Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is er hier nog van het oude forum???

+69
Rapunzel
GeKKiE
Travelgurly
Koffieleut
rapa nui
Pompoen
Caro
Middleme
Kowalski
Dikkie Dik
Lima
ekiaam87
Thunder
Eris
Blond
Shisha
TNMN
Winegum
Tinus
Flippin' Bitch
dolfijntje24
Stuiterbal
Krullebol
Arwyn
Discordia
Tania
Poubelle
loura
Barbabella
Phileine
mo-lola
Sarah1985
Printje
Marin
JD
slaatje
Makamba
vlinder-19
Theeleut
Aagje!
loesje
Lejow
SparklingEyes
Jerry
Ibbeltje
MiKa
Siem
Snoes
Terkina
Parisienne
Caramba
M@niek
Lady Starstruck
Janelie
Annemoontje
Oasis
Antibes
Raindrop
Gigi_
May
Jasmine
Bazinga
Alex
Zwerver
Mermaid
Susan
Rush
Monte
heartsdale
73 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Wie is er hier nog van het oude forum??? - Pagina 8 Empty Re: Wie is er hier nog van het oude forum???

Bericht  Takkie do 17 mei 2012 - 22:02

Marin schreef:
Takkie schreef:
Marin schreef:Ik Tukvasha, wat er nog het meest op lijkt. Maar als ik typ, zeg ik gewoon Pompoen.

Ik vind Tukvasha er juist niet echt op lijken Rolling Eyes

Nee ik had een typfout gemaakt, het moet Tukvashka zijn. Maar ik kan Russisch lezen, en dat is toch echt wat er staat. De b is een v en de ш is een sh.

Oh, qua uitspraak enzo? Ik heb in een ver verleden Russisch gestudeerd, maar het was me toch wat te moeilijk. Die letters spreek je toch allemaal anders uit dan die in ons alfabet.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie is er hier nog van het oude forum??? - Pagina 8 Empty Re: Wie is er hier nog van het oude forum???

Bericht  Marin do 17 mei 2012 - 22:04

Takkie schreef:
Marin schreef:
Takkie schreef:
Marin schreef:Ik Tukvasha, wat er nog het meest op lijkt. Maar als ik typ, zeg ik gewoon Pompoen.

Ik vind Tukvasha er juist niet echt op lijken Rolling Eyes

Nee ik had een typfout gemaakt, het moet Tukvashka zijn. Maar ik kan Russisch lezen, en dat is toch echt wat er staat. De b is een v en de ш is een sh.

Oh, qua uitspraak enzo? Ik heb in een ver verleden Russisch gestudeerd, maar het was me toch wat te moeilijk. Die letters spreek je toch allemaal anders uit dan die in ons alfabet.

Ja, zoals ik het uitspreek, is het zoals je het in het Russisch min of meer zou uitspreken (al zijn de klanken vaak toch net iets anders). Maar eerlijk is eerlijk, ik heb nooit Russisch gestudeerd, ik heb in Bulgarije gewoond, waar ze Bulgaars spreken, maar dat is ook met het Cyrillische schrift. Spreken lukt me niet meer echt, maar het lezen lukt nog wel. Als je dat schrift eenmaal weet, vergeet je het niet zo snel. Bovendien is het een fonetische taal, dus als je het eenmaal weet hoe je een letter uitspreekt, weet je de uitspraak altijd. Dat is super makkelijk. Niet zoals in het Engels waar through en thought dezelfde klank lijken te hebben, maar toch niet zo is. In het Cyrillisch is het veel makkelijker als je de uitspraak eenmaal weet, lekker straightforward.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  heartsdale za 19 mei 2012 - 7:20

Ik vond het ook altijd heel erg vertrouwd..
Je kan gewoon je verhaal doen en om een mening vragen.. dat vind ik erg fijn!Wie is er hier nog van het oude forum??? - Pagina 8 281626781
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  heartsdale za 19 mei 2012 - 7:21

heartsdale schreef:Ik vond het ook altijd heel erg vertrouwd..
Je kan gewoon je verhaal doen en om een mening vragen.. dat vind ik erg fijn!Wie is er hier nog van het oude forum??? - Pagina 8 281626781

Het oude forum bedoel ik haha.
Daarom ben ik op aanwijzen van een vriendin terug gekomen..Laughing
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 8:13

Ik ben ook een oudje, moet wel zeggen dat ik hier actiever ben dan dat ik op het oude forum was. Ik was (hier ook nog even, tot aan mijn zwangerschap) Tamm86.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 za 19 mei 2012 - 9:57

Ik ben een oude. Was daar onder dezelfde naam.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Coco zo 20 mei 2012 - 5:46

Ik ga ook echt al heel lang mee, al bijna 12 jaar. :shock:
Heb alleen voor mijn zwangerschap nooit echt actief gepost en ook periodes gehad dat ik ook maanden niet mee las.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: