Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probleempje proefkapsel + make-up

+19
Jolanda
sanne-84
Lenthe
Ella
SoGood
Inge
Lavendel
Melis_je
Paper Crown
Discordia
Raven
CCC
Toet
Siem
Zwerver
Tania
Dikkie Dik
Emma_
_Mashimaro_
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

proefkapsel - Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 2 Empty Re: Probleempje proefkapsel + make-up

Bericht  Paper Crown do 24 mei 2012 - 20:09

Ik had echt een hele goede kapper en visagist. Ik weet niet waar je woont, en zij zit een jaar van te voren al eigenlijk vol maar je zou het kunnen proberen.. want dit, dit kan je zelf beter. Houdt er wel rekening mee dat jij glad haar hebt, Eva van het plaatje heeft stugger en meer haar waardoor het zo vol lijkt. Ze moet niet opsteken vanuit een staart maar vanuit een donut.. waardoor je 'knot' voller lijkt. En een advies - doe alsjeblieft je haar niet zo strak naar achteren..een zijscheiding zou je al beter staan!

Heeft ze je haar wel eerst in een carmenset gerold? En volgespay'd? Anders zakt dit in no time uit..

Laatst aangepast door 2CKC2 op do 24 mei 2012 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

proefkapsel - Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 2 Empty Re: Probleempje proefkapsel + make-up

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 20:10

Sorry, maar ik vind het ook echt niet mooi...van achteren gaat het nog wel maar van de zijkant vind ik het ronduit slordig. Ik hoop echt voor je dat je je geld terugkrijgt!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 20:24

Ahh wat zonde. Ik vind het plaatje dat je uitgezocht hebt heel mooi maar het resultaat echt jammer! Dat kan echt wel beter denk ik. Dus ik zou proberen een ander te zoeken en je geld terug te krijgen. Hopelijk is het dan wel naar je zin, want het is natuurlijk jullie feestje!

Gast
Gast

Bericht  Discordia do 24 mei 2012 - 20:25

_Leaf_ schreef:Sorry, maar ik vind het ook echt niet mooi...van achteren gaat het nog wel maar van de zijkant vind ik het ronduit slordig. Ik hoop echt voor je dat je je geld terugkrijgt!

Ik zag jou gisteren. Ik zat met mijn vriend op het terras bij dat tapasrestaurant en je sleurde booskijkend een hondje voort van de ene kant van de straat naar de andere kant. Je had veel bekijks met je korte broek en je natte haar Wink
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Melis_je do 24 mei 2012 - 20:34

Het kapsel vind ik erg leuk, maar ze heeft het wel heel slordig gedaan. Hier zou ik geen vertrouwen in hebben - dit kan je inderdaad zelf nog beter. Als je haar te glad is, is er heel veel keus in spul wat het stugger maakt. Maar het is vooral gewoon niet netjes uitgevoerd.

Dat die make-up zo snel weg is, hoort ook echt niet. De gemiddelde drogisterijmake-up blijft nog beter zitten. Dan gebruikt ze gewoon spullen, die vast heel duur zijn, van een slechte kwaliteit. Is je budget op, vraag dan gewoon flink rond in je omgeving, iedereen kent wel iemand die er handigheid in heeft en er is vast wel iemand die dit voor 50 euro wil doen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 20:49

Hebben we geen lieve en talentvolle kappers op het forum?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:07

Discordia schreef:
_Leaf_ schreef:Sorry, maar ik vind het ook echt niet mooi...van achteren gaat het nog wel maar van de zijkant vind ik het ronduit slordig. Ik hoop echt voor je dat je je geld terugkrijgt!

Ik zag jou gisteren. Ik zat met mijn vriend op het terras bij dat tapasrestaurant en je sleurde booskijkend een hondje voort van de ene kant van de straat naar de andere kant. Je had veel bekijks met je korte broek en je natte haar Wink
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:29

Hahaha en dan zeg je niet even wat?!?

Ik woon daar...maar die stomme jack russel van het restaurant aan de overkant deed weer eens lelijk en dan wil mijn hondje hem grijpen, hahahah. En iemand op het terras bij jou zat me na te praten, zo irritant...dus daarom keek ik boos haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 21:29

Megara schreef:Hebben we geen lieve en talentvolle kappers op het forum?

Wel talentvol maar niet lief. proefkapsel - Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Discordia do 24 mei 2012 - 21:38

_Leaf_ schreef:Hahaha en dan zeg je niet even wat?!?

Ik woon daar...maar die stomme jack russel van het restaurant aan de overkant deed weer eens lelijk en dan wil mijn hondje hem grijpen, hahahah. En iemand op het terras bij jou zat me na te praten, zo irritant...dus daarom keek ik boos haha.

Ik weet dat je daar woont smile Je zag er niet zo aanspreekbaar uit. Eerder licht ontvlambaar en zoekend naar een manier om zo snel mogelijk weer binnen te komen. Dat patroon wil ik dan niet doorbrengen door je aan te spreken.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Lavendel do 24 mei 2012 - 21:40

_Leaf_ schreef:Hahaha en dan zeg je niet even wat?!?

Haha grappig. Maar hoezo zat iemand je na te praten? Daar zou ik ook boos van kijken smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC do 24 mei 2012 - 23:21

Vrees wat betreft dat geld, dat je dat kwijt bent... Of zijn daar afspraken over gemaakt? Wel balen hoor... Kan je alsnog opzoek gaan naar iemand anders en het heeft je ook nog eens wat gekost... Doet de kapper waar je normaal gaat bijv. geen bruidskapsels?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:34

Ja geen idee, mensen maken wel vaker van die rare geluiden of opmerkingen als ik met mn hond loop, erg irritant! Ze denken dan grappig te zijn ofzo, maar dat zijn ze dan niet....En die mensen van het restaurant aan de overkant zijn ook erg vervelend....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:39

Ik vind de achterkant mooi, maar de zijkanten en voorkant niet. Ik zou z.s.m. een nieuw proefkapsel laten maken en is het dan niet naar wens: NIET DOEN! Krijg je spijt van. Maar dat had je zelf ook al door, denk ik smile Succes! Je hebt mooi haar, dus daar is vast iets heel moois van te maken.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 25 mei 2012 - 0:41

Zou ook een ander zoeken! Vind het niet mooi zitten en slordig gedaan!

Ik doe mijn proefmake-up ook opnieuw! Niet omdat ik het niet mooi vond maar wil kijken of iets lichter paars op de ogen mooier is! Daar vraagt ze een klein bedrag extra voor!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Toet vr 25 mei 2012 - 2:08

2CKC2 schreef:Ik had echt een hele goede kapper en visagist. Ik weet niet waar je woont, en zij zit een jaar van te voren al eigenlijk vol maar je zou het kunnen proberen.. want dit, dit kan je zelf beter. Houdt er wel rekening mee dat jij glad haar hebt, Eva van het plaatje heeft stugger en meer haar waardoor het zo vol lijkt. Ze moet niet opsteken vanuit een staart maar vanuit een donut.. waardoor je 'knot' voller lijkt. En een advies - doe alsjeblieft je haar niet zo strak naar achteren..een zijscheiding zou je al beter staan!

Heeft ze je haar wel eerst in een carmenset gerold? En volgespay'd? Anders zakt dit in no time uit..

Zelfs dit hoeft geen probleem voor een goede kapster te zijn. Er bestaan tegenwoordig allerlei middeltjes en manieren om haar stugger en voller te maken. En het is nou ook niet zo dat Birgit super dun en sluik haar heeft.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 2:43

Oh jeej.. Ik had echt direct een ander gezocht na het zien van de foto's. Het is niet lelijk ofzo, maar dit kan ik ook nog wel. Het lijkt nu net of je het zelf hebt opgestoken!
Kan je niet naar een kapper toe gaan en vragen wat zij voor je kunnen doen?

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 25 mei 2012 - 3:00

Birgit, je trouwt maar 1 keer (daar gaan we vanuit natuurlijk!) en dan moet je jezelf gewoon goed voelen! Niet akkoord gaan met 'half goed' je verdient gewoon het beste en daar betaal je voor. Probeer nu niet te gaan stressen maar regel het wel zoals het volledig naar jouw zin in!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 6:40

Inmiddels heb ik als back-up iemand voor mijn make-up. Bij de schoonheidssalon waar ik normaal gesproken heen ga voor mijn nagels doen ze dit ook en er was iemand bereid om voor werktijd die ochtend naar mij toe te komen. Heel lief!
Ik heb voor mijn haar een oud-collega bereid gevonden om me te helpen, zij komt a.s. donderdag vrijblijvend om het e.e.a. uit te proberen.

De persoon die afgelopen week is geweest heb ik een mail gestuurd dat ik dit weekend graag per mail een bevestiging van de betaalde bedragen ontvang en dat ik haar uiterlijk maandag benader voor een nieuwe afspraak. Ik heb helaas niet meer aan Pinkersteren gedacht maar ik wil van haar dus eerst een bevestiging voordat ik zeg dat ik liever naar een ander ga.

Ik had totaal geen stress, maar zij heeft een maand van te voren gezorgd dat ik stress heb. Ik dacht dat het best moeilijk zou zijn om andere mensen te regelen, maar dit had ik een paar uurtjes geregeld. Het grootste probleem is het geld.
Ze heeft ook nergens voorwaarden staan helaas ...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 6:47

2CKC2 schreef:Ik had echt een hele goede kapper en visagist. Ik weet niet waar je woont, en zij zit een jaar van te voren al eigenlijk vol maar je zou het kunnen proberen.. want dit, dit kan je zelf beter. Houdt er wel rekening mee dat jij glad haar hebt, Eva van het plaatje heeft stugger en meer haar waardoor het zo vol lijkt. Ze moet niet opsteken vanuit een staart maar vanuit een donut.. waardoor je 'knot' voller lijkt. En een advies - doe alsjeblieft je haar niet zo strak naar achteren..een zijscheiding zou je al beter staan!

Er is een carmenset ingedraaid, haarlak erop en daarna de krullen uitgeborsteld, weer haarlak en wat ze toen heeft gedaan weet ik niet precies. Ik was benieuwd naar een zijscheiding en we hebben een poging gedaan maar dat zag er niet uit, toen ze vroeg wat ik er van vond heb ik geantwoord dat ik het een hoog Beatrix gehalte vond hebben. De scheiding verdween toen en de rare krul aan de voorkant kon op dat moment alleen maar naar achteren.
Mijn haar is van nature helemaal niet zo glad en alles was toegestaan. Touperen was prima, extra spelden was prima, nog meer lak. Ik vond het allemaal prima.

Qua make-up zag ik veel dingen voorbij komen die ik zelf ook in huis heb (o.a. MaxFactor), haarlak van Wella en Aldi (mijn vriendin heeft thuis dezelfde vertelde ze). Qua producten had ze ook wel professionele spullen bij zich maar daar heeft ze voor mijn gevoel weinig gebruik van gemaakt.

Er waren die middag 3 vriendinnen van me bij en vonden het allemaal mooi zeiden ze. Nu ze horen dat ik na het zien van de foto's niet tevreden was antwoorden ze allemaal dat ik groot gelijk heb en dat het inderdaad ook niet zo mooi was.
Zo stom, zijn dat dan vriendinnen? Bang om de waarheid te vertellen?
Mijn vriend is hier best een beetje pissig om, waarom heeft niemand er op dat moment iets van gezegd?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 7:30

Daar zou ik ook niet blij mee zijn als vriendinnen pas durven te zeggen dat het niet zo mooi was als je zelf aangeeft niet tevreden te zijn. Wellicht wilden ze jouw geluk momentje niet verstoren. Toch is eerlijkheid met zoiets wel prettig.
Fijn dat het gelukt is iemand anders te regelen. Hopelijk komen jullie tot een mooi resultaat. Ik ben benieuwd of je je geld nog terug kan krijgen van de eerste persoon. Ik hoop het zo voor je.

Gast
Gast

Bericht  Ella vr 25 mei 2012 - 7:35

Ik heb de foto niet gezien. Wel vind ik de reactie van je vriendinnen erg jammer. Ook snap ik die kapper niet. Zij moet als ze je haar gedaan heeft je toch alle kanten laten zien met een spiegel. Je hebt nu je goedkeuring gegeven op hetgene wat je wel gezien hebt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Melis_je vr 25 mei 2012 - 7:40

Birgit schreef:
Qua make-up zag ik veel dingen voorbij komen die ik zelf ook in huis heb (o.a. MaxFactor), (...)Qua producten had ze ook wel professionele spullen bij zich maar daar heeft ze voor mijn gevoel weinig gebruik van gemaakt.

Van goede haarproducten weet ik niks, maar make-up die echt goed blijft zitten hoeft, hoeft niet duur te zijn en duur is zeker geen garantie voor goed. Het zit wel leuk op de foto's, maar niet echt bijzonder. Dit kan je zelf ook wel. Ik zou eerder vertrouwen op producten die ik ken (waarvan ik weet dat ze op mijn huid de hele dag blijven zitten) dan op willekeurige professionele producten. Ik hoop dat ze akkoord gaat met annuleren.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 7:42

Yvette schreef:Ik heb de foto niet gezien. Wel vind ik de reactie van je vriendinnen erg jammer. Ook snap ik die kapper niet. Zij moet als ze je haar gedaan heeft je toch alle kanten laten zien met een spiegel. Je hebt nu je goedkeuring gegeven op hetgene wat je wel gezien hebt.

Ze had geen spiegel bij en vroeg of ik er 1 had. Behalve aan de muur heb ik geen losse spiegels die ik even ergens vandaan tover. Ik kreeg ter compensatie een ienie minie make-up spiegeltje en daar kon ik de achterkant een beetje mee zien maar het geheel kon ik daarmee niet beoordelen.

Gast
Gast

Bericht  Discordia vr 25 mei 2012 - 8:16

Birgit schreef:
Yvette schreef:Ik heb de foto niet gezien. Wel vind ik de reactie van je vriendinnen erg jammer. Ook snap ik die kapper niet. Zij moet als ze je haar gedaan heeft je toch alle kanten laten zien met een spiegel. Je hebt nu je goedkeuring gegeven op hetgene wat je wel gezien hebt.

Ze had geen spiegel bij en vroeg of ik er 1 had. Behalve aan de muur heb ik geen losse spiegels die ik even ergens vandaan tover. Ik kreeg ter compensatie een ienie minie make-up spiegeltje en daar kon ik de achterkant een beetje mee zien maar het geheel kon ik daarmee niet beoordelen.

Wat wil je nu precies van ons horen? Want je weet heus wel wat je zelf wilt.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: