Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest?

+30
Shy
Zonnetje
Joss1
Vanilla Queen
Snoes
Burn
Rouxxxe
SarahKey
mosio
Joli86
Jeanette
Lavendel
Rush
Oasis
Twellie
Ooh La La!
JD
Blond
Mizz_S
Poisongirl
_Lacey_
Phileine
Sorella
Frappuccino
Bliss
Highway
Lady Starstruck
TukTuk
VeryCherry
Sarah1985
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest? - Pagina 2 Empty Re: Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest?

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:48

- Popstars
- Guus Meeuwis

Ik ga nooit naar concerten nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest? - Pagina 2 Empty Re: Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest?

Bericht  _Lacey_ wo 30 mei 2012 - 7:46

Ik ben nog nooit naar een concert geweest.

Was graag naar C.arrie U.nderwood in London gegaan. Ze treedt normaal gesproken alleen in de USA en Canada op, dus London was mooi dichtbij geweest. Helaas was het concert binnen no-time uitverkocht.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poisongirl wo 30 mei 2012 - 8:09

Backstreet Boys 8x and counting
Westlife
Korn
Limp bizkit
Offspring
Bon jovi
Delain
After forever
Di-rect
Linkin park
Racoon
En veel verschillende festivals en kleine festivalletjes
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Sarah1985 wo 30 mei 2012 - 8:42

VeryCherry schreef:Heb jij Twisted Sister gezien op Waldrock toevallig?

he waldrock was in mijn woonplaats grappig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizz_S wo 30 mei 2012 - 8:59

- Stereophonics (heel vaak)
- Crowded House
- Ash
- The Killers
- Pearl Jam
- Gem
- Placebo
- Das Pop
En dan nog superveel optredens gezien van allerlei bands op verschillende festivals als Pinkpop, Lowlands, Bevrijdingsfestival, Torenpop, Appelpop enz.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 20:40

concerten niet zo heel veel:

Frans Bouwer, Flogging Molly en de top 10 van Idols 1 in concert die ik me zo snel nog herinner. Verder ben ik meer van de festivals en feestjes waar meerdere artiesten optreden zoals Rock Werchter en met het werk een keer naar Radio 538 XXL of zoiets (jan smit, guus meeuwis en nog iemand).
Dus dat rijtje zou een stuk langer worden :P

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 30 mei 2012 - 22:01

- Marco Borsato (6x)
- Guus Meeuwis (4x)
- Madonna (2x)
- Robbie Williams
- Tina Turner
- Paul de Leeuw
- Anastacia
- Edwin Evers & band

Verder nog een hoop artiesten gezien met festivals en 5 mei, maar dat waren geen 'echte' concerten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  JD wo 30 mei 2012 - 22:05

Ehhh Westlife over de afgelopen 13 jaar zo'n 30 keer? (Binnen en buitenland)
Over 3 weken naar hun allerlaatste concert in Ierland.

Verder; marco borsato,spice girls,tmf awards,paar keer pepsi pop
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Ooh La La! wo 30 mei 2012 - 22:23

O.a.:

Backstreetboys
2 Brothers on the fourth floor (ontelbare keren, moeder deed iets in het management)
2 unlimited (zelfde)
tspoon (zelfde)
Guus Meeuwis
Marco Borsato
Anouk (2x)
Kane (15x)
Maria Mena
Ilse de Lange
Blof
---------------- volgende periode qua muzieksmaak
Bell X1 (3x)
Xavier Rudd (4x)
Lisa Hannigan
Snow Patrol
Pete Murray
Fink
Mumford & Sons (2x)
The National
Vampire Weekend
The Low Anthem (2x)
John Smith (2x)
James Vincent Mc Morrow

2x Lowlands

Waarschijnlijk ben ik nog wel een aantal vergeten...

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Twellie wo 30 mei 2012 - 22:34

Ik sluit me aan bij Lady Starstruck Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest? - Pagina 2 1578173417 , ik heb de meeste bands in haar lijstje ook gezien.

Lady: waar heb je Judas Priest gezien? Ik ben er meerdere keren heen geweest, maar in 2008 (?) in Zwolle was het beste optreden waar ik ooit ben geweest, niet alleen van Judas Priest, maar in het algemeen! De hoeveelheid alcohol die ik naar binnen had gegoten, zal daar ook ongetwijfeld aan bijgedragen hebben Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest? - Pagina 2 561177 , maar het was ook echt briljant gespeeld, sfeer was helemaal goed enzovoorts.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Oasis wo 30 mei 2012 - 22:46

Ik doe een poging, maar vergeet er vast nog wel:

- Epica (ontelbaar keer and still counting)
- Sonata Arctica
- Rammstein
- Nightwish
- After Forever
- ReVamp
- Arch Enemy
- Fear Factory
- Xandria
- Tarja Turunen
- Textures
- Stream of Passion
- Delain
- Bullit For My Valentine
- Lamb of God
- Novembers Doom
- Amaranthe
- Mayan
- Leaves Eyes
- Thurisaz
- Nemesea
- Magion
- God Dethroned
- Kamelot
- Children of Bodom
- Ozzy Osbourne
- Faun
- Autumn
- Slayer
- Enslaved
- Dimmu Borgir
- Finntroll
- HIM
- Ill Nino
- In Flames
- Iron Maiden
- Lacuna Coil
- Papa Roach
- Marilyn Manson

En niet metal:
The BaseBalls
Britney Spears
Rihanna
2 Unlimited
Kelly Clarkson (niet voor mijzelf overigens laughcry )
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Rush wo 30 mei 2012 - 22:47

Ik heb wel wat artiesten gezien, maar ben nog nooit naar een echt concert geweest!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lady Starstruck do 31 mei 2012 - 4:55

Tuinstoel schreef:Ik sluit me aan bij Lady Starstruck Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest? - Pagina 2 1578173417 , ik heb de meeste bands in haar lijstje ook gezien.

Lady: waar heb je Judas Priest gezien? Ik ben er meerdere keren heen geweest, maar in 2008 (?) in Zwolle was het beste optreden waar ik ooit ben geweest, niet alleen van Judas Priest, maar in het algemeen! De hoeveelheid alcohol die ik naar binnen had gegoten, zal daar ook ongetwijfeld aan bijgedragen hebben Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest? - Pagina 2 561177 , maar het was ook echt briljant gespeeld, sfeer was helemaal goed enzovoorts.

Ik ben daar ook geweest in Zwolle toen! Wat een sfeer, en wat was het daar gezellig. Inderdaad hun beste concert. Toen Priest moest spelen was ik al aardig kachel moet ik zeggen. Iced Earth, Cavalera en een deel Airbourne heb ik daar ook gezien. Maar voor Airbourne waren we net te laat. Daar baalde ik toen zo van. Want die wilde ik heel erg graag zien.

Ik heb Priest gezien in de Heineken Music hall in 2009, op Graspop in 2002, op Arrow Classic rock in 2003 geloof ik en in de 013 in Tilburg in 2011. Ik ben een behoorlijke fan van ze dus als ze komen in NL ga ik er altijd heen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Twellie do 31 mei 2012 - 10:54

Lady Starstruck schreef:
Tuinstoel schreef:Ik sluit me aan bij Lady Starstruck Nav naar welke concerten ben je allemaal geweest? - Pagina 2 1578173417 , ik heb de meeste bands in haar lijstje ook gezien.

Ik ben daar ook geweest in Zwolle toen! Wat een sfeer, en wat was het daar gezellig. Inderdaad hun beste concert. Toen Priest moest spelen was ik al aardig kachel moet ik zeggen. Iced Earth, Cavalera en een deel Airbourne heb ik daar ook gezien. Maar voor Airbourne waren we net te laat. Daar baalde ik toen zo van. Want die wilde ik heel erg graag zien.

Ik heb Priest gezien in de Heineken Music hall in 2009, op Graspop in 2002, op Arrow Classic rock in 2003 geloof ik en in de 013 in Tilburg in 2011. Ik ben een behoorlijke fan van ze dus als ze komen in NL ga ik er altijd heen.

Alleen Graspop was ik er niet bij Very Happy . Maar Arrow was volgens mij (?) wel een paar jaar later dan 2003. Toen regende het zo gigantisch, toch? Ik had het ijskoud, maar wilde per se blijven. Ik heb daarna nog drie uur in mijn bed liggen bibberen voordat ik kon slapen Laughing . Maar het was het waard!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Lady Starstruck do 31 mei 2012 - 23:47

Tuinstoel schreef:
Lady Starstruck schreef:

Alleen Graspop was ik er niet bij Very Happy . Maar Arrow was volgens mij (?) wel een paar jaar later dan 2003. Toen regende het zo gigantisch, toch? Ik had het ijskoud, maar wilde per se blijven. Ik heb daarna nog drie uur in mijn bed liggen bibberen voordat ik kon slapen Laughing . Maar het was het waard!

Haha jaaaa klopt. Wat een vreselijk weer was het toen zeg! Ik heb nog nooit zulk slecht weer gehad met een festival. Mijn vader was nog bij dit festival en die is in 2004 overleden, dus dan moet het haast wel 2003 zijn. Of Judas Priest heeft er in een ander jaar ook gespeeld dat kan natuurlijk ook nog. Tijdens Graspop was Priest volgens mij met een andere zanger dan Rob Halford haha die was er toen een poosje uit. Alleen was ik toen meer bezig met lol maken met een vriendin dan naar Priest kijken Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lavendel vr 1 jun 2012 - 2:08

K's Choice 2x

Coldplay

Racoon 2x

Counting Crows 3x

Mumford & Sons

Bob Dylan

Lisa Hannigan

En verder nog lowlands en pinkpop en andere concerten waar heel veel artiesten komen ofcourse.

(aah hoe zet je uit dat hij steeds een regels overslaat bij een enter?)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Bliss vr 1 jun 2012 - 2:30

Shift + Enter, dan slaat hij geen regel over. Doet ie bij mij sowieso niet hier op t forum trouwens!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Lavendel vr 1 jun 2012 - 2:53

Thanks, bij mij doet hij het pas sinds vandaag
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Jeanette di 5 jun 2012 - 0:53

Jeej, ga in oktober naar J.Lo! :cheering:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Joli86 di 5 jun 2012 - 3:12

TMF awards o.a. Mary J. Blige
Rock Werchter o.a. Metallica
K-OTC (heel vaak)
Guus Meeuwis (denk 12x)
Marco Borsato (denk 10x)
Kelly clarkson
Lucie silvas
Bullet 4 my Valentine
Toppers
Direct
Nick & Simon
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 22:49

Te veel om te tellen. Mijn ex speelde in een band, dus toen ging ik een paar jaar lang minstens 1 keer in de week wel ergens heen, vaak nog vaker.

Gast
Gast

Bericht  mosio zo 10 jun 2012 - 1:42

- de kast
- Guus Meeuwis
- Marco Borsato

En er is elk jaar een groot festival in Drenthe waar ik heen ga waar ook veel artiesten komen.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  SarahKey zo 10 jun 2012 - 19:13

Als puber The Kelly Family 2 keer
Bryan Adams 3 keer
Nick en Simon: heel vaak, maar toen speelden ze nog in kroegen hier in de buurt waardoor je vooraan stond Laughing I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rouxxxe ma 11 jun 2012 - 4:39

Muse
Incubus
Di-rect
K-otic
Ruth jacott

En verder nog heel veel gezien op festivals, maar dat telt niet echt, en zou ook teveel om op te noemen zijn haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Rouxxxe ma 11 jun 2012 - 4:41

Rouxxxe schreef:Muse
Incubus
Di-rect
K-otic
Ruth jacott

En verder nog heel veel gezien op festivals, maar dat telt niet echt, en zou ook teveel om op te noemen zijn haha.

Oh en The baseballs!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: