Goedemorgen met een dansje :)
+16
Angela_1986
GeKKiE
Rovine
Chocolate Cookie
Krullebol
Sjaantje
Poubelle
Poisongirl
SoGood
Annemoontje
Atelier Madame
Ibbeltje
Snoes
Stuiterbal
Oasis
SparklingEyes
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen met een dansje :)
Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach.
Want wie vrolijk kijkt in de morgen.
Ja, die lacht de hele dag!
Zo, dan ga ik nu lekker slapen
begin de dag met een lach.
Want wie vrolijk kijkt in de morgen.
Ja, die lacht de hele dag!
Zo, dan ga ik nu lekker slapen
Gast- Gast
Re: Goedemorgen met een dansje :)
Goedemorgen, zusje jij bent vroeg uit te veren Ik was om 0600 uur wakker, moet werken dus het gaat een lange en zeer drukke dag worden. Fijne dag allemaal!!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben ook al een uurtje wakker, mijn vriend is werken en daarna kon ik niet meer slapen. Vanochtend wat aan de studie doen en het een en ander in huis, daarna ga ik nog wat in de tuin doen. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Die dame in het filmpje zingt het bijna uit. Werkt best wel aanstekelijk eigenlijk
Goede dag allemaal!
Goede dag allemaal!
Gast- Gast
Bwah! Dansje is hier allerminst aan de orde.
Eerste nacht op vakantie slaapt zo verrot! Alles doet me zeer.
Maarja, dadelijk uit de veren en het strand op,de zon straalt. DAT is dan wel een dansje waard
Fijne dag, y'all!!!!!
Eerste nacht op vakantie slaapt zo verrot! Alles doet me zeer.
Maarja, dadelijk uit de veren en het strand op,de zon straalt. DAT is dan wel een dansje waard
Fijne dag, y'all!!!!!
Gast- Gast
Goooooooeeeeedemorgen...
Ik ben al vanaf kwart voor zes wakker.. de kleine man wilde graag een flessie, de grote man werd een half uurtje later wakker.. Wij zitten heerlijk naar de tv te kijken met z'n twee (zoon en ik), lekker lui en dat mag ook wel eens!
straks even boodschappen doen, het kado voor mijn schoonmoeder afmaken (die wordt 50 vandaag) en dan nog
maar even opruimen in huis. Aan het eind van de middag richting mijn schoonouders (eerst mijn oudste zoon overtuigen dat we echt geen haren gaan knippen vandaag, dat is echt een trauma geworden geloof ik...) ..
En dan ook nog zon erbij, dus ik kan mijn nieuwe zonnebril goed uitproberen!
beetje hyper de pieper.. hehe
SE
Ik ben al vanaf kwart voor zes wakker.. de kleine man wilde graag een flessie, de grote man werd een half uurtje later wakker.. Wij zitten heerlijk naar de tv te kijken met z'n twee (zoon en ik), lekker lui en dat mag ook wel eens!
straks even boodschappen doen, het kado voor mijn schoonmoeder afmaken (die wordt 50 vandaag) en dan nog
maar even opruimen in huis. Aan het eind van de middag richting mijn schoonouders (eerst mijn oudste zoon overtuigen dat we echt geen haren gaan knippen vandaag, dat is echt een trauma geworden geloof ik...) ..
En dan ook nog zon erbij, dus ik kan mijn nieuwe zonnebril goed uitproberen!
beetje hyper de pieper.. hehe
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Een schoonmaakmachine met de daarbij horende lawaai, kwam om 7 uur door onze straat dus ik ben ook al wakker inmiddels.
Vandaag aan mijn scriptie werken. Tussendoor nog even de stad in met mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
Een schoonmaakmachine met de daarbij horende lawaai, kwam om 7 uur door onze straat dus ik ben ook al wakker inmiddels.
Vandaag aan mijn scriptie werken. Tussendoor nog even de stad in met mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen! Geen spannende plannen vandaag, maar de zon schijnt vrolijk dus een dansje is geen verkeerd idee fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goemorgen op deze mooie dag. De deur staat open Doezel ligt al lekker op het balkon. Mijn kleine prins komt dadelijk. Samen ff naar de stad en vanmiddag verjaardag van mijn tante.
Verder heb ik spierpijn door mijn hele lichaam. Ik wist niet eens dat er spieren waren die pijn konden doen. Maar vannacht heb ik het geweten. 4:00 sliep pas.
Verder heb ik spierpijn door mijn hele lichaam. Ik wist niet eens dat er spieren waren die pijn konden doen. Maar vannacht heb ik het geweten. 4:00 sliep pas.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen!
Ik heb lang en goed geslapen, had het nodig.
Vandaag gaan we hier in huis weer verder met de verbouwingen en als het vanavond niet te laat wordt, gaan we nog even langs vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lang en goed geslapen, had het nodig.
Vandaag gaan we hier in huis weer verder met de verbouwingen en als het vanavond niet te laat wordt, gaan we nog even langs vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen,
Goed geslapen en wakker geworden met een zonnetje, heerlijk!
Zo ontbijten en dan boodschappen doen en even de gekregen dingen van Lily uitzoeken.
Fijne dag!
Goed geslapen en wakker geworden met een zonnetje, heerlijk!
Zo ontbijten en dan boodschappen doen en even de gekregen dingen van Lily uitzoeken.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik ben net geland op Schiphol na een weekje Mexico. We zijn op de koffer aan het wachten. Daarna rijden we naar mijn ouders. Mijn moeder is dinsdag geopereerd, dus we gaan gelijk bij haar kijken. Voor de rest doen we lekker rustig aan vandaag.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben net geland op Schiphol na een weekje Mexico. We zijn op de koffer aan het wachten. Daarna rijden we naar mijn ouders. Mijn moeder is dinsdag geopereerd, dus we gaan gelijk bij haar kijken. Voor de rest doen we lekker rustig aan vandaag.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Jaaaa dansjes doen, mag wel want me is jarigggggg :d
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen iedereen!
Hier ook al weer op tijd wakker, heb al gestofzuigd en ga zo meteen de was opvouwen. Daarna ga ik wat rommelen in huis in pyjama. dus het wordt een een niet-boeiend dagje in pyjama.
Fijne dag allemaal!
Hier ook al weer op tijd wakker, heb al gestofzuigd en ga zo meteen de was opvouwen. Daarna ga ik wat rommelen in huis in pyjama. dus het wordt een een niet-boeiend dagje in pyjama.
Fijne dag allemaal!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Goedemorgen! Wij waren ondanks het late tijdstip van vannacht beiden weer om 7 uur wakker. Uitslapen begrijpt mijn lichaam niet meer..
Om 8 uur was ik al aan het hardlopen in het heerlijke zonnetje , zometeen lekker douchen, boodschappen, pannenkoekenn maken voor mijn vriend en mijn zusje en daarna gaan we met zijn drieen naar een housewarming.
Om 8 uur was ik al aan het hardlopen in het heerlijke zonnetje , zometeen lekker douchen, boodschappen, pannenkoekenn maken voor mijn vriend en mijn zusje en daarna gaan we met zijn drieen naar een housewarming.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen Hier wat minder danjesachtig. Zou vandaag naar sanadome, maar ben zo ontzettend ongesteld da tik niet durf te gaan Dus nu planloos. Heb wel lekker geslapen op zich.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Goedemorgen!
Ik heb beroerd geslapen en was al vroeg weer wakker.
Het is hier Open Havendag dus dan is altijd een hoop gezelligheid in de stad.
Ik ga even lunchen met een vriendin en verder heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb beroerd geslapen en was al vroeg weer wakker.
Het is hier Open Havendag dus dan is altijd een hoop gezelligheid in de stad.
Ik ga even lunchen met een vriendin en verder heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Oeh Sanadome... Daar wil ik ook wel weer eens een keer heen!
Ik ben nét wakker, ga zo opstaan en straks boodschappen doen. Vanmiddag nog een paar uur werken en dan... VAKANTIE!! Heerlijk even anderhalve week vrij...
Ik ben nét wakker, ga zo opstaan en straks boodschappen doen. Vanmiddag nog een paar uur werken en dan... VAKANTIE!! Heerlijk even anderhalve week vrij...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Goedemorgen!
Lekker in de pyama allemaal dingen aan het regelen en mailen. Zo schoonmaken,boodschappen doen en vanavond bijkletsen met een vriendinnetje! Misschien tussendoor nog even een 'monkeybread' maken! Soort cake met heel veel ( echt veel) suiker en kaneel.. Nu eerst maar is aankleden..
fijne dag allemaal!
Lekker in de pyama allemaal dingen aan het regelen en mailen. Zo schoonmaken,boodschappen doen en vanavond bijkletsen met een vriendinnetje! Misschien tussendoor nog even een 'monkeybread' maken! Soort cake met heel veel ( echt veel) suiker en kaneel.. Nu eerst maar is aankleden..
fijne dag allemaal!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goeiemorgen,
Vandaag heb ik mijn housewarming voor de familie. Dus moet mijn huis nog eventjes netjes maken, hapjes halen etc etc. Ik ben er wel zoet mee voor vandaag. En dan eind van de middag komt mijn familie! Let's party!
Have a nice day!
Vandaag heb ik mijn housewarming voor de familie. Dus moet mijn huis nog eventjes netjes maken, hapjes halen etc etc. Ik ben er wel zoet mee voor vandaag. En dan eind van de middag komt mijn familie! Let's party!
Have a nice day!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!!! Wat doet een goede nacht rust wonderen :-) en dat filmpje! Leuke voor Facebook :-)
Ik ga zo sporten, eerst Hardlopen en dan fietsen. Daarna boodschappen doen en met mijn sponsorkleding naar de sportzaak..de bedrukking laat los.
Tussendoor bankhangen en vanavond zwemmen en uiteten met mijn vriend om verder te praten en wellicht een knoop door te hakken, best spannend dus.
Ik ga zo sporten, eerst Hardlopen en dan fietsen. Daarna boodschappen doen en met mijn sponsorkleding naar de sportzaak..de bedrukking laat los.
Tussendoor bankhangen en vanavond zwemmen en uiteten met mijn vriend om verder te praten en wellicht een knoop door te hakken, best spannend dus.
Gast- Gast
Spannend, Jip!
Maar vind je dat niet gek, onder het eten bespreken of je al dan niet verder gaat met elkaar? Dalijk besluiten jullie om dat niet te doen en dan zit je nog op je hoofdgerecht te wachten, bij wijze van.
Sterkte iig!
Maar vind je dat niet gek, onder het eten bespreken of je al dan niet verder gaat met elkaar? Dalijk besluiten jullie om dat niet te doen en dan zit je nog op je hoofdgerecht te wachten, bij wijze van.
Sterkte iig!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goedemorgen! Ik ga straks even naar mijn nieuwe appartement om nog wat dingetjes op te meten en het contract te tekenen. Daarna ga ik met wat vrienden naar de Ikea om alvast wat dingen uit te zoeken en even in het echt bekijken. Wat ik vanavond ga doen weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pixie schreef:Spannend, Jip!
Sterkte iig!
Met Pasen zijn we ook ergens wat gaan drinken. En toen ging het praten ook beter dan wanneer we thuis op de bank zitten... Dus dan maar zo. We hebben geen ruzie, en ik denk dat het wel even duurt voor het gesprek op gang is. En we hoeven natuurlijk geen knoop door te hakken, hoewel ik dat wel wil ivm onzekerheid zo. Ik zie wel hoe het gaat en laat jullie natuurlijk op de hoogte.
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Nou ja goed.... Lag lekker in bed met mijn vriend en toen begon de buurman ineens zijn schuifpui eruit te slopen.
Zeg maar in de kamer naast ons.... Maar we hebben ons romantische onderonsje gewoon afgemaakt
Nu even ontbijten en dan zo de voordeur schilderen...
Ik stel het al de hele week uit!
Nou ja goed.... Lag lekker in bed met mijn vriend en toen begon de buurman ineens zijn schuifpui eruit te slopen.
Zeg maar in de kamer naast ons.... Maar we hebben ons romantische onderonsje gewoon afgemaakt
Nu even ontbijten en dan zo de voordeur schilderen...
Ik stel het al de hele week uit!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom doe jij vandaag een dansje?
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goedemorgen!
» Goedemorgen
» Goedemorgen