Muurstickers tips..?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Muurstickers tips..?
Ons mannetje krijgt over een tijdje een echte grote jongenskamer. We hebben gisteren een erg mooi, grijs houten kamer gekocht. Nu ben ik dus ideeën aan het opdoen maar er is zoveel keuze.
Wat voor soort muurstickers hebben jullie? Ik wil een donkerblauwe muur maken denk ik met daarop eventueel een sticker en een strook in een andere kleur. Er zitten ook twee inbouwkasten op de kamer en daarvoor zoek ik een sticker. Ik dacht aan een dier ofzo en op de andere een ster, of op allebei een ster.
Deze lijn is het, het bed kan ik niet vinden...tenminste niet zodat ik het hier goed kan neerzetten.
Wat voor soort muurstickers hebben jullie? Ik wil een donkerblauwe muur maken denk ik met daarop eventueel een sticker en een strook in een andere kleur. Er zitten ook twee inbouwkasten op de kamer en daarvoor zoek ik een sticker. Ik dacht aan een dier ofzo en op de andere een ster, of op allebei een ster.
Deze lijn is het, het bed kan ik niet vinden...tenminste niet zodat ik het hier goed kan neerzetten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Muurstickers tips..?
Ik vind de jip en janneke stickers van de Hema erg leuk, die van Takkie en Siepie.
Ik vind een (behang)boom ook altijd leuk staan.
Ik vind een (behang)boom ook altijd leuk staan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
ziet er leuk uit zeg. En toch wat goedkoper geworden?
Wij hebben besteld via tinydeal.com en dan zoeken op wall decors.
Ik krijg in de loop der weken waarschijnlijk 2x want ze gaan per 2 voor 6,06 incl. verzenden.
(Voor Joris trouwens ook op de inbouwkast, haha)
En voor Milou heb ik deze besteld
Ik heb geen idee hoe het er in het echt uitziet, maar alle andere dingen die we via die site in het verleden besteld hebben zijn prijs/kwaliteit prima.
Wij hebben besteld via tinydeal.com en dan zoeken op wall decors.
Ik krijg in de loop der weken waarschijnlijk 2x want ze gaan per 2 voor 6,06 incl. verzenden.
(Voor Joris trouwens ook op de inbouwkast, haha)
En voor Milou heb ik deze besteld
Ik heb geen idee hoe het er in het echt uitziet, maar alle andere dingen die we via die site in het verleden besteld hebben zijn prijs/kwaliteit prima.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
hahahaha het is idd wat goedkoper geworden hahaha wat dachten jullie dan;)
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:hahahaha het is idd wat goedkoper geworden hahaha wat dachten jullie dan;)
Haha dat vroeg ik me ook meteen af,of het dat dure bed is geworden. Niet dus,hihi.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Printje schreef:hahahaha het is idd wat goedkoper geworden hahaha wat dachten jullie dan;)
Haha dat vroeg ik me ook meteen af,of het dat dure bed is geworden. Niet dus,hihi.
hahaha nope..die was het ook nooit geworden hoor. We hebben nu een complete kamer voor ongeveer 800,-
Printje- Lady Post-a-lot
Wij hebben deze twee stickers gekocht
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Soortgelijke onderwerpen
» Muurstickers
» Show je muurstickers
» action muurstickers...ben ik enige?
» Wat voor verf gebruiken voor muurstickers?
» Tips?
» Show je muurstickers
» action muurstickers...ben ik enige?
» Wat voor verf gebruiken voor muurstickers?
» Tips?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: