Cadeau eigen (2e) slaapkamer!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau eigen (2e) slaapkamer!
Mijn ex heeft een huis gekocht en eindelijk is het zover, onze dochter heeft een eigen slaapkamer gekregen bij hem thuis. De kamer is af en a.s. vrijdag gaat ze naar hem toe en ziet ze haar nieuwe bed e.d.
Nu wil ik haar graag iets (kleins) kado doen omdat ze een nieuwe kamer heeft gekregen bij papa. Wat zou ik haar eventueel kado kunnen doen? Zat zelf te denken aan een voorleesboek, maar misschien dat er hier iemand is die een leuk idee heeft.
Nu wil ik haar graag iets (kleins) kado doen omdat ze een nieuwe kamer heeft gekregen bij papa. Wat zou ik haar eventueel kado kunnen doen? Zat zelf te denken aan een voorleesboek, maar misschien dat er hier iemand is die een leuk idee heeft.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Cadeau eigen (2e) slaapkamer!
Ik zou iets voor in haar slaapkamer geven. Een leuk dekbedovertrek, een schilderij of speelgoed voor in haar kamer.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Lenthe schreef:Ik zou iets voor in haar slaapkamer geven. Een leuk dekbedovertrek, een schilderij of speelgoed voor in haar kamer.
+1
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Lenthe schreef:Ik zou iets voor in haar slaapkamer geven. Een leuk dekbedovertrek, een schilderij of speelgoed voor in haar kamer.
+1
Een schilderij, dat ik daar zelf nog niet opgekomen ben! In ieder geval bedankt voor de reacties.
Makamba- Kletskop
Een fotolijstje met een fotootje van jullie tweetjes voor op haar nachtkastje bij papa?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine, die heeft ze al! Die gaf ik haar al mee in haar koffertje als ze de weekenden daarheen ging.
SarahKey, dat is het ook geworden! Zag daarstraks bij de Kruidvat een heel schattig lampje in hartjesvorm. Ze is dol op hartjes en hij heeft 16 verschillende kleuren (kun je per kleur instellen), waaronder haar lievelingskleur dus dat komt helemaal goed. Vrijdag gaat ie mee naar papa en dan mag ze het daar uitpakken. Ben benieuwd.
Bedankt voor het meedenken meiden.
SarahKey, dat is het ook geworden! Zag daarstraks bij de Kruidvat een heel schattig lampje in hartjesvorm. Ze is dol op hartjes en hij heeft 16 verschillende kleuren (kun je per kleur instellen), waaronder haar lievelingskleur dus dat komt helemaal goed. Vrijdag gaat ie mee naar papa en dan mag ze het daar uitpakken. Ben benieuwd.
Bedankt voor het meedenken meiden.
Makamba- Kletskop
Oehhh ik had het winnende antwoord kunnen hebben... Wilde ook nachtlampje zeggen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Oehhh ik had het winnende antwoord kunnen hebben... Wilde ook nachtlampje zeggen!
Te laat
Haha nee hoor, ik zou dat zelf ook geven, en wat een leuke lamp zo te lezen. Zal ze prachtig vinden!
Soortgelijke onderwerpen
» To do!
» 2 kindjes op 1 slaapkamer
» Slaapkamer-inspiratie
» ventilator in de slaapkamer
» Slaapkamer idee
» 2 kindjes op 1 slaapkamer
» Slaapkamer-inspiratie
» ventilator in de slaapkamer
» Slaapkamer idee
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: