Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie aan het doen?

+47
Bosjesvrouw
Eris
Rovine
Leine
Flippin' Bitch
kippiee
Summerlovin
Japie
Ilargi
GeKKiE
Oasis
Parisienne
Zora
Muis
Aziraphale
Jerry
rapa nui
Roxi3
Silver
silly-one
SnowWhite
SoGood
Arwyn
Rush
banjer49
Poubelle
Ibbeltje
Muisz
Ella
mosio
Discordia
Marin
girli
Kowalski
Antibes
Lejow
Toet
M@niek
Rouxxxe
Angela_1986
Blond
Puggle
kwak
LDJ
patjuhhh
Sarah1985
studiebol
51 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  kippiee za 26 mei 2012 - 3:32

Moest vandaag eigenlijk werken tot 5u maar ben halverwege ziek naar huis gegaan..
Werd vannacht zo beroerd ineens denk van het eten van gisteren dus hele nacht en vanochtend diarree en spugen pale
dus lig nu op bed helaas..
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Kowalski za 26 mei 2012 - 3:33

Das balen kippie! Ziek zijn is nooit leuk, maar helemaal niet met dit mooie weer!

Beterschap!Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Flippin' Bitch za 26 mei 2012 - 11:09

Ik ben klaar met werken en wacht totdat mijn vriend hierheen komt.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 19:58

Ik ben net wakker! Vriend ligt met dochter op het grote bed, en ik ben even aan het badderen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 19:59

Ik zit achter bij het raam naar H. te kijken die alweer lekker met water en zand aan het kliederen is.


En ik ben aan het kijken of we vanmiddag nog iets leuks kunnen gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Leine za 26 mei 2012 - 20:03

Wakker worden, mail checken, forummen en ga zo even douchen!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Rovine za 26 mei 2012 - 20:35

Inpakken voor mijn verhuizing vandaag. Maar ben al sinds 5 uur wakker, dus al behoorlijk moe, terwijl de sjouwers nog moeten komen. Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 394967 Over een halfuurtje arriveren de eerste hulptroepen, dus ik zit nog even voordat het straks lijkt alsof ik heel lui ben, terwijl zij niet weten dat ik er al een halve dag op heb zitten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Puggle za 26 mei 2012 - 21:03

Lig nu nog op bed en ga zo eruit. Wat dingen in huis doen wat echt moet gebeuren. Verder van het weer genieten en vanavond komen er vrienden eten.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Ibbeltje za 26 mei 2012 - 21:07

Rovine vroeg wakker zeg! Maar goed je kan dan wel veel doen op een dag. Succes met verhuizen!


Ik ben nu even alle foto's van de Efteling aan het opslaan, fb bij lezen, yes bij lezen en zo ga ik ontbijten. En daarna denk ik mijn Efteling foto's op de computer zetten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Marin za 26 mei 2012 - 21:08

Ik ga zo verder met dozen inpakken
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Arwyn za 26 mei 2012 - 21:09

Ik zit op mijn werk in de zondagse rust..
Zo maar even m'n boek uitlezen denk ik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 21:11

Lekker niks. Net in de tuin ontbeten, man kijkt wat tv ik scharrel wat door het huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  SoGood za 26 mei 2012 - 21:25

Zometeen douchen, aankleden en opmaken voor een dance-feest vanmiddag. Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Eris za 26 mei 2012 - 21:29

Ik heb net gedoucht en zit nu heerlijk even met een broodje op mijn balkon.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 22:46

Ik ben vreselijk aan het balen.. Vandaag zou de enige dag samen zijn met m'n vriend en hij stapt net op de motor om te gaan rijden. Ik voel me zo opgesloten in m'n huisje, alles wat ik altijd zo graag deed kan ik al een tijdje niet meer en dat is zo frustrerend Sad
En aangezien mijn vriend veel werkt en we hier ook nog eens aan het verbouwen zijn zie ik hem al zo weinig, had me echt verheugd op een dagje samen.. Bluh..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 23:21

Ik zit buiten onder de luifel te laptoppen, manlief is op zolder aan het klussen & dochterlief die slaapt. Straks gaan we lekker lunchen bij de Mc. Donalds

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Ibbeltje za 26 mei 2012 - 23:38

Ibbeltje schreef:Rovine vroeg wakker zeg! Maar goed je kan dan wel veel doen op een dag. Succes met verhuizen!


Ik ben nu even alle foto's van de Efteling aan het opslaan, fb bij lezen, yes bij lezen en zo ga ik ontbijten. En daarna denk ik mijn Efteling foto's op de computer zetten.


Daar ben ik nu mee bezig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 23:39

Forummen. En opmaken. We hebben vanmiddag bbq bij mijn schoonouders. Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Bosjesvrouw za 26 mei 2012 - 23:43

Ben nu even binnen wacht op mijn stokbrood met kruidenboter. En wacht op een telefoontje.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Annemoontje za 26 mei 2012 - 23:49

Ben nu een twisterijsje aan het eten en zit achter de pc op msn en ben muziek van vroeger aan het luisteren op youtube. lekker met een fris windje van de ventilator.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 23:51

Me aan het vervelen No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 0:28

Ik ben een boterham aan het eten en me klaar aan het maken om naar mijn oma te gaan met ons kind en mijn vriend.
Vanavond naar de bios met mijn vriend en een terrasje pakken, heb er zin in want het is weer veel te lang geleden dat we iets met ons 2en hebben gedaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Kowalski zo 27 mei 2012 - 0:30

Ik zit lekker bij mijn ouders in de tuin, uit te brakken van een geweldige avond/nacht! Ik moet eigenlijk studeren, maar dat is niet mijn favoriete bezigheid na een stapavond en met dit heerlijke weer!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 0:32

Ik ben net uit bed, sliep pas om half 5, kon maar niet slapen door de warmte. Ook niet goed geslapen, dus ben nog doodmoe. Zo meteen lekker in de zon liggen, afgewisseld met schaduw, want heb van de week wat last gehad van de zon en wil dat niet nog eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  ixis zo 27 mei 2012 - 0:40

Ik ben nu Roland Garros aan het kijken, had het net veel te warm buiten
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum