Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kattenluikje met chip?

+2
Sorella
Sterre
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Kattenluikje met chip?

Bericht  Sterre zo 27 mei 2012 - 23:03

Heeft iemand ervaring met een kattenluikje dat werkt met een chip zodat alleen jouw (gechipte) kat naar binnen kan? En bevalt het? Ik lees wat wisselende recensies, maar vaak schrijven juist mensen met negatieve ervaringen een review volgens mij.

Ik ben benieuwd!


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 1:59

Wij hebben hem, en ja hij werkt over het algemeen wel goed, alleen als ze heel hard naar binnen rent dan gaat dat dingetje wel eens plat en dan kunnen er andere katten naar binnen, maar dat is zo gemaakt.
Wij hebben sinds we dat ding hebben wel een stuk minder andere katten in huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Sorella ma 28 mei 2012 - 3:15

Voordat je over gaat tot een aankoop moet je wel even kijken of je het toevallig ook bij andere katten ziet, als hun dezelfde kleur chip om hebben kunnen zij ook naar binnen Kattenluikje met chip? 394967
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  TukTuk ma 28 mei 2012 - 3:19

Sorella schreef:Voordat je over gaat tot een aankoop moet je wel even kijken of je het toevallig ook bij andere katten ziet, als hun dezelfde kleur chip om hebben kunnen zij ook naar binnen Kattenluikje met chip? 394967

Een chip zit toch onder de huid?

Volgens mij bedoel jij van die luikjes die op een magneet werken, en waarbij je de magneet aan het halsbandje doet?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Sorella ma 28 mei 2012 - 3:26

AngelNyn schreef:
Sorella schreef:Voordat je over gaat tot een aankoop moet je wel even kijken of je het toevallig ook bij andere katten ziet, als hun dezelfde kleur chip om hebben kunnen zij ook naar binnen Kattenluikje met chip? 394967

Een chip zit toch onder de huid?

Volgens mij bedoel jij van die luikjes die op een magneet werken, en waarbij je de magneet aan het halsbandje doet?

Ja, stom, die bedoel ik! Ik zat even niet op te letten! Nou, aan deze bijdrage van mij heb je helemaal niks Laughing
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Jerry ma 28 mei 2012 - 3:29

Snoepy87 schreef:
Wij hebben sinds we dat ding hebben wel een stuk minder andere katten in huis.

Dat klinkt alsof je per dag 4 vreemde katten in je huis had... Nee toch?! :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  TukTuk ma 28 mei 2012 - 3:39

Sorella schreef:
AngelNyn schreef:
Sorella schreef:Voordat je over gaat tot een aankoop moet je wel even kijken of je het toevallig ook bij andere katten ziet, als hun dezelfde kleur chip om hebben kunnen zij ook naar binnen Kattenluikje met chip? 394967

Een chip zit toch onder de huid?

Volgens mij bedoel jij van die luikjes die op een magneet werken, en waarbij je de magneet aan het halsbandje doet?

Ja, stom, die bedoel ik! Ik zat even niet op te letten! Nou, aan deze bijdrage van mij heb je helemaal niks Laughing

Kan gebeuren toch Very Happy Ik zou zelf nooit zo snel 1 met magneetjes nemen, inderdaad om die reden die jij al noemt, maar ook de grote kans van het verliezen van het magneetje om de halsband, en dan kan je kat niet meer naar binnen, plus dat die magneetjes ook niet heel goedkoop zijn volgens mij, om los bij te kopen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Sterre ma 28 mei 2012 - 8:17

Thanks voor de reacties. Het gaat om een chip inderdaad. We hebben het luikje net toch maar besteld!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Bubbelicious ma 28 mei 2012 - 19:59

Ik ben er zo blij mee!! Ik heb nu sinds een maandje denk ik. Maar wij hadden last van een kat die bij ons binnen ging zitten plassen :O En stinken dat het deed.
Maar nu nergens meer last van. De katten moesten 1 dagje wennen, omdat ze nu even moeten wachten tot het luikje open gaat. Maar toen ze dat eenmaal door hadden was er niets meer aan de hand. Ik moest ze wel die dag steeds even een zetje geven laughcry
Oh en even een tip, probeer het luikje even uit voordat je hem gaat plaatsen. Sommige chips gaan 'zwerven' in het lichaam, en dan kan de censor het signaal niet oppakken.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Pompoen ma 28 mei 2012 - 20:10

Wij hadden last van één andere kat diegewoon doodleuk bij ons op de vensterbank kwam liggen. Toen hebben we even nagevraagd of die een magneetkattenluikje had en toen dat niet zo was gewoon een magneetkattenluikje gekocht. Dat is veel goedkoper en werkt in osn geval prima, kat kan gewoon in en uit en die andere kat niet meer. Overigens is het nadeel wel dat als hij zijn halsbandje kwijt is dat hij dan niet meer naar binnen kan. Hij heeft dus wel eens een hele nacht buiten zitten piepen omdat hij niet naar binnen kon. Maar goed, dat was verder niet zo'n ramp, nieuw magneetje gekocht en klaar.

Mijn kat draagt sowieso een halsbandje met een penning met naam en adres er op want hij is wel eens verdwaald. Hij is met die penning ook wel eens gewoon teruggebracht door mensen die 'm piepend onder de auto hadden gevonden waar hij niet onder vandaan durfde...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 5:00

Jerry schreef:
Snoepy87 schreef:
Wij hebben sinds we dat ding hebben wel een stuk minder andere katten in huis.

Dat klinkt alsof je per dag 4 vreemde katten in je huis had... Nee toch?! :P

Nou zo ongeveer wel, blijkbaar hebben wij t lekkerste voer uit de straat want ons bakje was elke keer zo leeg en we betrapte regelmatig een kat bij ons binnen ( verschillend)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kattenluikje met chip? Empty Re: Kattenluikje met chip?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum