Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vlinders op geboortekaartje jongen?

+7
Lejow
Purpleflower
Annemie
PiP
PapillonRose
Floor
Tania
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:56

Ik vind de jongensversie zelfs mooier (qua kleuren) dan die van de meisjeskaart Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  -Ieniemienie- wo 16 mei 2012 - 9:19

Ik vind het voor jongens eigenlijk niet zoo...De kleuren wel, maar vind vlinders erg meisjes achtig.
Nu hou ik zoizo niet van vlinders. Om dezelfde reden als pippa.


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op wo 16 mei 2012 - 17:14; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:22

Ik vind het niet zo heel leuk eigenlijk, en heb dezelfde associatie als Pippa, met een overleden kindje Embarassed .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 10:12

Ik vind het ook niet zo heel leuk. Persoonlijk zou ik de vlinders weglaten (wel een buikfoto) en dan met stoere letters zijn naam op het kaartje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  Mamsie wo 16 mei 2012 - 10:18

Nee ik vind het niks, en moet idd ook altijd denken aan overleden kindjes.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  Parisienne wo 16 mei 2012 - 10:24

Ik vind het een mooi kaartje, ook die voor een jongen. Ik denk dat ik persoonlijk voor een jongen wel voor een wat stoerder lettertype zou kiezen, om het net iets minder meisjes-achtig te maken. Verder vind ik het vlinderconcept wel mooi, heb er geen andere associaties bij.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 11:42

Het kan op zich wel maar ik zou zelf voor een jongen voor een stoerder kaartje gaan..of gewoon neutraler.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vlinders op geboortekaartje jongen? - Pagina 2 Empty Re: vlinders op geboortekaartje jongen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum