Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warm weer is ... juist: mieren in huis

3 plaatsers

Ga naar beneden

Warm weer is ... juist: mieren in huis  Empty Warm weer is ... juist: mieren in huis

Bericht  SparklingEyes di 22 mei 2012 - 2:20

He gat.. loop ik net de keuken in (keukendeur staat open) en natuurlijk hebben de mieren hun weg naar onze keuken gevonden. Nou heb ik dus twee kleine kids in huis dus ik ben gelijk even op zoek gegaan in mijn geheugen naar natuurlijke oplossingen...

Ik heb nog wat muntjes gevonden uit de gulden tijd (koper) en ik heb ook de 1cent muntjes van de euro's bij de deur gelegd: 1 van de weinige muntjes met koper er in!

Het lijkt wel te helpen, de stroom is verminderd! Maar .. hoe hou ik ze nog meer buiten de deur? peper helpt overigens niet zo .. haha. deze bikkels lopen er overheen en bovendien met die kleine man vind ik 't ook niet zo prettig...

Iemand idee'tjes??? (op lokdoosjes en poeder na!)
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm weer is ... juist: mieren in huis  Empty Re: Warm weer is ... juist: mieren in huis

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 2:54

http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=tuin&label=Mieren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Warm weer is ... juist: mieren in huis  Empty Re: Warm weer is ... juist: mieren in huis

Bericht  Kqip di 22 mei 2012 - 2:59

Wij hadden ze laatst bij de voordeur, heb toen een paar keer kokend heet water in de gaten gegoten waar ze uitkwamen. Dat een paar dagen achter elkaar gedaan en hebben nu inmiddels 3 weken geen last van mieren meer gehad.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm weer is ... juist: mieren in huis  Empty Re: Warm weer is ... juist: mieren in huis

Bericht  Coco di 22 mei 2012 - 3:32

Ik heb er ook kokend water over gegoten en dat scheelt al een heleboel na 1 keer. Vanavond weer kokend water erop. Mijn man laat standaard een half glas fris staan als hij naar bed gaat dus drgene die binnen zijn vinden we morgen wel en gaan met kokend water na door de goot.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm weer is ... juist: mieren in huis  Empty Re: Warm weer is ... juist: mieren in huis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum