De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Pagina 1 van 1
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik ben blij! Ik ben weer een beetje on speaking terms met die ene vriendin! Ik heb geen idee hoe de band weer zal worden, maar dat zie ik wel en wacht ik af. Ik ben nu vooral blij dat we weer contact hebben! We gaan zelfs samen een wedstrijd doen :-)
Doordat ik nu duidelijkheid heb, kan ik ook meteen beter afstand nemen.
Doordat ik nu duidelijkheid heb, kan ik ook meteen beter afstand nemen.
Gast- Gast
Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Dat is leuk om te horen! Hopelijk gaat het langzaam weer beter. Heb niet alles kunnen volgenen maar hoop ook echt dat je weer beter en fijner in je velletje gaat zitten meid!
Gast- Gast
Dank jullie wel.
Je wil niet weten hoeveel rust dit al geeft. Ik hoop dat de band weer zo hecht wordt als eerst. Maar dat zal tijd nodig hebben en is niet af te dwingen. Gewoon af en toe afspreken en maar zien.
Ben wel weer on track. Niet meer zo labiel en ben geen olifanten van muggen meer aan het maken. Dus komt helemaal goed! Nog wel door een zure of zoete appel heen met mijn vriend. Daar voel ik me nu ook sterker voor.
Je wil niet weten hoeveel rust dit al geeft. Ik hoop dat de band weer zo hecht wordt als eerst. Maar dat zal tijd nodig hebben en is niet af te dwingen. Gewoon af en toe afspreken en maar zien.
Ben wel weer on track. Niet meer zo labiel en ben geen olifanten van muggen meer aan het maken. Dus komt helemaal goed! Nog wel door een zure of zoete appel heen met mijn vriend. Daar voel ik me nu ook sterker voor.
Gast- Gast
Oh, super fijn! Ik kan me voorstellen dat dit wat meer rust geeft.
Gast- Gast
Ooooh, goed om te horen Jip!! Ben blij voor je. Hoe gaat het verder?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat is echt heel fijn!!
Hoe gaat het verder met je?
Hoe gaat het verder met je?
Gast- Gast
Het gaat met mij eigenlijk wel goed. Voel me weer een stuk sterker dan vorige week, dus dat is fijn. Nu de volgende stap: uitzoeken wat we met onze relatie gaan doen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
» De wereld op zijn kop
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Dingen zien die er niet zijn
» Zou dat nou niet zalig zijn?
» De wereld op zijn kop
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Dingen zien die er niet zijn
» Zou dat nou niet zalig zijn?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: