Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veet EasyWax

+6
ExpressoB
Rush
Schaapke
Jerry
Arwyn
Muus
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

veet - Veet EasyWax - Pagina 2 Empty Re: Veet EasyWax

Bericht  _Muppit vr 31 mei 2013 - 22:25

Zijn er nog meer meiden die de easywax mochten testen?

Ik heb hem nu twee keer getest en weet het nog niet helemaal. Niet alle haartjes worden meegetrokken (sommigen zijn wel lang genoeg). Ik heb het de eerste keer dus twee keer gedaan (2 dagen na elkaar). Kreeg toen geen glad effect. Van de week keer ging het al beter. Er blijft minder achter en mijn benen zagen er minder lang gehavend uit!
Ook vind ik het wel fijn dat er niet echt stoppels terugkomen maar zachte haartjes veet - Veet EasyWax - Pagina 2 561177.
De pijn valt me trouwens ook alles mee! Je voelt het wel, maar dat is ook alles.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

veet - Veet EasyWax - Pagina 2 Empty Re: Veet EasyWax

Bericht  Saga vr 31 mei 2013 - 22:33

_Muppit schreef:Zijn er nog meer meiden die de easywax mochten testen?

Ik heb hem nu twee keer getest en weet het nog niet helemaal. Niet alle haartjes worden meegetrokken (sommigen zijn wel lang genoeg). Ik heb het de eerste keer dus twee keer gedaan (2 dagen na elkaar). Kreeg toen geen glad effect. Van de week keer ging het al beter. Er blijft minder achter en mijn benen zagen er minder lang gehavend uit!
Ook vind ik het wel fijn dat er niet echt stoppels terugkomen maar zachte haartjes veet - Veet EasyWax - Pagina 2 561177.
De pijn valt me trouwens ook alles mee! Je voelt het wel, maar dat is ook alles.
Ik mocht hem ook testen, bij mij gingen ook niet alle haartjes mee.
Na twee keer heb ik hem achter in de kast gegooid, maar misschien moet ik het nog maar eens proberen dan :P
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

veet - Veet EasyWax - Pagina 2 Empty Re: Veet EasyWax

Bericht  ExpressoB za 1 jun 2013 - 10:12

Beachgirl schreef:
ExpressoB schreef:Zijn meer mensen die heftig reageren op wax-hars. Ik heb ooit eens die ontharings crème van veet geprobeerd, daar kon ik dus niet tegen! wat een rot spul is dat zeg, ben terug gegaan en heb mijn geld terug gekregen veet - Veet EasyWax - Pagina 2 253468018

De ontharingscreme van Silx is ook zo'n drama! Speciaal voor het gezicht staat er op de verpakking, nou het leek wel alsof mn bovenlip verbrand was! Wat een rotspul!

ik heb een keer iemand geharst met Silx.. die kreeg zo'n een heftige reactie erop... dat de huid echt helemaal kapot was gegaan tot korsten toe na een paar dagen.. heb toen een boze klacht gestuurd en kreeg heel luchtig antwoord, vond het schandalig
Was ook met die stripjes voor het gezicht.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

veet - Veet EasyWax - Pagina 2 Empty Re: Veet EasyWax

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum