Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+17
Happydobby
Ezzer
mauwmauw
sheila123
Bruintje Beer
Liadan
Pien
Chelle
Smaragdje
Limburg85
Meeko
Pussycat
Annie24
Mamsie
Vancity_girl
Kat1980
Tazz
21 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Annie24 do 23 jun 2011 - 10:08

Chell; ze moeten niks hé, elk kindje is anders Laughing Zo zou Y. volgens de verpakking van de voeding ook al op 4 flessen van 180cc moeten zitten (boven de 6 kilo is dat zo bij zijn voeding staat er op het pak) Alleen als hij om 7 uur al wakker is voor bv het kdv redt hij het gewoon niet tot 's avonds met maar 4 voeding, dus dan krijgt meneertje er gewoon 5 hoor Very Happy

We gaan naar America in Limburg Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje do 23 jun 2011 - 10:12

@ Chele, J. krijgt borstvoeding op verzoek, dus dat gaat anders met hoeveelheden en de keren dat ze komen Wink Hij is nog niet zo lang over op 6 boedingen per dag en gaat nu dus naar 5. 's Nachts zit er meestal 7-8 uur tussen de rest van de voedingen is dus over de dag/avond verspreid. Een hop tye is een drager. Alleen knoop je die met banden vast. Dus een soort mening van een drager en doeken.

@ Annie, lekker vakantie! Geniet ervan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kat1980 do 23 jun 2011 - 23:37

Ben ik weer even. Gisteren 2 collega's op bezoek gehad, met een hele grote bos bloemen. Zo lief! Wel meteen weer in tranen toen ze vroegen hoe het ging. Gisteren ook nog de bedrijfsarts aan de telefoon gehad. Weer aan het huilen natuurlijk (lekker dagje zo Wink ) Afgesproken om te proberen volgende week weer even richting mijn werk te gaan samen met iemand, desnoods na sluitingstijd. Ook heeft ze me aangemeld bij een stichting waar ik op gesprek moet en die zullen me helpen om weer sterk in mijn schoenen te komen staan. Ze verwacht dat het wel even gaat duren en ik moet gewoon niet te veel in 1 keer willen. Ook denkt ze dat het angstige gevoel wel minder zal worden met een paar weken, maar mocht dat niet zo zijn dan is een psycholoog misschien nog een optie. Ik hoop dat dat laatste niet nodig is, zou allemaal wel heel heftig zijn.
Voorlopig dus nog niet (volledig) aan het werk, dus vandaag maar meteen een vakantie geboekt, zodat ik ook iets leuks heb om naar toe te leven. We gaan de eerste week van september naar Centerparcs in Belgie. Had nog een leuke kortingsbon liggen, die ik een tijd geleden bij mijn aankoop bij Prenatal gekregen had en daardoor was het ruim 270 euro goedkoper en dus heel aantrekkelijk om te doen.
Verder hier nog steeds geen tandjes te bekennen. Straks zijn jullie kids T nog allemaal voor... Waarom duurt het toch zo lang?

Chelle: ik heb me eigenlijk nog nooit aan dat rekensommetje gehouden wat voedingen betreft, ook bij de oudste niet. Op het cb liepen ze dan vaak te zeuren, maar mijn kind geeft zelf wel aan als hij meer of minder wil. T zit nu al een tijdje op 4 voedingen per dag, maar wel 4 voedingen van 210+7 (= dus ongeveer 235cc). Hij krijgt wel al hapjes, maar eet daar nog niet super veel van dus de meeste voeding haalt hij toch uit die flessen en met minder redt hij het nog niet.

Annie: Fijne vakantie! Je hebt zeker geluk met het weer van aankomende week.
Ben heel benieuwd wat er vandaag uit die meting komt. Hoop zo voor je dat het meevalt!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Annie24 vr 24 jun 2011 - 2:22

Even kort: vanmorgen de meting gehad. Hij had een percentage van 94,4% en 104%. Dit is een matige afwijking en hij hoeft dus geen helmpje. Over een paar weken hebben we nog een afspraak om te kijken of het verbeterd is en dan meten ze het evt nog een keer op zodat we evt met 6 maanden alsnog een helmpje kunnen nemen. Net als Kat hebben we hier dus ook een grensgevalletje, maar omdat Y. al aan het 'bijna' romrollen is denken ze dat het over een week of 4 wel beter zal zijn omdat als hij éénmaal écht omrolt hij minder op zijn afplatting zal liggen.

Oja...Y. zijn 1e tandje is nu écht door, althans, er is nu een wit stukje zichtbaar. Ventje lag gister om half 10 op bed en net voordat wij om 23 uur naar bed wilden gaan werd hij gillend wakker. Totaal ontroostbaar en helemaal overstuur. We zijn een uur bezig geweest om hem weer rustig te krijgen. Hij had ook een beetje verhoging/koorts: 39,5. Na zijn druppels tegen de tandenpijn en een zetpilletje is hij gelukkig weer in slaap gevallen tot vanmorgen 9 uur. Hij is nu zó zielig Sad Hij heeft ook echt zo'n jammer huiltje en is erg aanhankelijk.

Ik probeer morgen of zondag nog even te reageren.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:42

Hier was ik ook weer even.
Hier wisselt het overdag nog steeds. Gister had ze echt een slaap dag en vanmorgen weer om de 2 uur. Zit dus nog totaal geen ritme in. S'nachts komt ze nog 1x. Verder doet ze het echt hartstikke goed. En het is ook super om te zien dat haar broers helemaal weg van haar zijn. Allebei steeds "mijn zusje" enz. Ook zie je nu dat E af en toe echt contact met ze probeert te maken, ze strak aankijken en proberen wat te vertellen.

Meeko, wat een onwijs mooie foto's zeg. Zo alweer babykriebels. Ik hoop dat ze hier nu weg blijven.

Kat, fijn dat er begrip is via de arbo enz.

Annie, fijn dat de meeting goed was. Zo en al een tandje, hopelijk is hij gauw goed door, zodat hij er geen last meer van heeft. Geniet van je vakantie.

Chelle, hier is het vooral na de voeding dat ze haar handje zoekt. Verder gelukkig niet, speentje heeft ze ook niet. De middelste heeft hier een tijdje zijn handje toen gebruikt om op te zuigen. Die had echt een hele zuigplek boven op zijn hand.

Fijn weekend allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje vr 24 jun 2011 - 8:18

Zo, ik kan inmiddels mijn hop tye goed omknopen. Heb het vandaag helemaal alleen gedaan en hij zat er heerlijk in smile Hij heeft er zelf in liggen te slapen toen ik naar de winkel ging. Heerlijk, zo met hem lopen smile
En ik hoef nog maar 5 kg tot mijn gewicht van voor de zwangerschap. Het gaat langzaam, maar het verdwijnt toch. Al wil ik er nog wel wat meer dan die 5 er vanaf. Ben er super blij mee.

@ Kat, het is denk ik wel goed dat je volgende week weer een keer naar je werk gaat. Het is wel even een confronatatie ermee misschien, maar misschien helpt het wel om er mee om te gaan. Hopelijk helpen de gesprekken ook. Volgende week moet je er langs, maar nog niet werken toch? Is de angst al wel weer wat minder of niet?
Lekker op vakantie in september! Denk trouwens niet dat J. T. ook nog voor zal zijn met tandjes hoor ;-)

@ Annie, fijn dat het maar een matige afwijking is en dat je misschien geen helmpje voor hem hoeven. Heeft hij al weer wat minder last van zijn tandje.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 za 25 jun 2011 - 1:45

Annie: Slaapt Y dan wel nog vaak op zijn voorkeurskant? Dat is een beetje het probleem bij T, overdag rolt hij de hele box door en speelt dus heel veel op zijn buik maar 's nachts ligt hij toch op zijn rug en regelmatig op zijn afplatting (ik zie ook wel eens dat hij zijn hoofdje naar een zijkant heeft gedraaid, maar meer dat hij op zijn achterhoofd ligt). Hopelijk ontdekt hij snel dat slapen op zijn zij of buik best leuk is.
Ik denk dat er bij Y dan ook nog een tweede tandje aankomt. Eigenlijk is de pijn over zodra er een puntje door het tandvlees heen komt, dus als hij nu nog last heeft druk het tweede tandje waarschijnlijk nog tegen zijn tandvlees. Maar wel fijn dat hij 's nachts wel gewoon goed slaapt.

Woezel : Leuk dat je jongens zo trots op hun zusje zijn!

Smaragdje: Fijn dat de hop tye zo goed bevalt! En met de kilo's gaat het dus ook goed, netjes hoor.
Nee, hoef volgende week nog niet te gaan werken. Ik weet dat ik die stap moet nemen om er volgende week wel langs te gaan, anders wordt de drempel steeds hoger. En dan langzaam aan steeds weer een stapje verder gaan zodat ik uiteindelijk misschien weer een paar uurtjes werk en ten slotte natuurlijk weer hele dagen. Die stichting waar ik heen moet om te gaan praten heeft alleen een wachtlijst van 2 weken, erg handig dus. Hopelijk komt er een plekje vrij eerder.

Verder hier een chaotisch nachtje achter de rug. De kids vielen op zich wel mee, alleen 2 keer wakker geworden van T die zijn speentje wilde. Alleen kom ik daarna zo slecht weer in slaap. Vanavond maar op tijd gaan slapen dan. Ik ga T zijn hapje geven, die wordt ongeduldig in de box.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Limburg85 zo 26 jun 2011 - 19:46

Goedemorgen meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Heb het druk gehad met de verbouwing, met R. en het was druk in de caravan.

De keuken is afgelopen dinsdag geplaatst en hij is mooi! Helaas is hij niet compleet, de rvs plaat achter het fornuis en de opstaande plint van het werkblad hebben ze niet gemonteerd, kan ik dus weer achteraan gaan bij Brugman want die hebben het niet aan de monteur gemeld. Nu zijn ze de kamer aan het verven en dat is woensdag klaar, woensdag worden de plinten erop gezet en woensdag worden ook de meubels geleverd, dan kunnen we tenminste een beetje wonen ook al is het nog niet helemaal af.

Sinds afgelopen dinsdag krijgt R. andere voeding omdat hij nog steeds ontzettend veel darmkrampjes had, erg veel huilde, onrustig was, heel weinig sliep overdag, uitslag in z´n gezichtje en schraal en heel moeilijk kon poepen. Ze vermoeden dat hij koemelkallergie heeft, we gaan kijken hoe hij op deze voeding reageert en wil hem hierop eigenlijk laten testen.

Dinsdag is hij ook voor het eerst bij fysiotherapie geweest, ze heeft helemaal nagekeken en heeft 2 van de 3 testen gehaald dus lichamelijk is hij goed gekeurd. Ook een uitgebreide intake gehad. R. heeft idd een afplatting en heeft daar oefeningen voor gekregen en een zijliggingkussen waar hij voorlopig overdag in moet slapen.

Dinsdag is R. ook voor het eerst gaan wennen op het kdv. Alles is goed gegaan en ik had ook niet anders verwacht. Ze vonden hem allemaal zo lief! Ook komen er binnenkort nieuwe kindjes van zijn leeftijd op de groep, toch leuk voor hem straks leeftijdsgenootjes. Vrijdag mag hij weer een paar uurtjes wennen en dan volgende week voor het echt.

Sinds woensdag lijkt R. een heel ander kind, hij heeft echt veel minder darmkrampjes door de nieuwe voeding, hij drinkt nu veel langer over zijn flessen ongeveer 15-20 minuten i.p.v. 5-10 minuten zoals voorheen en hij kwijlt veel minder en daardoor is hij veel rustiger en huilt veel minder en door de zijliggingkussen slaapt hij zelfs overdag, vaak 2 uur en soms zelfs langer en moet hem soms ook echt wakker maken. Soms slaapt hij ook minder maar dat vind ik ook prima, ben al blij dat hij überhaupt slaapt overdag en hij klets je de oren van je hoofd, echt zoveel verschillende geluidjes komen er uit en hij reageert ook echt op je. Alleen ´s avonds in bed slapen wilt nog niet lukken bij hem, dan blijf die maar krijsen, hopelijk gaat die dat ook snel accepteren. De nachten gaan echt super met hem! Ik moet hem bijna altijd om 7.00 uur wakker maken voor de fles, heerlijk! Alleen gaan we nu de laatste fles om 22.30 uur geven i.p.v. 22.30 uur want hij moet vanaf volgende week de fles om 06.30 uur gaan krijgen i.p.v. 7.00 uur.

Alleen sinds hij ziek is geweest drinkt hij niet meer al zijn flessen leeg, in het begin liet hij bij alle flessen ongeveer 50/70 ml over maar nu zit er al wel verbetering in want nu drinkt hij ongeveer 2 flessen per dag leeg en bij de overige 3 laat hij tussen de 50 en 70 ml over. Ook hebben we de laatste fles maar weer terug gebracht naar 180 i.p.v. 210 want 210 krijgt die echt niet meer op. Zou dit kwaad kunnen? Vol=vol, hij plast goed en als hij maar voldoende aankomt lijkt het me haast geen kwaad kunnen. Donderdag moet hij weer naar het consultatiebureau, eens kijken of hij voldoende is aangekomen.

M´n laatste week verlof is ingegaan, wat is de tijd uiteindelijk snel gegaan, nog even en het begin is alweer een jaar geleden Sad

Zo nu ga ik op jullie reageren!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Limburg85 zo 26 jun 2011 - 20:29

@ Woezel, hoe gaat het nu met E.? Doet ze het goed op haar eigen kamertje? Uiteindelijk is dit wel het rustigste voor iedereen, hoop ook dat het voor haar effect heeft.

Heeft jullie meid al maat 62? Wat gaat dat hard! R. zit nog in maat 56, ik dacht eerst die is er zo uit maar heb het idee dat hij de laatste weken niet veel is gegroeid waardoor die het nog wel even past.

En hoe gaat het met je zoons?

Is het kraamfeest je uiteindelijk wel goed bevallen i.p.v. kraamvisite? Misschien dat ik dat ook wel wil gaan doen bij eventueel de volgende, dan heb je toch 2 kids al rond lopen en moet je er nog meer rekening mee houden dan met 1 en dat was soms al behoorlijk plannen omdat we ’s avonds door de weeks geen visite wouden hebben als hij er was.

@ Meeko, fijn dat het goed gaat met E. alleen wel minder dat ze ’s nachts nog komt zeker nu je weer aan het werk bent.

Al een beetje aan het nieuwe ritme gewend nu je weer aan het werk bent?

Was je nog in beeld geweest afgelopen zaterdag?

Vervelend dat het met jou minder gaat, ik hoop dat je positief bericht krijg van het onderzoek, dan heb je iig niks ernstigs alleen moeten de klachten natuurlijk wel verdwijnen. Wat gaan ze aan je klachten doen als de test allemaal goed zijn?

Wat zijn de symptomen van reflux? Ze vermoeden nu dat hij koemelkallergie heeft, ik had de klachten ook gelezen en die kwamen overheen, wil hem alleen nog voor de zekerheid laten testen.

Had jij ook niks voor moederdag gekregen? Mijn man moet dat ook vaak aan horen (en niet eens van mij haha).

Wat groeit E. hard dat ze al in maat 68 past, gaat echt snel bij d’r!

Jij babykriebels? Dat had ik niet van jou verwacht na wat je in je zwangerschap heb gezegd. Als je deze kriebels heb zou ik de spullen nog even bewaren. Wie weet zakken de kriebels niet af en willen jullie toch nog een 3e kindje dan is het zonde dat je alles weg heb gedaan en mochten de kriebels toch afzakken, kun je er op dat moment ook vast wel iemand gelukkig mee maken.

Wat een prachtfoto’s van je meiden!

@ Liadan, hoe gaat het nu met het slapen van K.? En is huilt hij al iets minder? En hoe gaat het met zijn abces?

Dat je zoveel reacties krijgt op de draagdoek, tegenwoordig zie je dat toch hartstikke vaak, dus vreemd lijkt het me niet.

Maar K. groeit ook al zo hard, flinke jongen maar betekend wel dat hij het goed doet!

Slaapt K. nog steeds op zijn buik? Kan me voorstellen dat je dat eng vind, zou ik ook vinden, maar als hij zo wel slaapt dan maar op zijn buik, beter dan steeds huilen.

@ Chelle, is je moeder geslaagd voor een jurk voor haar bruiloft? En jij vanmiddag shoppen? Veel plezier, hoop dat je slaagt!

Hoe groot en zwaar is E. nu? R. heeft ook best lang in maat 50 gezeten maar op een gegeven moment was ik die pakjes zelf zat en ging langzaam over op 56 terwijl 50 nog goed paste maar ik vond ze zo ‘babyachtig’ en wou graag stoerder haha.

Eerst moest ik bij fysiotherapie vertellen hoe de zwangerschap en bevalling was verlopen en daarna en hoe hij in het dagelijks leven is. Daarna ging ze hem lichamelijk nakijken en testjes doen. En daarna oefeningen bij hem doen maar op zich kende ik die oefeningen al. En ze heeft de zijliggingkussen voorgedaan. Morgen gaan ze zijn hoofd opmeten en een afdruk maken zodat ze iedere maand kunnen vergelijken. Ook gaat ze een brief maken voor de arts van het consultatiebureau.

Heb je al wat gehoord van je sollicitatie?

Kan me je gevoeld goed voorstellen naar je werk toe, ik heb die situatie ook gehad tijdens mijn zwangerschap en verlof. En ik zie er ook wel een beetje tegenop om weer terug te gaan ,ik ben er zo lang uit geweest en er is veel veranderd.

Hoe gaat het nu met het slapen van A.?

Ik heb ook lang last gehad van lichamelijke klachten na de bevalling, sommige waren zelfs hetzelfde als tijdens de zwangerschap :-(. Langzaam gaat het over, het is nog niet helemaal maar dat komt wel goed verwacht ik. Heb je uiteindelijk nog je urine laten testen?

Hoeveel flessen krijgt A. nu? Als ze er niet genoeg aan heeft, dan zou ik haar een fles meer geven of meer in de fles omdat ze de nachten niet meer komt kan ze overdag meer honger hebben.

@ Smaragdje, hoe gaat het met J.? Is hij nog steeds erg tevreden? Las dat hij afgelopen woensdag niet helemaal lekker was, inmiddels wel weer? En probeert hij nog steeds te draaien? Deze week moet hij ook weer naar het consultatiebureau toch voor de 2e ronde prikjes?

Hoe bevalt de hop type? Wat voor draadoek/zak ik dat precies?

@ Vancity, R. is gelukkig weer helemaal opgeknapt, pas echt sinds een week, het heeft dus wel eventjes geduurd.

Hoe was het om je broer en schoonzus te zien?

Wanneer komen jullie precies weer naar Nederland?

En hoe gaat het met D.?

@ Kat, hoe gaat het nu met je? Goed dat je naar je werk gaat, denk dat je het even moet doorbreken en ik hoop dat het je helpt. Natuurlijk is het niet gelijk over en heb je het niet gelijk verwerkt, dat heeft tijd nodig. Hebben jullie al iets van zijn advocaat gehoord? Hoop dat de zaak snel gesloten kan worden voor iedereen.

Fijn dat jullie een positieve second opinion hebben gehad bij de afplatting van T.! Hopelijk is de meting over 3 weken weer gunstiger en hoeft hij echt geen helmpje. Hoelang heeft hij dan uiteindelijk voor de achterkant afplatting bij fysiotherapie gelopen?

Nog geen tandje te bekennen bij T.? Als we bij R. in de mond kijken lijkt het wel of hij in 1 keer zijn gebit gaat krijgen, overal zitten er witte plekken onder zijn tandvlees al is het bij zijn hoektanden boven het ergste en voel je ook echt puntjes alleen ze zijn nog niet door z’n tandvlees heen.

@ Annie, heerlijk vakantie! Zitten jullie deze week in America? Je heb iig 2 dagen goed weer! En je zit nu nog dichtbij nu we nog op de camping zitten :-). Maar wat veel rotzooi moet je meenemen he, hier ook herkenbaar en hier zijn er 2, 2 keer zo veel spullen, logisch dat we een andere auto moeten ;-). Geniet van jullie vakantie!

Het wil dus niet lukken met het doorkomen van het tandje van Y.? Zo zielig he dat ze er zo’n last van kunnen hebben. Ik hoop dat het bij R. mee gaat vallen maar ik vrees van niet :-(.

Fijn dat jullie een positieve uitslag van de meting hebben gekregen van de afplatting en Y. daarom geen helmpje hoeft.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 26 jun 2011 - 21:29

Zo, ben ik ook weer. Wat is het warm vandaag!

Vanochtend ben ik met J. naar het consultatiebureau geweest. Hij heeft zich echt van zijn beste kant laten zien. Zat geluiden te maken, was heel goed aan het volgen en deed zijn hoofd heel goed om hoog. Daarnaast zat hij ook nog zijn badcape bewust vast te pakken om in zijn mond te stoppen. Ze vond dat hij zo sterk was, dus ik weer helemaal trots Very Happy hahaha…
Hij weegt nu 5590 gram, dus is 620 gram weer aangekomen. Verder is hij 3,5 cm gegroeid, want hij is nu 60,7 cm lang.
Zijn afplatting is ook maar heel weinig en is niet erger geworden, dus dat was mooi.
Alleen moest hij ook weer zijn prikken en dat vond hij maar niets. Hij heeft best wel moeten huilen. Ik heb hem met washandjes op zijn beentjes in de kinderwagen gelegd en zo is hij in slaap gevallen. Hij ligt nu nog steeds te slapen, dus ik laat hem lekker liggen. Hoop dat hij er niet te veel last ervan krijgt.

@ Limburg, wat vervelend dat hij nog steeds zo veel lastheeft van het drinken! Wat zonde dat zijn gezichtje zo schraal is en dat er uitslag op zit. Heeft hij daar ook veel last van?
Fijn dat hij bij de fysiotherapie is goedgekeurd! Hopelijk gaat het wel helpen voor zijn voorkeurshouding. Moet hij binnenkort weer terug?
Met J. gaat het inmiddels weer goed hoor. Alleen heeft hij nog een beetje een verstopt neusje, daardoor laat hij bij het drinken wat vaker los. Draaien probeert hij ook nog steeds en ook als hij op zijn buik ligt. Hij houdt er echt niet van om op zijn buik te liggen…hahaha…
De hop tye bevalt super. Ben bijna elke dag al met hem daarin gaan lopen. Vandaag ga ik dat niet doen. Het is zo warm en ben bang dat hij misschien weer last van zijn prikken krijgt. Het is trouwens een soort van mei tai, alleen deze is ietsje luxer. Het is ongeveer een rechthoek met lange banden eraan die je moet knopen. Zit dus een beetje tussen een draagzak en doeken in. J. vindt het helemaal geweldig. Hij slaapt er heerlijk in en hij geniet er ook echt van als hij wakker is.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 zo 26 jun 2011 - 21:58

@ Smaragdje, wat goed dat J. alles zo goed heeft laten zien op het consultatiebureau. Ben benieuwd of R. dat ook gaat doen, vorige keer had die er echt geen zin in, meneer was moe haha. Donderdag gaan ze er dus extra goed opletten, niet erg want thuis doet die alles heel goed.

Hoop dat J. niet zoveel last van de prikjes gaat krijgen, zo zielig! En dan ook nog eens die warmte voor hem of kan hij daar goed tegen. R. is echt geen koukleum, heeft die niet van mij haha.

Hij is flink gegroeid, doet het echt goed! Netjes volgens z’n lijn of niet?

Fijn dat de afplatting niet erger geworden is, gaat het uiteindelijk van zelf over?

R. heeft geen last van z’n gezichtje, het voelt alleen niet fijn aan voor ons dus iedere dag maar insmeren en dan word het gelukkig weer wat zachter.

R. moet morgen weer terug naar fysiotherapie, dan gaan ze zijn afplatting opmeten en een afdruk maken zodat ze iedere maand kunnen vergelijken.

Goede investering dus de hop tye, tot hoelang kan hij daar in zitten?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 26 jun 2011 - 22:39

@ limburg, vorige keer wilde hij ook niet alles laten zien. Ze moesten hem toen zelfs wakker maken...hahaha....
hij is net wakker en lijkt er niet echt last van te hebben. Hopen dat dat zo blijft. Die warmte vindt hij niet zo veel. Hij heeft het vrij snel warm, dat heeft hij ook niet van mij.
Hij is goed gegroeid ja. Hij zit wel onder het gemiddelde, maar groeit goed volgens zijn lijn. Daar ben ik blij om, had ook niet anders verwacht.
Die afplatting moet bij hem vanzelf overgaan. Dus hopen dat het steeds iets minder wordt smile

Ben ook benieuwd hoe R. het doet! Wel fijn trouwens dat hij zelf geen last heeft van zijn gezichtje, dat zou helemaal zonde wezen!

Owja, volgens het boekje, kun je ze tot 2,5 jaar dragen in die hop tye.

- hij heeft helaas toch last van zijn beentjes. Hij heeft daarstraks echt lopen gillen en krijsen van de pijn Sad nu is hij uiteindelijk toch nog in slaap gevallen, dus hoop dat het straks iets minder is Sad -

Laatst aangepast door Smaragdje op ma 27 jun 2011 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 zo 26 jun 2011 - 23:48

Meiden, wij gaan er zo vandoor en lekker een weekje op vakantie.

Tot volgende week!!!!!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 26 jun 2011 - 23:50

Annie24 schreef:Meiden, wij gaan er zo vandoor en lekker een weekje op vakantie.

Tot volgende week!!!!!

Tot volgende week, veel plezier!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle ma 27 jun 2011 - 4:36

Jeeetje, wat een warmte zeg! haha!! En dan te bedenken dat het morgen nóg warmer wordt!
En... als verassing ben ik op deze hete dag ook nog eens ongesteld geworden!! Twisted Evil
Het is toch niet te geloven!? haha!! Gelukkig is het (nog) niet zo erg. Ben benieuwd wat ik kan verwachten als ik Limburg haar ervaring hoorde met de eerste keer ongesteld zijn na de bevalling. Cry Maar we zijn dus ook maar niet gaan shoppen. Denk niet

@ Annie, veel plezier op vakantie!! Tot volgende week!!

@ Limburg, Eindelijk komt er een eind aan de verbouwing bij jou! Ben benieuwd naar het resultaat!
Ik laat A. trouwens ook vaker overdag op haar zij liggen. Ik doe dan gewoon een deken opgerold achter haar, of een harde kussen van de bank. Gaat tot nu toe prima.
Fijn dat het goed ging met R. op het kdv. Is toch weer een geruststelling he.
A. was begin juni 3400 gram bij het CB. En ze was 49,5 cm. Ik begin de maat 50 pakjes ook aardig zat te worden. Ze heeft allemaal leuke dingetjes in 56! haha! Maar denk dat het nog wel even duurt. Ben wel blij dat ik aardig wat heb gekocht in maat 50 ook al raadde iedereen dat af aangezien ze er zo snel uit groeien. Zo zie je maar... altijd je eigen gevoel volgen! haha!

Ik heb nog niets van de sollicitatie gehoord. Ik heb wel zelf gebeld en gevraagd wanneerze wat laten weten. Horen ze mooi nog even mijn naam voorbij komen Very Happy . Maar ze zeiden dat het nog wel 2 weekjes kan duren, dus we wachten even af.

Ik heb mijn urine laten testen en er was niets mis. Wel heb ik nog steeds een beetje spierpijn gevoel bij mijn schaamstreek als ik bijvoorbeeld omhoog kom vanuit liggen. Ik had voor vandaag een afspraak bij de HA maar heb afgesproken dat ik nog bel als ik niet meer ongesteld ben. Want ze moet inwendig kijken Evil or Very Mad

Ik heb het CB nog even gebeld ivm de voedingen. Ze zeiden dat ze best nog wat meer mag, maar er mag niet minder dan 4 uur tussen zitten. Ik geef haar nu savonds de laatste fles wat meer (150cc en 5 schepjes). En als ik merk dat ze echt heel honger heeft geef ik haar overdag ook nog een grote fles, maar die krijgt ze niet altijd weg.

@ Smaragdje, Krijg jij geen last van je rug of nek van die Hop Tye? Ik heb heel snel last dus zo iets zal voor mij helaas niet werken. Lijkt me inderdaad wel heel handig!

Leuk he, als je kindje zo lief is bij het CB. Dan ben je echt zo'n trotse mama! haha!
Lijkt me ook zielig, die prikjes. A. krijgt deze week haar eerste prikjes. Doe je dan een koud nat washandje erop na de prik?

@ Kat, haha! De tandjes laten lekker op zich wachten he!? Joh, lekker even afwachten, komt vast wel goed Wink
Leuk naar Belgie! Heb jij ook zo'n 40% kortingsbon van felicitas?

@ Woezel, hier wisselt het slapen ook hoor! Snachts doet ze het sinds een week prima nu we haar in de puckababy doen. Overdag slaapt ze heel erg weinig. Eigenlijk maximaal een uurtje en dat twee keer op een dag. Dus ze is heel veel wakker en vraagt enorm veel om aandacht. Soms laat ik haar echt wel eventjes huilen, kan moeilijk de hele dag haar bezig houden... Wel fijn dat het bij jou snachts ook goed gaat zeg!

Nou meiden, ik ga even kijken wat we gaan eten. Heb helemaal geen trek met dit warme weer. bah!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje ma 27 jun 2011 - 10:01

@ Chelle, ik voel mijn rug een beetje als ik een heel stuk loop, maar bij andere dingen heb ik veel sneller last van mijn rug. Probeer die met sporten nu ook te versterken, zodat dat zo ver mogelijk weg gaat.
Maar is super als ze zo lief zijn en ik was zeker de trotse mama ja Very Happy. Ik heb in de wagen naar huis natte washandjes erop gelegd die ik had meegenomen. Deze heb ik een tijdje erop gehouden. Dat werd hier ook geadviseerd. Later heb ik hem ook nog in een warm badje gedaan, omdat ze zeiden dat dat ook kon helpen. Dit hielp ook wel, maar dan wel maar voor even.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 ma 27 jun 2011 - 23:06

Hi meiden,

R. was vannacht om 5 uur wakker en had geen zin meer om te slapen :-(, om half 6 toch maar de fles gegeven en die dronk die maar weer voor de helft leeg. Heb het gevoel weer terug bij af te zijn, tenminste weer een stap terug. Hij is weer meer aan het huilen, heel onrustig, veel mopperen en drinkt nog steeds veel flessen niet leeg. Hoop maar dat het nu tijdelijk door de warmte komt.

Vanochtend zijn we ook weer bij fysiotherapie met hem geweest en er is ook gekeken naar zijn buikje en rug/nek en die zijn gelukkig goed/rustig. Hij wou alleen met veel moeite de oefeningen doen, dus dat gaat nog niet zo lekker. Ook hebben ze de afplatting gemeten doormiddel met een bandje en volgende week hoor ik denk de resultaat hiervan, dit gaan ze iedere maand doen.

Verder is het hier in de caravan echt niet uit te houden. Het weer zou prima zijn als je lekker vakantie zou hebben maar helaas. Maar vanaf morgen gaan we weer thuis wonen, worden nog veel klussen morgen en donderdag gedaan en dan moeten we weer zelf aan de slag met alles op te ruimen en plek te geven.

@ Smaragdje, J. was dus vorige keer ook eigenwijs bij het cb haha, ik hoop maar dat R. dit keer het voorbeeld van J. weer gaat volgen en netjes de vinger gaat volgen.

Onder het gemiddelde? Met gewicht en/of lengte? Wat is trouwens het gemiddelde? Weet helemaal niet rond welke lijn R. zit, zal donderdag eens kijken.

Wat zielig dat J. toch last van de spuiten heeft gekregen, hier was het vorige keer ook pas na een tijdje. Hoe gaat het vandaag met hem?

Ben je alweer aan het sportten? Wat voor sport doe je?

Ik moet de washandjes niet vergeten donderdag, al zal dat waarschijnlijk wel gebeuren want het is donderdag druk. Gelukkig wonen we heel dichtbij het cb dus dan maar snel thuis doen en daar troosten met een speentje.

@ Annie, fijne vakantie!

@ Chelle, balen dat je ongesteld bent geworden, dat had ik echt niet gemist. Hopelijk valt de eerste keer bij jou mee. Hier zit bijna de 2e keer er aan te komen :-(.

Foto’s van het resultaat komen er zeker, het zal nog lang niet af zijn maar laat wel tussentijds foto’s zien van de verbouwing.

R. had ineens ook een groeispurt en ik was gewoon eigenwijs in het begin, dan maar even omslaan haha.

Hoe is het de nacht met meer voeding gegaan?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle ma 27 jun 2011 - 23:32

@ Limburg, hier dronk A. ook niet zo heel goed gister hoor! Komt volgens mij echt door de warmte. Maar vannochtend ging haar fles na een hoop hikken en stikken er wel in.

De nacht ging ook hier minder goed. Ze ging pas om 00.30 uur slapen en heb haar nog wat horen mekkeren vannacht. Om 4.45 uur werd ze echt wakker en begon te huilen. Toen ik naar haar toe ging zag ik dat ze helemaal met haar zij tegen het voeteneind van haar bedje lag! :shock: Geeeeen idee hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen!

Nu heb ik haar maar beneden liggen want boven is het niet uit te houden. Kijk nu al uit naar de rest van de week met normaal weer.

Jaja, lekker ongesteld zijn met dit weer zeg! En het is zo erg ineens! Vanmorgen liep ik naar beneden en dacht, eerst even naar de wc, eenmaal aangekomen liep het gewoon langs mijn been op de grond!! Evil or Very Mad Schoonmoeder heeft maar kraamverband voor me gekocht en gebracht dus dat is wel heel lief. Gewoon maandverband helpt niet. Bij jou was dat ook zo erg toch?

@ Smaragdje, knap dat je het sporten vol houdt. Ik heb mijn abbonement opgezegd. Was het alweer zat! haha! Ik ga binnenkort lekker thuis buikspieren en zo trainen.

Nou iedereen fijne dag! (ondanks het noodweer wat eraan zit te komen...)
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje di 28 jun 2011 - 0:05

@ Limburg, snap dat hij geen zin meer had om te slapen, was ook veel te warm! J. is ook verschillende keren wakker geweest (en ik dus ook) zonder dat hij hoefde te drinken. Vond het te vroeg voor te drinken dus heb hem lekker laten liggen en gelukkig ging hij steeds vrij snel weer slapen, alleen ik dus niet.
Was vandaag nou ook die afdruk gemaakt?

J. was dus vorige keer ook eigenwijs ja, dus laat R. dat voorbeeld maar weer opvolgen! Hij zit met zowel zijn gewicht als zijn lengte onder de gemiddelde lijn. Wat het gemiddelde is weet ik niet, zat in hun map mee te kijken. Ze zeggen ook, het maakt niet uit of ze tegen de hoogste, laagste of middelste aan zitten, als ze in hun eigen lijn maar goed groeien.

Vorige keer had hij sneller last van die spuiten. Hij is uiteindelijk in slaap gevallen en heeft uren geslapen. Hij is met moeite aan zijn 5 voedingen toegekomen gister. Alleen daarna had hij bijna geen last meer van zijn beentjes. Hij is alleen heel veel aan het slapen (behalve het tussendoor even kort wakker worden dan). Dit was vorige keer ook zo, dus hij zal morgen of vanavond weer wel lekker actief zijn.
Ik ben al 3 weekjes ong. weer bezig met fitnessen. Nog niet op het niveau wat ik eerst deed hoor (had het ook al 2 jaar niet meer gedaan), maar het viel mij nog niet tegen.
Ik zal je proberen er aan te herinneren ;-) Alleen snel erna troosten zal hij ook niet erg vinden denk ik smile

@ Chelle, had even gemist dat je ongesteld aan het worden was. Balen zeg! En het sporten nu al weer zat, wat is dat nou! (doe het ook niet echt voor mijn plezier hoor angel)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 28 jun 2011 - 0:29

Hoe is het weer bij jullie? Hier in Limburg nog geen noodweer te bekennen maar wel veel hitte. Zal je zien dat we vanavond noodweer krijgen terwijl we naar huis toe moeten voor de timmerman en alvast wat kleding terug te brengen.

R. ligt sinds 11.15 uur in bed, heerlijk! Hij wou vlak voor zijn fles op schoot gaan slapen dus heb hem iets eerder zijn fles gegeven en na de fles was hij uitgeteld en daarna gelijk op bed gelegd en hij ligt er nu nog, dat is even lekker!

@ Chelle, een keer minder drinken is ook niet erg zeker niet met dit weer. Hier is het alleen al een lange tijd en ook echt veel gezien die eerst met gemakt 4 x 180+6 en 1 x 210+7 opdronk en nu krijg die 5 x 180+6 en daar drink die met geluk 1 tot 2 flessen per dag zo goed als leeg en bij de overige flessen laat hij na veel moeite 50 tot 70 cc over. Even donderdag afwachten.

Verslik A. zich ook zo veel? R. kan er ook wat van, dan duwt die ook echt hardhandig de fles uit z’n mond en zodra het voorbij is moet die weer terug anders word hij boos haha. Hoe gaat het met het kwijlen bij A. tijdens het drinken en met haar darmkrampjes?

Bij mij was de 1e dag ook ontzettend erg met ongesteld zijn, normaal ben ik het niet zo erg maar die dag moest ik echt iedere uur verwisselen anders lekte het door en ook hele stolsels, gelukkig was het maar 1 dag en daarna weer normaal.

Je meisje is dus goed actief geweest in bed, dat deed R. ook heel erg maar sinds hij de slaapzak aan heeft doet hij dat niet meer en hij moet natuurlijk nu ook in de zijliggingkussen.

Ik kijk ook uit naar de komende dagen, tenminste weer een normaal temperatuur.

Waarom heb je je sportabonnement alweer opgezegd? Was je ook al bezig na je bevalling?

@ Smaragdje, R. sliep de dag van de prikken ook veel en tussendoor een beetje huilen/mopperen. Heeft J. geen verhoging gehad dit keer?

R. was vannacht echt constant aan het krijsen dus helaas kon hij niet blijven liggen, normaal hoor ik hem ook wel vaker maar dan gaat die daarna weer lekker slapen, helaas deze nacht niet en dat uurtje minder slaap merkte ik gelijk haha. Hopelijk koelt het vanavond goed af!

Wat goed dat je alweer aan het fitnessen bent. Ik moet ook weer iets aan sport gaan doen maar wat? Het liefst wil ik weer gaan paardrijden maar dat gaat niet meer met m’n bekken. Merk dat ik iets nodig heb voor me zelf. Hoe vaak sport je in de week?

Ik ben ook benieuwd wat R. nu weegt, in de 5 kilo verwacht, volgens mij groeit hij ook volgens zijn eigen lijn, tenminste hij groeide goed zijden ze en dat doet die ook gezien hij zijn geboortegewicht nu wel verdubbeld zal hebben.

Ze hebben vandaag bij fysiotherapie idd zijn hoofdje gemeten, dit deden ze met een natte band die hij een paar minuten om moest en dan harde die uit en ze had er stipjes opgezet van zijn neus en oren. Dit gaat ze overzetten op papier en dan komen er waardes uit, ben benieuwd wat die zullen zijn. Ze gaan iedere maand zo zijn hoofd meten voor vergelijking.

@ Kat en Annie, hoe hebben ze bij jullie zoons de afplatting gemeten?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 28 jun 2011 - 1:05

@ Limburg, het heeft hier vannacht/vanochten flink geregend en geonweerd. Dacht dat het daardoor wel wat zou afkoelen, maar het is nog ontzettend warm. Hij heeft niet echt verhoging gehad gister. Zijn temperatuur was wel iets hoger dan normaal, alleen dat was ook een combinatie met het weer denk ik, dus heeft hij heerlijk in zijn romper gelegen.
Wel vervelend dat hij constant aan het krijsen was, wel fijn dat hij nu lekker aan het slapen is en maar hopen op een betere nacht vanavond. Zou inderdaad wel fijn zijn als het ietsje afkoelt!
Ik sport 2 a 3 keer per week en dan zo'n 3 kwartier denk ik. Mijn ouders passen dan even op, alleen wilt hij soms net tussendoor dan drinken, heb ik ook weer even lekker pauze...hahaha....
Wat vind jij verder nog leuke sporten dan. Denk dat ik na de zomer weer voor iets van dansles ga kijken.
Wat goed als hij zijn geboorte gewicht heeft verdubbeld! Je laat het vast wel weten hoeveel hij nu weegt en hoe lang hij nu is smile
Wanneer krijg je de uitslag van die waardes van zijn hoofdje?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan di 28 jun 2011 - 1:06

Hoi meiden,

Ik kon het niet bijhouden de afgelopen week en heb daarom even niks gepost, maar ik ga het weer proberen:-)
Vrijdag zijn we met Kian weer naar de huisarts geweest want het abces is nog niet weg en er blijft troep uitkomen. We vonden het nu wel heel lang duren en de huisarts ook dus die heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar moeten we straks om 15.15 uur zijn. Ik hoop dat ze er niks aan hoeven te doen....

Vorige week ben ik voor het eerst met hem op het CB geweest, hij is nu 58 cm en weegt 5180 gram. Zoveel woog Y ara met 3 maanden! Maar hij omdat hij zo lang is is hij mooi in verhouding smile . Hij vond het verschrikkelijk op het CB, de arts wilde in zijn ogen kijken met een lampje en hij huilde heel hard en hield zijn ogen stijf dicht. Ze bleef het een paar keer proberen maar het is haar niet gelukt.
Na het bezoekje daar heb ik hem snel in de draagdoek gedaan en toen was hij meteen stil gelukkig. Thuis was hij weer ontroostbaar:-(

Gisteren moesten we met onze dochter naar het CB (extra controle omdat ze zo licht is, in jan. woog ze 9800 gram en was ze 83 cm). Zij was heel goed gegroeid, nu 87,5 cm en 11 kilo.

Gisterenavond zijn mijn collega's op kraamvisite geweest, Kian zat in de draagdoek maar was dat halverwege zat (tja, ik was niet aan het lopen, maar zat op de bank) en mijn vriend is toen met hem naar boven gegaan. Daar is hij ontroostbaar geweest, om 22 uur viel hij in slaap, maar sliep toen wel door tot 5 uur! Ik heb dus ook weer even lekker bij kunnens lapen, heerlijk!

Wat is het warm he, vandaag, hebben jullie kinderen er ook last van? Kian wel en in de draagdoek kan nu ook echt niet want dan smelten we allebei weg.

Limburg, hier ook nog geen regen te bekennen, helaas, want het is ontzettend benauwd. Ik hoop dat het hier snel los barst. Ik blijf het grappig vinden dat Kian ongeveer net zo groot/zwaar is als R., haha.
Wat fijn dat jullie morgen weer naar huis kunnen!

smaragdje, wat goed dat je weer aan het fitnessen bent. Ik wil weer gaan hardlopen maar kan het nog niet. Ik wacht eerst maar even de nacontrole van de verloskundige af want ik krijg nog lage buikpijn als ik teveel doe. Ik heb ook zin om weer te gaan fietsen, maar ik durf nog niet Embarassed.

chelle, balen dat je weer ongesteld bent en dat het zo erg is. Ik hoop dat het bij mij weer lekker lang weg blijft, ik zit er nog niet op te wachten. Oh en een zware nacht gehad dus. Kian ligt ook regelmatig heel ver naar onder in zijn wiegje, maar dat komt omdat we het hoofdeinde hoger hebben gezet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Vancity_girl wo 29 jun 2011 - 7:34

Zo ik zal ook maar weer eens reageren, we stonden alweer op pagina 2!

Hier een leuk weekend achter de rug. Mijn broer en zn vriendin zijn nu hier en we waren een weekend weg. D heeft genoten van alle aandacht. En is daar nu nog van aan het afkicken Evil or Very Mad Als ik het maar waag om niet met haar bezig te zijn begint ze gelijk te mopperen. Maar ja dan heeft ze toch pech want mama heeft nog meer te doen.
D heeft ook voor het eerst gezwommen. Volgens mij vond ze er niet zoveel van, ze was denk ik vooral onder de indruk. Zat steeds om zich heen te kijken en af en toe kon er een voorzichtig lachje vanaf. Wie weet vind ze het de volgende keer leuker.
Nu zijn mn broer en vriendin een rondreis aan het maken en wij zijn weer gewoon thuis.
Ben druk bezig vanalles te regelen voor onze verhuizing. 12 augustus vliegen we terug.We hebben de auto al verkocht, er moest een redelijk dure reparatie gebeuren en we konden hem goed verkopen dus dat hebben we maar gedaan. Nu dus overal lopend of met openbaar vervoer heen. Verder probeer ik onze meubels te verkopen via craigslist( marktplaats) maar dat wil nog niet echt vlotten.
Vanmiddag even lekker shoppen met een vriendin. Was van de week mn kleding kast aan het uitmesten vanwege de verhuizing en kwam tot de ontdekking dat het niet veel soeps meer is. Dus flink wat weggegooid en dan maar weer nieuws kopen straks, zo komen de koffers wel vol laughcry

Heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar volgens mij gaat het overal wel goed toch? Fijn dat R van Limburg weer beter is. En hoe was het bij de arts Liadan, konden ze wat doen aan de abces?
Kom hopelijk snel weer wat uitgebreider reageren.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Liadan wo 29 jun 2011 - 7:46

Wat een noodweer was het gisteren hier! De straat stond onder water, er vloog van alles door de lucht, de schutting van de buren is omgewaaid. Gelukkig is bij ons alleen de vlag van de muur gewaaid.
Vanmorgen ben ik gaan wandelen en ben heel wat omgevallen bomen tegengekomen en overal lagen takken.

Gisteren zijn we bij de chirurg geweest met onze kleine vent. Hij heeft het abces doorgeprikt met een naald en uitgeknepen, Kian heeft heel hard gehuild Cry . Ook in de auto naar huis moest hij hard huilen. Gelukkig ging het daarna weer beter en lijkt hij er vandaag niet veel last van te hebben.
Hij heeft vandaag waarschijnlijk wel een regeldag want hij wil alleen maar drinken en niet slapen, best vermoeiend als je nog een kind hebt rondlopen.

vancity, jullie verhuizing komt al dichtbij! Hebben jullie al wel een huis in Nederland? En lekker shoppen daar, leuk!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Limburg85 wo 29 jun 2011 - 19:35

Hi meiden,

Even snel een reactie via m'n telefoon. We wonen, nou ja wonen meer bivakeren, sinds gisteren weer thuis. We hebben helaas nog geen internet maar van het weekend wel weer. Om eerlijk te zijn heb ik heb het helemaal gehad met de verbouwing, op het laatst gaan er toch nog dingen mis.

Ook merk ik dat ik erg weinig kastruimte in de keuken heb overgehouden waardoor ik veel spullen niet kwijt kan. Zaterdag gaan we druk aan de slag met de bijleuken om daar voorraad etc kwijt te kunnen.

Gisteren zijn de meubels geleverd en mijn man gaat vanmiddag beginnen met het in elkaar zetten. Helaas zijn ze bij de bank vergeten om 1 gaat voor de poot te maken waardoor die niet in elkaar gezet kan worden.

Ook hebben we de % binnen van de schedelmeting van R. Hij heeft een milde afwijking: 107,4% ODDI en 85,4% CPI. Uitleg volgt dinsdag maar de % nu al gekregen omdat we vanmiddag naar de arts van het cb moeten.

R. moet vanmiddag weer naar het cb voor de 2e ronde prikken, ben benieuwd wat die nu weegt en hoelang die is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud