Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwaluwhoeve

+9
Jeanette
Cato
_Muppit
Atelier Madame
Kerel
Muurvlindertje
duckie
TukTuk
Feline
13 plaatsers

Ga naar beneden

Zwaluwhoeve Empty Zwaluwhoeve

Bericht  Feline wo 7 maa 2012 - 9:59

Daar ga ik dinsdag heen.. Nog tips qua behandeling o.i.d... Kan je het er een dag uithouden? Hoorde dat facials nogal afgeraffeld worden en daar wil ik dan geen 50 euro voor betalen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwaluwhoeve Empty Re: Zwaluwhoeve

Bericht  TukTuk wo 7 maa 2012 - 10:04

Ik ben er een tijdje terug geweest, je kan je er goed vermaken, wij hebben toen geen behandeling genomen en toch de hele dag uitgehouden daar.
Die opgieting vond ik wel een aanrader! Wel op tijd er bij zijn want er staat vaak een lange rij en de ruimte is beperkt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie wo 7 maa 2012 - 10:06

ben er gisteravond geweest, heerlijk. Opgieting is zeker een aanrader maar idd zit gauw vol dus op tijd er zijn...

verder heb ik nog niet een behandeling gedaan maar ik kan me er wel een dag vermaken, echt even helemaal onspannen...

veel plezier alvast
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Muurvlindertje wo 7 maa 2012 - 10:11

Ik ben er vorige week weggereden en heb m'n dagje afgebeld op het parkeerterrein.
Toen ik er vorige keer was, kon ik voor de deur parkeren en toen was het al retedruk binnen.
Vorige week moest ik via een landweggetje naar een boerenerf rijden, P3 geloof ik, wat ook al helemaaaaaal vol stond.
Ben er al 3x geweest en zo groot is het niet. Ben blij dat ik weggereden ben, want geloof me, het is dan net de Efteling, dus overal voor wachten.
Overigens als je googelt op "reviews zwaluwhoeve", is dat alleen maar negatief.

Voor mij nooit meer Zwaluwhoeve, het is een grote fabriek en men denkt niet aan het welzijn van de klanten. Elysium is al 20x beter en mooier.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Feline wo 7 maa 2012 - 10:14

Ik heb gratis entree vandaar dat ik daar heen ga.. Als 't niets is gaan we weg en lekker de stad in ofzo smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Kerel wo 7 maa 2012 - 10:28

Is de Zwaluwhoeve niet die tent waar je beestjes je eelt weg laat eten? LIjkt me rare ervaring Wink
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 19:30

Dat is 'm inderdaad. En het is een raar gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 7 maa 2012 - 22:48

Ik vind de Zwaluwhoeve qua complex heel mooi, grote sauna's, veel zwembaden en een grote ligweide. Alleen als het er druk is, en dat is het er heel vaak, is het echt een gekkenhuis. Dan moet je al een half uur van te voren in de rij gaan staan voor de opgieting, dringen bij de restaurants etc. Ik ga vaker naar andere, kleinschaligere saunacomplexen en die hebben toch sterk mijn voorkeur!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  _Muppit wo 7 maa 2012 - 23:20

Ik heb eigenlijk een hele goede ervaring met de zwaluwhoeve. Ik vond het vrij groot en er was ruimte genoeg. Wij hadden een vriendinnenweekend per ongeluk geplant in het valentijnsweekend. Baalden daarvan omdat het waarschijnlijk superdruk zou zijn, maar dat viel héél erg mee. Konden overal zo doorlopen en ruimte genoeg smile!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364

Bericht  Cato wo 7 maa 2012 - 23:51

Atelier Madame schreef:Ik vind de Zwaluwhoeve qua complex heel mooi, grote sauna's, veel zwembaden en een grote ligweide. Alleen als het er druk is, en dat is het er heel vaak, is het echt een gekkenhuis. Dan moet je al een half uur van te voren in de rij gaan staan voor de opgieting, dringen bij de restaurants etc. Ik ga vaker naar andere, kleinschaligere saunacomplexen en die hebben toch sterk mijn voorkeur!

+1
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Jeanette do 8 maa 2012 - 4:39

Ik vind het ook net een fabriek en ga liever naar andere sauna's. Ik ben 2x in de Zwaluwehoeve geweest, maar vind dat echt een van de minste sauna's. Dr. Fish zou ik niet aanraden. Dat is echt een aanfluiting. Nu kwamen er bij mij ook amper visjes en vond het weinig voorstellen. De ontspanningmassages zijn daar wel heerlijk!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond do 8 maa 2012 - 6:32

Ik heb een bon gewonnen voor de Zwaluwhoeve, dus ik moet binnenkort ook maar eens gaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  PiP ma 12 maa 2012 - 8:00

Wij moesten ook een keer via een weggetje parkeren, maar ik vond de drukte nog wel meevallen.
Maar toch ga ik liever naar de Veluwse bron.
Dat straalt wat meer rust uit en alles is wat ruimer opgezet.
Ook daar is de opgieting goed!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  studiebol ma 12 maa 2012 - 8:18

Ik ben al een paar keer bij de zwaluwhoeve geweest, ik vind als je door de week gaat het goed te doen! Heb geen nare ervaringen ofzo.
Maar ik heb daar idd wel een keer een gezichtsbehandeling gehad dat vond ik geen aanrader, maar de massages vind ik daar wel erg fijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  anne87 zo 18 maa 2012 - 3:26

Ik moet zeggen dat ik het er heerlijk vind!

Ik ben al een keer of 8 geweest en als het echt heel druk is dan is het iets minder.
Toch vind ik de parkeerplaats niet altijd wat zeggen, ik ben er geweest dat alles vol stond en ik ergens anders moest parkeren en toen voelde het minder druk aan als toen ik voor de deur kon parkeren.

Het is dus heel wisselend, de service vind ik altijd wel erg fijn.
Ik maak gebruik van een privekleedkamer, erg duur (75 euro) maar het is wel erg fijn om je te kunnen terug trekken als het drukker is en even prive te douche.

Het blijft persoonlijk, maar ik vind de zwaluwhoeve echt heerlijk!

anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11

Bericht  Jeanette zo 18 maa 2012 - 3:33

anne87 schreef:

Ik ben al een keer of 8 geweest en als het echt heel druk is dan is het iets minder.
Toch vind ik de parkeerplaats niet altijd wat zeggen, ik ben er geweest dat alles vol stond en ik ergens anders moest parkeren en toen voelde het minder druk aan als toen ik voor de deur kon parkeren.

Toen ik er was, vertelde een medewerkster dat veel mensen/toeristen ook daar hun auto parkeren om een eindje te gaan fietsen of iets anders te ondernemen. Die auto's zijn dan niet van de gasten van de Zwaluwehoeve.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud