@Chelle: Hier ook nog eens gefeliciteerd! Je eerste verjaardag als mama. A is goed gegroeid of niet? Zo gek dat ze nu nog steeds kleiner is dan D was bij haar geboorte ( 3510gr en 53 cm) Idd wel 'fijn' om te lezen dat je niet de enige bent die slechte nachten heeft.

Voor de tabel D is 14 jan geboren.

Morgen ( voor jullie al vandaag haha) ga ik D's Nederlandse paspoort ophalen, dat hebben we al een tijdje geleden aangevraagd maar is nu pas klaar. Dan heeft ze officieel twee nationaliteiten. Vraag me eigenlijk af of ze nu de rest van haar leven zowel Nederlands als Canadees blijft. Sommige mensen hier zeggen dat ze zal moeten kiezen als ze 18 is. Morgen maar eens vragen op de ambassade.
Fijne dag allemaal!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Limburg85 wo 8 jun 2011 - 20:19

Goedemorgen meiden,

Hopelijk vandaag een betere dag, gisteren had ik zelf een slechte dag, zat slecht in m´n vel waardoor ik helemaal niks kon hebben.

Ons manneke was het vannacht weer niet met het flesje eens, een drama maar uiteindelijk is hij toch lekker gaan slapen en heb ik hem voor de fles van 7.00 uur wakker moeten maken.

Gister bericht gekregen dat ze de keuken pas dinsdag 21 juni komen plaatsen ipv 20 juni :-(, hopelijk zijn ze met 1 dag dan klaar.

Verder is gisteren ook de schilder langs geweest maar kan pas over 3 weken omdat het stucwerk ontzettend nat is maar hij vond het wel erg mooi gedaan. Nu nog nadenken welke kleur we er op doen, hij raadde wit af en zei dat we voor een ral kleur moesten gaan.

Ook bericht van het kdv gekregen en de intake en proefdraaien gaat in week 24 of 25 gebeuren, dat schiet dus al op.

Helaas nog niet terug gebeld door de kinderfysiotherapeut, hopelijk gebeurt dat wel vandaag.

@ Smaragdje, hier zat ik eerst te twijfelen aan een spiraaltje alleen omdat wij over een klein jaartje waarschijnlijk voor nog een kindje willen gaan, leek me dat niet handig vandaar weer aan de pil (dat heb ik totaal niet gemist tijdens de zwangerschap).

Hoe heeft J. het vannacht gedaan?

@ Vancity, balen dat jullie zo’n slechte nacht achter de rug hebben, heeft ze dit vaker? Het ging de laatste tijd juist goed toch? Balen!

Vind het knap dat je alleen op stap gaat, zelfs het wandelen hier lukt niet echt, als ik geen doel heb, lukt het me niet om te gaan wandelen en hebben helaas ook geen park in de buurt :-( terwijl als mijn man er bij is, lukt het wandelen wel.

Ik ben ook zo dat ik niet gauw andere mensen aanspreek, vind ik ook jammer zou het toch wat gemakkelijker maken.

Ik zal de geboortedatum dat D. in het tabel zetten!

@ Chelle, gefeliciteerd met je verjaardag!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 wo 8 jun 2011 - 20:21

Kat1980T.imon31 december 2010
Vancity_girlD.aphne14 januari 2011