Witte waas foto's maken iPhone 4s
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Witte waas foto's maken iPhone 4s
Sinds vandaag als ik een foto maak met de flits op mijn iPhone 4s, zit er een witte waas over de gemaakte foto. Wanneer de flits uit is, maakt hij wel een normale foto. Ik heb de lens al schoongemaakt, dus daar ligt het niet aan.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Gast- Gast
Re: Witte waas foto's maken iPhone 4s
staat de flits misschien te fel ingesteld? en moet je dit miss minder fel instellen?
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
InweCulnamo schreef:staat de flits misschien te fel ingesteld? en moet je dit miss minder fel instellen?
Kun je dat zelf instellen dan? Nooit geweten, en naar mijn weten heb ik daar ook niet aangezeten. Staat dat bij instellingen ofzo? Ik ga even kijken.
Gast- Gast
Heb je er een hoesje om? Mijn iPhone 4 pakt die witte waas ook als ik het hoesje er om laat als ik die er af haal is het geen probleem.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik naar instellingen en dan foto's ga zie ik nergens de helderheid van de flitser.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Heb je er een hoesje om? Mijn iPhone 4 pakt die witte waas ook als ik het hoesje er om laat als ik die er af haal is het geen probleem.
Ja heb er inderdaad een nieuw hoesje om. Ik ga even testen
Gast- Gast
Fairytale schreef:Heb je er een hoesje om? Mijn iPhone 4 pakt die witte waas ook als ik het hoesje er om laat als ik die er af haal is het geen probleem.
He je hebt gelijk, bedankt! Maar hoe kan dat nou? Zit het hoesje te strak ofzo?
Gast- Gast
heb ik ook met het hoesje er omheen inderdaad. Maar zonder hoesje had ik al lang geen telefoon meer gehad want ik laat hem geregeld vallen, dus hij blijft er maar om.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ja bij mij is dat ook, heel irritant! Met het hoesje eraf kan ik wel gewoon foto's maken.Carrie schreef:Fairytale schreef:Heb je er een hoesje om? Mijn iPhone 4 pakt die witte waas ook als ik het hoesje er om laat als ik die er af haal is het geen probleem.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja bij mij is dat ook, heel irritant! Met het hoesje eraf kan ik wel gewoon foto's maken.Carrie schreef:Fairytale schreef:Heb je er een hoesje om? Mijn iPhone 4 pakt die witte waas ook als ik het hoesje er om laat als ik die er af haal is het geen probleem.
Stom! Heb de site waarbij ik het hoesje gekocht heb maar even gemaild, ben benieuwd wat ze zeggen. Heb mijn hoesje er nu af, en zo vind ik mijn telefoon veel mooier. Maar goed, zo is hij ook weer meer kwetsbaar. Haal jij je hoesje er steeds af als je een foto met flits wilt maken?
Gast- Gast
Gebruiken jullie die flits zo vaak dan? Ik gebruik 'm nooit... Ja, als zaklamp voor als ik iets kwijt ben onder de bank
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Carrie schreef:Zelda schreef:Ja bij mij is dat ook, heel irritant! Met het hoesje eraf kan ik wel gewoon foto's maken.Carrie schreef:Fairytale schreef:Heb je er een hoesje om? Mijn iPhone 4 pakt die witte waas ook als ik het hoesje er om laat als ik die er af haal is het geen probleem.
Stom! Heb de site waarbij ik het hoesje gekocht heb maar even gemaild, ben benieuwd wat ze zeggen. Heb mijn hoesje er nu af, en zo vind ik mijn telefoon veel mooier. Maar goed, zo is hij ook weer meer kwetsbaar. Haal jij je hoesje er steeds af als je een foto met flits wilt maken?
Ja als ik in de kroeg sta en ik wil een foto met flits maken, dan moet ik het hoesje wel eraf halen. Verder vind ik mijn hoesje superfijn, is van een soort zacht rubber. Dus ik laat 'm wel gewoon om....
Maar irritant is het wel soms.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
» Fotos op het forum
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: