EK versiering
+20
MissD
Krullebol
Caramba
Blond
Rush
redd
ekiaam87
Summerlovin
VeryCherry
Angela_1986
Kqip
Feline
M@niek
Sarah1985
kajaka88
Japie
studiebol
Lady Starstruck
Ibbeltje
SuzieQ
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
EK versiering
Doen ze dat bij jullie in de straat? Ik zat gisteren buiten te barbecuen met mijn vriend en schoonouders en we waren een beetje aan het lachen omdat de overburen hier vaak samen in de voortuin zitten. Gaan mijn schoonouders naar huis, doe ik de voordeur open, is ineens de hele straat oranje versierd (de overkant van de straat, waar de buren dus veel samen zijn). Oranje vlaggetjes tussen de bomen, rood wit blauwe vlaggetjes erin, oranje linten, enz. Het is verder geen tokkie straat ofzo, gewoon vrijstaande huizen hier tegenover.
Doen ze dat bij jullie ook? Dat uitbundig versieren en met zijn allen samen voetbal kijken of in de voortuin samen zitten? Een huis hier in de buurt verft zelfs elke keer met WK of EK de hele schutting/carpoort oranje...
Doen ze dat bij jullie ook? Dat uitbundig versieren en met zijn allen samen voetbal kijken of in de voortuin samen zitten? Een huis hier in de buurt verft zelfs elke keer met WK of EK de hele schutting/carpoort oranje...
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: EK versiering
Nee hier geen versiering.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Leuk op zich wel. Hoeft het toch geen tokkiebuurt voor te zijn? Ik zie het hier in Den Haag al in heel veel wijken. Nou ja, wat ik zeg; op zich is het leuk. Tot het gaat waaien. Plus dat als we verliezen is er vaak niemand die het weer opruimt. Bij mij in de wijk wordt het niet echt gedaan, dat gaat niet echt.
Maarrr mijn EK-outfit ligt wel klaar
Maarrr mijn EK-outfit ligt wel klaar
Gast- Gast
Nee, niemand hier in dit deel van de straat, gelukkig ! De rest van de buurt hangt wel helemaal vol.
Gast- Gast
Hier ook geen versiering. Vind het wel leuk, maar niet voor mij. Of in mijn straat.
Gast- Gast
Ik vind het trouwens wel leuk als het wel gedaan wordt, zo'n straat.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
yup, oranje tot en met. De ene straat nog erger dan de andere
Met het WK hing er een spandoek (oranje, met witte letters) in een straat hier achter met de tekst "Liever oranje op straat dan een handgranaat". Heeft lang geduurd voordat we begrepen waarom dát er stond
Met het WK hing er een spandoek (oranje, met witte letters) in een straat hier achter met de tekst "Liever oranje op straat dan een handgranaat". Heeft lang geduurd voordat we begrepen waarom dát er stond
Gast- Gast
Zag vorige week 2 jongens tegen over mij hun balkon versieren. Ik heb er uitzicht op. Voor de rest zie ik wel aardig wat versierde wijken. Ik vind het wel leuk die EK gekte
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja, er hangen hier een paar vlaggen. Ik vind het wel altijd gezellig staan.
Gast- Gast
Twee jaar geleden hebben mijn buurjongens de hele straat versierd.. en een grote beker gemaakt, die zijn er super druk mee geweest. We wonen hier in een hofje met 6 huizen.. en 2 huizen deden eigenlijk al niet mee en vonden het maar niks. Het stond wel heel leuk allemaal, ik heb het ze eer gisteren nog gevraagd maar ze gingen dit keer niks doen zeiden ze.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Hie is niet de hele straat versierd, maar ik heb mijn balkon wel versierd. Er hangen vlaggetjes en slingers
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Nee de straat is hier (nog) niet versierd. Wij zitter daar ook niet op te wachten. Hoe het verder gaat met samen naar de wedstrijden kijken heb ik nog geen idee van, woon hier net 3 weken.. Dat zou ik dan nog wel gezellig vinden. Maar wijzelf zijn gewoon niet zo van het versieren...
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
helaas doet niemand het hier. 2 jaar geleden kreeg je hier bij een supermarkt slingers bij bepaalde producten en toen zag je wel steeds meer slingers in de straat.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Nee geen versiering.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Nee niet meer. Vroeger hadden we altijd een oranje straat, maar dat is er een beetje uit geslopen. Ik heb ook geen zin meer om het te versieren, heb er ook geen tijd voor. Ik vind het wel leuk om te zien als andere mensen het doen.
Gast- Gast
Bij ons al een maand de hele week compleet oranje.. Maar daar staat onze wijk ook echt bekend om. Dé volkswijk van de stad namelijk. Ik vind 't wel gezellig
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Hier geen (nog) versiering. Ik heb ook niet het idee dat anderen hier iets gaan versieren in de straat. Heel misschien als ze de finale halen dat ik dan wat versiering ophang.
Ik heb wel oranje fietsbanden, maar die heb ik al 1,5 jaar
Ik heb wel oranje fietsbanden, maar die heb ik al 1,5 jaar
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
In de straat waar ik woon niet, de straat hier om de hoek wel. Het ziet er wel gezellig uit Langzaamaan zie ik steeds meer versieringen komen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hier in de straat hangt heel veel. En de zijstraatjes ook. Maar ik woon in een straat van meer dan een kilometer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Tot een paar jaar terug versierden wij hier ieder ek/wk de hele straat met zijn allen. De vlaggetjes gingen dan van raam naar raam. (kwamen er na het eerste jaar achter dat het van zolder naar zolder moest ivm de vuilniswagen....) En we keken in een grote tent met de hele straat naar de wedstrijden. Was altijd super gezellig! Erg jammer dat het er een beetje "uitgegroeid" is..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Hier in de straat nog niet, maar dat gaat nog wel komen denk ik.
Maar in het dorp is al wel veel versierd. Ik vind dat wel gezellig!
Maar in het dorp is al wel veel versierd. Ik vind dat wel gezellig!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Hier zijn ze dehele week al flink bezig geweest&t ziet r weer leuk uit!Geloof dat r nog een grote partytent komt,waar iedereen kan komen kijken.....Gezellig
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Geen versiering in ons huis. Vind het hele EK helemaal niks, erger me dood aan al dat agressie gebeuren wat bij voetbal komt kijken. Mijn vriend gaat maar lekker bij zijn voetbalclub kijken
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Versiering 1e verjaardag?
» Versiering voor cheesecake
» goedkope kerstboom versiering
» cupcake/taart versiering bruiloft
» Wanneer de kerstboom + versiering in huis & versierrituelen?
» Versiering voor cheesecake
» goedkope kerstboom versiering
» cupcake/taart versiering bruiloft
» Wanneer de kerstboom + versiering in huis & versierrituelen?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: