Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur heb jij op je teennagels?

+49
Esperanza
Eris
Zonnetje
Muus
Suus
Caro
ProudMom
Dennenappel
loura
Flippin' Bitch
Mida4you
Toet
minoessepoes
Star007
CCC
Puggle
May
SnowWhite
Bliss
Lien
Kowalski
Zwerver
_Femme
kippiee
Sorella
Beachgirl
Monte
SoGood
sanne-84
Lady Starstruck
Tyrael
Arwyn
Siem
Kaboutertje
Sterre
Sylvana
Ooh La La!
Gympie
Lotus_
Coco
Marin
Bolleke
Bay
Lavendel
Blond
Prosecco
Caroow
VeryCherry
Rush
53 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Empty Re: Welke kleur heb jij op je teennagels?

Bericht  SnowWhite wo 23 mei 2012 - 8:51

Vandaag maar eens aandacht aan mijn tenen besteed en deze kleur opgedaan.
Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Swatch-catrice-i-sea-you
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Empty Re: Welke kleur heb jij op je teennagels?

Bericht  May wo 23 mei 2012 - 8:52

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 9k=
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:01

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Catrice_Dirty_Berry_parokeets

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:04

Ik kan mijn teennagels niet lakken. Ik heb een grote nagel op mijn grote teen. En voor de rest amper nagels op mijn overige tenen. Ik vind ze zelf niet raar, maar het schijnt wel een soort van kleine afwijking te zijn. Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Puggle wo 23 mei 2012 - 9:10

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Alovelysecret3
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Kowalski wo 23 mei 2012 - 9:12

Maura schreef:Ik kan mijn teennagels niet lakken. Ik heb een grote nagel op mijn grote teen. En voor de rest amper nagels op mijn overige tenen. Ik vind ze zelf niet raar, maar het schijnt wel een soort van kleine afwijking te zijn. Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967

Kan je niet toch een lakje doen op de nagels die je wel hebt? Of is dat heel vreemd?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  _Femme wo 23 mei 2012 - 9:30

Zwerver schreef:
_Femme schreef:Waar verkopen ze Catrice?
Kruidvat, trekpleister

Thanks Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 9:56

Kowalski schreef:
Maura schreef:Ik kan mijn teennagels niet lakken. Ik heb een grote nagel op mijn grote teen. En voor de rest amper nagels op mijn overige tenen. Ik vind ze zelf niet raar, maar het schijnt wel een soort van kleine afwijking te zijn. Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967

Kan je niet toch een lakje doen op de nagels die je wel hebt? Of is dat heel vreemd?

De kwast is groter dan mijn hele nagel. Ik heb het laatst geprobeerd en toen bleek later dat ik ook gelijk mijn voeten had meegenomen. Dus ik doe altijd mijn grote teennagel met een doorzichtig lakje.

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 23 mei 2012 - 10:00

Donker blauw!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 wo 23 mei 2012 - 10:10

Bruin-goud achtig Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  minoessepoes wo 23 mei 2012 - 18:52

Groen/kaki van bourjois: http://wearefashion.nl/2011/08/bourjois-10-days-no-chips-nagellak-in-de-kleur-kaki/
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet wo 23 mei 2012 - 21:07

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 6852121367_180863b245_b
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mida4you wo 23 mei 2012 - 21:16

Toet schreef:Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 6852121367_180863b245_b

Ik ook smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 23 mei 2012 - 21:22

Ben er net mee bezig smile

Deze gaat erop:

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Out-of-my-mind-2essence

En deze heb ik er net af gehaald:

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRcsXzEkwicMC-yBdm_xeYP7lmCTPr3tFfQl8NnTX-Yqzdm0xKo0Q

Voor bij mijn sandaaltjes:

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Image3
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  loura wo 23 mei 2012 - 21:23

Ik heb echt nog nooit een kleurtje gehad op mijn tenen.. Ik doe wel altijd een glansje.. Maar wat ik me dan afvraag.. Doen jullie dan dezelfde kleur op de vingernagels als op de teennagels? Ik varieer nog al eens (elke 2 a 3 dagen een ander kleurtje op mijn vingers) Dan zou ik dus ook elke keer mijn teennagels moeten veranderen.. Denk niet dat ik daar zin in zou hebben.

Ik zou dan ook met het dilemma zitten dat mijn sandaaltjes dan weer net niet passen bij de kleur op de teennagels en dan moet ik weer helemaal een andere outfit kiezen die wel past... En dan kom ik weer te laat bij mijn afspraak Wink Word er moe van als ik er aan denk haha

Zou niks voor mij zijn denk ik.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 21:46

Ik draag zo nu en dan een kleurtje op m`n handnagels en m`n teennagels verander ik iedere 2/3 dagen van kleur. Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 281626781 Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 21:53

Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 Essence_Bella

Gast
Gast

Bericht  loura wo 23 mei 2012 - 22:06

Rush schreef:Ik draag zo nu en dan een kleurtje op m`n handnagels en m`n teennagels verander ik iedere 2/3 dagen van kleur. Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 281626781 Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 281626781

Dus je hebt dan vaak dat je met 2 verschillende kleuren loopt toch? Het is me nog nooit opgevallen hoor bij iemand maar als ik er zo over nadenk dan denk ik dat ik dat gek zou vinden bij mezelf. laughcry
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 22:17

loura schreef:
Rush schreef:Ik draag zo nu en dan een kleurtje op m`n handnagels en m`n teennagels verander ik iedere 2/3 dagen van kleur. Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 281626781 Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 281626781

Dus je hebt dan vaak dat je met 2 verschillende kleuren loopt toch? Het is me nog nooit opgevallen hoor bij iemand maar als ik er zo over nadenk dan denk ik dat ik dat gek zou vinden bij mezelf. Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967
Ja, maar ze matchen natuurlijk wel altijd, en ook met m`n kleding, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski wo 23 mei 2012 - 22:21

Als ik de tijd heb doe ik mijn teennagels en handnagels in dezelfde kleur lakken, maar op mijn tenen blijft het veel langer zitten en heb ik ook niet altijd zin om het eraf te halen en opnieuw te doen. Mijn handen is er na een paar dagen (soms na één dag) wel af, ligt eraan wat ik doe, dan doe ik vaak toch een ander kleurtje erop. Ik vind mijn handen en voeten wel ver genoeg van elkaar af zitten dat ik het wel overleef dat het niet matchtWelke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967

En daarbij kan tegenwoordig natuurlijk wel veel!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Dennenappel wo 23 mei 2012 - 22:47

Als ik nagellak op mijn tenen heb is het rood, heb nog geen andere kleur erop gehad.

Op mijn vingernagels heb ik allerlei kleuren. Nu bijvoorbeeld lichtrose, doordat het niet zulke opvallende kleuren zijn op mijn vingernagels, kan het wel samen met mijn teennagels vind ik.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  loura wo 23 mei 2012 - 22:48

Kowalski schreef:Als ik de tijd heb doe ik mijn teennagels en handnagels in dezelfde kleur lakken, maar op mijn tenen blijft het veel langer zitten en heb ik ook niet altijd zin om het eraf te halen en opnieuw te doen. Mijn handen is er na een paar dagen (soms na één dag) wel af, ligt eraan wat ik doe, dan doe ik vaak toch een ander kleurtje erop. Ik vind mijn handen en voeten wel ver genoeg van elkaar af zitten dat ik het wel overleef dat het niet matchtWelke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967

Haha die afstand is idd groot genoeg! Wat ik al zei het is me eigenlijk echt nog nooit opgevallen dat het niet matched. Ik ben zelf alleen dan weer net te piet peuterig ervoor Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Ooh La La! wo 23 mei 2012 - 22:50

Kowalski schreef:Als ik de tijd heb doe ik mijn teennagels en handnagels in dezelfde kleur lakken, maar op mijn tenen blijft het veel langer zitten en heb ik ook niet altijd zin om het eraf te halen en opnieuw te doen. Mijn handen is er na een paar dagen (soms na één dag) wel af, ligt eraan wat ik doe, dan doe ik vaak toch een ander kleurtje erop. Ik vind mijn handen en voeten wel ver genoeg van elkaar af zitten dat ik het wel overleef dat het niet matchtWelke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967

+1
Daarbij heb ik vooral kleurtjes die qua tint allemaal bij elkaar passen (rood, roze, naturel, taupe). Heb geen blauw tinten enzo. Vind het bij anderen leuk staan, maar bij mezelf lijkt het veel te onnatuurlijk. Al zou ik zo'n kleur eerder op m'n teennagels dan op m'n vingers doen.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Toet wo 23 mei 2012 - 22:58

Ik verander juist op mijn vingers bijna iedere dag van kleur, terwijl ik mijn teennagellak zo 2 weken laat zitten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 23:04

Toet schreef:Ik verander juist op mijn vingers bijna iedere dag van kleur, terwijl ik mijn teennagellak zo 2 weken laat zitten.
Ik krijg het op m`n vingers nooit goed droog, ik ben niet zo geduldig Welke kleur heb jij op je teennagels? - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: