Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie vanavond doen?

+41
Zonnetje
Aziraphale
SoGood
Mida4you
Poubelle
Tinus
Poisongirl
Atelier Madame
dolfijn1982
Arwyn
Caro
Bliss
bolus26
mo-lola
Marin
studiebol
Parisienne
Annemoontje
SleepingBeauty
Snoes
sonly
Lieke128
Muis
Rose
Bosjesvrouw
Sorella
Benthe
Lotus_
Fayebella
Middleme
ExpressoB
Oasis
Sarah1985
CCC
Rouxxxe
Beachgirl
loura
M@niek
Ilargi
Silver
Jade
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:48

Even wat dingen in het huishouden en daarna plof ik lekker op de bank I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Lieke128 wo 16 mei 2012 - 4:52

Tinus schreef:Ik heb vanavond een bruiloft van een vriend.

Leuk! Veel plezier!Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 3920004554

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 4:52

Als het droog blijft ga ik een rondje hardlopen en daarna uitgebreid douchen en scrubben enzo en dan bankhangen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:40

Me vreselijk ergeren, waarschijnlijk.
Ik wil Criminal Minds en Flashpoint gaan kijken maar vrees dat ik mijn gedachten er niet bij kan houden dus misschien ga ik maar vroeg naar bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Mida4you wo 16 mei 2012 - 5:46

Ik ga vanavond samen met mijn man lekker bankhangen en de film 'Doodslag' met Theo Maassen kijken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  SoGood wo 16 mei 2012 - 5:49

Chillen in mijn eentje. Heerlijk. Misschien als ik zin krijg schoonmaken.

Weinig kans.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:51

TBIB schreef:Me vreselijk ergeren, waarschijnlijk.
Ik wil Criminal Minds en Flashpoint gaan kijken maar vrees dat ik mijn gedachten er niet bij kan houden dus misschien ga ik maar vroeg naar bed.

Hoezo dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Aziraphale wo 16 mei 2012 - 5:59

Ik ga lekker niks doen smile
Heb twee dagen gewerkt met m'n zieke hoofd, kon m'n klasje niet missen en ik wilde ze niet langer overlaten aan verschillende invallers. Maar ik ben nu echt gevloerd en ga niks meer doen vanavond Cool. Lekker bankhangen, me laten vertroetelen door m'n vriend en beetje op de iPad surfen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Zonnetje wo 16 mei 2012 - 6:03

Ik ga sporten: steps en daarna lekker op de bank hangen met een boek en de ipad.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:04

Vriend is weg, dus op de bank hangen en uitzendinggemist kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 6:11

TBIB schreef:Me vreselijk ergeren, waarschijnlijk.
Ik wil Criminal Minds en Flashpoint gaan kijken maar vrees dat ik mijn gedachten er niet bij kan houden dus misschien ga ik maar vroeg naar bed.

Wat is er aan de hand? Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 699888

Ik ga waarschijnlijk straks weer naar het ziekenhuis, opa is op temperatuur en ze gaan de slaapmedicatie ook langzaam uitzetten. Spannend dus ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:12

Kenya schreef:Het plan was om vanavond naar de bios te gaan. Maar de film die we willen zien draait pas om 21;15 en ik weet niet of ik zin heb om dan weer zo laat thuis te zijn. Dus misschien film, misschien thuis vacatures zoeken/studeren/bankhangen.

Oh bios! Dat had ik natuurlijk ook kunnen doen hmmm... Ik weet niet of ik nu nog zin heb om me aan te kleden :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:31

@ Pippa & Alex: Mijn ouders zijn bijna 40 jaar getrouwd.
Nu willen mijn zussen een borrel organiseren voor vrienden die mijn ouders daar hebben leren kennen (we gaan met zijn alle naar Kreta). Super lief... Maar ze willen die mensen dus uitnodigen en zeggen: De eerste 2 borreltjes zijn voor ons en de rest moeten jullie zelf betalen.
Ik vind dat niet kunnen (mijn man trouwens ook niet, niemand niet die ik het vertel) maar zij willen het persé doen.


Alex, wat is er met je opa?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Middleme wo 16 mei 2012 - 6:38

Chillen met mn vriend, nieuwbouwproject bekijken, eens zien of het wat is om met vriend te gaan wonen I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:12

Ik heb geen plannen, waarschijnlijk lekker luieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Rovine wo 16 mei 2012 - 7:22

Dozen inpakken en spullen klaarzetten voor morgen. Ben benieuwd of we morgen wat klus-vooruitgang gaan maken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  SoGood wo 16 mei 2012 - 7:24

Sogood schreef:Chillen in mijn eentje. Heerlijk. Misschien als ik zin krijg schoonmaken.

Weinig kans.



Wat ben ik toch trots op mezelf.. Net een uurtje schoongemaakt. Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 561177 Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Ibbeltje wo 16 mei 2012 - 7:25

Rovine schreef:Dozen inpakken en spullen klaarzetten voor morgen. Ben benieuwd of we morgen wat klus-vooruitgang gaan maken.

Deze hulp gaat op tijd slapen zo dat ze fris en fruitig klaar staat Very Happy Wil jij je nieuwe adres even smsen trouwens?


Vanavond ga ik niks meer doen dan tv kijken, internetten en op tijd slapen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 7:25

Rovine schreef:Dozen inpakken en spullen klaarzetten voor morgen. Ben benieuwd of we morgen wat klus-vooruitgang gaan maken.

Heb je een ander huisje gevonden? Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:27

Ook iemand 'Say yess to the dress' aan t kijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Ibbeltje wo 16 mei 2012 - 7:27

PrinsesBo schreef:Ook iemand 'Say yess to the dress' aan t kijken?

Nee GTST.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:30

Op de bank hangen, ben doodmoe en heb wallen tot aan mijn knieën zo onderhand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 7:30

TBIB: is het in een restaurant/cafe of bij iemand thuis? Als het in een cafe is vind ik het heel begrijpelijk dat je ouders niet iedereen maar drankjes blijven geven en vind ik 2 ook best redelijk. Ik zou het zelf helemaal niet erg vinden om na 2 drankjes gratis de rest zelf te moeten betalen. Als het bij iemand thuis is, zou ik dat weer raarder vinden(tenzij er een gehuurde bar is).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Lieke128 wo 16 mei 2012 - 7:31

Sogood schreef:
Sogood schreef:Chillen in mijn eentje. Heerlijk. Misschien als ik zin krijg schoonmaken.

Weinig kans.



Wat ben ik toch trots op mezelf.. Net een uurtje schoongemaakt. Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 561177 Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 281626781



Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 281626781 Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 281626781

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:34

Pippa schreef:Even wat dingen in het huishouden en daarna plof ik lekker op de bank I love you

En 38 minuten op de wii fit ge-aerobict! Zo, nu heb ik echt spierpijn (gisteren Aquarobic gedaan :nopompom: ) En kan ik met een gerust hart op de bank ploffen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat gaan jullie vanavond doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum