hoe te combineren?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe te combineren?
Mag ik 'n beroep doen op de mensen die het leuk vinden om kledingadvies te geven of de mensen die zelf gewoon in 'n topcombineer bui zijn?
16 oktober heb ik namelijk feest omdat mijn vader dan jarig is, 50 jaar alweer.
Nu had ik in gedachten om op dat feest in ieder geval mijn lichtblauwe blazer aan te doen maaaaaaaar, hoe kan ik die combineren?!
Het is deze blazer maar dan dus in het lichtblauw:
Ik ben niet zo'n super netjes type ofzo, heb liever gewoon een iets sportievere look. Daarbij komt ook dat ik geen hakken aan kan i.v.m rugoperatie (dan kun je me na een uurtje bij elkaar vegen) dus dat ik vrijwel altijd mijn allstars of sneakers draag.
Hoe zouden jullie dit combineren? Broek, short, rok, shirt (en hoe lang dan), etc... Ik wil best eventueel wat nieuw kopen maar wil het dan 'later' ook zo nog aan kunnen trekken. Heb zelf een normaal postuur (eerder aan de smalle/dunne kant) en ben 1.73 cm.
Dus niet super sjiek ofzo maar gewoon sportief netjes... Tenminste, in die richting zit ik nu te denken, al zijn alle andere ideeen natuurlijk ook van harte welkom!
Alvast bedankt!
16 oktober heb ik namelijk feest omdat mijn vader dan jarig is, 50 jaar alweer.
Nu had ik in gedachten om op dat feest in ieder geval mijn lichtblauwe blazer aan te doen maaaaaaaar, hoe kan ik die combineren?!
Het is deze blazer maar dan dus in het lichtblauw:
Ik ben niet zo'n super netjes type ofzo, heb liever gewoon een iets sportievere look. Daarbij komt ook dat ik geen hakken aan kan i.v.m rugoperatie (dan kun je me na een uurtje bij elkaar vegen) dus dat ik vrijwel altijd mijn allstars of sneakers draag.
Hoe zouden jullie dit combineren? Broek, short, rok, shirt (en hoe lang dan), etc... Ik wil best eventueel wat nieuw kopen maar wil het dan 'later' ook zo nog aan kunnen trekken. Heb zelf een normaal postuur (eerder aan de smalle/dunne kant) en ben 1.73 cm.
Dus niet super sjiek ofzo maar gewoon sportief netjes... Tenminste, in die richting zit ik nu te denken, al zijn alle andere ideeen natuurlijk ook van harte welkom!
Alvast bedankt!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Re: hoe te combineren?
Hoe licht blauw is je blazer?
Misschien heb je een mooie witte skinny die er onder kan, met een flatje? Ik ben zelf niet zo van de flatjes, maar dat vind ik wel een goed alternatief als je niet op hakken kunt. Is het echt een feest feest of meer een borrel?
Misschien heb je een mooie witte skinny die er onder kan, met een flatje? Ik ben zelf niet zo van de flatjes, maar dat vind ik wel een goed alternatief als je niet op hakken kunt. Is het echt een feest feest of meer een borrel?
Gast- Gast
Ik zou het combineren met een wit/creme jurkje of met een lichte spijker of creme/zandkleurige chino broek er onder en een lief bloemetjes shirtje of iets met een vale print er op of een blousje met wat feestelijke ruches.
Bijvoorbeeld:
Jurkjes:
of
Broeken:
(Let niet op de schoenen!!)
Blouse:
Bijvoorbeeld:
Jurkjes:
of
Broeken:
(Let niet op de schoenen!!)
Blouse:
Gast- Gast
Deze foto heb ik net even snel gemaakt voor de kleur van mn blazer.
Ik heb wel 'n witte skinny maar wordt het dan niet te licht?
En 't feest is van 14 tot 18 uur voor volgens mij werkelijk 'iedereen' die mijn vader kent. Maar dus niet echt dans-feest ofzo maar wel meer zo'n hang/sta-feest..
't Idee van Youandi vind ik ook wel wat hebben; spijker met 'n simpel maar mooi shirtje ofzo. Van dat soort jurkjes ben ik zelf weer niet zo'n fan, voel ik me denk ik te ongemakkelijk in..
Ik heb wel 'n witte skinny maar wordt het dan niet te licht?
En 't feest is van 14 tot 18 uur voor volgens mij werkelijk 'iedereen' die mijn vader kent. Maar dus niet echt dans-feest ofzo maar wel meer zo'n hang/sta-feest..
't Idee van Youandi vind ik ook wel wat hebben; spijker met 'n simpel maar mooi shirtje ofzo. Van dat soort jurkjes ben ik zelf weer niet zo'n fan, voel ik me denk ik te ongemakkelijk in..
Ellusss- Fluisteraar
Mooie kleur!
Als je niet van jurkjes houdt, moet je het inderdaad niet doen.
Met dit blazertje staat een spijkerbroek al gauw netjes.
Ik vind zelf de kleur van je shirt niet mooi matchen met de blazer. Het laat de blazer wat wegvallen zeg maar.
Een witte skinny maakt het geheel juist zomers! Het wordt mooi weer, dus het kan nog even!
Als je niet van jurkjes houdt, moet je het inderdaad niet doen.
Met dit blazertje staat een spijkerbroek al gauw netjes.
Ik vind zelf de kleur van je shirt niet mooi matchen met de blazer. Het laat de blazer wat wegvallen zeg maar.
Een witte skinny maakt het geheel juist zomers! Het wordt mooi weer, dus het kan nog even!
Gast- Gast
Mag ik vragen van welk merk de blazer is? Ik ben verliefd !
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
@ Youandi; ik had het blazertje nu ook gewoon even snel aangetrokken over dat wat ik aan had, niet gekeken of het matchte etc. Haha, luiheid!
Ik denk dat ik gewoon op zoek ga naar een leuk shirt (met print denk ik he? En dan beetje donker omdat 't anders heel licht wordt in totaal) en dan mijn mijn witte skinny erbij aan doe.
@ Sorella; het blazertje is gewoon van Only. Zie ze nu niet zo snel meer in de winkels hangen maar rond 't midden van de zomervakantie hing die in de winkels. Ik zag hem ook en dacht; JA! Hihi!
Ik denk dat ik gewoon op zoek ga naar een leuk shirt (met print denk ik he? En dan beetje donker omdat 't anders heel licht wordt in totaal) en dan mijn mijn witte skinny erbij aan doe.
@ Sorella; het blazertje is gewoon van Only. Zie ze nu niet zo snel meer in de winkels hangen maar rond 't midden van de zomervakantie hing die in de winkels. Ik zag hem ook en dacht; JA! Hihi!
Ellusss- Fluisteraar
Wit shirtje eronder staat ook leuk. (Oke, niet naar die broek kijken )
Of gewoon zwart en leuk maken met accesoires.
Of een shirt met een leuke print er op staat ook erg leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ellusss schreef:@ Youandi; ik had het blazertje nu ook gewoon even snel aangetrokken over dat wat ik aan had, niet gekeken of het matchte etc. Haha, luiheid!
Oh, oeps, overheen gelezen
Ik ben benieuwd wat je keuze wordt!
Gast- Gast
Gister was pap zn feest, echt heerlijk weer en al met al dus ook goed geslaagd!
Heb het uiteindelijk gewoon heel simpel gehouden;
- lichtblauwe blazer
- wit shirtje
- donkerblauwe skinny ('t feest was in 'n schuur die eigelijk midden in 't weiland staat waar die week nog gemest was; de stank was er niet meer maar witte broek leek me niet heel handig (en was het ook niets als ik kleding van spelende neefjes/nichtjes zo bekeek )
- simpele lange ketting die ik uit India had meegenomen
nogmaals, allemaal bedankt voor al 't advies!
Heb het uiteindelijk gewoon heel simpel gehouden;
- lichtblauwe blazer
- wit shirtje
- donkerblauwe skinny ('t feest was in 'n schuur die eigelijk midden in 't weiland staat waar die week nog gemest was; de stank was er niet meer maar witte broek leek me niet heel handig (en was het ook niets als ik kleding van spelende neefjes/nichtjes zo bekeek )
- simpele lange ketting die ik uit India had meegenomen
nogmaals, allemaal bedankt voor al 't advies!
Ellusss- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: