Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tweelingentopic

+20
Tania
MamaCa
Happydobby
Caroow
Darius
Parel
Sterrin_
Charles
Jade
Lavendel
Lejow
mickey
Coco
LMCurious
Filoria
studiebol
Ayla
Bolleke
Happinaz
_Lana_
24 plaatsers

Pagina 14 van 14 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ga naar beneden

Tweelingentopic - Pagina 14 Empty Re: Tweelingentopic

Bericht  Coco wo 17 jul 2013 - 8:29

Ik heb trouwens dezelfde ervaring als Studiebol met de gynaecologen (in opleiding), elke keer een ander en idd tegenstrijdige dingen. De gyn die de keizersnede deed had ik nog niet eerder gezien.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Lana_ wo 17 jul 2013 - 9:19

Dat hoop ik ook Studiebol!
Het gaat heel goed met de moppies. Ze waren een paar weken erg rebels Laughing , maar het lijken nu wel weer andere kinderen Wink. Geweldige leeftijd dit. Al zijn ze af en toe nog wel ondeugend en druk hoor, maar dat hoort erbij natuurlijk.

En hoe is het met jouw meiden? Ze gaan hard ineens zeker? Qua ontwikkeling en groei?

@ Coco: Tsjee, wat een hel van een zwangerschap heb je gehad dan, pff. De eerste 16 weken kon ik inderdaad ook niet eten. Alles was teveel. Het enige wat lekker naar binnen gleed, was kaassoufflés en kroketten, haha.

@ LCN: Fijn dat je een leuke gynaecoloog hebt. Krijg je ook elke 3 weken een echo?
Echt zo leuk!

@ All: Vanaf wanneer vond je het makkelijker worden om de kids zo aan de hand mee te nemen? Ik neem hier altijd de kinderwagen mee als ik weg ga. Maar als ik ga fietsen, kan dat natuurlijk niet. Nu doe ik ze in een winkelwagentje, maar daar klimt zoon nu dus uit.
En als ik ze neerzet, rennen ze allebei een andere kant op Mad, de boeven!
Hoe doen jullie dat?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Sterrin_ wo 17 jul 2013 - 9:41

Lana, ik heb voor nood tuigjes. Ideaal. Opzich luisteren ze hier goed inmiddels,.maar soms trekken ze toch ineens hun eigen plan en zie ze dan maar beide mee te krijgen met ook nog je handen vol boodschappen. Very Happy Gaan ze ieder een kant op....Daarom dus tuigjes, geeft toch wat meer rust en veiligheid. Sommige mensen geven er graag commentaar op maar dan bied ik ze graag de tweeling even op proef aan Wink Zeker als ik ze alle 4 mee heb!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  _Lana_ wo 17 jul 2013 - 9:49

Sterrin_ schreef:Lana, ik heb voor nood tuigjes. Ideaal. Opzich luisteren ze hier goed inmiddels,.maar soms trekken ze toch ineens hun eigen plan en zie ze dan maar beide mee te krijgen met ook nog je handen vol boodschappen. :DGaan ze ieder een kant op....Daarom dus tuigjes, geeft toch wat meer rust en veiligheid. Sommige mensen geven er graag commentaar op maar dan bied ik ze graag de tweeling even op proef aan ;)Zeker als ik ze alle 4 mee heb!
Ik vond tuigjes ook maar niets.
Maar volgens mij is het dé oplossing.
Dat zou wel veel vrijheid geven. Ik zou alleen stiekem ook wel 'bang' zijn voor commentaar.
Waar heb ze vandaan?
Al denk ik niet dat die van mij vrolijk worden van die tuigjes. Die staan continue strak, denk ik Laughing.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Sterrin_ wo 17 jul 2013 - 10:22

Ehm, kindertuigje.nl dacht ik. Gewoon simpele roze. Vind die rugzakjes met knuffels erg leuk maar gebruik ze daar te weinig voor en dan vind ik x2 wel wat zonde van het geld. Hier willen ze ze juist erg graag om. Had ik ook niet verwacht, maar blijkbaar is het interessant. Ik geef ze ook nog wel eens elkaar in de handen, dikke lol hebben ze dan.

Commentaar trek ik me niks meer van aan, heb inmiddels wel zoveel gehoord mbt de kinderen, dat doet me niks meer. Liever zo dan onder een auto. En ik denk maar zo; het meeste commentaar krijg je van mensen die zelf geen tweeling hebben. Die snoer ik dan ook direct de mond als ze wat zeggen. Krijg gelukkig ook vaak te horen dat mensen het verstandig vinden en me groot gelijk geven.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Happydobby wo 17 jul 2013 - 22:22

Le Chat Noir schreef: Denk niet dat ik na de 8 weken ineens nog heel misselijk ga worden, dus daar ben ik wel blij mee!

Berg je maar, bij mijn zoon misselijk vanaf 6 weken, niet vaak trouwens. Deze zwangerschap pas in de 9de week. Ik dacht daarvoor vaak dat het vast mis was.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Laurientje wo 17 jul 2013 - 23:27

Sterrin_ schreef:Ehm, kindertuigje.nl dacht ik. Gewoon simpele roze. Vind die rugzakjes met knuffels erg leuk maar gebruik ze daar te weinig voor en dan vind ik x2 wel wat zonde van het geld. Hier willen ze ze juist erg graag om. Had ik ook niet verwacht, maar blijkbaar is het interessant. Ik geef ze ook nog wel eens elkaar in de handen, dikke lol hebben ze dan.

Commentaar trek ik me niks meer van aan, heb inmiddels wel zoveel gehoord mbt de kinderen, dat doet me niks meer. Liever zo dan onder een auto. En ik denk maar zo; het meeste commentaar krijg je van mensen die zelf geen tweeling hebben. Die snoer ik dan ook direct de mond als ze wat zeggen. Krijg gelukkig ook vaak te horen dat mensen het verstandig vinden en me groot gelijk geven.

Groot gelijk hoor, veiligheid is toch het aller belangrijkste!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Coco do 18 jul 2013 - 0:10

@ Lana, mijn zwangerschap was inderdaad niet zo leuk. Daarom wacht ik ook nog even tot de kinderen bijna naar school gaan met de volgende, ben "bang" voor nog een tweeling met zo'n zwangerschap en dat hun daaronder zullen lijden.

De kinderen aan de hand meenemen is hier nog steeds geen succes, als ik met ze naar de winkel ga mogen ze tot aan de winkel lopen, in de winkel moeten ze gewoon in de duowagen-winkelwagentje en als ik met ze speeltuintjes ga hoppen of wandelen neem ik de wagen ook nog mee. Ze rennen de hele winkel door en alle kanten op en andere kant dan broer/zus, dus daar begin ik in mijn eentje niet aan. Wel als mijn moeder erbij is ofzo maar dan fokken ze elkaar alsnog op om de boel op stelten te zetten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Le Chat Noir do 18 jul 2013 - 1:03

@Happydobby: we blijven positief Very Happy haha. Het is ook wel wat wisselend hoor, ik moet gewoon de hele dag door eten, dan gaat het wel. Ik eet dus juist meer, maar ben t zelfde gewicht.
Wel merk ik dat ik vermoeider word, vooral op een drukke werkdag, pfff.

Broeken had ik ook al gelijk met knoop los. Gelukkig kan ik nu een legging aan met een jurkje Very Happy . Ben echt benieuwd wanneer het meer een zw schapsbuikje lijkt. (en dan hoop ik later vast weer dat ie niet nog groter wordt haha)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  myloon vr 26 jul 2013 - 7:22

Ik ben amper misselijk geweest en at tussen de 8 en 15 weken veel meer, zeker brood.

Wat betreft de zwangerschap mag ik niet klagen, alles gaat goed!
Ik werk ook nog altijd, dit tot 30 weken. Nog 2 weken dus en dan mag ik heerlijk met verlof.

Ook ik zie verschillende mensen in het ziekenhuis, maar moet zeggen dat ik daar geen problemen mee heb.
Alles wordt goed bij gehouden en doorgelezen voor ik kom.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud