Welke kleur bril?
+2
Niekske
Flippin' Bitch
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke kleur bril?
Ik was laatst bij de Pearle om een bril uit te kiezen, maar ik twijfel zo! Uiteindelijk 3 monturen gevonden die leuk stonden. Wat zouden jullie kiezen?
Qua kleding draag ik vooral kleuren als:
Roze, paars, petrol, 's zomers ook turquoise, gecombineerd met zwart en grijs. Ik draag graag bloemenprint en polkadots. 's Zomers heb ik blond haar en kan ik best bruin worden, 's winters word ik heel bleek en wordt mijn haar donkerder richting lichtbruin. Ik draag graag rode of fuchsia lippenstift. Ik word vaak jonger geschat dan ik ben (bijna 25).
Nu heb ik 3 brillen gevonden, helaas geen plaatjes op internet. Waar zouden jullie voor gaan?
- Plastic, beetje vlindermodel: buitenkant is zwart, binnenkant wit met witte randjes bij het begin van de brillenpootjes. Op de pootjes zit een dunne witte lijn met het merk.
- Zelfde als hierboven, maar dan is alles donkerpaars wat hierboven wit is.
- Een roze bril, staat mooi bij de fuchsiakleur die ik vaak draag. Op de pootjes zitten twee (feller roze) blokjes. Beetje deze kleur, maar ander model:
roze
Help?!
Qua kleding draag ik vooral kleuren als:
Roze, paars, petrol, 's zomers ook turquoise, gecombineerd met zwart en grijs. Ik draag graag bloemenprint en polkadots. 's Zomers heb ik blond haar en kan ik best bruin worden, 's winters word ik heel bleek en wordt mijn haar donkerder richting lichtbruin. Ik draag graag rode of fuchsia lippenstift. Ik word vaak jonger geschat dan ik ben (bijna 25).
Nu heb ik 3 brillen gevonden, helaas geen plaatjes op internet. Waar zouden jullie voor gaan?
- Plastic, beetje vlindermodel: buitenkant is zwart, binnenkant wit met witte randjes bij het begin van de brillenpootjes. Op de pootjes zit een dunne witte lijn met het merk.
- Een roze bril, staat mooi bij de fuchsiakleur die ik vaak draag. Op de pootjes zitten twee (feller roze) blokjes. Beetje deze kleur, maar ander model:
roze
Help?!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Welke kleur bril?
Das toch moeilijk oordelen zonder een foto van je gezicht ik zou voor een neutrale gaan, ik draag zelf soms een bril en de mijne is knalpaars met gifgroen, dat matcht toch niet altijd even goed. Maar de zwarte die je beschrijft kan je gezicht heel hard maken, bij veel meiden staat zoiets super, maar bij mij bijvoorbeeld ook niet, dus ik vind het wel lastig oordelen nu
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Begin zomer:
Winter:
Winter:
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op di 23 aug 2011 - 5:10; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
Niekske schreef:Das toch moeilijk oordelen zonder een foto van je gezicht ik zou voor een neutrale gaan, ik draag zelf soms een bril en de mijne is knalpaars met gifgroen, dat matcht toch niet altijd even goed. Maar de zwarte die je beschrijft kan je gezicht heel hard maken, bij veel meiden staat zoiets super, maar bij mij bijvoorbeeld ook niet, dus ik vind het wel lastig oordelen nu
Ja, ik vind het ook moeilijk. De zwart witte stond minder hard dan de zwart paarse. Ik vind het ook moeilijk dat er een groot verschil is qua kleur gezicht in zomer of winter. Wat nu leuk staat, staat misschien van de winter wel helemaal niet.
Flippin' Bitch- Kletskop
Hmm ja lastig, in de winter ben je bleker... dan zou ik het in elk geval niet gokken op de eerste die beschrijft. Paars en roze zullen beide wel staan in jouw gezicht denk ik... is het model van die roze ook vlinderachtig of is het iets compleet anders dan de eerste twee brillen?
Niekske- Kletskop
Niekske schreef:Hmm ja lastig, in de winter ben je bleker... dan zou ik het in elk geval niet gokken op de eerste die beschrijft. Paars en roze zullen beide wel staan in jouw gezicht denk ik... is het model van die roze ook vlinderachtig of is het iets compleet anders dan de eerste twee brillen?
Ook vlinderachtig, maar dan metaal en wat dunner.
Flippin' Bitch- Kletskop
Dan neig ik toch naar roze, is iets zachter en 'veiliger' in de winter denk ik. Het blijft lastig! Ik wil zelf ook een nieuwe, maar het is zoooo moeilijk
Niekske- Kletskop
Dank je voor het meedenken Niekske
Flippin' Bitch- Kletskop
Flippin' Bitch schreef:Dank je voor het meedenken Niekske
Graag gedaan, succes ermee!
Niekske- Kletskop
Ik zou voor de roze gaan. Ik denk dat die zowel in de zomer als winter beter bij je gezicht past.
Gast- Gast
Ik denk (van de foto's) dat die zwarte in de winter je gezicht heel hard zullen maken, dus dan zou ik ook voor die roze gaan.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Flippin' Bitch schreef:
Zoals je die beschrijft lijkt het net de bril die ik heb! Van welk merk is dien?
Ik ben in de winter vaak erg bleek en juist doordat de bril niet zwart is maar donkerpaars breekt dat een beetje. Erg bruin ben ik nog niet geworden deze zomer, maar ik vind dan alles iets leuker staan als je bruiner bent.
Succes met kiezen!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
ixis schreef:Flippin' Bitch schreef:
Zoals je die beschrijft lijkt het net de bril die ik heb! Van welk merk is dien?
Ik ben in de winter vaak erg bleek en juist doordat de bril niet zwart is maar donkerpaars breekt dat een beetje. Erg bruin ben ik nog niet geworden deze zomer, maar ik vind dan alles iets leuker staan als je bruiner bent.
Succes met kiezen!
Van Ralph
Flippin' Bitch- Kletskop
Heb trouwens plaatjes gevonden:
[img:51ec]http://www.eyewishgroeneveld.nl/images/brillen/Brillen_Ralph_30020520_002[2].jpg[/img:51ec]
[img:51ec]http://www.eyewishgroeneveld.nl/images/brillen/Brillen_Ralph_30020521_002[2].jpg[/img:51ec]
[img:51ec]http://www.eyewishgroeneveld.nl/images/brillen/Brillen_Ralph_30020520_002[2].jpg[/img:51ec]
[img:51ec]http://www.eyewishgroeneveld.nl/images/brillen/Brillen_Ralph_30020521_002[2].jpg[/img:51ec]
Flippin' Bitch- Kletskop
Je linkjes werken helaas niet?
Maar als ik de omschrijving zo hoor en zie je foto's erbij zou ik ook kiezen voor die roze.
Maar als ik de omschrijving zo hoor en zie je foto's erbij zou ik ook kiezen voor die roze.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Op deze site :
http://www.specsavers.nl/brillen/probeer-online/
Kun je trouwens verschillende brillen proberen op jouw hoofd. Heb ik ook gedaan, is gewoon vrijblijvend zonder dat je aan specsaves vast zit hoor
http://www.specsavers.nl/brillen/probeer-online/
Kun je trouwens verschillende brillen proberen op jouw hoofd. Heb ik ook gedaan, is gewoon vrijblijvend zonder dat je aan specsaves vast zit hoor
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Flippin' Bitch schreef:ixis schreef:Flippin' Bitch schreef:
Succes met kiezen!
Van Ralph
ah nee, is toch een andere dan
Ben je er al een beetje uit?
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik heb deze bril gekocht een paar maanden geleden. Ben er echt blij mee
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/e-armani-9670-utt?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%3Dl1wKAygXgbUAAAEoB_xlZB93%26targetgroup%3DDames%26frameshape%3DRechthoekig%26brand%3DEmporio%2BArmani%26%40GroupSize.brand%3D0
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/e-armani-9670-utt?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%3Dl1wKAygXgbUAAAEoB_xlZB93%26targetgroup%3DDames%26frameshape%3DRechthoekig%26brand%3DEmporio%2BArmani%26%40GroupSize.brand%3D0
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik werd vandaag gebeld, alle 3 de brillen liggen klaar om te passen. Ga ik morgen of zaterdag doen.
Flippin' Bitch- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Welke bril? (nu met foto!)
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke kleur tas?
» Welke kleur?
» Welke bril? (nu met foto!)
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank