Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

+27
Kowalski
PrimaBella
Jeanette
Antibes
Rizzo
Siem
Arwyn
SoGood
luisa
xxDila
Gigi_
Poubelle
Sugarfall
Lavendel
Lejow
Ooh La La!
loura
Gympie
Plien84
Paper Crown
Blond
Niekske
Marin
Muisz
Liz
VeryCherry
Rush
31 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:38

Ik vind 'm wel wat voor mij met mijn zwangere lijf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Antibes do 31 mei 2012 - 8:53

Ik vind hem echt verschrikkelijk armoedig, denk vooral ook door het stofje..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Jeanette do 31 mei 2012 - 22:17

Ik heb het Bavaria jurkje al en trek die aan. Die stond ook super leuk, dus hou het daarbij. smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 0:06

Ik krijg deze over een weekje ofzo binnen, samen met een abonnement op Grazia. Ik vind hem heel leuk! Maar mijn figuur kan hem dan ook wel hebben Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  PrimaBella vr 1 jun 2012 - 0:12

Mijn vriend heeft dit jurkje voor mij besteld I love you
Paar dagen moet ik hem wel binnen hebben!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 0:13

Youandi schreef:Ik krijg deze over een weekje ofzo binnen, samen met een abonnement op Grazia. Ik vind hem heel leuk! Maar mijn figuur kan hem dan ook wel hebben Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 2474380249



Haha, dat denk ik ook wel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 0:20

Haha, dat bedoel ik niet verkeerd naar andere mensen hoor. Maar bij mij móet 'ie wel passen, want als hij te groot is, kan ik het altijd nog oplossen met een riem of ergens stiekem een speldje. Als 'ie daarentegen te klein is, wordt dat moeilijker..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 0:24

Youandi schreef:Haha, dat bedoel ik niet verkeerd naar andere mensen hoor. Maar bij mij móet 'ie wel passen, want als hij te groot is, kan ik het altijd nog oplossen met een riem of ergens stiekem een speldje. Als 'ie daarentegen te klein is, wordt dat moeilijker..



Zo vatte ik het ook niet op. Je hebt helemaal gelijk, als een one-size-fits-all bij jou al niet past, kan ik hem direct annuleren smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Sugarfall vr 1 jun 2012 - 0:31

Ik heb hem gekocht, maar ik denk dat ik hem aan een vriendin ga geven of iets, hij zit best wel strak bij mijn heupen, ik voelde me ineens helemaal dik haha!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 1:24

Youandi schreef:Ik krijg deze over een weekje ofzo binnen, samen met een abonnement op Grazia. Ik vind hem heel leuk! Maar mijn figuur kan hem dan ook wel hebben Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 2474380249
Niet rot bedoeld, maar sommige dingen staan mensen met veel rondingen juist beter ten opzichte van iemand met een slank en vrij recht figuur. Slank zegt niet dat alles staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Lavendel vr 1 jun 2012 - 1:26

Noem mij maar Mevrouw schreef:
Youandi schreef:Ik krijg deze over een weekje ofzo binnen, samen met een abonnement op Grazia. Ik vind hem heel leuk! Maar mijn figuur kan hem dan ook wel hebben Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 2474380249
Niet rot bedoeld, maar sommige dingen staan mensen met veel rondingen juist beter ten opzichte van iemand met een slank en vrij recht figuur. Slank zegt niet dat alles staat.



Ja maar ik gok zo'n loeistrak jurkje niet. Daar zie ik toch liever een slank iemand in dan iemand met een lichaam waarvan je de rollen kan tellen in dit jurkje.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Kowalski vr 1 jun 2012 - 1:33

Youandi schreef:Haha, dat bedoel ik niet verkeerd naar andere mensen hoor. Maar bij mij móet 'ie wel passen, want als hij te groot is, kan ik het altijd nog oplossen met een riem of ergens stiekem een speldje. Als 'ie daarentegen te klein is, wordt dat moeilijker..

Volgens mij ben jij nog mooi met een vuilniszak aan!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:09

Noem mij maar Mevrouw schreef:
Youandi schreef:Ik krijg deze over een weekje ofzo binnen, samen met een abonnement op Grazia. Ik vind hem heel leuk! Maar mijn figuur kan hem dan ook wel hebben Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 2474380249
Niet rot bedoeld, maar sommige dingen staan mensen met veel rondingen juist beter ten opzichte van iemand met een slank en vrij recht figuur. Slank zegt niet dat alles staat.

Ben ik met je eens Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 561177 In sommige kleding ben ik echt een plank. Maar met dit soort jurkjes kan zelfs ik nog rondingen creëren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:11

Kowalski schreef:
Youandi schreef:Haha, dat bedoel ik niet verkeerd naar andere mensen hoor. Maar bij mij móet 'ie wel passen, want als hij te groot is, kan ik het altijd nog oplossen met een riem of ergens stiekem een speldje. Als 'ie daarentegen te klein is, wordt dat moeilijker..

Volgens mij ben jij nog mooi met een vuilniszak aan!

Nee joh Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 1578173417 Zo mooi ben ik niet Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 1371890812 Ik kom wat heup tekort en m'n benen zijn net stokjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Toet vr 1 jun 2012 - 2:24

Ik vind Olcay op de een of andere manier heel raar op de foto staan, of ligt dat aan mij?

Opzich vind ik het wel een leuk jurkje, maar dan ook echt alleen op de manier waarop zij hem aan heeft!
Niks voor mij verder, oranje staat me niet zo dus ik heb het liever wat subtieler. Ik heb al een leuk EK-jurkje.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:27

Hier lagen er nog héél erg veel bij de AH, maar ik ga er niet aan beginnen. Ik hield hem voor en hij is echt kort voor mij als ik hem als strapless jurkje zou willen dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Niekske vr 1 jun 2012 - 2:27

Ik heb em toch gekocht, ik had de laatste bij de appie XL net... hij staat het mooiste met één blote schouder vond mijn vriend smile strapless kon ook wel... het is een dun stofje, maar hij rekt wel behoorlijk mee. Moet nog even kijken wat ik ervan ga maken, hij is inderdaad vrij kort als je em niet strapless draagt.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Mamsie vr 1 jun 2012 - 10:22

Ze staat alsof ze moet poepen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Mariposa za 2 jun 2012 - 1:11

Is hij maar in 1 maat te krijgen net zoals t jurkje van bavaria? Zoja, valt ie klein/groot? Ik vind m wel leuk maar ben heel fijngebouwd, dus weet niet of hij mij dan wel goed zal staan.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 3:14

Het jurkje valt ruim voor one size.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 9:46

Pippa schreef:Hier lagen er nog héél erg veel bij de AH, maar ik ga er niet aan beginnen. Ik hield hem voor en hij is echt kort voor mij als ik hem als strapless jurkje zou willen dragen.

Volgens mij ben ik nog langer dan jij, maar bij mij komt ie tot net boven mn knie strapless!

Ben er toch ingetrapt....ga hem binnenkort wel zwart verven. Alleen hoe sloop ik die randjes eraf!? Die vind ik niet mooi :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  minoessepoes zo 10 jun 2012 - 20:55

_Leaf_ schreef:
Pippa schreef:Hier lagen er nog héél erg veel bij de AH, maar ik ga er niet aan beginnen. Ik hield hem voor en hij is echt kort voor mij als ik hem als strapless jurkje zou willen dragen.

Volgens mij ben ik nog langer dan jij, maar bij mij komt ie tot net boven mn knie strapless!

Ben er toch ingetrapt....ga hem binnenkort wel zwart verven. Alleen hoe sloop ik die randjes eraf!? Die vind ik niet mooi Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 253468018

Zwart verven zou weleens kunnen mislukken doordat over het algemeen de stiksels van een synthetisch materiaal zijn en die dus geen verf opnemen. Dan krijg je dus een zwart jurkje met oranje stiksel.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:58

Ik vind het eigenlijk wel een heel leuk ding. Heb hem al een week of twee liggen en zat eraan te denken om hem terug te brengen door een aantal reacties maar toch maar even gepast en zat superlekker en zag er leuk uit.

Maar het hele idee is superachterhaald, een paar jaar geleden verkochten ze deze jurkjes gewoon op de markt in allerlei kleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 21:58

Wanneer zat die zwarte bij de Mama? Heb m helemaal niet gehad...

Ik vind het jurkje best leuk maar heb nog die van 2 jaar geleden. Die is iets minder leuk maar kan nog prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Blond zo 10 jun 2012 - 23:47

Ik heb hem gekregen van mn moeder. Hij valt me alles mee. Het leukste is bij mij als halter.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oranjejurkje (winning dress SuperTrash) - Pagina 4 Empty Re: Oranjejurkje (winning dress SuperTrash)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum