Vind jij alle leeftijden even leuk?
+11
LMCurious
Susan
Twellie
Annie24
Tania
Annemie
Liadan
loesje
Darius
Linda
Printje
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vind jij alle leeftijden even leuk?
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind alle fases wel iets hebben, maar bij Joris vond ik de periode van 6 mnd tot 1,5 het minst leuke. Dat ze van alles willen maar niet kunnen, steeds hetzelfde simpele spelletje, simpele boekjes lezen enzo. Vanaf 1,5 kon hij veel meer, kon hij duidelijk aangeven wanneer hij wilde eten of drinken, dat scheelde ook heel veel vond ik.
Bij Milou vond ik de babytijd het minst leuke, ze wilde eigenlijk nooit knuffelen. Dat is pas sinds een half jaartje ofzo. En juist die hele simpele spelletjes vind Joris nu leuk om samen met haar te doen keer op keer op keer, dus dat is voor mij weer makkelijker. Ben alleen nog aan het wachten tot ze gaat praten, want jeetje mina er gaat hier een klep open als ze wat dan ook wil, ik word er soms helemaal gestoord van, dat gekrijs de hele dag.
Bij Milou vond ik de babytijd het minst leuke, ze wilde eigenlijk nooit knuffelen. Dat is pas sinds een half jaartje ofzo. En juist die hele simpele spelletjes vind Joris nu leuk om samen met haar te doen keer op keer op keer, dus dat is voor mij weer makkelijker. Ben alleen nog aan het wachten tot ze gaat praten, want jeetje mina er gaat hier een klep open als ze wat dan ook wil, ik word er soms helemaal gestoord van, dat gekrijs de hele dag.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
LMCurious schreef:want jeetje mina er gaat hier een klep open als ze wat dan ook wil, ik word er soms helemaal gestoord van, dat gekrijs de hele dag.
Gast- Gast
Zelda schreef:LMCurious schreef:want jeetje mina er gaat hier een klep open als ze wat dan ook wil, ik word er soms helemaal gestoord van, dat gekrijs de hele dag.
Haha, idd:
En nog wel op haar verjaardag! Ik denk dat ze cadeautjes wil..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nee, ik vind de peuterpubertijd toch echt beduidend minder leuk en zwaar vermoeiend. Echt, bij elke simpele vraag krijg je standaard 'nee!!' te horen en gekrijs en gemep. En berg je maar als hij zijn zin niet krijgt... Nee, toen was hij toch een tikkie schattiger in de babytijd hoor. Gelukkig gaat ook deze fase over (hoop ik), want heb inmiddels wel tot 1000 moeten tellen om mezelf rustig te houden.
Nu B er is, zie ik weer hoe makkelijk baby's eigenlijk zijn
Gast- Gast
Ja dat ben ik wel met je eens. Het driftbui gebeuren en het NEE!!! krijsen vind ik echt niet leuk.Jolicious schreef:Nee, ik vind de peuterpubertijd toch echt beduidend minder leuk en zwaar vermoeiend. Echt, bij elke simpele vraag krijg je standaard 'nee!!' te horen en gekrijs en gemep. En berg je maar als hij zijn zin niet krijgt... Nee, toen was hij toch een tikkie schattiger in de babytijd hoor. Gelukkig gaat ook deze fase over (hoop ik), want heb inmiddels wel tot 1000 moeten tellen om mezelf rustig te houden.
Gast- Gast
Antibes schreef:Zelda schreef:LMCurious schreef:want jeetje mina er gaat hier een klep open als ze wat dan ook wil, ik word er soms helemaal gestoord van, dat gekrijs de hele dag.
Haha, idd:
En nog wel op haar verjaardag! Ik denk dat ze cadeautjes wil..
hahaha, ze was 7 mrt al jarig, helemaal niet aan gedacht om nieuwe ticker te maken! ga het meteen even regelen.
Maar dat kan het dus niet zijn, die is genoeg verwend!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
In mijn zwangerschap zag ik heel erg tegen het kleine-baby gebeuren op. De verhalen van slapeloze nachten en krijsende baby's, nee gaf me dan maar meteen een kind van 4. Ik werk met 4-5 jarige en vind dat een erg leuke leeftijd. Maar nu is hij er en het is me reuze meegevallen en ik geniet elke dag voor 200% van hem. Niets geen huilbaby en slapeloze nachten. Vind het prachtig om te zien als hij aan het rollen is en elke ochtend een grote glimlach als hij ons weer ziet na een nacht slapen. En hij begint te 'praten', hele gesprekken voeren we
De eerste maand wil ik niet graag over doen maar goed een baby moet ook wennen aan het 'op de wereld zijn''. En als moeder moet je je kindje nog leren kennen. De krampjes neuj daar denken we maar niet meer aan terug
Maar tot nu toe valt het me echt heel erg mee, al lijkt de leeftijd tussen 1 en 2 ook erg leuk. Als ze beginnen te lopen en te teutebellen.
De eerste maand wil ik niet graag over doen maar goed een baby moet ook wennen aan het 'op de wereld zijn''. En als moeder moet je je kindje nog leren kennen. De krampjes neuj daar denken we maar niet meer aan terug
Maar tot nu toe valt het me echt heel erg mee, al lijkt de leeftijd tussen 1 en 2 ook erg leuk. Als ze beginnen te lopen en te teutebellen.
Vanaf hoe oud tot hoe oud is de peuterpubertijd eigenlijk ongeveer?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
vanaf 1 jaar ongeveer
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik vind deze babytijd wel leuk, maar kijk meer uit naar de leeftijd 1+ , dan kunnen ze vaak al zo veel meer.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Tania schreef:Vanaf hoe oud tot hoe oud is de peuterpubertijd eigenlijk ongeveer?
Zo rond de 2,5 jaar begint het volgens mij
Gast- Gast
Jolicious schreef:Tania schreef:Vanaf hoe oud tot hoe oud is de peuterpubertijd eigenlijk ongeveer?
Oh dan moet ik nog even wachten. Ik vond het al zo meevallen tot nu toe . Hij is af en toe wel even driftig maar dan komt hij me knuffelen om getroost te worden en hij luistert niet echt goed en zegt overal nee op maar dat is soms ook wel weer grappig.
Maar dan wacht ik nog even rustig af...
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is ie met 3,5 jaar in ieder geval nog niet afgelopen .Tania schreef:Vanaf hoe oud tot hoe oud is de peuterpubertijd eigenlijk ongeveer?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Hier is ie met 3,5 jaar in ieder geval nog niet afgelopen .Tania schreef:Vanaf hoe oud tot hoe oud is de peuterpubertijd eigenlijk ongeveer?
En hier een kleuter met ook nog geregeld een driftbui
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Star007 schreef:Ik vind deze babytijd wel leuk, maar kijk meer uit naar de leeftijd 1+ , dan kunnen ze vaak al zo veel meer.
Ik ook! Het lijkt me fantastisch als ze zelf een beetje uit de voeten kan, en ik kan me al helemaal verheugen op het ´ik ga lopen´ stuk, fantastisch! Ik kijk juist uit naar een driftige dreumes die op de grond van de supermarkt ligt haha, al zal ik er dan ook wel anders tegenaan kijken.
Gast- Gast
Bij D.ylan heb ik ontzettend genoten van de baby tijd en tot 2 jaar een heerlijk goed luisterend mannentje. Echter was hij in die periode heel erg veel ziek waardoor hij heel aanhankelijk was maar voornamelijk heel vermoeid. Sliep toen nog 2 keer op een dag, en had vaak gewoonweg niet genoeg energie om zich ergens heel boos over te maken o.i.d.
Nu is hij 4 en merk ik dat we nu echt samen praten, lekker lunchen samen en hebben dan ook dikke pret! Zijn gezondheid is stukken beter, zit nu op school en zit goed in zijn vel.
De 'zwaarste' periode vond ik van 3 naar 4 omdat hij toen veel moeite had met de nodige structuur die ik hem toen moeilijk kon bieden met een kleine meid en een man die ruim 6 maand weg was. Maar als ik nu kijk wat voor een draak onze L.ynn is was D.ylan een eitje
Bij L.ynn ging het eerste jaar heel erg snel en heb ik ook veel minder bewust genoten omdat ik echt in een sneltrein zat met net weer werken, man weg nadat L.ynn nog geen 6 weken was enz.
En na dit jaar begon de kleine meid flink te draken en uit te proberen Alles waarin D.ylan rustig was doet L.ynn wild Ze ziet natuurlijk veel van haar grote broer en wil alles zelf doen. Het is ook echt een dame die dramatisch kan huilen en zich op de grond kan werpen wanneer het anders gaat dan ze wil hihi
Stiekem hoop ik dat het met veel buiten zijn deze zomer weer wat makkelijker wordt zodat ze ook haar energie goed kwijt kan
Tjonge heel verhaal maar kortom, vond het bij beide kids heel anders maar alles heeft zo zijn charmes
Nu is hij 4 en merk ik dat we nu echt samen praten, lekker lunchen samen en hebben dan ook dikke pret! Zijn gezondheid is stukken beter, zit nu op school en zit goed in zijn vel.
De 'zwaarste' periode vond ik van 3 naar 4 omdat hij toen veel moeite had met de nodige structuur die ik hem toen moeilijk kon bieden met een kleine meid en een man die ruim 6 maand weg was. Maar als ik nu kijk wat voor een draak onze L.ynn is was D.ylan een eitje
Bij L.ynn ging het eerste jaar heel erg snel en heb ik ook veel minder bewust genoten omdat ik echt in een sneltrein zat met net weer werken, man weg nadat L.ynn nog geen 6 weken was enz.
En na dit jaar begon de kleine meid flink te draken en uit te proberen Alles waarin D.ylan rustig was doet L.ynn wild Ze ziet natuurlijk veel van haar grote broer en wil alles zelf doen. Het is ook echt een dame die dramatisch kan huilen en zich op de grond kan werpen wanneer het anders gaat dan ze wil hihi
Stiekem hoop ik dat het met veel buiten zijn deze zomer weer wat makkelijker wordt zodat ze ook haar energie goed kwijt kan
Tjonge heel verhaal maar kortom, vond het bij beide kids heel anders maar alles heeft zo zijn charmes
Gast- Gast
Jolicious schreef:Tania schreef:Vanaf hoe oud tot hoe oud is de peuterpubertijd eigenlijk ongeveer?
Hier werd ze met 2,5 jaar juist rustiger en begon het met 2 jaar. Daartussen zat het (tot nu toe) ergste stuk. Maar ik denk dat we nog wel even te gaan hebben. Mijn zoon heeft nooit zo'n peuterpubertijd gehad.
Gast- Gast
Hier is het hopelijk zo rond de anderhalf begonnen en ik heb het idee dat het nu aan het overgaan is. Ik mag tenminste niet hopen dat dit een andere fase was en dat het nu echt gaat beginnen .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik dacht ook dat het hier met 1,5/2 wel begonnen was, maar toen had ik de fase waarin hij nu zit nog niet gehad Maar goed, elk kind is anders dus het zal ook voor elk kind anders wezen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik vind het toch wel leuk om te vertellen...
» Het 'vind ik leuk'-topic!
» NAV hoe vind je een leuk oppas adres
» Feestdagen, vind jij die leuk?
» welke kledingmerken vind je leuk?
» Het 'vind ik leuk'-topic!
» NAV hoe vind je een leuk oppas adres
» Feestdagen, vind jij die leuk?
» welke kledingmerken vind je leuk?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: