Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen met een dansje :)

+16
Angela_1986
GeKKiE
Rovine
Chocolate Cookie
Krullebol
Sjaantje
Poubelle
Poisongirl
SoGood
Annemoontje
Atelier Madame
Ibbeltje
Snoes
Stuiterbal
Oasis
SparklingEyes
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen met een dansje :) - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen met een dansje :)

Bericht  SoGood vr 11 mei 2012 - 21:46

Jeetje Jip.. Wat spannend.

Heel veel succes..! Goedemorgen met een dansje :) - Pagina 2 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen met een dansje :) - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen met een dansje :)

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 21:48

Sogood schreef:Jeetje Jip.. Wat spannend.

Heel veel succes..! Goedemorgen met een dansje :) - Pagina 2 699888

Dank je wel!

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 11 mei 2012 - 21:48

Goeiemorgen,

Mag ik het dansje even overslaan vandaag? Ik was namelijk veel te vroeg wakker naar m'n zin (8.00 uur), daarna kon ik niet écht meer slapen en m'n lijf doet zeer. Geloof dat ik iets te veel gedaan heb deze week en nu 'n dipje heb... Maar goed, het was wel 'n gezellig week!

Vandaag ga ik denk wat dingen in het huishouden doen en nog ff wat boodschappen. Vanavond gaan we met de carnavalsclub op pad :dance:

Fijne dag!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pompoen vr 11 mei 2012 - 21:48

Sjaantje schreef:Oeh Sanadome... Daar wil ik ook wel weer eens een keer heen!
Ik ben nét wakker, ga zo opstaan en straks boodschappen doen. Vanmiddag nog een paar uur werken en dan... VAKANTIE!! Heerlijk even anderhalve week vrij...

Hee Sjaan...zullen we?!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen vr 11 mei 2012 - 21:54

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal!

Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 21:57

Weten we ook meteen wat Zusje doet als ze haar dag begint!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 22:33

Cimic schreef:Goedemorgen, zusje jij bent vroeg uit te veren smile Ik was om 0600 uur wakker, moet werken dus het gaat een lange en zeer drukke dag worden. Fijne dag allemaal!!

Vroeg? Laat op bedoel je Wink. Succes met werken!

Break Of Day schreef:Goedemorgen! Die dame in het filmpje zingt het bijna uit. Werkt best wel aanstekelijk eigenlijk :cheering:
Goede dag allemaal!

Ja? Aanstekelijk genoeg dat je hebt meegedanst? Very Happy

PrinsesBo schreef:Bwah! Dansje is hier allerminst aan de orde.
Eerste nacht op vakantie slaapt zo verrot! Alles doet me zeer.
Maarja, dadelijk uit de veren en het strand op,de zon straalt. DAT is dan wel een dansje waard :cheering:

Fijne dag, y'all!!!!!

Ik lees het al; Jij mag niet klagen! Very Happy

Atelier Madame schreef:Jaaaa dansjes doen, mag wel want me is jarigggggg :d

YAY :cheering: :cheering: :cheering: Gefeliciteerd!

Jip83 schreef:Tussendoor bankhangen en vanavond zwemmen en uiteten met mijn vriend om verder te praten en wellicht een knoop door te hakken, best spannend dus.

Spannend zeg, succes hug

Krullebol schreef:Misschien tussendoor nog even een 'monkeybread' maken! Very Happy Soort cake met heel veel ( echt veel) suiker en kaneel.. Nu eerst maar is aankleden..
fijne dag allemaal!

:shock: LEKKER! Die staat ook op mijn lijstje om een keer te maken smile.

Ik ben nét wakker, ga zo opstaan en straks boodschappen doen. Vanmiddag nog een paar uur werken en dan... VAKANTIE!! Heerlijk even anderhalve week vrij...

Oooh heerlijk! Geniet ervan!

Poisongirl schreef:Goedemorgen smile Hier wat minder danjesachtig. Zou vandaag naar sanadome, maar ben zo ontzettend ongesteld da tik niet durf te gaan Sad Dus nu planloos. Heb wel lekker geslapen op zich.

Das inderdaad balen zeg Sad. Gelijk een nieuwe datum prikken? Vandaag een beetje in de zon luieren?

Sogood schreef:Goedemorgen! Wij waren ondanks het late tijdstip van vannacht beiden weer om 7 uur wakker. Uitslapen begrijpt mijn lichaam niet meer.. Goedemorgen met een dansje :) - Pagina 2 1270000679

Zelfde hier. Werd om 11 uur wakker en nog wel moe. Ik kan dan ook niet meer slapen, zo gaar... Vanavond vroeg naar bed dus.

_Liv schreef:Goedemorgen!

Ik ben net geland op Schiphol na een weekje Mexico. We zijn op de koffer aan het wachten. Daarna rijden we naar mijn ouders. Mijn moeder is dinsdag geopereerd, dus we gaan gelijk bij haar kijken. Voor de rest doen we lekker rustig aan vandaag.

Een fijne dag allemaal!

Wat jammer! Vind je een weekje niet te kort voor Mexico? Heerlijk zeg, Mexico is leuk smile. Gelukkig heb je de zon meegebracht! Hoop dat alles goed gaat met je moeder.

Dolcis_ schreef:Weten we ook meteen wat Zusje doet als ze haar dag begint!

Dit topic was meer een einde van de dag voor mij. Heb het dansje dus nog niet gedaan laughcry. Eerst maar eens douchen en zien hoeveel tijd ik dan nog over heb. Ga zo lunchen met een vriendin van vroeger. Die zie ik meestal zo'n 1 keer per jaar ofzo maar altijd supergezellig Very Happy. Daarna mss even langs mijn moeder voor moederdag want ze is er morgen niet...

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 11 mei 2012 - 22:45

Goedemorgen nog!

Ik heb er al weer een ochtendje op het korfbalveld op zitten.
Zometeen even op jacht voor het moederdagcadeautje/verjaardagscadeautje. Daarna weer terug naar het korfbalveld en weer 2 wedstrijden kijken.

Vanavond heb ik neven en nichtenavond, gaan we eerst warm en koud buffet, daarna gaan we bowlen! En ik heb een taxi! smile Nice!

Fijne dag!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 22:47

Bowlen! I love you

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 11 mei 2012 - 22:49

Haha, ik heb er echt een schurft hekel aan.. Ik gooi echt heel raar en daardoor verdraai ik elke keer mijn rug of knie. Heb er de volgende dag ook meestal wel last van..

Ik wilde me net inloggen. Gebruikersnaam was ok, voer ik bij wachtwoord 'zusje' in. Had je naam net 2 tellen daarvoor gelezen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Puk vr 11 mei 2012 - 22:50

Goedemorgen!

Ik heb de woonkamer, keuken, wc en badkamer grondig gepoetst vanochtend, heerlijk dat het nu klaar is! Vanmiddag aan de studie en vanavond heerlijk stappen met vriendinnen, ik heb er echt zin in:-)

Fijne dag!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 23:42

Wow Puk wat actief!

Haha Burn, te grappig dat je mijn naam intypt! Wil je wel bowlingles geven hoor smile.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 12 mei 2012 - 0:06

тыквашка schreef:

Hee Sjaan...zullen we?!
Jaaaaaaaaaah, ik wil!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Bliss za 12 mei 2012 - 0:12

Goedemiddag inmiddels!
Ik heb lekker uitgeslapen tot ongeveer 10:30, heb toen mn sportkleding aan gedaan, ben op de fiets gestapt en heb vervolgens lekker een paar rondjes geskatet in het Z.uiderpark! Was echt lekker. Net ff twee broodjes gegeten en nu maar eens douchen. Ik moet zo nog ff de stad in en eind van de middag ga ik naar mn vriend. Vanavond gaan we naar een cabaretvoorstelling en morgen wat drinken met de mensen met wie we naar P.inkpop gaan.
Fijn weekend!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen za 12 mei 2012 - 0:15

Bowlen is leuk!! Laatste keer kon ik alleen daarna een week niet lopen, maar ja, kniesoor die daar op let! Ik zeg, bowlingmeeting! cheers
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 12 mei 2012 - 0:51

Ja bowlen rules! Ik ben in voor een bowlmeeting! :cheering:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 1:03

Ik wil ook wel meedoen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:44

Zusje, wij vinden het niet erg om voor 9 dagen "helemaal" naar Mexico te vliegen. Je weet dan zeker dan zeker dat je mooi weer hebt en qua prijs maakt het weinig uit met andere landen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:59

_Liv schreef:Zusje, wij vinden het niet erg om voor 9 dagen "helemaal" naar Mexico te vliegen. Je weet dan zeker dan zeker dat je mooi weer hebt en qua prijs maakt het weinig uit met andere landen.

Dat is ook zo ja qua geld. Heb daarom toen ook voor Mexico gekozen. Was mijn eerste verre reis. Maar qua tijdsverschil vind ik het eigenlijk net te kort. Net als een week Texas wat ik toen gedaan heb, eigenlijk te stom gewoon haha, je bent langer naar de klote dan dat je daar bent (ik dan).

Bowlingmeeting coming up! Zal van de week eens een datum prikken dan, goed? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 12 mei 2012 - 8:43

Ja leuk!! Ik ben zeker in voor een bowlingmeeting, is echt al té lang geleden dat ik dat gedaan heb! (3 jaar?!!)
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 12 mei 2012 - 8:48

тыквашка schreef:Ja leuk!! Ik ben zeker in voor een bowlingmeeting, is echt al té lang geleden dat ik dat gedaan heb! (3 jaar?!!)
Dan hoop ik dat je nog niet vergeten bent dat je bij bowlen op tijd de bal los moet laten... Voor zover ik me herinner dan, want ik kom alleen nog maar als toeschouwer bij een bowlingbaan Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Pompoen za 12 mei 2012 - 9:20

Geen probleem hoor! Ik weet zelfs dat je níet de baan op moet rennen (=erg glad) en de bal niet naar achteren los moet laten ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: