Welke kleur heb jij op je teennagels?
+49
Esperanza
Eris
Zonnetje
Muus
Suus
Caro
ProudMom
Dennenappel
loura
Flippin' Bitch
Mida4you
Toet
minoessepoes
Star007
CCC
Puggle
May
SnowWhite
Bliss
Lien
Kowalski
Zwerver
_Femme
kippiee
Sorella
Beachgirl
Monte
SoGood
sanne-84
Lady Starstruck
Tyrael
Arwyn
Siem
Kaboutertje
Sterre
Sylvana
Ooh La La!
Gympie
Lotus_
Coco
Marin
Bolleke
Bay
Lavendel
Blond
Prosecco
Caroow
VeryCherry
Rush
53 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Welke kleur heb jij op je teennagels?
Vandaag maar eens aandacht aan mijn tenen besteed en deze kleur opgedaan.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan mijn teennagels niet lakken. Ik heb een grote nagel op mijn grote teen. En voor de rest amper nagels op mijn overige tenen. Ik vind ze zelf niet raar, maar het schijnt wel een soort van kleine afwijking te zijn.
Gast- Gast
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Maura schreef:Ik kan mijn teennagels niet lakken. Ik heb een grote nagel op mijn grote teen. En voor de rest amper nagels op mijn overige tenen. Ik vind ze zelf niet raar, maar het schijnt wel een soort van kleine afwijking te zijn.
Kan je niet toch een lakje doen op de nagels die je wel hebt? Of is dat heel vreemd?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Zwerver schreef:Kruidvat, trekpleister_Femme schreef:Waar verkopen ze Catrice?
Thanks
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Kowalski schreef:Maura schreef:Ik kan mijn teennagels niet lakken. Ik heb een grote nagel op mijn grote teen. En voor de rest amper nagels op mijn overige tenen. Ik vind ze zelf niet raar, maar het schijnt wel een soort van kleine afwijking te zijn.
Kan je niet toch een lakje doen op de nagels die je wel hebt? Of is dat heel vreemd?
De kwast is groter dan mijn hele nagel. Ik heb het laatst geprobeerd en toen bleek later dat ik ook gelijk mijn voeten had meegenomen. Dus ik doe altijd mijn grote teennagel met een doorzichtig lakje.
Gast- Gast
Donker blauw!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Bruin-goud achtig
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Groen/kaki van bourjois: http://wearefashion.nl/2011/08/bourjois-10-days-no-chips-nagellak-in-de-kleur-kaki/
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:
Ik ook
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ben er net mee bezig
Deze gaat erop:
En deze heb ik er net af gehaald:
Voor bij mijn sandaaltjes:
Deze gaat erop:
En deze heb ik er net af gehaald:
Voor bij mijn sandaaltjes:
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb echt nog nooit een kleurtje gehad op mijn tenen.. Ik doe wel altijd een glansje.. Maar wat ik me dan afvraag.. Doen jullie dan dezelfde kleur op de vingernagels als op de teennagels? Ik varieer nog al eens (elke 2 a 3 dagen een ander kleurtje op mijn vingers) Dan zou ik dus ook elke keer mijn teennagels moeten veranderen.. Denk niet dat ik daar zin in zou hebben.
Ik zou dan ook met het dilemma zitten dat mijn sandaaltjes dan weer net niet passen bij de kleur op de teennagels en dan moet ik weer helemaal een andere outfit kiezen die wel past... En dan kom ik weer te laat bij mijn afspraak Word er moe van als ik er aan denk haha
Zou niks voor mij zijn denk ik.
Ik zou dan ook met het dilemma zitten dat mijn sandaaltjes dan weer net niet passen bij de kleur op de teennagels en dan moet ik weer helemaal een andere outfit kiezen die wel past... En dan kom ik weer te laat bij mijn afspraak Word er moe van als ik er aan denk haha
Zou niks voor mij zijn denk ik.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik draag zo nu en dan een kleurtje op m`n handnagels en m`n teennagels verander ik iedere 2/3 dagen van kleur.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik draag zo nu en dan een kleurtje op m`n handnagels en m`n teennagels verander ik iedere 2/3 dagen van kleur.
Dus je hebt dan vaak dat je met 2 verschillende kleuren loopt toch? Het is me nog nooit opgevallen hoor bij iemand maar als ik er zo over nadenk dan denk ik dat ik dat gek zou vinden bij mezelf.
loura- Ratel
Ja, maar ze matchen natuurlijk wel altijd, en ook met m`n kleding, haha!loura schreef:Rush schreef:Ik draag zo nu en dan een kleurtje op m`n handnagels en m`n teennagels verander ik iedere 2/3 dagen van kleur.
Dus je hebt dan vaak dat je met 2 verschillende kleuren loopt toch? Het is me nog nooit opgevallen hoor bij iemand maar als ik er zo over nadenk dan denk ik dat ik dat gek zou vinden bij mezelf.
Rush- Lady Post-a-lot
Als ik de tijd heb doe ik mijn teennagels en handnagels in dezelfde kleur lakken, maar op mijn tenen blijft het veel langer zitten en heb ik ook niet altijd zin om het eraf te halen en opnieuw te doen. Mijn handen is er na een paar dagen (soms na één dag) wel af, ligt eraan wat ik doe, dan doe ik vaak toch een ander kleurtje erop. Ik vind mijn handen en voeten wel ver genoeg van elkaar af zitten dat ik het wel overleef dat het niet matcht
En daarbij kan tegenwoordig natuurlijk wel veel!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Als ik nagellak op mijn tenen heb is het rood, heb nog geen andere kleur erop gehad.
Op mijn vingernagels heb ik allerlei kleuren. Nu bijvoorbeeld lichtrose, doordat het niet zulke opvallende kleuren zijn op mijn vingernagels, kan het wel samen met mijn teennagels vind ik.
Op mijn vingernagels heb ik allerlei kleuren. Nu bijvoorbeeld lichtrose, doordat het niet zulke opvallende kleuren zijn op mijn vingernagels, kan het wel samen met mijn teennagels vind ik.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Kowalski schreef:Als ik de tijd heb doe ik mijn teennagels en handnagels in dezelfde kleur lakken, maar op mijn tenen blijft het veel langer zitten en heb ik ook niet altijd zin om het eraf te halen en opnieuw te doen. Mijn handen is er na een paar dagen (soms na één dag) wel af, ligt eraan wat ik doe, dan doe ik vaak toch een ander kleurtje erop. Ik vind mijn handen en voeten wel ver genoeg van elkaar af zitten dat ik het wel overleef dat het niet matcht
Haha die afstand is idd groot genoeg! Wat ik al zei het is me eigenlijk echt nog nooit opgevallen dat het niet matched. Ik ben zelf alleen dan weer net te piet peuterig ervoor
loura- Ratel
Kowalski schreef:Als ik de tijd heb doe ik mijn teennagels en handnagels in dezelfde kleur lakken, maar op mijn tenen blijft het veel langer zitten en heb ik ook niet altijd zin om het eraf te halen en opnieuw te doen. Mijn handen is er na een paar dagen (soms na één dag) wel af, ligt eraan wat ik doe, dan doe ik vaak toch een ander kleurtje erop. Ik vind mijn handen en voeten wel ver genoeg van elkaar af zitten dat ik het wel overleef dat het niet matcht
+1
Daarbij heb ik vooral kleurtjes die qua tint allemaal bij elkaar passen (rood, roze, naturel, taupe). Heb geen blauw tinten enzo. Vind het bij anderen leuk staan, maar bij mezelf lijkt het veel te onnatuurlijk. Al zou ik zo'n kleur eerder op m'n teennagels dan op m'n vingers doen.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik verander juist op mijn vingers bijna iedere dag van kleur, terwijl ik mijn teennagellak zo 2 weken laat zitten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik krijg het op m`n vingers nooit goed droog, ik ben niet zo geduldigToet schreef:Ik verander juist op mijn vingers bijna iedere dag van kleur, terwijl ik mijn teennagellak zo 2 weken laat zitten.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur tas?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke kleur?
» welke kleur wit?
» Welke kleur?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank