Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie vanavond doen?

+41
Zonnetje
Aziraphale
SoGood
Mida4you
Poubelle
Tinus
Poisongirl
Atelier Madame
dolfijn1982
Arwyn
Caro
Bliss
bolus26
mo-lola
Marin
studiebol
Parisienne
Annemoontje
SleepingBeauty
Snoes
sonly
Lieke128
Muis
Rose
Bosjesvrouw
Sorella
Benthe
Lotus_
Fayebella
Middleme
ExpressoB
Oasis
Sarah1985
CCC
Rouxxxe
Beachgirl
loura
M@niek
Ilargi
Silver
Jade
45 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:35

Pippa schreef:
Pippa schreef:Even wat dingen in het huishouden en daarna plof ik lekker op de bank I love you

En 38 minuten op de wii fit ge-aerobict! Zo, nu heb ik echt spierpijn (gisteren Aquarobic gedaan :nopompom: ) En kan ik met een gerust hart op de bank ploffen, haha.

Oe vlugvlug!
Syttd is op!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:37

Monte schreef:TBIB: is het in een restaurant/cafe of bij iemand thuis? Als het in een cafe is vind ik het heel begrijpelijk dat je ouders niet iedereen maar drankjes blijven geven en vind ik 2 ook best redelijk. Ik zou het zelf helemaal niet erg vinden om na 2 drankjes gratis de rest zelf te moeten betalen. Als het bij iemand thuis is, zou ik dat weer raarder vinden(tenzij er een gehuurde bar is).

Nee, het is op vakantie.
Het zijn mensen die op Kreta wonen en mijn ouders in de loop der jaren hebben leren kennen.
En mijn ouders organiseren het niet, die weten van niks.
Het komt vanuit mijn zusjes. Als mijn moeder erachter zou staan zou ik er geen problemen mee hebben.
Dan is het ook hun verantwoording. Maar ze weten van niks en mijn moeder kennende gaat ze dit ook niet echt tof vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Rovine wo 16 mei 2012 - 7:40

Ibbel, ik ga zometeen mijn telefoon opzoeken en dan sms ik je even.

Oasis schreef:
Rovine schreef:Dozen inpakken en spullen klaarzetten voor morgen. Ben benieuwd of we morgen wat klus-vooruitgang gaan maken.

Heb je een ander huisje gevonden? Very Happy

Ja, het is een appartementje van iemand die een aantal jaar naar het buitenland gaat. Het is wel tijdelijk, maar stukken beter dan gezeik met een rare huisbaas en eventuele ex.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 7:40

TBIB schreef:
Monte schreef:TBIB: is het in een restaurant/cafe of bij iemand thuis? Als het in een cafe is vind ik het heel begrijpelijk dat je ouders niet iedereen maar drankjes blijven geven en vind ik 2 ook best redelijk. Ik zou het zelf helemaal niet erg vinden om na 2 drankjes gratis de rest zelf te moeten betalen. Als het bij iemand thuis is, zou ik dat weer raarder vinden(tenzij er een gehuurde bar is).

Nee, het is op vakantie.
Het zijn mensen die op Kreta wonen en mijn ouders in de loop der jaren hebben leren kennen.
En mijn ouders organiseren het niet, die weten van niks.
Het komt vanuit mijn zusjes. Als mijn moeder erachter zou staan zou ik er geen problemen mee hebben.
Dan is het ook hun verantwoording. Maar ze weten van niks en mijn moeder kennende gaat ze dit ook niet echt tof vinden.
Oh ja dat is wel raar dan, vooral omdat je ouders er dus niets vanaf weten.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Ibbeltje wo 16 mei 2012 - 7:41

Rovine schreef:Ibbel, ik ga zometeen mijn telefoon opzoeken en dan sms ik je even.


Fiijn dank je!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:42

Monte schreef:
TBIB schreef:
Monte schreef:TBIB: is het in een restaurant/cafe of bij iemand thuis? Als het in een cafe is vind ik het heel begrijpelijk dat je ouders niet iedereen maar drankjes blijven geven en vind ik 2 ook best redelijk. Ik zou het zelf helemaal niet erg vinden om na 2 drankjes gratis de rest zelf te moeten betalen. Als het bij iemand thuis is, zou ik dat weer raarder vinden(tenzij er een gehuurde bar is).

Nee, het is op vakantie.
Het zijn mensen die op Kreta wonen en mijn ouders in de loop der jaren hebben leren kennen.
En mijn ouders organiseren het niet, die weten van niks.
Het komt vanuit mijn zusjes. Als mijn moeder erachter zou staan zou ik er geen problemen mee hebben.
Dan is het ook hun verantwoording. Maar ze weten van niks en mijn moeder kennende gaat ze dit ook niet echt tof vinden.
Oh ja dat is wel raar dan, vooral omdat je ouders er dus niets vanaf weten.

Ja, dat vind ik dus ook...
Als mijn ouders er achter staan: Prima!
Maar in dit geval... Net een hele lullige mail gehad van 1 van mijn zussen.
Ben nu ook echt verdrietig en woest tegelijk.
Jaja, TBIB heeft gevoel Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:43

PrinsesBo schreef:
Pippa schreef:
Pippa schreef:Even wat dingen in het huishouden en daarna plof ik lekker op de bank I love you

En 38 minuten op de wii fit ge-aerobict! Zo, nu heb ik echt spierpijn (gisteren Aquarobic gedaan :nopompom: ) En kan ik met een gerust hart op de bank ploffen, haha.

Oe vlugvlug!
Syttd is op!!

Ja :cheering: :cheering: :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 7:44

Rovine schreef:Ibbel, ik ga zometeen mijn telefoon opzoeken en dan sms ik je even.

Oasis schreef:
Rovine schreef:Dozen inpakken en spullen klaarzetten voor morgen. Ben benieuwd of we morgen wat klus-vooruitgang gaan maken.

Heb je een ander huisje gevonden? Very Happy

Ja, het is een appartementje van iemand die een aantal jaar naar het buitenland gaat. Het is wel tijdelijk, maar stukken beter dan gezeik met een rare huisbaas en eventuele ex.

Ah, fijn voor je! Kun je op je gemak zoeken naar iets anders en ben je inderdaad van die rare huisbaas af! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Rovine wo 16 mei 2012 - 7:50

Gezien de hoeveelheid werk die verricht moet worden om het bewoonbaar te maken was het wel de intentie er een tijdje te blijven, contract loopt voor 3 jaar. Maar in 3 jaar kan mijn leven weer zo veranderen, dat zien we dan wel weer. Nu in elk geval een plekje voor mezelf bouwen en later eens verder kijken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:54

TBIB schreef:
Monte schreef:
TBIB schreef:
Monte schreef:TBIB: is het in een restaurant/cafe of bij iemand thuis? Als het in een cafe is vind ik het heel begrijpelijk dat je ouders niet iedereen maar drankjes blijven geven en vind ik 2 ook best redelijk. Ik zou het zelf helemaal niet erg vinden om na 2 drankjes gratis de rest zelf te moeten betalen. Als het bij iemand thuis is, zou ik dat weer raarder vinden(tenzij er een gehuurde bar is).

Nee, het is op vakantie.
Het zijn mensen die op Kreta wonen en mijn ouders in de loop der jaren hebben leren kennen.
En mijn ouders organiseren het niet, die weten van niks.
Het komt vanuit mijn zusjes. Als mijn moeder erachter zou staan zou ik er geen problemen mee hebben.
Dan is het ook hun verantwoording. Maar ze weten van niks en mijn moeder kennende gaat ze dit ook niet echt tof vinden.
Oh ja dat is wel raar dan, vooral omdat je ouders er dus niets vanaf weten.

Ja, dat vind ik dus ook...
Als mijn ouders er achter staan: Prima!
Maar in dit geval... Net een hele lullige mail gehad van 1 van mijn zussen.
Ben nu ook echt verdrietig en woest tegelijk.
Jaja, TBIB heeft gevoel Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 394967

hug
Maar je zussen beslissen dus voor je ouders dat hun die drankjes moeten betalen? scratch Dat vind ik heel raar, als t zo is.
Kun je toch niet voor hun beslissen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 8:02

Rovine schreef:Gezien de hoeveelheid werk die verricht moet worden om het bewoonbaar te maken was het wel de intentie er een tijdje te blijven, contract loopt voor 3 jaar. Maar in 3 jaar kan mijn leven weer zo veranderen, dat zien we dan wel weer. Nu in elk geval een plekje voor mezelf bouwen en later eens verder kijken.

3 jaar is inderdaad wel een lange tijd. Kom eerst maar eens even tot rust in je nieuwe paleisje smile.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum