Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HUh? ..reclame HEMA

+8
silly-one
Supertalentje
Filoria
VeryCherry
Mida4you
ekiaam87
M@niek
Ibbeltje
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

HUh? ..reclame HEMA - Pagina 2 Empty Re: HUh? ..reclame HEMA

Bericht  Sushi do 31 mei 2012 - 8:21

Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

HUh? ..reclame HEMA - Pagina 2 Empty Re: HUh? ..reclame HEMA

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:24

Suuske schreef:Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Ik ook niet, erg goedkoop zelfs Embarassed maar ik ben dan ook erg verwend, ga bijna nooit naar de markt om groente/fruit en koop alles in de winkel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HUh? ..reclame HEMA - Pagina 2 Empty Re: HUh? ..reclame HEMA

Bericht  Sushi do 31 mei 2012 - 9:47

Zelda schreef:
Suuske schreef:Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Ik ook niet, erg goedkoop zelfs Embarassed maar ik ben dan ook erg verwend, ga bijna nooit naar de markt om groente/fruit en koop alles in de winkel.

Ik ben laatst één keer naar de markt geweest voor fruit/groente. Ik dacht dat het een succes was, maar het viel erg tegen. Twee doosjes frambozen voor € 2,00. Ik zei gelijk 'ja'. Groentemeneer schoof ze verdacht snel in een zakje, maar goed... zal wel bij de markt horen dacht ik. Kwam ik thuis, beide doosjes compleet beschimmeld. Ik heb alles moeten weggooien. Zo zonde.

De rest van de dingen die ik kocht (appels, bananen, paprika, komkommer) waren op zich oké, maar ik vindt diezelfde dingen veel beter wanneer ik het in de supermarkt koop...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

HUh? ..reclame HEMA - Pagina 2 Empty Re: HUh? ..reclame HEMA

Bericht  Atelier Madame do 31 mei 2012 - 10:01

Bij de lidl koop je voor 1,50 een kilo appels, zijn de kiwi's 35 cent oer stuk en mandarijnen Rond de 1.99 per net, vind het wel meevallen dus.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HUh? ..reclame HEMA - Pagina 2 Empty Re: HUh? ..reclame HEMA

Bericht  SarahKey do 31 mei 2012 - 21:34

Suuske schreef:
Zelda schreef:
Suuske schreef:Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Ik ook niet, erg goedkoop zelfs Embarassed maar ik ben dan ook erg verwend, ga bijna nooit naar de markt om groente/fruit en koop alles in de winkel.

Ik ben laatst één keer naar de markt geweest voor fruit/groente. Ik dacht dat het een succes was, maar het viel erg tegen. Twee doosjes frambozen voor € 2,00. Ik zei gelijk 'ja'. Groentemeneer schoof ze verdacht snel in een zakje, maar goed... zal wel bij de markt horen dacht ik. Kwam ik thuis, beide doosjes compleet beschimmeld. Ik heb alles moeten weggooien. Zo zonde.

De rest van de dingen die ik kocht (appels, bananen, paprika, komkommer) waren op zich oké, maar ik vindt diezelfde dingen veel beter wanneer ik het in de supermarkt koop...

Dan heb je gewoon geen goede groenteboer getroffen. Ik was ermee terug gegaan en nieuwe geeist. Vind het heel dom van hem om dit te doen want zo is hij een klant kwijt geraakt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

HUh? ..reclame HEMA - Pagina 2 Empty Re: HUh? ..reclame HEMA

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum