Nieuwe levensfase, dip?
+2
Monte
snowflakes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe levensfase, dip?
De laatste paar dagen lijkt het wel of ik een soort dip zit. Ik ben op dit moment aan het afstuderen en ben daarnaast druk aan het solliciteren. Maar het lijkt wel of het me allemaal een beetje zwaar valt. Ik heb de afgelopen 7 jaar gestudeerd (HBO, daarna WO) en zit dus helemaal in dat ritme. Het vinden van een baan in deze tijd is erg lastig, dus ik zal het de eerste tijd moeten doen met mijn invalcontracten. Geen zekerheid dus qua uren .
Ik weet van mezelf dat ik een iemand ben die graag weet waar ik aan toe ben en deze onzekere periode is daarom best lastig. Plus dat ik ineens van 'student' naar het werkende leven ga. Ik werkte tijdens mijn studies ook, aleen nu lijkt het ineens allemaal zo echt te worden.
Misschien een beetje een warrig verhaal, maar ik was benieuwd of jullie dit herkennen?
Ik weet van mezelf dat ik een iemand ben die graag weet waar ik aan toe ben en deze onzekere periode is daarom best lastig. Plus dat ik ineens van 'student' naar het werkende leven ga. Ik werkte tijdens mijn studies ook, aleen nu lijkt het ineens allemaal zo echt te worden.
Misschien een beetje een warrig verhaal, maar ik was benieuwd of jullie dit herkennen?
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nieuwe levensfase, dip?