Cadeautip gezocht!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeautip gezocht!
Wij hebben a.s. zondag een feest van goede vrienden van mijn moeder. Ik ben op zoek naar een cadeau voor hun hele gezin: papa, mama en 3 kinderen. Het budget is ongeveer 25 - 30 euro. Iemand leuke tips?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Cadeautip gezocht!
misschien kun je een mand maken waar van alles in zit?
douchespul, flesje wijn, leuke mokken, leuke dvd (bij blokker hebben ze vaak leuke films voor 5 euro ofzo) ... zoiets? zodat er voor ieder wat wilt in zit?
ik weet niet wat voor gezin het is en hoe oud de kinderen zijn, maar een leuk bord/gezelschapsspel wat ze met zn allen kunnen spelen? Moet je wel net van houden natuurlijk...
douchespul, flesje wijn, leuke mokken, leuke dvd (bij blokker hebben ze vaak leuke films voor 5 euro ofzo) ... zoiets? zodat er voor ieder wat wilt in zit?
ik weet niet wat voor gezin het is en hoe oud de kinderen zijn, maar een leuk bord/gezelschapsspel wat ze met zn allen kunnen spelen? Moet je wel net van houden natuurlijk...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Een mand klinkt inderdaad wel leuk. Met daarin voor iedereen wat wils. Een gezelschapsspel is ook een leuk idee, maar de jongste twee kinderen lopen achter qua ontwikkeling en kunnen helaas niet alles zoals andere kinderen. Ik denk dat dat dus afvalt, omdat het lastig is een leuk spel te vinden voor iedereen.
Verder iemand nog tips?!
Verder iemand nog tips?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Een creatief pakket, dus een set verf, penselen, kleurtjes, een groot tekenblok. Voor de ouders zou je er dan drie lijsten bij kunnen doen zodat ze van elk kind de mooiste tekening of het mooiste schilderij kunnen inlijsten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeautip geboortekaartje
» Beste vriendin is zwanger, cadeautip?
» Cadeautip voor jongens van 7 jaar
» Gezocht; een bed.
» Afscheidscadeau gezocht!
» Beste vriendin is zwanger, cadeautip?
» Cadeautip voor jongens van 7 jaar