Warm weer is ... juist: mieren in huis
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Warm weer is ... juist: mieren in huis
He gat.. loop ik net de keuken in (keukendeur staat open) en natuurlijk hebben de mieren hun weg naar onze keuken gevonden. Nou heb ik dus twee kleine kids in huis dus ik ben gelijk even op zoek gegaan in mijn geheugen naar natuurlijke oplossingen...
Ik heb nog wat muntjes gevonden uit de gulden tijd (koper) en ik heb ook de 1cent muntjes van de euro's bij de deur gelegd: 1 van de weinige muntjes met koper er in!
Het lijkt wel te helpen, de stroom is verminderd! Maar .. hoe hou ik ze nog meer buiten de deur? peper helpt overigens niet zo .. haha. deze bikkels lopen er overheen en bovendien met die kleine man vind ik 't ook niet zo prettig...
Iemand idee'tjes??? (op lokdoosjes en poeder na!)
Ik heb nog wat muntjes gevonden uit de gulden tijd (koper) en ik heb ook de 1cent muntjes van de euro's bij de deur gelegd: 1 van de weinige muntjes met koper er in!
Het lijkt wel te helpen, de stroom is verminderd! Maar .. hoe hou ik ze nog meer buiten de deur? peper helpt overigens niet zo .. haha. deze bikkels lopen er overheen en bovendien met die kleine man vind ik 't ook niet zo prettig...
Iemand idee'tjes??? (op lokdoosjes en poeder na!)
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Warm weer is ... juist: mieren in huis
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=tuin&label=Mieren
Gast- Gast
Wij hadden ze laatst bij de voordeur, heb toen een paar keer kokend heet water in de gaten gegoten waar ze uitkwamen. Dat een paar dagen achter elkaar gedaan en hebben nu inmiddels 3 weken geen last van mieren meer gehad.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb er ook kokend water over gegoten en dat scheelt al een heleboel na 1 keer. Vanavond weer kokend water erop. Mijn man laat standaard een half glas fris staan als hij naar bed gaat dus drgene die binnen zijn vinden we morgen wel en gaan met kokend water na door de goot.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe warm is het bij jullie in huis?
» Mieren in huis
» Warm huis
» Niet warm in huis
» Hoe warm is het in jouw huis?
» Mieren in huis
» Warm huis