Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst verzonden en ontvangen smsje -

+20
Caroow
Blair
Bolleke
TwistedAngel
_DoI
Cherique
Hoochie
Snoes
Silver
Try
Vanillivi
Bosjesvrouw
Petteflet
Penny Blossom
smooch
IndianRose
RioolSpook
Kabouter
VeryCherry
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Laatst verzonden en ontvangen smsje -  - Pagina 2 Empty Re: Laatst verzonden en ontvangen smsje -

Bericht  TwistedAngel za 27 nov 2010 - 20:52

Ontvangen: Kom je morgen Backgammon spelen?? Moet je het zelf even meenemen..... (van mijn broer)
Verstuurd: Anders kom je hier heen, gaan we kinecten. onze zwager komt ook, zal pa en ma ook ff vragen...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst verzonden en ontvangen smsje -  - Pagina 2 Empty Re: Laatst verzonden en ontvangen smsje -

Bericht  Bolleke za 27 nov 2010 - 21:12

Laatst gekregen: Je weet wat ik bdoel gekkie, slaap lekker xxx
Laatst verzonden: Nee wet ik niet, heb met zoveel mensen vriendschap en leuk contact.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 0:14

Laatst ontvangen:
Ja gaat goed hoor, nu wel een beeetje brak want was pas om 5uur thuis van het stappen. En hoeist met jou? Ik verlang heeel erg naar Aruba, kan niet wachten. Je mag zeker mee! Regel daar anders ook even een stageplaats!

Laatst verzonden:
Lijkt me niet verstandig, ik kan nu al niet eens een weekend zonder *naam vriend*, laat staan 5 maanden haha!

Gast
Gast

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 0:49

Laatst verzonden: Haal ff MacD
Laatst gekregen: Doe zelf
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 0:54

Hahaha, Babydoll, die is goed..

Ontvangen: Tering, ben aan het ijskrabben, m`n ballen vriezen eraf..

Verstuurd: Ijskrabben moet je ook gewoon met je handen doen.

Gast
Gast

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 0:55

Whahahahahahahahahaha sukkel.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 1:12

Ontvangen van een vriendin: Hey, Hoe is het? Wanneer vier jij je verjaardag? Liefs

Verstuurd naar vriendin: Hier wel goed hoor, ik vier het 31dec zelf, hoelaat etc. laat ik nog wel weten

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 29 nov 2010 - 1:47

Laatst gekregen: Ow wacht, je zit natuurlijk daar in het hotel, geluksvogel. Dan ga ik je niet meer lastigvallen, kijk maar even van de week hoe wat en wanneer. xxx

Laast gestuurd: ow dat is mijn adres, dat ga ik hier niet neerzetten
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 3:13

Gekregen: Hee ** Hoe staat het me de bus zaterdag? En heb je nog dingen die ik nog ff moet regelen? Ik hoor het wel xx fleme.

Verzonden: Hi **, nou het zijn een beetje sukkels daar maar als het goed is bellen ze me vandaag terug. Verder even kijken wanneer ik alle spullen naar jou breng. Er passen geen 10 kratten bier + de rest in m'n auto. Maar dat komt wel goed. X

Van en naar een vriend, wij vieren zaterdag samen onze verjaardag. Eerst borrelen en daarna met de hele groep stappen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pluk ma 29 nov 2010 - 5:32

Verzonden naar vriend (heb blaasontsteking): Krijg weer een kuur :S heb nog niet kunnen verven, baal ik van!

Ontvangen van vriend: Minders, maar wel fijn als het helpt xx

Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 5:36

Verzonden naar vriendin: Ik ben er al, wacht wel even op je. smile
Ontvangen van vriend: Liefje, ik ben iets later. Die lasagna wacht wel even op me hoop ik?

Gast
Gast

Bericht  Vanillivi ma 29 nov 2010 - 10:18

Try schreef:
Vanillivi schreef:Naar moeders ; Wat een spanning, Ambulance én Politie in de zaak!

Van moeders ; Oh?! Wat is er gebeurd, moet ik het AD bellen?

What happened?

Ik heb twee telefoons (eentje om naar het buitenland te smsen dus die gebruik ik vooral voor mijn vriend) en daarop heb ik het laatst ontvangen: "Hoi hoi my sexy, amazing, gorgeous girlfriend, I love you x X x"
Waarop ik heb gereageerd met "Arh, that's put a smile on my face, I love you too lieverd!"
En op mn andere NL telefoon ging het over mijn 'ontslag', niet zo leuke/interessante berichtjes.

Oeh, shame on me, late reactie!

Er kwam een dame bij op het werk binnen strompelen dat ze een taxi naar het ziekenhuis wilde omdat ze zo'n pijn had. Dus wij (collega en ik) ambulance voorgesteld maar dat wilde ze niet.... Toen de taxi na een half uur er toch niet was en het vrouwtje steeds witter werd hebben we toch maar een ambulance voor haar gebeld. Die was onderweg en luchtte ze haar hart dat ze 's nachts door haar vriend mishandeld was Sad Erg sneu. Dus ja, toen moest er ook politie e.d. bij komen!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Middleme ma 29 nov 2010 - 10:22

Ontvangen van een vriendin: Oké gereserveerd! Very Happy Ben morgen 10 uur al klaar ma ga wel aan mn werk ofzo tot jij me komt afleiden smile

Verstuurd naar klasgenoot/vriendin: Hey, morgen weer beeldend he! Neem jij je camera mee of doen we dat later? Ik gok dat ik tegen tienen op school ben, dus nl wordt weinig. .. weet ervan smile xx
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 10:35

M`n laatste smsjes gaan gewoon alleen maar over autoruiten krabben..
In navolging op de smsjes van vanochtend

Verstuurd; Ik heb je ramen schoon gemaakt. Niet te lang meer werken. xx
Ontvangen; Bedankt ijsmuts, dat scheelt me weer een bevroren zak. xx

Laatst aangepast door _Donnaa op ma 29 nov 2010 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 10:41

Ik kwam vanmiddag de jongen waar mijn beste vriendin op dit moment mee bezig is (lees: haar tijdelijke project) tegen. Ik kan alleen nogal veelbetekenend 'hallo' zeggen. Echt heel irritant van mij, maar hij zag mij toch niet en ik heb niks gezegd. In een sms-gesprek stuurde ik dit naar haar:

Verstuurd: Grmbl. Hij zag mij vanmiddag overigens niet. Ik heb heel discreet niets gezegd of geroepen. Ik ben zó aardig...
Gekregen: Hahaha dank je Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:00

Ontvangen: Hoi hoi lekker ding! We gaan vanavond boardgames bij een vriend van me spelen... Wil je mee? Very Happy
Verzonden: Hey girl, I'm online tonight, maybe see you? X

Gast
Gast

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 20:35

Ja ja Lagom, hou mijn pikante smsjes maar voor je he. (onee dat waren berichtjes)
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:16

Jaaa die berichtjes van jou zal ik hier maar niet posten Wink

Gast
Gast

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 21:18

silent silent
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  silly-one ma 29 nov 2010 - 21:48

Verzonden: Toch dat vliegen he. Ja kan het niet laten :-p. Hechting er zelf uit gehaald, ze deed niet open. Dan zelf maar proberen. Maar je vliegavontuur is goed verlopen?

ontvangen: Ja.. klein wonder, landde alleen met de neus de verkeerde kant op.. dus moest even keren voordat ik verder kon fietsen Wink.

Van en naar een vriendin die gisteren bij mij was eten. Tijdens het eten hadden we het er over dat ze graag op de meest rare momenten gaat vliegen ( op de tennisbaan) en nu met de sneeuw en het naar huis fietsen is ze gaan vliegen over een drempel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:06

Ik begrijp echt niks van je verhaal Silly, vliegen?

Gast
Gast

Bericht  silly-one ma 29 nov 2010 - 22:08

Lagom schreef:Ik begrijp echt niks van je verhaal Silly, vliegen?

Mijn vriendin gaat op de tennisbaan voor alle ballen die onmogelijk zijn en dat noemen we dan vliegen. Heel leuk om te zien en daar hadden we het gisteren over bij het eten. Op het moment dat ze naar huis fiets glijdt/vliegt ze uit over een drempel en sms ze mij dat ze is gaan vliegen, ze had een avondvluchtje gemaakt met de fiets. Maar ze was wel met beide voeten geland. Beetje een knipoogje naar de gesprekken van de avond.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:16

Ah op die manier haha :d

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: