Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat mis jij van het oude forum?

+11
Jeanette
Raindrop
Toet
Janelie
Monte
Ella
Zora
Frappuccino
Bliss
Lejow
MiKa
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Zwerver di 18 jan 2011 - 10:55

toetje_ schreef:Ik mis niks, ik vind deze veel fijner en meest belangrijk: veel sneller.

Het enige wat ik mis zijn alle naam- en avatarveranderingen waardoor ik nu lang niet iedereen kan herkennen.
+1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 10:57

wc-eend schreef:
toetje_ schreef:Ik mis niks, ik vind deze veel fijner en meest belangrijk: veel sneller.

Het enige wat ik mis zijn alle naam- en avatarveranderingen waardoor ik nu lang niet iedereen kan herkennen.
+1

Maar dat geeft je volgens mij wel weer de kans om opnieuw naar forummers te kijken. Zonder te denken, ow, dat is die. Zegt niet dat ik ook graag wil weten wie iedereen is, maar anderzijds vind ik dit ook wel een beetje een nieuw begin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Toet di 18 jan 2011 - 11:02

ABE schreef:
wc-eend schreef:
toetje_ schreef:Ik mis niks, ik vind deze veel fijner en meest belangrijk: veel sneller.

Het enige wat ik mis zijn alle naam- en avatarveranderingen waardoor ik nu lang niet iedereen kan herkennen.
+1

Maar dat geeft je volgens mij wel weer de kans om opnieuw naar forummers te kijken. Zonder te denken, ow, dat is die. Zegt niet dat ik ook graag wil weten wie iedereen is, maar anderzijds vind ik dit ook wel een beetje een nieuw begin.

Daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar voor mij was dat nog niet echt nodig.
Zo goed kende ik iedereen nog niet en de echte bekende namen zijn of het zelfde gebleven of zijn inmiddels ontmaskerd.
Alle overgebleven vind ik gewoon vrij irritant.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:03

toetje_ schreef:Alle overgebleven vind ik gewoon vrij irritant.

Zijn er nog zoveel die ontmaskerd moeten worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:44

ik vind dit forum ook veel fijner, al las ik op het oude forum voornamelijk mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Toet di 18 jan 2011 - 11:45

ABE schreef:
toetje_ schreef:Alle overgebleven vind ik gewoon vrij irritant.

Zijn er nog zoveel die ontmaskerd moeten worden?

Voor mensen die het 'geroddel achter de schermen' niet mee krijgen schijnbaar wel.

Er zijn er ook wel een paar waarbij ik als ik het hoor denk: Ojaaa!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:49

toetje_ schreef:
ABE schreef:
toetje_ schreef:Alle overgebleven vind ik gewoon vrij irritant.

Zijn er nog zoveel die ontmaskerd moeten worden?

Voor mensen die het 'geroddel achter de schermen' niet mee krijgen schijnbaar wel.

Er zijn er ook wel een paar waarbij ik als ik het hoor denk: Ojaaa!

Hier en daar herken ik er wel eens een paar. Zelfs van forummers die zelf zeggen weg te zijn gegaan, omdat ze zijn herkend, maar vervolgens wel heel netjes hetzelfde weer posten. Maar goed, je bent hier misschien wel weer anoniem voor de buitenwereld, maar waarschijnlijk nog heel moeilijk voor mede-forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Caresses di 18 jan 2011 - 21:04

Als ik even snel op het forum kom en daarna er snel weer af ga (ik blijf wel automaisch ingelogd) en later op de dag wanneer ik meer tijd heb er weer op ga, dan klik ik altijd op berichten sinds laatste bezoek.
Het voordeel van het oude forum was dat dan alle berichten die je nog niet geopend hebt, in de lijst staan (ook al is er niet meer gereageerd in het topic sinds mijn korte bezoekje) en hier staan in die lijst alleen de topics die sinds mijn laatste bezoek een reactie hebben gekregen.
Hm lastig uit te leggen.

Verder werd er daar wel iets meer gepost geloof ik en ook wat meer gevarieerd.

M.u.v. het bovenstaande, vind ik dit forum véél fijner. Very Happy

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  pitbullgup di 18 jan 2011 - 23:16

Ik vind dit forum veeeeeel fijner...
Ook qua zoeken naar berichten etc. Merk nu ook dat ik veel actiever ben omdat ik me met het andere forum heel erg kon irritiren aan de traagheid etc
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  patjuhhh di 18 jan 2011 - 23:40

Lejow schreef:Ik mis niets :P
Vind dit forum veel fijner!
+1
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat mis jij van het oude forum? - Pagina 2 Empty Re: Wat mis jij van het oude forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum