Pinksteren
+19
Mida4you
Fiwen
Susan
Burn
Arwyn
Benthe
Kqip
May
Parisienne
Toet
Inge
Summerlovin
Ooh La La!
silly-one
Blond
Caramba
Marin
Atelier Madame
Bluestar
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pinksteren
Wat gaan jullie doen met pinksteren?
1e pinksterdag ga ik een dagje naar mijn vader op de camping..
Maar 2e pinksterdag zijn mijn vriend en ik nog aan het bedenken wat we kunnen gaan doen! Volgens mij word het hartstikke mooi weer! Dus leuke ideeen zijn welkom....
1e pinksterdag ga ik een dagje naar mijn vader op de camping..
Maar 2e pinksterdag zijn mijn vriend en ik nog aan het bedenken wat we kunnen gaan doen! Volgens mij word het hartstikke mooi weer! Dus leuke ideeen zijn welkom....
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Re: Pinksteren
Zaterdag ga ik met een groep meiden naar de Efteling, zondag eerste pinksterdag is het hier Pinksterrit. Dan is er een kleine braderie en een defílé met paarden met oude rijtuigen en maandag tweede pinksterdag ga ik naar een grote rommelmarkt
Gast- Gast
vrijdagavond heb ik personeelsuitje, zaterdag misschien even naar de meeting in Utrecht maar dat weet ik nog niet zeker. Zaterdagavond iets leuks met mn vriend doen. Zondag is mn zwager jarig dus daar gaan we dan heen en maandag waarschijnlijk aan de studie
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga het lange weekend gebruiken om verhuisdozen in te pakken en verder nog wat rustig aan te doen. Lekker dus, zo'n lang weekend.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Eerste moet ik werken en de tweede ga ik met mijn vriend over een markt hier ergens in de buurt. De rest hebben we nog niet echt plannen. We zien het op de dag zelf wel.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ben jarig op zondag . Maar niet dat ik echt wat ga doen.. (komt wel familie op bezoek). Misschien ga ik wel een taart bakken voor mijn collega's, kunnen ze genieten van mijn kookkunsten dinsdag.
En maandag weet ik niet.
En maandag weet ik niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog geen idee. Misschien moet ik werken en anders waarschijnlijk gewoon lekker genieten van mijn vrije dagen.
Gast- Gast
Zondag viert een vriendin haar verjaardag, daar ga ik heen & maandag moet ik gewoon werken! Niks bijzonders dus met pinksteren voor mij..
Gast- Gast
Ik heb nog niet echt plannen. Wil wel een stukje gaan rijden met de motor maar verder helemaal niks. Misschien even aan het water liggen of op het terras gaan zitten.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Lijkt me erg leuk om te zien. Helaas hebben wij geen auto meer anders had ik mijn vriend mee gevraagd om te komen kijken.Lily schreef:Zaterdag ga ik met een groep meiden naar de Efteling, zondag eerste pinksterdag is het hier Pinksterrit. Dan is er een kleine braderie en een defílé met paarden met oude rijtuigen en maandag tweede pinksterdag ga ik naar een grote rommelmarkt
Gast- Gast
Ik ga naar Kortrijk dit weekend met m'n vriend. Lekker relaxen, wielrennen en shoppen
2e Pinksterdag komen m'n schoonouders bij ons op visite, moet nog iets bedenken om hun een dagje te entertainen
2e Pinksterdag komen m'n schoonouders bij ons op visite, moet nog iets bedenken om hun een dagje te entertainen
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Chance schreef:Ik ben jarig op zondag . Maar niet dat ik echt wat ga doen.. (komt wel familie op bezoek). Misschien ga ik wel een taart bakken voor mijn collega's, kunnen ze genieten van mijn kookkunsten dinsdag.
En maandag weet ik niet.
Ik ben ook jarig op zondag. Bij mij komt er ook visite, en ook ik weet nog niet wat ik maandag ga doen.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Zaterdag met vriend en vriendinnen naar Walibi
Zondag naar mijn ouders stacaravan in Maarssen, daar bbq'en en onze trouwkaarten schrijven
Maandag weten we nog niet
Zondag naar mijn ouders stacaravan in Maarssen, daar bbq'en en onze trouwkaarten schrijven
Maandag weten we nog niet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zaterdag ga ik naar Emporium. 1e en 2e pinksterdag moet ik werken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn zusje is maandag jarig. Ze viert het het hele Pinksterweekend: zondag bij mijn moeder & stiefvader, maandag bij mijn vader & stiefmoeder. Wij zijn uiteraard beide dagen van de partij, dus een gezellig weekend vol familie/vrienden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben zaterdag jarig, dus vier dan mijn verjaardag.
Zondagavond even naar mijn oma voor mijn verjaardag. Verder weinig plannen, ik ben bij mijn ouders en mijn moeder moet werken dus veel bijzonders zal het ook niet worden.
Zondagavond even naar mijn oma voor mijn verjaardag. Verder weinig plannen, ik ben bij mijn ouders en mijn moeder moet werken dus veel bijzonders zal het ook niet worden.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben maandag jarig en dan komt het grootste gedeelte van de visite. Zaterdagavond komen er ook al wat mensen. Wat we zondag doen nog geen idee!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wat veel jarigen!
Ik heb niet zoveel bijzondere plannen het weekend. Zaterdag moet ik werken, zondag grotendeels studeren en maandag is het de Fiets Elfstedentocht. Mijn vader en zwager fietsen mee, dus waarschijnlijk gaan we op een paar plaatsen in de provincie staan om hen te zien.
Ik heb niet zoveel bijzondere plannen het weekend. Zaterdag moet ik werken, zondag grotendeels studeren en maandag is het de Fiets Elfstedentocht. Mijn vader en zwager fietsen mee, dus waarschijnlijk gaan we op een paar plaatsen in de provincie staan om hen te zien.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Zondag moet ik werken..
Maandag gaan we denk ik auto's kijken. Eerst om een te vinden die we misschien willen komen, daarna auto's die van het circuit komen.
Maandag gaan we denk ik auto's kijken. Eerst om een te vinden die we misschien willen komen, daarna auto's die van het circuit komen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Eerste pinksterdag heb ik nog geen idee wat ik ga doen.
Tweede pinksterdag staat er in de planning om op Giethoorn bootje te gaan varen met broer+vriendin en zusje+vriend..
Tweede pinksterdag staat er in de planning om op Giethoorn bootje te gaan varen met broer+vriendin en zusje+vriend..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn moeder viert zondag haar 50e verjaardag dus daar zijn we de hele dag en voor maandag hebben we nog geen plannen. Als het mooi weer is gaan we misschien wel zwemmen of naar de Beekse Bergen of zo.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
1e pinksterdag gaan we een dagje naar Zeeland, mijn ouders staan daar op de camping
2e pinksterdag hebben we nog geen plannen maar wordt misschien op de rommelmarkt kijken
2e pinksterdag hebben we nog geen plannen maar wordt misschien op de rommelmarkt kijken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn vriend en ik moeten allebei werken met Pinksteren.
Tot nu toe hebben we er nog geen plannen naast. Misschien komt dat nog.
Tot nu toe hebben we er nog geen plannen naast. Misschien komt dat nog.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» weekendje maastricht met Pinksteren
» Hemelvaart en pinksteren wereldwijd?
» Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?
» Weten jullie wat Pinksteren is (zonder te googlen)
» Hemelvaart en pinksteren wereldwijd?
» Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?
» Weten jullie wat Pinksteren is (zonder te googlen)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: