Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie aan het doen?

+47
Bosjesvrouw
Eris
Rovine
Leine
Flippin' Bitch
kippiee
Summerlovin
Japie
Ilargi
GeKKiE
Oasis
Parisienne
Zora
Muis
Aziraphale
Jerry
rapa nui
Roxi3
Silver
silly-one
SnowWhite
SoGood
Arwyn
Rush
banjer49
Poubelle
Ibbeltje
Muisz
Ella
mosio
Discordia
Marin
girli
Kowalski
Antibes
Lejow
Toet
M@niek
Rouxxxe
Angela_1986
Blond
Puggle
kwak
LDJ
patjuhhh
Sarah1985
studiebol
51 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 1:24

Wij zijn net even naar de pinksterfeesten gegaan in N.istelrode.
Was wel leuk en niet zo enorm druk!

Nu zit H. in haar badje en A. ligt in het campingbedje te spelen.
Heb de laptop mee naar buiten gesleept en ben nu lekker tomaatjes en komkommer aan het eten en heb een kan ijskoud drinken erbij staan.

Wat is het leven toch goed zo... Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 1:26

Aan het wachten tot onze zoon wakker wordt. En dan gaan we op feest want mijn oma is vandaag 88 jaar geworden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 1:27

Zelda schreef:Ik ben een boterham aan het eten en me klaar aan het maken om naar mijn oma te gaan met ons kind en mijn vriend.
Vanavond naar de bios met mijn vriend en een terrasje pakken, heb er zin in want het is weer veel te lang geleden dat we iets met ons 2en hebben gedaan Wink

Leuk Zelda, veel plezier vanavond !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Oasis zo 27 mei 2012 - 1:32

Scriptie schrijven Sleep
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Lady4 zo 27 mei 2012 - 3:59

Genieten van de zon, rosé, een stokbroodje met zelfgemaakte aioli, mijn vriendje en zijn zoontje. Ultiem gelukkig momenteel! :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Marin zo 27 mei 2012 - 4:06

Oh heerlijk lady ik krijg er spontaan vlinders van. Hoe was t weerzien na je vakantie?

Ik zit in de trein, ben bijna bij Schiphol waar m'n vriend me ophaalt. Dan gaan we nog even op de scooter ergens heen, lekker in de wind wapperen met m'n jurkje en op het terras zitten. Ben amper buiten geweest deze dagen dus heb t wel verdiend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Lady4 zo 27 mei 2012 - 4:21

Lekker Marin, geniet ervan! Voor je het weet zitten we weer in de regen.

Ons weerzien na mijn vakantie was echt zo fijn! Net of werden we drie maanden terug in de tijd gesmeten. Verliefdheid ten top!


Laatst aangepast door Lady4 op zo 27 mei 2012 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  silly-one zo 27 mei 2012 - 4:24

Ik ben de wedstrijd van Igor Sijslings aan het kijken en tegelijk een bbq aan het voorbereiden. Vooral snijwerk etc. Dat kan ik lekker achter de computer doen, waardoor ik nog wat kan zien.
Straks nog douche en om 6 uur komt mijn broer eten. Dus nog even druk.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 4:25

Ik ben m'n zoontje aan het voeden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 4:45

Ik ben mijn eigen rekensom aan het ontcijferen in Excel. Ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat toen ik probeerde te rekenen, want er klopt geen hol van. Laughing En ik kan de fout ook niet ontdekken, weet alleen dat het niet juist is. Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 4:46

Ik ben aan mn scriptie bezig, ik heb mezelf als doel gesteld dat het nu binnen een maand af is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Lejow zo 27 mei 2012 - 5:00

Ben aan het wachten tot het eten klaar is, het staat in de oven.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Shisha zo 27 mei 2012 - 5:03

Ik zit naar babynamen te kijken. En ik ben bezig met het motiveren van mijzelf om op te staan en eten te gaan maken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 0:59

Ik ben even aan het internetten. Ga straks weer verder met huishouden en studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:22

Ik zit op de bank en ga zo op de fiets richting stad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum