Welke kleur schoenen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke kleur schoenen?
Ik heb gister bij H&M een geweldig mintgroen jurkje gescoord met een babyroze riempje eromheen...Beetje jaren fifties stijl, een vrij net jurkje dus...
Maar wat voor schoenen moet ik eronder!? Ik heb zwarte peeptoe ballerina's maar dat vind ik mwah....slippers vind ik ook niet zo...ik heb wel hele leuke sleehakken maar dan ben ik 10 cm groter dan mn vriend mijn andere sleehakken zijn donkerblauw en wat lager...
Ik ben gewoon nergens echt weg van! Grmbl....
Maar wat voor schoenen moet ik eronder!? Ik heb zwarte peeptoe ballerina's maar dat vind ik mwah....slippers vind ik ook niet zo...ik heb wel hele leuke sleehakken maar dan ben ik 10 cm groter dan mn vriend mijn andere sleehakken zijn donkerblauw en wat lager...
Ik ben gewoon nergens echt weg van! Grmbl....
Gast- Gast
Re: Welke kleur schoenen?
Dit gaat echt als een heel fout verkooppraatje klinken, maar ik heb sleehakjes met een vrije lage hak in het lichtblauwig met roze bloemetjes. Moest er gelijk aan denken, denk dat dat best leuk zou staan..
Heb je misschien een foto van het jurkje?
Misschien een nude pump oid?
Heb je misschien een foto van het jurkje?
Misschien een nude pump oid?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb wel een foto, maarrrr ik zit op mn ipad en dan kan ik m niet plaatsen...Vriend heeft de computer ingepikt.
Gast- Gast
http://www.hm.com/nl/product/98605?article=98605-A
Het is dit jurkje, maar dan in heeel licht pastelmintgroen met een babyroze riempje...
Het is dit jurkje, maar dan in heeel licht pastelmintgroen met een babyroze riempje...
Gast- Gast
Dat jurkje is zo leuk! Ik heb er over getwijfeld. Wat betreft schoenen, heb je geen platte sandaaltjes in het wit of roze? Of idd sleehakken in die kleuren?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur schoenen bij dit jurkje?
» Welke kleur tas?
» Wat voor kleur schoenen bij dit jurkje? [gekochtfoto]
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke kleur bril?
» Welke kleur tas?
» Wat voor kleur schoenen bij dit jurkje? [gekochtfoto]