Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  Empty Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?

Bericht  Atelier Madame do 31 mei 2012 - 0:39

Jaja beetje domme vraag, maar in mijn enthousiasme net een blazer gekocht van object. Was afgeprijsd voor een tientje en kon m niet laten hangen. Alleen er zitten allerlei knopen op en op de een of andere manier heb ik geen idee welke knoop in welk knoopsgat hoort en waar je welke laag doen moet leggen Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  394967

Het gaat om deze blazer:
Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  Object-split-blazer-23009595-p-blazers-zwart-18131367
Dit is m in het licht, om een idee te geven misschien qua vorm:
Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  Object-split-blazer-23009595-p-blazers-oranje-18084824

Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  9957c6e6
Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  F9e5360b
Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  13449906
Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  C63d3962

Hopelijk kan iemand me helpen want ik snap het niet
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  Empty Re: Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 0:41

Als ik 'm zo zie zou ik zeggen niet. Ik vind hem juist er leuk los!

Gast
Gast

Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  Empty Re: Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?

Bericht  Atelier Madame do 31 mei 2012 - 0:42

Joan schreef:Als ik 'm zo zie zou ik zeggen niet. Ik vind hem juist er leuk los!
ja zou je denken? Er zitten namelijk 4 knopen op :P het is eigenlijk een soort van giletje of de onderblazer heen.. stomme ik die het weer is vergeten te vragen is in de winkel :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Curious do 31 mei 2012 - 0:44

Leuk ding voor een tientje!! (waarom loop ik nooit tegen dat soort dingen aan?!)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Blond do 31 mei 2012 - 0:44

Degene die NIET bij het groepje van drie knopen hoort

Dat zie je ook op de foto van de beige blazer Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 0:45

Zou de meest logische gedachte niet zijn zoals het op de plaatjes staat. Los staat btw ook erg leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Penélope do 31 mei 2012 - 0:47

Ik weet niet hoe je hem moet kopen maar vind hem wel erg leuk! Je woont geloof ik niet bij mij in de buurt he, anders kon ik ook ervoor gaan kijken.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Atelier Madame do 31 mei 2012 - 0:50

Oke los is dus de beste oplossing Very Happy, of idd die ene knoop vast, als ik die rij van drie dichtdoe lijkt het mee een zwangerschapsblazer ofzo Laughing op de groei gekocht :P

Maar hij is voor de rest heel leuk, hele dunne stof lijkt van suede te zijn I love you

Hij is gekocht in M.ade bij Zig.gi En dan bij de Kids in zit een outlet van dames kleding. Ik kom zelf uit het midden van het land maar moest er voor een mijn thesis school een interview afnemen bij de gemeente. Had wat tijd over en liep er toen tegenaan Leuke blazer... alleen hoe moet ie vast?  281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame do 31 mei 2012 - 0:51

Mocht iemand nog ineens erheen willen gaan, het was de laatste volgens mij :P ze hadden overigens hele leuke kleding nog daar hangen van Object, Vero Moda, Vila, Dept, etc
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 1:02

Ik heb een soortgelijke blazer van de Vera Moda in het limegroen, foto staat in het heb-heb-ik-aan topic. Je blazer is ook erg leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 31 mei 2012 - 1:36

Cimic schreef:Ik heb een soortgelijke blazer van de Vera Moda in het limegroen, foto staat in het heb-heb-ik-aan topic. Je blazer is ook erg leuk Very Happy
Ooh ja, die heeft een vriendin van mij ook in het cognac, ze lijken op elkaar alleen de mijne heeft dus knoopjes en een soort van overhanggiletje :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: