Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tweelingentopic

+20
Tania
MamaCa
Happydobby
Caroow
Darius
Parel
Sterrin_
Charles
Jade
Lavendel
Lejow
mickey
Coco
LMCurious
Filoria
studiebol
Ayla
Bolleke
Happinaz
_Lana_
24 plaatsers

Pagina 12 van 14 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

tweelingentopic - Tweelingentopic - Pagina 12 Empty Re: Tweelingentopic

Bericht  MamaCa za 6 apr 2013 - 1:46

Lana, bedankt voor je berichtje en de rest ook! ik moet zeggen dat ik er al een stuk positiever tegenaan kijk. Moest even wennen aan het idee denk ik;) heb zelf altijd n beetje n ochtendhumeur en heb n hekel aan het ochtendritueel... dat zal me het zwaarst vallen denk ik. Verder gaat het zeker goed komen, we hebben al 2x n aanbod gehad voor een tweelingwagen over te kunnen kopen. Wil even de echo van 13 wkn afwachten, voor we gaan kijken. Ook n aanbod voor n kamertje gehad. Dus dat is super! wil veel via marktplaats doen veel van de jongens hebben we niet meer over omdat dat al 2x gebruikt is en niet erg mooi meer. Ik wil ook pas dingen gaan aanschaffen als we weten wat het geslacht wordt. Wanneer zullen ze het kunnen zien? met 13wkn lijkt me nog niet maar met 16wkn toch wel? Dan ga ik ook pas over namen nadenken.
Bij de jongens hebben we het tot het eind een verrassing gehouden, maar ik vind dat nu in dit geval van een tweeling niet praktisch:) wil zoveel mogelijk klaar hebben als ze komen. We mogen een box lenen, die is mooier dan die van ons, en ook 2 wiegjes.
Kijken jullie wel eens de serie van kleine baby's grote zorg? as week gaat het over een 1-eiige 3 ling. Ben heel benieuwd ga zeker kijken!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Lana_ wo 17 apr 2013 - 21:18

Charles schreef:Ik vind het nu wel heftig...nu ze kruipen maar nog niks begrijpen. Pffff. En die eerste maanden gebroken nachten had ik nog een energievoorraad...nu begint het langzaam als een marathon te voelen en valt de vermoeidheid me steeds zwaarder.

tweelingentopic - Tweelingentopic - Pagina 12 699888
Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou nu heel pittig is. En dat je zo vermoeid bent, maakt het natuurlijk nog moeilijker.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ wo 17 apr 2013 - 21:20

Sterrin_ schreef:
_Lana_ schreef:Oja en nog een vraagje:

Welke leeftijd ( periode ) vonden jullie het meest heftig met een tweeling? En welke het meest leuk?
En waarom?

Meest heftige: NU!

Wat een kattenkopjes zeg! Vond het eerste jaar meevallen vergeleken bij nu haha! Maar aan de andere kant is het ook weer een superleeftijd nu ze zo wijs worden, morgen worden ze alweer 2!!

Ojee, ja voor jou komt de 'nee' fase nu denk ik?
Ik heb al van veel mensen gehoord dat dat af en toe een lastige leeftijd kan zijn. Maar ook weer heel leuk lijkt me inderdaad, omdat ze zoveel geleerd hebben en nog steeds leren.
Maar twee meiden bij elkaar kunnen best kattekoppen, pff. Succes! Wink
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Charles wo 17 apr 2013 - 21:29

Hoi allemaal! Ik zie niet dit topic verschijnen, komt goed uit, kan ik meteen de volgende vraag stellen:

Hoe lang sliepen jullie kids op één kamer of doen ze dat nog steeds? Ik wil héél graag dat ze op één kamertje slapen, omdat ik merk dat ze dat gezellig vinden en anders zien ze elkaar ook zo weinig omdat ze een ander ritme hebben. Maar ik merk dat mijn zoon helemaal gék wordt van mijn dochters volume. Zij ligt vrolijk lachend en lollig te gillen en spelen in bed en zoon gaat echt heel hard huilen omdat het hem irriteert. Is dit een welbekende fase of is dit toch het moment ze eigen kamertjes te geven? Met eigen kamertjes hebben wij echter totaal niet gerekend Rolling Eyes dan moeten we gaan verbouwen en klussen :O . Overdag slaapt één van de twee nu bij ons op de kamer, 's nachts wil ik ze eigenlijk op hun eigen kamertje. Wat zouden jullie doen, even doorzetten of maar uit elkaar halen?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  _Lana_ wo 17 apr 2013 - 21:33

Coco schreef:
_Lana_ schreef:Hoe gaat het trouwens voor de rest met iedereen??
Ik ben heel benieuwd.
En hebben jullie al vakantieplannen gemaakt?
Hier gaat eigenlijk alles wel prima, op alle verkoudheden na. Al wordt het echt wel hoog tijd voor warmer weer zodat ze lekker naar buiten kunnen want binnen zijn ze niet zo gezellig meer. En ze hebben zo´n hekel aan kou dat ze met 10/15 min naar binnen willen nu.

Wij zouden eigenlijk deze maand op vakantie gaan, maar door de hoge lasten die we de komende 3 maanden nog hebben, hebben we dat toch maar niet gedaan aangezien de verbouwing ook nog niet helemaal klaar is. Zoals het er nu naar uit ziet gaan we in juli een midweek of langer weekend voor een citytrip, augustus een week met mijn ouders naar een park in Nederland, Belgie of Duitsland. En dan in september of oktober 8/10 dagen een vliegvakantie. Waar alles precies weten we nog niet. We zijn meer van het last minute boeken omdat we ons tig keer bedenken. tweelingentopic - Tweelingentopic - Pagina 12 394967

_Lana_ schreef:Oja en nog een vraagje:

Welke leeftijd ( periode ) vonden jullie het meest heftig met een tweeling? En welke het meest leuk?
En waarom?
Ik vind sowieso alle leeftijden leuk ongeacht hoe zwaar ze zijn. Al die ontwikkelingen die ze doormaken vind ik geweldig. Ik heb niet een bepaalde leeftijd ertussen die ik leuker dan de anderen vind.
Meest heftig vind ik momenteel de peuterpuberfase waarin ze de hele dag ruzie maken, elkaar in de haren vliegen, afpakken, gooien en bijbehorende puberstreken. Maar dit vind ik vooral geestelijk heftig. Ik ben er om 10.00 uur meestal al wel weer klaar mee op de dagen dat ze niet naar de psz gaan.
Het eerste halfjaar waarin ik nog kolfde vond ik lichamelijk het zwaarst in combinatie met het enorme slaapgebrek.

Dit heb ik tot nu toe ook. Iedere leeftijd vond ik heel erg leuk.
Kijk,
de eerste maanden is het sowieso heel hectisch. Al die voedingen x2.
Die BV moest ik ook echt zelf doen. Maar toch heb ik het toen beleefd
als een hele mooie tijd. En zo gezellig met al de visite.
Ik maakte een soort stofje aan, waardoor ik alles aankon, denk ik Wink. Achteraf denk ik, pff hoe heb ik dat gedaan.

Ik
heb niet echt een bepaalde periode als heel lastig ervaren, het gaat
natuurlijk ook af en aan. Maar als ik terugkijk, vond ik de tijd dat,
vooral zoon, heel veel wilde, maar niet kon ( dus daardoor vaak
gefrustreerd ), het meest lastig vond. Dat gejengel dan.
En zo sneu ook voor hem, zijn zus was heel erg snel met alles.
Uiteindelijk
is hij in een hele korte tijd gaan zitten, kruipen, staan en lopen
langs de meubels en het is een heeeeel ander jongetje geworden.
Het is nu echt zo ontzettend gezellig met die twee.
Nu loopt dochter sinds kort los en zoon bijna en ik vind dit een geweldige leeftijd.
Tuurlijk
zitten er ook wel eens mindere dagen bij. De ene dag kunnen ze heerlijk
en leuk met elkaar spelen en de andere dag zitten ze continue in
elkaars vaarwater.
Maar dat hoort erbij natuurlijk.
Verder hebben ze nu al zoveel aan elkaar. Ze geven elkaar ook regelmatig kusjes. Zo lief!
( Okee en ze krabben en duwen elkaar ook wel eens, of nouja regelmatig Laughing ). Echte broer en zusliefde dus, haha.

Coco: Ja het zou wel lekker zijn als ze lekker buiten kunnen spelen. Heerlijk! Gelukkig is het goede weer onderweg.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Charles wo 17 apr 2013 - 21:35

Lana, ik lees net dat je schrijft dat je zoon veel wilde maar nog niet kon en daardoor gefrustreerd raakte. Ik weet niet of ik bij mijn zoon hetzelfde zie. Voorbeeld: hij kan zich nu optrekken tot staan en als hij dan staat is het brullen want dan durft hij niet weer los te laten. Zo hangt hij zonder overdrijven om de 5 minuten ergens aan...tv-meubel, box, stoel, bank, tafel enz. En als ik niet snel kom om hem te helpen laat hij uiteindelijke (helemaal shakend van inspanning) los en valt dus op de grond of ergens tegenaan. Doodvermoeiend, ook voor mij want ja, dochter is er ook nog. Gaat dit over en wordt hij dan tevredener (zeg ja zeg ja). Laughing
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  _Lana_ wo 17 apr 2013 - 21:38

Charles schreef:Hoi allemaal! Ik zie niet dit topic verschijnen, komt goed uit, kan ik meteen de volgende vraag stellen:

Hoe lang sliepen jullie kids op één kamer of doen ze dat nog steeds? Ik wil héél graag dat ze op één kamertje slapen, omdat ik merk dat ze dat gezellig vinden en anders zien ze elkaar ook zo weinig omdat ze een ander ritme hebben. Maar ik merk dat mijn zoon helemaal gék wordt van mijn dochters volume. Zij ligt vrolijk lachend en lollig te gillen en spelen in bed en zoon gaat echt heel hard huilen omdat het hem irriteert. Is dit een welbekende fase of is dit toch het moment ze eigen kamertjes te geven? Met eigen kamertjes hebben wij echter totaal niet gerekend Rolling Eyes dan moeten we gaan verbouwen en klussen :O . Overdag slaapt één van de twee nu bij ons op de kamer, 's nachts wil ik ze eigenlijk op hun eigen kamertje. Wat zouden jullie doen, even doorzetten of maar uit elkaar halen?

Hier slapen ze nog steeds bij elkaar op de kamer, met de bedjes tegen elkaar aan.
Dit gaat eigenlijk wel heel goed. Ze maken elkaar af en toe wel eens wakker, maarja, ik wil ze eigenlijk ook niet uit elkaar houden en zo houden ze wel hetzelfde ritme. En als ik hoor dat er eentje wakker wordt, dan pak ik die snel en dan slaapt de ander soms nog even door.

Lastig! Wij hebben ook wel eens zo'n periode gehad en we hielden ze dan evengoed bij elkaar op de kamer. Dit is vanzelf weer goed gekomen.
Maar bij jou is het toch iets meer dan elkaar af en toe wakker maken, als ik dat zo lees.
Gaat het 's nachts wel goed? Want dan zou ik het voorlopig zo laten, als dat kan.
Overdag apart en 's nachts samen.
Misschien kun je over een paar weken weer proberen om ze samen te laten slapen.

Wat lastig dat ze allebei een ander ritme hebben zeg.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ wo 17 apr 2013 - 21:45

Charles schreef:Lana, ik lees net dat je schrijft dat je zoon veel wilde maar nog niet kon en daardoor gefrustreerd raakte. Ik weet niet of ik bij mijn zoon hetzelfde zie. Voorbeeld: hij kan zich nu optrekken tot staan en als hij dan staat is het brullen want dan durft hij niet weer los te laten. Zo hangt hij zonder overdrijven om de 5 minuten ergens aan...tv-meubel, box, stoel, bank, tafel enz. En als ik niet snel kom om hem te helpen laat hij uiteindelijke (helemaal shakend van inspanning) los en valt dus op de grond of ergens tegenaan. Doodvermoeiend, ook voor mij want ja, dochter is er ook nog. Gaat dit over en wordt hij dan tevredener (zeg ja zeg ja). Laughing

Ja Very Happy, ik weet bijna zeker dat dat beter wordt!
Dat zijn echt periodes.
Mijn dochter was een heel pittig meisje en als die wat wilde, dan kwam ze er.
Maar zoon lag bijvoorbeeld iets te ver bij een speeltje vandaan en dan ging hij jammeren. Hij wilde wel gaan zitten, maar het lukte niet. Enz. Maar ik kan wel zeggen dat hij de schade echt helemaal heeft ingehaald! En het is echt een heel vrolijk mannetje nu. Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat hij zo gefrustreerd was. Al zit er in mijn beide kindjes evengoed wel pit hoor Wink, maar anders dan toen.

Jouw zoon is dus echt een ontdekkertje, zo te lezen. Pff, zeker vermoeiend, vooral omdat je je dochter ook nog hebt.
Maar dat is ook meteen het 'pittige' van een tweeling, je moet je aandacht verdelen.

Zodra je zoon meer kan, gaat hij echt veranderen. Alleen wil hij nu teveel.
Helaas zul je hier doorheen moeten, maar écht, het wordt beter.

Ik denk trouwens dat dat van mijn zoontje een beetje rond dezelfde leeftijd was als jouw kinderen.

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Coco wo 17 apr 2013 - 23:27

Mijn kinderen slapen nu nog steeds op één kamer Charles, ook nu in 1 persoonsbedden. Mijn dichter is meestal echt een etterbak met slapen gaan en zingt dan ook schreeuwend hard. Maar dan neem ik haar mee naar onze kamer of laat haar beneden tot mijn zoon slaapt. Als hij net in slaap is gevallen is hij wel zo ver weg dat hij daar niet meer wakker van wordt en anders neem ik haar mee op ons bed en leg haar als ze slaapt in haar eigen bed. Ik laat ze net zo lang bij elkaar op de kamer als ze zelf willen.
Toen hun 1-persoonsbedden er waren heb ik mijn dochter nog wel gevraagd of zij een eigen kamer wilde maar haar antwoord was "Ben je gek mama? Ik moet met mijn broertje slapen hoor, wij zijn tweeling" Laughing en zoon moest er ook niks van weten. Prima. Over een jaar of twee gaan ze naar zolder en als ze het zat zijn om met zijn tweetjes te slapen maken we er twee kamers van. Met de fase van jouw zoon heb ik geen ervaring, mijn kinderen waren totaal niet bang aangelegd en zaten met 7 maand al op het tv-meubel en lieten zich er zo af vallen.

Nu met het betere weer zijn mijn kinderen overigens heerlijk zoet. I love you
We waren gisteravond tot een uur of 20.30 op het voetbalveld en daar hebben ze flink rondgerend. Met het gevolg dat ze de hele nacht doorgeslapen hebben! Voor het eerst...
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Coco wo 17 apr 2013 - 23:31

_Lana_ schreef:
Maar dat is ook meteen het 'pittige' van een tweeling, je moet je aandacht verdelen.

Ja dat is ook echt wel een pittig stukje eraan. Ik vond het vooral ook heel vervelend dat wij gewoon niemand dichtbij hadden wonen waar ik even een van de twee kon achter te laten om qualitytime te hebben met de ander. Maar die jaloezie om aandacht blijft (hier) helaas wel. Dat is nog steeds een strijdt bij ons thuis.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Tania wo 17 apr 2013 - 23:43

Coco schreef:. Met het gevolg dat ze de hele nacht doorgeslapen hebben! Voor het eerst...

Eindelijk! Wat fijn voor je, hopelijk gaan ze dat vaker doen!
Nou hier in de buurt is ook wel een voetbalveld toch dan weet je wat je moet doen Wink

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterrin_ do 18 apr 2013 - 1:15

Charles, hier slapen de oudste 2, jongen en meisje van 4 en 5 jaar nogsteeds samen, sinds 3 jaar nu.
Zij gaan wel uit elkaar binnenkort als de zolder af is.

De jongste 2 hebben 10 maanden in 1 bedje gelegen, nu 2 bedjes naast elkaar. Zij gaan straks samen in een stapelbed en dat zal ook zo blijven. Maar hier gaat het ook heel erg goed samen met alle 4. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ze elkaar wakker houden. Lijkt me erg lastig!

Ik denk dat ik het toch nog even zo zou proberen en dan later toch ieder een kamer. Dat doe je vroeg of laat toch met een jongen en een meisje.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  studiebol do 18 apr 2013 - 6:35

Hier slapen ze ook nog op een kamer, met de bedjes naast elkaar. Ze slapen hier goed, heel af en toe is er snachts iemand wakker maar daar wordt de ander niet wakker van, gelukkig. Wel is de een altijd op tijd wakker en dan wordt de ander ook wel wakker terwijl ik wel denk dat als zij alleen zou liggen ze iets langer zou slapen, maar goed.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  _Lana_ do 18 apr 2013 - 6:56

studiebol schreef:Hier slapen ze ook nog op een kamer, met de bedjes naast elkaar. Ze slapen hier goed, heel af en toe is er snachts iemand wakker maar daar wordt de ander niet wakker van, gelukkig. Wel is de een altijd op tijd wakker en dan wordt de ander ook wel wakker terwijl ik wel denk dat als zij alleen zou liggen ze iets langer zou slapen, maar goed.

Dat is hier ook hoor. En er is er altijd wel eentje die wat vroeg wakker is. Zo lang degene die wakker is trouwens niet huilt, laten we hem/haar even gaan. Dan kan de ander toch nog wat slapen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Coco do 18 apr 2013 - 9:45

Tania schreef:
Coco schreef:. Met het gevolg dat ze de hele nacht doorgeslapen hebben! Voor het eerst...

Eindelijk! Wat fijn voor je, hopelijk gaan ze dat vaker doen!
Nou hier in de buurt is ook wel een voetbalveld toch dan weet je wat je moet doen Wink
Ik ga ze de komende tijd flink uitputten. Heb ze vandaag de hele middag laten skippyballen en steppen. Helemaal voor pampus nu. Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  MamaCa vr 19 apr 2013 - 0:22

Ook hier zullen ze samen op een kamer moeten.. kan niet anders. Als ze ouder worden dus een stapelbed. Maar goed ben pas 13wkn zwanger.. gister echo gehad en dat was goed allemaal. Ik zit nu te denken om een plan te maken.. hoe ik straks alles het beste kan gaan doen. Proberen het op papier te zetten. Hoe met het brengen/halen van en naar school... hoe met oppas/hoe de kamertjes wat er nog gebeuren moet, en wat we wanneer gaan doen... etc.etc.. pff merk gewoon dat ik regelmatig hoofdpijn heb omdat ik pieker over praktische zaken hoe we het straks allemaal gaan bolwerken met 4 kids..... misschien dat het me wat rust gaat geven...????
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264

Bericht  _Lana_ za 15 jun 2013 - 22:34

Hoi allemaal,

Ik dacht ik zal dit topic weer eens uppen en kijken hoe het met alle tweelingen is.
Hier gaat het goed! Wat is dit een geweldige ( maar HEEL vermoeiende Wink) leeftijd!
Ze ontwikkelen zich ineens zo snel en leren zo hard. Ze maken heel andere klanken en gaan steeds meer praten.
Verder zijn ze HEEL ondernemend nu en is dat af en toe ook erg vermoeiend.
Ze zitten op het moment alleen nog maar aan dingen die niet mogen.
We zijn wel heel consequent, maar het woord 'luisteren' komt niet in hun woordenboekje voor, haha.
Stiekem vind ik het ook vaak wel heel grappig, de manier waarop ze de ondeugende dingetjes doen en ze donders goed weten dat het niet mag.
Maarja, ik hoop dat ze toch op een dag wel eens gaan luisteren.
Dan is een tweeling toch wel wat pittiger, vind ik.
Als ik de één uit de plantenbak haal, rent de ander naar de computer. En als ik de ander dan bij de computer weghaal, pakt de ander het pakje met billendoekjes ( die ik neergelegd had, omdat ik een dreumes uit de plantenbak wilde halen ) en scheurt achter elkaar alle doekjes eruit Laughing, nou en ga zo maar door Wink. Dit is een kleine greep.
Verder vind ik het wel steeds makkelijker worden en gaan we er lekker vaak op uit in het weekend. Ze slapen nu ook iets minder, 2x op een dag ( 1x 2,5 uur en 1x 1,5 uur ), dus dat geeft weer wat vrijheid. Het laatste slaapje kan ook wel in de auto.
Ook vind ik het heerlijk dat ze lopen. 
En ja, het zijn gewoon heeeeele leuke, makkelijke kindertjes verder Very Happy.

Hoe gaat het met iedereen?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 15 jun 2013 - 22:56

Jee Lana, wat zijn jouw kinders toch een slaapkoppen! :P
Hier haalt B, als we mazzel hebben 2 uur over de gehele dag.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  _Lana_ za 15 jun 2013 - 23:02

Lejow schreef:Jee Lana, wat zijn jouw kinders toch een slaapkoppen! :P
Hier haalt B, als we mazzel hebben 2 uur over de gehele dag.

Haha, ja slapen doen ze altijd wel goed smile.
Al merk ik dat het laatste slaapje wel meer moeite kost. Ze kunnen niet zonder, maar het duurt wel even voordat ze dan slapen. En als ze dan slapen dan is het zo 1,5 uur.
Maar ze zijn ook erg vroeg wakker 's ochtends, dus dan hebben ze overdag ook meer slaap nodig.
Het is trouwens wel ongeveer hoor.
Het kan ook 2 uur en 1 uur zijn, bij wijze van.

Hoe laat is B wakker 's ochtends?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ za 15 jun 2013 - 23:04

Ik zit er ook wel eens aan te denken om het laatste slaapje eraf te halen en ze dan om 18.00 uur naar bed te doen.
Maar ze zijn zo vroeg wakker soms, dat de middag dan echt lang is, zonder slaap.

We rommelen wat, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 15 jun 2013 - 23:04

Meestal rond 8 uur, maar maakt ook wel eens uitschieters naar of een stuk vroeger (7u) of een stuk later (8.45).

Overdag doet ze nu meestal 1 slaapje, van een uur of 12 tot nou ja 1 / 1,5 / 2 uur later.

En dan gaat ze er de laatste avonden pas om 20.30 in, omdat ze, als we haar eerder naar bed doen, moord en brand schreeuwt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania za 15 jun 2013 - 23:05

Wat lekker zeg Lana dat ze nog zoveel slapen overdag. M. slaapt ook nog maar max 2uurtjes in de middag. Geniet er nog maar van!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow za 15 jun 2013 - 23:05

Lejow schreef:Meestal rond 8 uur, maar maakt ook wel eens uitschieters naar of een stuk vroeger (7u) of een stuk later (8.45).

Overdag doet ze nu meestal 1 slaapje, van een uur of 12 tot nou ja 1 / 1,5 / 2 uur later.

En dan gaat ze er de laatste avonden pas om 20.30 in, omdat ze, als we haar eerder naar bed doen, moord en brand schreeuwt.

B wil pas na GTST op bed Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow za 15 jun 2013 - 23:07

Caroow schreef:
Lejow schreef:Meestal rond 8 uur, maar maakt ook wel eens uitschieters naar of een stuk vroeger (7u) of een stuk later (8.45).

B wil pas na GTST op bed Very Happy

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, is dat het!!! Idea

Laatst aangepast door Lejow op za 15 jun 2013 - 23:14; in totaal 2 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ za 15 jun 2013 - 23:08

Op zich is 1 slaapje wel lekker, maar dat redden ze hier nog niet.

Ze worden vaak om half 7 al wakker ( met een uitschieter naar half 8, dat is heel af en toe ) en ik laat ze liggen tot minimaal 7 uur, mits ze huilen. Ze zijn nooit helemaal tegelijk wakker.

Dan zijn ze 10.00/10.15 uur echt bekaf. Dan slapen ze tot ongeveer half 1.
En om een uur of 4 gaan ze er weer even in, tot ongeveer 17.15/17.30 uur.
Die kunnen ze trouwens ook wel eens overslaan hoor en dan doen ze een kort slaapje in de auto bijvoorbeeld.

En om 19.00 uur gaan ze weer naar bed.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud