HUh? ..reclame HEMA
+8
silly-one
Supertalentje
Filoria
VeryCherry
Mida4you
ekiaam87
M@niek
Ibbeltje
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: HUh? ..reclame HEMA
Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik ook niet, erg goedkoop zelfs maar ik ben dan ook erg verwend, ga bijna nooit naar de markt om groente/fruit en koop alles in de winkel.Suuske schreef:Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ook niet, erg goedkoop zelfs maar ik ben dan ook erg verwend, ga bijna nooit naar de markt om groente/fruit en koop alles in de winkel.Suuske schreef:Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Ik ben laatst één keer naar de markt geweest voor fruit/groente. Ik dacht dat het een succes was, maar het viel erg tegen. Twee doosjes frambozen voor € 2,00. Ik zei gelijk 'ja'. Groentemeneer schoof ze verdacht snel in een zakje, maar goed... zal wel bij de markt horen dacht ik. Kwam ik thuis, beide doosjes compleet beschimmeld. Ik heb alles moeten weggooien. Zo zonde.
De rest van de dingen die ik kocht (appels, bananen, paprika, komkommer) waren op zich oké, maar ik vindt diezelfde dingen veel beter wanneer ik het in de supermarkt koop...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Bij de lidl koop je voor 1,50 een kilo appels, zijn de kiwi's 35 cent oer stuk en mandarijnen Rond de 1.99 per net, vind het wel meevallen dus.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Suuske schreef:Zelda schreef:Ik ook niet, erg goedkoop zelfs maar ik ben dan ook erg verwend, ga bijna nooit naar de markt om groente/fruit en koop alles in de winkel.Suuske schreef:Ik vind € 3,00 voor twaalf stuks fruit helemaal niet zo duur eigenlijk...
Ik ben laatst één keer naar de markt geweest voor fruit/groente. Ik dacht dat het een succes was, maar het viel erg tegen. Twee doosjes frambozen voor € 2,00. Ik zei gelijk 'ja'. Groentemeneer schoof ze verdacht snel in een zakje, maar goed... zal wel bij de markt horen dacht ik. Kwam ik thuis, beide doosjes compleet beschimmeld. Ik heb alles moeten weggooien. Zo zonde.
De rest van de dingen die ik kocht (appels, bananen, paprika, komkommer) waren op zich oké, maar ik vindt diezelfde dingen veel beter wanneer ik het in de supermarkt koop...
Dan heb je gewoon geen goede groenteboer getroffen. Ik was ermee terug gegaan en nieuwe geeist. Vind het heel dom van hem om dit te doen want zo is hij een klant kwijt geraakt.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» reclame van de plus
» Reclame H & M.
» Wat zegt ze nou? (reclame)
» McDonald's reclame...
» Ik zoek een reclame...
» Reclame H & M.
» Wat zegt ze nou? (reclame)
» McDonald's reclame...
» Ik zoek een reclame...
Pagina 2 van 2