Watvoor schoenen?
+6
SoGood
Beachgirl
loura
minoessepoes
Ugly Betty
Tania
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Watvoor schoenen?
Ik heb gisteren dit setje gekocht, maar ik vraag me af watvoor schoenen jullie hierbij zouden aantrekken?
Het moeten wel schoenen zijn waar ik de hele dag op kan lopen dus geen hele hoge hakken.
Het moeten wel schoenen zijn waar ik de hele dag op kan lopen dus geen hele hoge hakken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Watvoor schoenen?
Mooie laarzen zonder hak? Zwarte of grijze...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ja ik heb wel zwarte laarzen met een kleine hak. Daar kan ik prima op lopen maar ik vroeg me af of dat niet te donker was omdat de kleren zo licht van kleur zijn. Maar ik ben dan ook niet zo'n wonder in kleding/schoenen enz. combineren. Ik vond het al heel wat dat ik dit bij mekaar had gezocht
Tania- Ratel
Wanneer wil je het dragen? Omdat het wel met lange mouwen is, maar ik zie hier geen zwarte panty's bij eigenlijk. Een grijze legging zou ik persoonlijk te grijs vinden bij het rokje en het jurkje. En het is ook geen outfit voor huidskleurige panty's.
Ik zou denk ik eerder gaan voor een zwart hemdje voor de winter eronder en dan wel met zwarte panty en laarzen zonder hak, een beetje een simpele stoere laars.
Voor de zomer zou ik het dan wel met het witte hemdje doen, het vestje mee nemen voor als het kouder wordt en het dan verder dragen met blote benen en een zoals Freaky ook al zegt, met een ballerina in wit/creme of grijs bijvoorbeeld.
Maar ik vind het wel lastig, komt denk ik ook wel omdat het gewoon niet helemaal mijn smaak is.
Ik zou denk ik eerder gaan voor een zwart hemdje voor de winter eronder en dan wel met zwarte panty en laarzen zonder hak, een beetje een simpele stoere laars.
Voor de zomer zou ik het dan wel met het witte hemdje doen, het vestje mee nemen voor als het kouder wordt en het dan verder dragen met blote benen en een zoals Freaky ook al zegt, met een ballerina in wit/creme of grijs bijvoorbeeld.
Maar ik vind het wel lastig, komt denk ik ook wel omdat het gewoon niet helemaal mijn smaak is.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Als je durft zou ik een witte gehaakte malloit eronder doen.. Met grijze laarzen. En anders vind ik het zelf meer voor de zomer en dan met leuke sandaaltjes.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
witte/creme/grijze ballerina's, of enkellaarsjes... maar die zijn vaak met hak.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoef het niet per se nu al aan, in het voorjaar ofzo is ook prima.
Ik zal is kijken hoe het staat met een zwart hemdje! Bedankt voor de tip!
Ik zal is kijken hoe het staat met een zwart hemdje! Bedankt voor de tip!
Tania- Ratel
Stijlvolle pumps, witte of grijze.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Grijze of witte laarzen eronder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
zwarte panty en platte zwarte ballerina's. En eventueel nog een zwarte sjaal. Leuk setje!
Gast- Gast
Jeanette schreef:Grijze of witte laarzen eronder.
Wat voor een panty/legging zou je er dan bij doen? Ik vind een grijze legging erbij zoeken en witte laarzen persoonlijk teveel gezocht en te grijs worden en een witte legging of panty's sowieso heel lelijk en dat gecombineerd met grijze laarzen ook weer te gezocht. Voor mijn gevoel is een zwarte legging/panty ook onlogisch omdat je dan verder alleen grijs en wit draagt en dat zwart dan vanuit het niets komt. Of je moet het inderdaad zoals Mozz zegt, combineren met een zwarte sjaal. Op deze manier zoek ik altijd mijn kleren bij elkaar en daar denk ik ook helemaal zo over na, ik denk dat ik dan veel te moeilijk denk
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:Jeanette schreef:Grijze of witte laarzen eronder.
Wat voor een panty/legging zou je er dan bij doen? Ik vind een grijze legging erbij zoeken en witte laarzen persoonlijk teveel gezocht en te grijs worden en een witte legging of panty's sowieso heel lelijk en dat gecombineerd met grijze laarzen ook weer te gezocht. Voor mijn gevoel is een zwarte legging/panty ook onlogisch omdat je dan verder alleen grijs en wit draagt en dat zwart dan vanuit het niets komt. Of je moet het inderdaad zoals Mozz zegt, combineren met een zwarte sjaal. Op deze manier zoek ik altijd mijn kleren bij elkaar en daar denk ik ook helemaal zo over na, ik denk dat ik dan veel te moeilijk denk
Is toch juist leuk dat je er zo over nadenkt
Ik vind het altijd leuk om te zien als mensen er helemaal goed uit zien hoor. Zelf ben ik er niet goed in dus loop ik meestal in een spijkerbroek of spijkerrok met een truitje. Daarbij ben ik ook niet de slankste dus ook niet alles staat mooi.
Bedankt voor alle adviezen iedereen!
Tania- Ratel
minoessepoes schreef:Jeanette schreef:Grijze of witte laarzen eronder.
Je geeft zelf al het goede antwoord!
Maar dezelfde kleur grijze legging en witte laarzen staat ook heel leuk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Grijze legging en dan cognac of bruinkleurige laarzen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Zwarte legging eronder vind ik echt niet mooi dan zou ik eerder voor een donker grijze gaan
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ook voor een donkergrijze legging gaan met een leuk stel laarzen. Maar ik vind t meer een outfitje voor als het weer mooi weer is, zonder legging en met leuke ballerina's.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Ik zou hem ook bewaren voor de tijd dat je er niks onder hoeft te doen en gewoon lekker je ballerina's of slippers eronder kan doen.
Waar heb je de rok trouwens gekocht? Vind hem echt super leuk!!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
ILD schreef:Ik zou hem ook bewaren voor de tijd dat je er niks onder hoeft te doen en gewoon lekker je ballerina's of slippers eronder kan doen.
Alles is van de Didi
Tania- Ratel
Dan ga ik daar binnenkort mijn hoofd eens laten zien. Duur??
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
ILD schreef:Dan ga ik daar binnenkort mijn hoofd eens laten zien. Duur??
De rok was 50 euro.
Tania- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: