Bikini jeukt!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bikini jeukt!
Net even in de zon gelegen in mijn bikini, maar ik krijg altijd heel erg jeuk. Het is vooral aan de randjes van het bovenstukje. Als er beugels inzitten heb ik er nog meer last van dus die heb ik er niet meer in zitten. Maar ik werd net echt gek van de jeuk, ik heb hem een half uurtje aan gehad en helemaal rode randjes rond mijn borsten. Dit trekt wel vrij snel weg (uurtje) en ik krijg er nooit blijvende uitslag van gelukkig. Meestal als ik hem vaker draag kan ik er wel beter tegen, maar het is altijd een verademing als hij uit mag.
Meer meiden die dit hebben?
Meer meiden die dit hebben?
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Re: Bikini jeukt!
Ikdenk dat 'ie dan gewoon iets te strak zit.....
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Of, dat ie misschien nog nieuw is? Dat kon ik er niet uit opmaken. Ik heb ook vaak last van die (winkel)pap dus eerst even weken in een emmer water, en dan is de irritatie bij mij weg.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Het is geen nieuwe bikini,ik heb hem al vaak gewassen. Ik heb hem wel nog even goed uitgespoeld, misschien zat er per ongeluk nog wat wasmiddel in. Vorig jaar had ik er ook wel last van maar kan me niet herinneren dat het zo erg was als nu.
Hij zit ook zeker niet te strak.
Hij zit ook zeker niet te strak.
Waarom koop je geen andere bikini?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Waarschijnlijk heb je een verkeerde maat, zeker als je last hebt van de beugels... Kan me ook niet voorstellen dat dat er erg mooi uitziet als je uit een beugelbikini de beugels eruit haalt...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de beugels niet uit deze bikini gehaald natuurlijk. Ik bedoelde dat ik geen bikini met beugels meer koop. Ik heb het dus niet met 1 bikini, maar met vrijwel alle. Anders was het inderdaad een kwestie van een nieuwe kopen. Ik heb nu 3 bikini's en ik heb het met allemaal en die ik gisteren aan had heel erg. Hij snijdt nergens of zo.
Mijn huid is wel erg gevoelig. Ik heb het met sommige bh's ook wel, maar dan heb je wel vaker dat de naadjes zijn weggewerkt en het stofje is anders.
Maar kennelijk ben ik de enige die hier last van heeft . Ik dacht, misschien heeft iemand een tip voor anti-allergische bikini's of zo.
Mijn huid is wel erg gevoelig. Ik heb het met sommige bh's ook wel, maar dan heb je wel vaker dat de naadjes zijn weggewerkt en het stofje is anders.
Maar kennelijk ben ik de enige die hier last van heeft . Ik dacht, misschien heeft iemand een tip voor anti-allergische bikini's of zo.
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Bikini topic
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» Bikini topic
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: