Shortje combineren
+5
Melis_je
Zonnetje
Highway
Aziraphale
Ibbeltje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shortje combineren
Hey dames, even een vraagje: hoe combineren jullie een shortje? En dan met name; wat voor schoenen dragen jullie eronder?
Ik vind ze super leuk, maar weet niet zo goed wat ik erbij aan moet trekken: sneakers, enkellaarsjes, sandaaltjes? En wat doen jullie er onder nu het nog niet zo warm is: een panty?
Ik zoek inspiratie
Ik vind ze super leuk, maar weet niet zo goed wat ik erbij aan moet trekken: sneakers, enkellaarsjes, sandaaltjes? En wat doen jullie er onder nu het nog niet zo warm is: een panty?
Ik zoek inspiratie
Gast- Gast
Re: Shortje combineren
iig geen witte legging zoals ik vandaag iemand aan zag hebben in de stad Die had een mint groen shortje en dan een 3 kwart witte legging...zo lelijk
Maar verder heb geen idee, ben geen short expert.
Maar verder heb geen idee, ben geen short expert.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Van de zomer vind ik lage Allstars heel leuk onder een shortje. Of leuke flipflops, Havianas bijvoorbeeld.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
sandaaltjes?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind een panty onder een shortje alleen in het najaar leuk en dan wel een mooie lichte denier panty. Geen dikke katoenen (iehw haha dat vind ik echt zo lelijk!)
Dit vind ik leuk in het najaar dus. (In het voorjaar ben ik toch niet zo van de panty's.. weet niet waarom maar dan vind ik zomerse kleuren wat leuker) Dus als het nog geen weer is heb ik mijn shortjes nog niet aan.
Verder vind ik heel veel schoenen leuk onder een shortje met blote benen!
Sandaaltjes plat
Met pumps
Met laarsjes
Met enkellaarsjes
Met all stars
Qua kleding combineer ik het ook vaak zo. Ik hoef niet altijd blote armen te hebben als ik blote benen heb. Mijn benen kunnen veel meer kou aan dan mijn armen.
Verder vind ik bijna alle shortjes leuk.. Heb er op het moment ook aardig wat. Heb spijkershortjes, linnen shortjes, leren shortjes, suede shortjes, boyfriend fit en meer hotpants.. Tie Dye print en een gele.. Echt van alles.. Mijn lievelings item
Dit vind ik leuk in het najaar dus. (In het voorjaar ben ik toch niet zo van de panty's.. weet niet waarom maar dan vind ik zomerse kleuren wat leuker) Dus als het nog geen weer is heb ik mijn shortjes nog niet aan.
Verder vind ik heel veel schoenen leuk onder een shortje met blote benen!
Sandaaltjes plat
Met pumps
Met laarsjes
Met enkellaarsjes
Met all stars
Qua kleding combineer ik het ook vaak zo. Ik hoef niet altijd blote armen te hebben als ik blote benen heb. Mijn benen kunnen veel meer kou aan dan mijn armen.
Verder vind ik bijna alle shortjes leuk.. Heb er op het moment ook aardig wat. Heb spijkershortjes, linnen shortjes, leren shortjes, suede shortjes, boyfriend fit en meer hotpants.. Tie Dye print en een gele.. Echt van alles.. Mijn lievelings item
Gast- Gast
[quote="Ibbeltje"]iig geen witte legging zoals ik vandaag iemand aan zag hebben in de stad Die had een mint groen shortje en dan een 3 kwart witte legging...zo lelijk
Maar verder heb geen idee, ben geen short expert.[/quot
Haha, volgens mij heb ik die persoon ook zien lopen. Ik zei daar nog wat van tegen mijn vriend.
Haha, volgens mij heb ik die persoon ook zien lopen. Ik zei daar nog wat van tegen mijn vriend.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Zonnetje"]
whaha en ik tegen Zelda Echt, ik heb ook niet een fantastische kledingkeuze, maar dat zou ik dus echt nooit aan doen. Niet eens bedenken hahah.
Ibbeltje schreef:iig geen witte legging zoals ik vandaag iemand aan zag hebben in de stad Die had een mint groen shortje en dan een 3 kwart witte legging...zo lelijk
whaha en ik tegen Zelda Echt, ik heb ook niet een fantastische kledingkeuze, maar dat zou ik dus echt nooit aan doen. Niet eens bedenken hahah.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Met sandaaltjes/slippers vind ik het leukst staan. Met panty vind ik al heel snel ordinair, je moet wel erg veel klasse uitstralen om dat te compenseren. Dat plaatje dat Punk'd plakt met pumps vind ik ook leuk. Met pumps vind ik het ook snel ordinair, maar met zo'n geklede short niet. Maar sneakers en all stars vind ik ook leuk. Ik denk dat materiaal en kleur belangrijker zijn dan type schoen. Als het niet staat, is het één gewoon te winters of te zomers denk ik om te combineren met het ander.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ligt natuurlijk ook aan het shortje. Een kanten shortje vind ik heel leuk met leren teenslippers, sierlijke sandaaltjes. Een jeansshortje vind ik ook leuk met lage Allstars en ballerina's. Pumps onder snoetjes vind ik meestal niet zo mooi, maar op het plaatje van Punk'd dan wel weer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ook heel charmant als de binnenvoering van de broekzakken onder de pijpjes uitkomen.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Pumps, Vans, All Stars.. dat soort schoenen!
Zag laatst een meisje die had er een dunne panty onder en Vans, heel erg leuk.
Zag laatst een meisje die had er een dunne panty onder en Vans, heel erg leuk.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof dat ik zoiets wel erg leuk vind:
Maar dan met een andere tas en een panty zonder scheuren , ik ben daar toch iets te braaf voor denk ik haha.
Maar dan met een andere tas en een panty zonder scheuren , ik ben daar toch iets te braaf voor denk ik haha.
Gast- Gast
Ik draag er all stars onder. Erboven vanalles, ik vind iets met lange of 3/4 mouwen het leukst.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: