cyclusregelmaat..
+5
Caresses
PapillonRose
joyce0606
Tania
MiKa
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: cyclusregelmaat..
sharky schreef:MiKa schreef:Sharky, lees net onderaan jouw bericht dat jullie al een tijdje bezig zijn....ik hoop voor je dat het voor jou dan ook snel raak mag zijn!
Mijn collega is ook ruim 5 jaar bezig geweest, en is nu net over de 12 weken heen en alles is goed. Ze huilde toen ze het vertelde, en ik ken jou verder niet, maar hopelijk krijg jij dit moment ook!
We zijn nu idd bijna 2,5 jaar bezig. Dat is best lang als je het zo ontzettend graag wilt. We hebben allerlei onderzoeken gehad, maar daar is niks uitgekomen. Eigenlijk zou ik gewoon vanzelf zwanger moeten kunnen worden. Dus daar probeer ik me ook aan vast te houden. Ook als is het na zo`n lange tijd moeilijk om er vertrouwen in te hebben, toch ben ik er nog altijd van overtuigd dat ik ooit een keer zwanger word. Het is alleen zo jammer dat het zo lang moet duren. Maar wie weet wat ivf ons gaat brengen
jeetje shark! wat een lange weg...ik hoop dat je met IVF snel zwanger raakt!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
blondje1313 schreef:
Hoe probeer je het zo lang mogelijk binnen te houden? Klinkt voor mij een beetje vreemd...
Ik ga na tien minuten/kwartier gewoon naar het toilet, ga er eigenlijk niet vanuit dat dit kwaad kan (of toch?)
Ja meer in de zin dat ik liever nog even wat langer blijf liggen dan dat ik meteen opsta.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:sharky schreef:Ik zou proberen om wat regelmatiger te vrijen. Dus vanaf de 10e dag om de twee dagen. Volgens mijn gyn. is dat meer dan voldoende. Zaad kan 72 uur overleven en een eitje dat gesprongen is 12 -24 uur dus als je om de twee dagen vrijt zit je altijd goed. En als je daarmee op de 10e dag start ben je wat je eisprong betreft altijd op tijd. Maarja wat jij zegt, het is wel belangrijk om het leuk te houden en het niet al te gedwongen gaan doen. Maarja dan moet je wel net op het goede moment zijn he.
Wat ik me afvraag:
Stel we hebben sex gehad, en na 20 minuten floept zijn sperma er weer uit (uit mij), dan zit het dus maar heel even in mij, is de kans om zwanger te worden daardoor ook veel kleiner?
alle zaadjes die na 20 minuten niet naar boven zijn gezwommen zijn waarschijnlijk niet goed genoeg om helemaal naar boven te zwemmen, de eicel te bevruchten en dat daaruit een gezond kindje groeit. In die zin kun je ze dus beter kwijt dan rijk zijn
Gast- Gast
Dromertje schreef:Caresses schreef:sharky schreef:Ik zou proberen om wat regelmatiger te vrijen. Dus vanaf de 10e dag om de twee dagen. Volgens mijn gyn. is dat meer dan voldoende. Zaad kan 72 uur overleven en een eitje dat gesprongen is 12 -24 uur dus als je om de twee dagen vrijt zit je altijd goed. En als je daarmee op de 10e dag start ben je wat je eisprong betreft altijd op tijd. Maarja wat jij zegt, het is wel belangrijk om het leuk te houden en het niet al te gedwongen gaan doen. Maarja dan moet je wel net op het goede moment zijn he.
Wat ik me afvraag:
Stel we hebben sex gehad, en na 20 minuten floept zijn sperma er weer uit (uit mij), dan zit het dus maar heel even in mij, is de kans om zwanger te worden daardoor ook veel kleiner?
alle zaadjes die na 20 minuten niet naar boven zijn gezwommen zijn waarschijnlijk niet goed genoeg om helemaal naar boven te zwemmen, de eicel te bevruchten en dat daaruit een gezond kindje groeit. In die zin kun je ze dus beter kwijt dan rijk zijn
Ik blijf ook altijd even (ong 10 min) liggen. Misschien heeft het geen nut maar het kan ook geen kwaad. En ik las laatst dat ze het getest hebben bij vrouwen die IUI ondergingen. Van de groep die bleef liggen raakten veel meer zwanger dan van de groep die meteen gingen staan. Dat was dan bij IUI, dan is het natuurlijk wel wat dieper ingebracht maar ik wil mezelf graag voorhouden dat dit ook werkt na de sex
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Nana schreef:Ik zou ook absoluut niet gaan tempraturen of ovulatietesten er tegen aan gooien. Gewoon seksen wanneer jullie zin hebben!
Sluit ik me helemaal bij aan. Mocht het dan na een half jaar of later nog niet lukken dan kun je er altijd nog een ovulatietest tegenaan gooien. Temperaturen heb ik ook een aantal maanden gedaan, is inderdaad vrij intensief omdat je elke dag om dezelfde tijd je wekker moet zetten. Ik bleef wel gewoon in bed liggen trouwens tijdens het temperaturen. Ik ben hiermee begonnen toen op aanraden van de huisarts, om te kijken of ik wel een eisprong had (en die had ik dus idd niet).
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: