Zwaluwhoeve
+2
Jeanette
dolfijntje24
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwaluwhoeve
Wie is hier wel eens geweest? Wat doe je dan het liefst en hoe lang ga je?
Ik ga er voor het eerst heen. Vind het wel spannend aangezien ik nogal preuts ben en je daar dus geen badkleding aan mag. Ik kan niet op de dag dat je badkleding aan mag doen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik ga er voor het eerst heen. Vind het wel spannend aangezien ik nogal preuts ben en je daar dus geen badkleding aan mag. Ik kan niet op de dag dat je badkleding aan mag doen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Zwaluwhoeve
Ik vind sauna's heerlijk!!
Zwaluwehoeve is wel leuk, maar iets te massaal opgezet vind ik zelf. Het neigt teveel naar het commerciële en er mist wat sfeer. Massages zijn daar heerlijk.
Wat betreft het naakt gaan. De eerste paar tellen is het onwennig, maar dat went echt heel snel. Iedereen komt daar voor hetzelfde doel. Ik ga altijd naakt, want ik hou juist niet van badkledingdagen. Ik heb juist het gevoel dat er met badkledingdagen meer bekeken wordt dan gewoon naakt.
Geniet er van! Je zult merken dat je zo over het onwennige gevoel heen bent.
Zwaluwehoeve is wel leuk, maar iets te massaal opgezet vind ik zelf. Het neigt teveel naar het commerciële en er mist wat sfeer. Massages zijn daar heerlijk.
Wat betreft het naakt gaan. De eerste paar tellen is het onwennig, maar dat went echt heel snel. Iedereen komt daar voor hetzelfde doel. Ik ga altijd naakt, want ik hou juist niet van badkledingdagen. Ik heb juist het gevoel dat er met badkledingdagen meer bekeken wordt dan gewoon naakt.
Geniet er van! Je zult merken dat je zo over het onwennige gevoel heen bent.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zwaluwhoeve heeft leuke aanbiedingen via vakantieveilingen, maar het is wel altijd erg druk. Op badkledingdag hangen ze er met de benen uit. Het is wel erg lekker hoor, ik ga er altijd met plezier naartoe alleen is het gewoon vaak druk. Zoals al gezegd werd, erg massaal en commercieel.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de reacties. Het lijkt me nog steeds wel heel eng om naakt te gaan. Vooral bang dat iedereen naar je kijkt (ook al is iedereen verder naakt). Ik ben heel benieuwd. We gaan waarschijnlijk ook daar lunchen. Collega van mij zegt dat ze daar de hele dag komt van 's ochtends tot 's avonds 9 uur.
dolfijntje24- Prater
het is vaak even iets waar je je overheen moet zetten maar toch is naakt fijner als met badkleding vind ik.... en iedereen is naakt en ik vind niet echt dat je bekeken word de keren dat ik er was
veel plezier
veel plezier
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
ik ga vrijdag naar de veluwse bron, en heb hetzelfde.... ben nog nooit in een sauna geweest en maak me wat druk over het naakt zijn, dus hopelijk ben ik er snel aan gewend....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:ik ga vrijdag naar de veluwse bron, en heb hetzelfde.... ben nog nooit in een sauna geweest en maak me wat druk over het naakt zijn, dus hopelijk ben ik er snel aan gewend....
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben benieuwd naar hoe je het vrijdag hebt gehad! Laat het even weten
dolfijntje24- Prater
JaneDoe schreef:ik ga vrijdag naar de veluwse bron, en heb hetzelfde.... ben nog nooit in een sauna geweest en maak me wat druk over het naakt zijn, dus hopelijk ben ik er snel aan gewend....
Hoe was het?
dolfijntje24- Prater
Ik ben afgelopen zaterdag naar de zwaluwhoeve geweest met mijn vriend. Ik had nogal zenuwen aangezien ik hem meenam voor zijn verjaardag en ik op internet had gelezen over de drukte. Helemaal de combinatie slecht weer + pinksterweekend + zaterdag. Stond nogal raar te kijken dat we de eerste sauna binnengingen en er niemand zat, en de volgende ook en die daarna ook! Hebben soms zelfs alleen in de jacuzzi gezeten! De opgieting was echt heeeerlijk, die hebben we 3 keer gedaan Ook fijn dat het buiten zo ruim is dat je lekker een rondje kunt lopen. Hebben echt genoten! Ik dacht, mag ook eens gezegd worden over de zwaluwhoeve!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zwaluwhoeve
» Zwaluwhoeve of Veluwse Bron?
» Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve)
» Zwaluwhoeve of Veluwse Bron?
» Tip voor de mensen die van sauna houden (gratis zwaluwhoeve)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: