McDonald's reclame...
+6
Jeanette
liesje
Lejow
Printje
Antibes
FruttiTutti
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
McDonald's reclame...
Ik zag net de reclame van McDonald's voorbij komen op tv, over dierentuin maskers...
Mis ik nou volledig de humor voor deze reclame? Ik vind 'm ronduit kwetsend en een heel slecht voorbeeld.. overal wordt gestreden tegen pesten, maar nu lijkt 't wel publiekelijk geaccepteerd..
Ben echt nogal verbaasd
Mis ik nou volledig de humor voor deze reclame? Ik vind 'm ronduit kwetsend en een heel slecht voorbeeld.. overal wordt gestreden tegen pesten, maar nu lijkt 't wel publiekelijk geaccepteerd..
Ben echt nogal verbaasd
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: McDonald's reclame...
De grap is toch juist dat ze die man helemaal niet pesten? Ik zie eerlijk gezegd niet in dat het dan eenpro-pesten-filmpje zou zijn.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
FruttiTutti schreef:Ik zag net de reclame van McDonald's voorbij komen op tv, over dierentuin maskers...
Ben echt nogal verbaasd
Ik dacht hetzelfde... Er zit ng wel een vervolg bij waarin je ziet dat die man die maskers ziet ofzoiets.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa die ontknoping heb ik ook gezien... kan niet echt op de goede woorden komen, maar ik zie de lol er niet van in, en blijf 't ongepast vinden..
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Ik dacht hetzelfde! Ik vond hem ook echt niet grappig!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zag de reclame ook van de week en dacht precies als jullie. Dacht ook dat zoiets mag en zeker nu in deze tijd met pesten enz
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik vind hem hilarisch.
En over 'in deze tijd, met pesten'... Denken de oma's dat het vroeger beter was en er toen niet gepest werd?
En die acteur doet vast vrijwillig mee hoor. Als je alles al zo serieus moet nemen als een reclame...
En over 'in deze tijd, met pesten'... Denken de oma's dat het vroeger beter was en er toen niet gepest werd?
En die acteur doet vast vrijwillig mee hoor. Als je alles al zo serieus moet nemen als een reclame...
Gast- Gast
Ik vind hem ook leuk! Vind jullie er wel zwaar aan tillen hoor. Kom op zeg, het is tegen het kindje bedoeld en die gast voelt zijn eigen gewoon aangesproken. Dit wordt wel erg serieus genomen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond hem ook kwetsend. Mijn vriend is hier vroeger namelijk heel erg mee gepest, en ik had er echt een heel naar gevoel van..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Jeanette schreef:Ik vind hem ook leuk! Vind jullie er wel zwaar aan tillen hoor. Kom op zeg, het is tegen het kindje bedoeld en die gast voelt zijn eigen gewoon aangesproken. Dit wordt wel erg serieus genomen..
zo zag ik het ook ja
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik vind de reclame niet echt grappig. Het ligt er een beetje hoe je het opvat denk ik.
Die man voelt zich aangesproken, terwijl het helemaal niet over hem gaat. Is hij zo onzeker over zichzelf dat hij het zich persoonlijk aantrekt, heeft hij een vertekend zelfbeeld?
Je kunt het dus op verschillende manier opvatten.
Maar ik blijf het geen grappige reclame vinden, kan er simpelweg niet om lachen.
Die man voelt zich aangesproken, terwijl het helemaal niet over hem gaat. Is hij zo onzeker over zichzelf dat hij het zich persoonlijk aantrekt, heeft hij een vertekend zelfbeeld?
Je kunt het dus op verschillende manier opvatten.
Maar ik blijf het geen grappige reclame vinden, kan er simpelweg niet om lachen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Misschien ben ik ultragevoelig, maar ik kan echt niet tegen dit soort reclames. Ik vind het dan zo zielig. En dat heeft verder niks met het moraal te maken ofzo.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is je lievelingshap bij de McDonalds?
» reclame van de plus
» Reclame H & M.
» Wella-reclame
» Door de reclame vd Mac...
» reclame van de plus
» Reclame H & M.
» Wella-reclame
» Door de reclame vd Mac...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: