Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vindje stiekem toch wel erg leuk?

+40
Ibbeltje
Darius
Lady Starstruck
Rebecca
Filoria
Kamperseboekenwurm
SarahKey
RYW
_Lacey_
L!ND@
Oasis
Printje
Alex
Discordia
Caroow
Tinus
Annemoontje
Marin
loura
Barbabella
Caro
Parisienne
Evalynn
ijsjemeisje
Jeanette
Shisha
Bazinga
Takkie
Jasmine
Blond
Pien
Kowalski
Angela_1986
Joli86
Sugarfall
Arwyn
Lejow
M@niek
Beachgirl
Poubelle
44 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat vindje stiekem toch wel erg leuk?  - Pagina 4 Empty Re: Wat vindje stiekem toch wel erg leuk?

Bericht  Caro di 29 mei 2012 - 19:38

Ohhh en wat ik ook stiekem leuk vind: die Harlequin boekjes. En dan niet de Boequet reeks maar die met de rode kaft (ben de naam even kwijt). Heeeeel genant :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vindje stiekem toch wel erg leuk?  - Pagina 4 Empty Re: Wat vindje stiekem toch wel erg leuk?

Bericht  Lady Starstruck wo 30 mei 2012 - 6:21

Kleuren en kleien Embarassed Maar dat doe ik alleen als ik met kinderen ben, onder het mom van oh dat vinden ze zo gezellig als ik meedoe.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Darius wo 30 mei 2012 - 7:19

Stiekem vind ik het erg leuk om naar Startrek te kijken. Mijn man is daar pas afgelopen oudjaarsdag achter gekomen....toen bleek namelijk dat mijn buurvrouw de gehele collectie thuis had staan. Eindelijk een medestander gevonden!

En verder mag ik graag Pitty en de Dolle tweeling lezen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje wo 30 mei 2012 - 7:20

Lady Starstruck schreef:Kleuren en kleien Embarassed Maar dat doe ik alleen als ik met kinderen ben, onder het mom van oh dat vinden ze zo gezellig als ik meedoe.

+1 whahah
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:21

Lady Starstruck schreef:Kleuren en kleien Embarassed Maar dat doe ik alleen als ik met kinderen ben, onder het mom van oh dat vinden ze zo gezellig als ik meedoe.

O dat deed ik ook altijd met oppaskinderen! Knutselen, kleuren, puzzels maken :cheering:

Gast
Gast

Bericht  TNMN wo 30 mei 2012 - 23:17

Caro schreef:Ohhh en wat ik ook stiekem leuk vind: die Harlequin boekjes. En dan niet de Boequet reeks maar die met de rode kaft (ben de naam even kwijt). Heeeeel genant :-)

Kuch, +1....

En ook de tv series Supernatural, en dan vooral voor:

Wat vindje stiekem toch wel erg leuk?  - Pagina 4 Tumblr_m4vtcfKSJh1rq4uf3o1_500
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  mzcharlotte do 31 mei 2012 - 4:51

@ Caro: lol!

Mijn guilty pleasure zijn de topics die zijn geopend door CBL. Sorry aub.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Lady Starstruck do 31 mei 2012 - 4:58

Ik heb vandaag sinds tijden weer eens de Tina gelezen. Ook iets wat ik stiekem nog erg leuk vind. Was er vroeger ook lid van hahah.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Siamsa do 31 mei 2012 - 5:46

Ik vind stiekem (alhoewel, stiekem...veel mensen weten het wel haha) de televisieserie Hannah Montana helemaal fantastisch.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  TukTuk do 31 mei 2012 - 5:53

Darius schreef:Stiekem vind ik het erg leuk om naar Startrek te kijken. Mijn man is daar pas afgelopen oudjaarsdag achter gekomen....toen bleek namelijk dat mijn buurvrouw de gehele collectie thuis had staan. Eindelijk een medestander gevonden!

En verder mag ik graag Pitty en de Dolle tweeling lezen.

Ahh dat waren zulke leuke boekjes!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: