Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+17
Happydobby
Ezzer
mauwmauw
sheila123
Bruintje Beer
Liadan
Pien
Chelle
Smaragdje
Limburg85
Meeko
Pussycat
Annie24
Mamsie
Vancity_girl
Kat1980
Tazz
21 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Chelle di 5 jul 2011 - 3:33

Hoi meiden! Ik ben er ook weer eens! Heb afgelopen week beetje druk gehad, en als ik eraan terug denk weet ik eigenlijk niet eens meer met wat... haha!!
Hier gaat alles lekker! A. slaapt nog steeds best goed! Ze valt rond 23.30 in slaap en wordt om 6.00 uur wakker. Ik geef haar dan de fles, mijn man gaat om 7.00 uur de deur uit, en ik slaap dan met A. in mijn bed lekker tot 10.30 uur door. Heerlijk!
Begin mijn slaaptekort nu eindelijk een beetje in te halen!
A. ligt nu lekker te slapen dus ik ga even rustig reageren.

@ Sheila, leuk dat je hier mee komt kletsen! Volgens mij ken ik jou inderdaad ook wel, maar weet eigenlijk niet meer zeker.. Embarassed In welke topic over "zwanger worden" zat jij nou? Ken jij mij eigenlijk nog wel? Zo niet, zal ik me even voorstellen Wink
Ik ben 29, mijn man 42 en onze dochter A.nne is morgen alweer 2 maanden! De tijd gaat zo snel! Dit is ons eerste (en laatste) kindje. Hier hebben we bewust voor gekozen. Maar ja, je weet nooit wat de toekomst brengt. haha! (dat is tenminste wat iedereen zegt).
Ik heb nog verlof en moet 1 augustus weer aan het werk. A. gaat dan 2,5 dagen naar kdv en zie er nu al als een berg tegenop! Cry
Hoe heten jouw kinderen eigenlijk?

@ Bruintjebeer, heb jou al een tijdje hier niet gezien toch? Gaat alles goed met je? (en met je kindjes?)
Wat fijn dat D. goed uit het flesje drinkt en zo toch nog BV krijgt. Knap dat je dat volhoudt!
Hier gebruik ik voor A. ook (nog steeds) infacol, het helpt erg goed bij haar en zie er eerlijk gezegd tegenop om het af te gaan bouwen.

@ Kat, fijn dat T. goedgekeurd is op het CB! Altijd leuk als ze net alles doen bij het CB zodat ze zien dat ie het goed doet toch!?
Zozo, jij bent lekker sportief! Ik moet ook maar eens beginnen met wat te doen, maar steeds komt er weer iets tussen. Er zijn zooooveel leukere dingen om te doen Laughing

@ Vancity, leuk zeg dat je met D. bent gaan zwemmen! Ik kijk er heel erg naar uit om dat met A. te gaan doen. Denk dat ik eens ga informeren naar babyzwemmen. Lijkt me zo leuk!
Hier gaat alles goed hoor! A. begint eindelijk een beetje te groeien. Ze zit nog steeds in maat 50 maar rompertjes van 50/56 begint ze ook inmiddels in te passen hoewel de kleertjes van 56 wel weer veel te groot zijn.
Ik lees dat jullie je koophuis hebben aangehouden in NL?! Dat kost nog eens wat! Heb je dat goed kunnen doen met 2 huizen? En hoe gaat dat eigenlijk met verhuizen? Ik neem aan dat je héél erg veel mee moet nemen in het vliegtuig?

@ Limburg, wat fijn dat je eerste werkdag goed ging!
Waarom heb je een vreemd gevoel van R. bij oma? Doet ze dingen wat jij liever niet wil?
Mooi dat het goed gaat met het hoofdje van R.! Toch weer een zorg minder!

Wel vervelend dat R. niet zo heel goed drinkt en niet makkelijk in slaap komt. Gewoon je eigen gevoel volgen over het drinken hoor!
Ik geef A. 5 voedingen per dag op de tijden:

6.00 uur 150 cc en 5 schepjes
10.00 uur 120 cc en 4 schepjes
14.00 uur 120 cc en 4 schepjes
18.00 uur 120 cc en 4 schepjes
22.00 uur 150 cc en 5 schepjes

Soms als ik merk dat ze veel trek heeft doe ik ipv 120 wel 150 cc. Dit gaat erg goed. Sochtends en savonds heeft ze meer honger ben ik achter gekomen dus dan geef haar meer. En als ze overdag een keer wat minder drinkt is dat niet zo erg want dan heeft ze toch al 2 keer een grotere fles.

Oh, en hier lekt ze nog steeds lekker hoor! haha! Hoewel ze heeel soms ineens niet lekt. Maar meestal als ze erge trek heeft dan gaat ze schrokken en gaat ze lekken. nerd En als ik haar dan even laat pauzeren wordt ze ook boos! haha!!

En over dat slapen, is het niet een idee een puckababy te kopen? Ik heb deze voor A. omdat ze steeds met haar armpjes aan het zwaaien is en dat werkt super! Ze word snachts niet meer wakker omdat ze door die puckababy dieper slaapt.

@ Smaragdje, leuk zeg dat J. al zijn voetjes heeft gevonden! Lijkt me zó leuk als A. ook die dingetjes gaat doen! Kan niet wachten! haha!

@ Annie, leuk die foto's op hyves zeg! Wat een leuk ventje is het toch! Laughing Misschien kunnen we hem alvast uithuwelijken aan A.? Daar hebben we eigenlijk al iemand voor, maar voor Y. willen we wel even een uitzondering maken! Wink

@ Liadan, hoe gaat het met jou? Zwaar hè, om de 3/4 uur snachts je bed uit! Probeer wel overdag een tukje te doen als je kindjes slapen hoor! Je hebt het hard nodig!
Ik ben zo blij dat onze kraamvisite voorbij is! haha!

@ All, vrijdag moet A. naar het CB. Ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid! Wel past ze nog in 50 maar sommige dingetjes worden te krap. Maari n maat 56 past ze nog echt niet. En dan te bedenken dat ze alweer morgen 2 maanden is. Oh, en ze krijgt dan haar eerste prikjes. Cry

Vorige week is helaas onze poes overleden. Ze kwam thuis en deed heel raar. Wij naar de dierenarts, die zag dat onze poes een schop moet hebben gehad! Cry Ze kreeg medicijnen om de (inwendige) ontsteking weg te krijgen en het moest binnen 48 uur beter gaan. Helaas is ze diezelfde nacht nog overleden. Ze was maar 8 jaar. Zo zielig! En zeker omdat iemand anders dit veroorzaakt heeft... maar ja, de naam stond er natuurlijk niet bij...

En verder nog steeds ongesteld (nu al een week, maar gelukkig wel heel erg veel minder dan in het begin. Leek wel alsog ik net bevallen was! haha!)

Oh, en ik heb weer wat geleerd. A. huilde de laatste tijd erg veel overdag, en wist niet wat ik eraan kon doen. En ineens las ik dat ze wel eens moe kon zijn. Nu sliep A. echt heeeel weinig overdag. Ik legde haar wel in de box of zo, maar ja, dan slaapt ze ook niet echt. En gister was ik haar aan het voeden en toen liet ze 60 cc staan en viel in slaap... :shock: Dus ik haar gauw in bed gelegd en toen sliep ze 3 uur achter elkaar!
Nu wil ik toch maar zoveel mogelijk een schema aanhouden. Ze gaat eten, dan knuffelen en lachen/spelen en dan weer naar bed. Dit doe ik nu 2 dagen en gaat erg goed en ze huilt al veel minder! I love you
Hoe doen/deden jullie dat toen jullie kindje 2 maanden was?

Nou, ik hoor A. weer wakker worden dus ik ga haar zo maar uit bed halen.

Fijne dag allemaal!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 3:47

@ Chelle, als ik zie aan J. dat hij moe was (in zijn oogjes wrijven, veel gapen enz.) dan neem ik hem meestal even bij mij zodat hij kon ontspannen en daarna ging hij dan vaak slapen. Hier komt hij soms moeilijk in slaap als hij gespeeld heeft, daarom neem ik hem eerst even bij mij.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 4:15

Hier weer bijna klaar met het huishouden, wat veel was vandaag zeg door al het beddengoed maar de laatste droger staat aan en dat vanavond even opruimen en dan hopelijk het meeste gedaan voor deze week ;-). En het eten staat in de oven, lekker makkelijk lasagna gezien we nog steeds niet kunnen koken doordat de rvs plaat en de plint er nog niet is.

R. heeft vandaag weer goed geslapen, behalve vanochtend maar de avonden blijven drama, maar wel al 2 keer een half uurtje en 1 keer 45 minuten, wie weet komt het nog.

@ Smaragdje, het cb en de dokter spreken elkaar behoorlijk tegen vind ik, cb zegt dat ik naar de dokter moet gaan voor de eventuele koemelkallergie en de huisarts zegt dat ze hebben afgesproken dat het cb dit eerst helemaal gaat aankijken en als het echt niet wil lukken dat de huisarts ingeschakeld kan worden. Wat ik wel kan gaan doen is om nu weer gewone voeding te geven en als die dan weer heftig reageert weer hypo allergeen en dan na een tijdje weer normale maar dat wil ik niet, ik wil dat R. weer zo gaat worden als een paar weken geleden, dat is voor niemand leuk.

Wat schattig dat je voetafdrukjes van J. heb gemaakt, leuk voor later alleen jammer van de handjes maar bij R. zal dat ook niet lukken die maakt gelijk knuistjes haha.

Echt heel veel hebben gevraagd of ik het er gisteren moeilijk mee had maar nee eigenlijk totaal niet, moest wel weer heel erg wennen na meer dan een half jaar niet te hebben gewerkt en er zitten nog 2 vervangers en ik werk nu maar parttime dus allemaal weer wennen.

Heb het gevoel dat oma (en helaas ook andere) het altijd beter weten, bijvoorbeeld gisteren hij heeft wel erg veel kleren aan. Hier drinkt hij wel goed, hier slaapt hij wel goed, hij is verwend etc. Normaal trek ik het me niet veel aan maar helaas op dit moment wel.

@ Chelle, hier leg ik R. altijd in bed als hij begint te gapen en in zijn oogjes begint te wrijven, dit is bij hem ongeveer een half uur na de fles, na de fles en boeren doen we zijn slaapzak aan en dan nog even knuffelen op schoot en dan naar bed.

Wow dat jij zo lang kunt slapen, ik wou dat ik dat ook kon, ik heb daar echt geen rust voor, dan denk ik constant aan de dingen die nog gedaan moeten worden etc.

Maar A. heeft echt een keurig tijddschema zeg! Wij hebben het schema sinds deze week een half uur vervroegd omdat 7 uur ’s ochtends niet meer uitkomt en 6 uur is dan weer te vroeg voor ons omdat ik eerst me zelf wil douchen als ik moet werken.

De zorgen om zijn hoofdje zijn nog niet weg maar dit is wel een pluspunt en moet ook in het volgende resultaat te zien zijn hopelijk maar ik maak me er niet druk om, gelukkig ook nooit gedaan en dat is maar goed ook gezien nu al het resultaat van zijn hoofdje bewegen.

Ik heb het gevoel dat oma het steeds beter weet en helaas ook andere mensen. Normaal trek ik me er niet zoveel van aan, boeiend wat andere zeggen maar op dit moment kan ik dat niet.

Ik twijfel nog steeds over de voedingen haha als ik gewoon zeker weet dat hij 4 x 210+7 leeg drink dan ga ik wel over van 5x180+6 naar het nieuwe maar denk dat hij dat niet kan, we kijken het nog wel eventjes aan hebben de tijd gezien hij nog maar net 3 maanden is.

Achteraf heb ik wel spijt dat ik geen puckababy heb gekocht maar ik dacht hij kan ’s nachts wel heen de nacht slapen dus dat is niet het probleem maar sinds hij in de zijliggingkussen ligt en minder kan bewegen is hij rustiger. Maar nu gaan we er niet meer aan beginnen omdat je het dan al bijna weer moet gaan afbouwen.

Ben benieuwd hoe het vrijdag bij het cb is!

Balen dat je zolang ongesteld ben, de 1e keer was ik het keurig 5 dagen maar deze keer geloof ik ook een week.

Wat zielig van jullie poes en zeker omdat iemand haar een trap heeft verkocht, niet normaal!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Chelle di 5 jul 2011 - 4:30

@ limburg, de puckababy heb je in verschillende maten (3 volgens mij). Ik heb nu de "piep". Deze is voor 0 tot 3 maanden, daarna kun je een grotere kopen. Ik denk dat ik dat wel ga doen straks. Ze wordt er echt veel rustiger van.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 4:39

@ Limburg, fijn dat R. goed geslapen heeft! J. ligt hier nu bijna 2,5 uur echt te slapen.
Maar wat vervelend dat de dokter en het cb elkaar zo tegenspreken. Jammer dat ze het eerst willen aankijken. Begrijp jou wel heel goed dat je niet terug wilt op de normale voeding, straks reageert hij weer zo als eerst!
Snap dat het wennen is na een half jaar niet gewerkt te hebben. Ik moet over 2 weken ook weer aan de slag.

Wat vervelend dat oma en andere je dat gevoel geven! Tips geven kan, maar hoe hun het zeggen...Het lijkt wel of ze doen net of jij niet weet waar je mee bezig ben. Hun hebben hem eens in de zoveel dagen, dus ze vormen wel erg snel hun mening. Probeer er boven te blijven staan, want je doet het wel goed.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 5:46

Zo we hebben weer even met z'n tweeën kunnen eten want R. lag nog te slapen, dat was een tijdje geleden. We hebben R. maar om 18.15 uur wakker gemaakt en toen heeft die nog 20 minuten in de box naar de muziekmobiel geluisterd en hij had lol voor 10 haha.

@ Chella, als R. niet in een zijliggingkussen moet liggen had ik idd een puckababy aangeschaft, mocht de volgende dit ook hebben dan komt die er direct.

@ Smaragdje, gaat voor jou ook snel he! Heb je wel een beetje zin om te werken of zie je er heel erg tegen op of beetje dubbel gevoel? J. gaat niet naar een kdv toch of wel?

Ja het is idd de manier waarop ze het zeggen en hoe, het is allemaal erg goed bedoelt dat weet ik van iedereen alleen ze zeggen het zo makkelijk, net alsof ik niks probeer of na kan denken of wat de gevolgen zijn, maar goed gelukkig weten wij beter en af en toe komt er ook wel een opmerking uit waardoor het ze duidelijk word dat ik er eigenlijk niet van gediend ben.

Ja ik ga het ook echt niet proberen de standaard voeding, die periode wil ik niet nog een keer, was echt niet leuk de hele dag een baby die huilt dus we kijken het nog maar even aan en zien het over een tijdje wel weer.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl di 5 jul 2011 - 6:12

Bluh, ben ongesteld geworden Sad Had gehoopt dat het nog langer weg zou blijven maar ja. Hopelijk wordt het niet zo heftig als ik hier al een paar keer heb gelezen.

@ Chelle: mijn broer heeft in ons huis gewoond met 2 vrienden en daar huur voor betaald, niet kosten dekkend, maar het helpt wel. En het bedrijf van mn man heeft hier 1 jaar onze huur betaald dus alles bij elkaar valt het wel mee met dubbele kosten.
@Limburg: Fijn dat je eerste werkdag goed gegaan is. Jammer alleen van de opmerkingen van oma. Ik zou me maar proberen er niet te veel van aan te trekken ( I know makkelijk gezegd) Het is jouw kindje en jij weet zelf heel goed wat het beste is voor hem. hug Ik ben wat dat betreft wel blij dat we in het buitenland wonen, geen last van goed bedoelde adviezen van familie smile En inmiddels sta ik sterk genoeg in mn schoenen om me er niks van aan te trekken.
Wij krijgen van schoonmoeder ook wel eens de opmerking dat we haar verwennen omdat we haar altijd vasthouden. Uhm ja anders kunnen we haar niet aan je laten zien op de webcam duh. Haha maar ja ik denk dan laat ze maar lullen, als ik mn kind de hele dag vast wil houden doe ik dat lekker.
Ow lekker even rustig met zn tweetje eten, dat is hier al lang geleden. Zelfs als we gaan uiteten nemen we haar mee.
@Smaragdje: nog even genieten van je verlof, voor je het weet is het augustus. Ik denk dat na het eerste half jaar als ze bijvoeding krijgen en daar een beetje fatsoenlijk van eten het borstvoeding geven wel makkelijk is. Ik ga proberen om rond de 9 maanden ofzo uit te komen op 1 voeding in de ochtend en 1 in de avond, ben benieuwd.

Meiden, een fijne avond ik ga maar eens aan de was beginne. Er staan 3 manden te wachten :shock:
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 6:25

Ben je pas voor het eerst ongesteld? Lekker! Dat is wel een voordeel van bv!

Maar knap dat je zolang bv wil blijven geven, ik weet nu al dat ik bij de volgende helemaal geen bv ga geven (kan zijn mocht het zover zijn dat ik er anders over denk hoor).

Zit je broer en gelijk vanaf het begin in jullie huis en ook gelijk huur betaald? Dan moet het inprincipe wel kostendekkend zijn toch samen met de vergoeding van je mans werk? Maar is iig lekker dat jullie een vergoeding hebben gekregen, is beter dan niks!

Ik trek me ook niks van hun opmerkingen aan in de zin van dat ik dingen verander etc. want ik weet dat ik het goed doe en het is mijn kind en deze tijd is anders dan vroeger en ieder kind is weer anders. Maar ik vind het wel vervelend gevoel dat ze maar steeds dingen blijven zeggen.

Succes met de was, ik had vandaag ook een berg! En vrees dat het niet lang duurt voordat er weer een boel was is.

Hier is uiteten met R. niet zo'n succes helaas, je komt bijna niet aan eten toe en zeker niet als S. er ook nog is, nee dan is uiteten gaan niet leuk haha.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 6:30

@ Limburg, gaat heel snel. Mijn verlof was donderdag over en heb nu nog lekker vakantie. Ik heb echt helemaal geen zin om te gaan werken, zie er echt tegen op. Komt misschien ook wel omdat ik nog nooit langer dan 45 minuten van hem weg ben geweest Embarassed J. gaat niet naar een kdv. Hij is twee dagen bij opa en oma en één dag is mijn man vrij, dus is het mannendag smile
Inderdaad, jullie weten beter wat is goed is voor jullie mannetje smile maar is alleen maar goed als je af en toe aangeeft dat je er niet van gedient bent!

@ Vancity_girl, jammer dat je ongesteld bent geworden! Na het eerste half jaar zal borstvoeding geven inderdaad wel makkelijker worden. Nu ben je daar de hele dag om de zoveel uur mee bezig en dat wordt natuurlijk dan minder. We zullen allemaal zien he smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 6:31

Limburg85 schreef:Hier is uiteten met R. niet zo'n succes helaas, je komt bijna niet aan eten toe en zeker niet als S. er ook nog is, nee dan is uiteten gaan niet leuk haha.

Hier was uiteten gaan vorige keer ook geen succes. Elke keer als er een gang opgediend werd, begon J. te huilen. Heerlijk eten met een huilend kindje op je schoot smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 6:33

Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef:Hier is uiteten met R. niet zo'n succes helaas, je komt bijna niet aan eten toe en zeker niet als S. er ook nog is, nee dan is uiteten gaan niet leuk haha.

Hier was uiteten gaan vorige keer ook geen succes. Elke keer als er een gang opgediend werd, begon J. te huilen. Heerlijk eten met een huilend kindje op je schoot smile

Gelukkig zijn wij niet de enige haha. Eerst begon S. en toen R. en toen tegelijk, gezellig haha!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 6:34

Smaragdje schreef:@ Limburg, gaat heel snel. Mijn verlof was donderdag over en heb nu nog lekker vakantie. Ik heb echt helemaal geen zin om te gaan werken, zie er echt tegen op. Komt misschien ook wel omdat ik nog nooit langer dan 45 minuten van hem weg ben geweest Embarassed J. gaat niet naar een kdv. Hij is twee dagen bij opa en oma en één dag is mijn man vrij, dus is het mannendag smile
Inderdaad, jullie weten beter wat is goed is voor jullie mannetje smile maar is alleen maar goed als je af en toe aangeeft dat je er niet van gedient bent!

Hier had ik dat gelukkig wel gedaan zodat het me nu geen/minder moeite kostte. En op het kdv heeft die 2 keer mogen wennen en dat gaf ook een goed gevoel.

Ga je hem nog wel een keer voor het einde van je verlof langer bij opa en oma laten?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 7:23

Limburg85 schreef:
Smaragdje schreef:@ Limburg, gaat heel snel. Mijn verlof was donderdag over en heb nu nog lekker vakantie. Ik heb echt helemaal geen zin om te gaan werken, zie er echt tegen op. Komt misschien ook wel omdat ik nog nooit langer dan 45 minuten van hem weg ben geweest Embarassed J. gaat niet naar een kdv. Hij is twee dagen bij opa en oma en één dag is mijn man vrij, dus is het mannendag smile

Hier had ik dat gelukkig wel gedaan zodat het me nu geen/minder moeite kostte. En op het kdv heeft die 2 keer mogen wennen en dat gaf ook een goed gevoel.

Ga je hem nog wel een keer voor het einde van je verlof langer bij opa en oma laten?

Dat weet ik nog niet om eerlijk te zijn Embarassed

Pff, ben weer blij thuis te zijn...

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 7:26

Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef:

Je heb niet zo lang meer de tijd :-( en ik ben blij dat ik het wel heb gedaan maar is natuurlijk voor iedereen anders.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 7:28

Limburg85 schreef:
Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef:

Je heb niet zo lang meer de tijd :-( en ik ben blij dat ik het wel heb gedaan maar is natuurlijk voor iedereen anders.

Ik weet het Sad

...

Laatst aangepast door Smaragdje op di 5 jul 2011 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 7:43

@ Smaragdje, als je hem een paar uur weg breng, zorg dat je zelf wat te doen heb en ga niet thuis zitten dan lijkt het allemaal erger, probeer afleiding te zoeken zodat je bent afgeleid, tenminste dat was bij mij zo.

Wat voor werk doe je?

Klinkt een beetje als een creap daar zou ik niet echt blij van worden :-s en zeker niet als hij zo dicht bij je in de buurt woont!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 7:50

Limburg85 schreef: @ Smaragdje, als je hem een paar uur weg breng, zorg dat je zelf wat te doen heb en ga niet thuis zitten dan lijkt het allemaal erger, probeer afleiding te zoeken zodat je bent afgeleid, tenminste dat was bij mij zo.

Wat voor werk doe je?

Klinkt een beetje als een creap daar zou ik niet echt blij van worden :-s en zeker niet als hij zo dicht bij je in de buurt woont!
Ja, alleen dan moet ik eerst gaan kolven en zo en dan moet ik iets gaan doen...ben echt een aansteller he Very Happy

Op het moment werk ik in een winkel, ben bezig met een thuis studie en daarna ga ik naar iets zoeken wat ik echt wil.

Maar vond het ook een beetje creapy, ben daarom op de terugweg maar even omgelopen. Helemaal omdat ik al wel eens verhalen gehoord heb. Ik vind het helemaal niet erg als iemand mij aanspreekt en eens wat vraagt, maar de manier waarop...Misschien vind ik het door nog wat achtergebleven hormonen ook wel erger hoor ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 7:54

@ Smaragdje, lang leve de hormonen cheers, helaas kan ik er denk over mee praten :-(.

Wat voor thuis studie doe je? Lukt het ook? En wil je ook die richting op?

Natuurlijk is het niet erg dat je wordt aangesproken, is soms ook leuk alleen door sommige niet.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 8:04

Limburg85 schreef: @ Smaragdje, lang leve de hormonen cheers, helaas kan ik er denk over mee praten :-(.

Wat voor thuis studie doe je? Lukt het ook? En wil je ook die richting op?

Natuurlijk is het niet erg dat je wordt aangesproken, is soms ook leuk alleen door sommige niet.

Ben nu met een deel traject van psychologie bezig. Over de ontwikkelingspsychologie bij kinderen en jeugdigen. Gaat over verschillende stoornissen bij jongeren en kinderen (slaapstoornissen/voedingsstoornissen/eetstoornissen/
gehechtheidsstoornissen/autisme spectrum stoornissen/ zindelijkheidsstoornissen/taal en leerstoornissen/ADHD/
gedragsstoornissen/angststoornissen/stemmingstoornissen/ middelenmisbruik). Daarin wordt dat besproken, maar ook hoe de ontwikkeling normaal gaat, hoe je er mee om kunt gaan enz. Dus is wel heel interessant. Gaat opzich wel goed hoor, werk eerst alle stof door en daarna moet ik nog wat opdrachten maken en een examen maken. Gelukkig heb ik nog tot januari volgend jaar en ben al over de helft.
Ik wil inderdaad ook in die richting een baan vinden, in iedergeval iets met kinderen.

Door sommige is aangesproken worden inderdaad niet leuk en hoe hij het zei voelde gewoon ook niet fijn. Alleen denk dat je door de hormonen wel iets nog vervelender kunt vinden smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer di 5 jul 2011 - 9:03

VC: Knap hoor 6 maanden volledige BV geven en nog langer zo te lezen. Ik hoop het ook ongeveer 6 maanden vol te houden heb het 5,5 volgehouden bij de oudste. Maar nu kolf ik alles dus moet ik nog even zien maar vind het nu nog niet irritant. Ook al ongesteld. Dat is een voordeel van BV.

Limburgje: Tongriempje is goed volgens de kraamhulp. Maar ik vind het zo goed. D. doet het zo goed op de afgekolfde BV en hoop het ook even vol te houden. We hebben D. vanmorgen in een wasmand proberen te wegen op de weegschaal thuis en daar was hij 3700 gram dat zou zeggen dat jij bijna 1,1 kilo zou aangekomen zijn maar donderdag moeten we naar het CB dan komen we het zeker te weten.

Smaragdje: Leuk gipsvoetafdruk heb ik bij de oudste ook gedaan.

Chell: Klopt ik ben hier lang niet geweest dat kwam eigenlijk omdat ik geen tijd had. Dochter viel moeilijk in slaap en dan was D. ook onrustig. Gelukkig doet D. het nu ook goed op de infalcol. A. die slaapt ook lekker lang. Heerlijk. D. slaapt gelukkig ook lekker lang. Niet zo lang als A. maar mag niet klagen.

Uiteten zijn wij ook al geweest met de allebei de kids en hier ging het goed gelukkig. Dus is voor herhaling vatbaar..
Hier ook net gestreken..Pff voorheen had ik niet zoveel was maar nu met 2 kids kom ik er in om. Hoop dat ik het straks bij kan houden als ik weer werk.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Limburg85 di 5 jul 2011 - 9:11

Mijn laatste berichtje voor vandaag, morgen en donderdag weer werken en vrijdag naar Plopsaland en ’s avonds bbq van mijn mans werk. Maar probeer zeker morgenavond weer te komen ;-).

@ Smaragdje, dat klinkt als een erg interessante studie, zeker nu je zelf ook een kindje heb lijkt me. Knap dat je dat op kunt brengen om 100% thuis te doen. Kun je niet met je voorstudie al iets met kinderen gaan doen of heb je eventueel al certificaten met deze studie gehaald waardoor je al iets met kinderen kunt doen?

@ Bruintje Beer, oh wat lekker dat jullie gewoon uit eten kunnen. Als S. mee gaat moeten we echt vroeg gaan eten omdat hij tussen de middag niet meer slaapt en daardoor echt op tijd in bed moet liggen en R. is heel onrustig, op een gegeven moment wil die alleen maar bij je zitten anders gaat die huilen en dan zit je ook niet echt op je gemakt.

Dat zou mooi zijn als hij zoveel aangekomen zou zijn, mocht het iets minder zijn dan is dat ook super!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 9:19

Limburg85 schreef:

@ Smaragdje, dat klinkt als een erg interessante studie, zeker nu je zelf ook een kindje heb lijkt me. Knap dat je dat op kunt brengen om 100% thuis te doen. Kun je niet met je voorstudie al iets met kinderen gaan doen of heb je eventueel al certificaten met deze studie gehaald waardoor je al iets met kinderen kunt doen?

Het is zeker interessant. Zeker nu ik J. heb, aangezien daar ook de normale ontwikkelingen instaan smile Hier is het vooral invalwerk wat ik kan doen, dus kan ik beter nog het één en het ander erbij halen aan diploma's/certificaten.

Veel plezier in plopsaland!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl di 5 jul 2011 - 9:26

6 maanden BV was/is voor mij niet zo'n prestatie hoor smile. Ik werk niet en heb maar 1 kindje dus dat maakt het een stuk makkelijker. Verder geef ik gewoon overal ( in het openbaar) voeding maakt me niks uit haha. Vind het ideaal hoef nergens aan te denken als ik met D de deur uit ga.

Uit eten gaat hier eigenlijk altijd wel goed. Als we met vrienden gaan willen die D maar wat graag vasthouden en dan is ze altijd wel tevreden. Zijn we samen dan is ze meestal super lief tot het eten komt. Dan moet ze ineens bezig gehouden worden tot we het eten op hebben en dan is het ineens weer goed, gek kind. We gaan vaak sushi eten en daar heb je toch maar 1 hand voor nodig ( stokjes) dus kan je haar makkelijk vasthouden.

@BB: haha in een wasmand zie het voor me. Ben benieuwd of hij goed gegroeid is.
@Limburg: Plopsaland lijkt me zo leuk voor die kleintjes, alvast veel plezier.
@Smaragdje: Ik heb D ook nog maar 1 keer een paar uurtjes bij een oppas gelaten dus snap je helemaal. Dat wordt nog wat als ik straks in Nl weer moet werken.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 19:51

Even een berichtje, omdat ik het zo leuk vond Very Happy

Net lag J. naast mij op bed. Ik had hem op zijn buik gerold en meneertje lag lekker om zich heen te kijken. Alleen toen had hij opeens een toevalstreffer......opeens lag hij op zijn rug! Hij lag ook heel verbaasd te kijken dat hij opeens op zijn rug lag...hahaha Very Happy Denk alleen wel dat dit gewoon een keertje geluk was smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:55

Ik zal ook weer even reageren.
Hier gaat alles lekker zijn gangentje. E is echt steeds meer echt wakker en ligt dan zo een half uur heerlijk onder de mobiel in de box te genieten. S'nachts komt ze nog 1x voor de voeding. Ze kan nog steeds heel erg goed poepen. Net zat ze weer helemaal onder en als je dan de romper uit wil doen zit de stront zelfs in haar haren. Maar ze is nu weer schoon, en de wasmachine draait weer.
Ben nu druk bezig op zoek naar een bakfiets. Kan ik straks tenminste weer lekker op de fiets naar school.

Limburg, zo je verlof zit er alweer op. Gaat het hard he.

Smaragdje, wat goed zeg dat hij ineens op zijn rug lag.
Hier ook elke keer weer een stap om ze voor het eerst ergens anders te brengen. En ook al is E de 3e, ben blij dat ik haar nu niet weg hoef te brengen om te werken.

vg, lekker hoor de 6 maanden bv. Hier gaan we ook weer voor de 6 maanden en daarna zien we wel hoe lang daarna.

Ongesteld, hier nog niet gehad. Dacht 1x dat het er aan kwam maar niet dus. Wel raar bij de jongens begon het feest gewoon na 6 weken weer ondanks de bv. Dus ben erg benieuwd hoe lang het nu weg blijft.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: