Help! Imac en Word
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help! Imac en Word
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem. Ik heb een nieuwe Apple aangeschaft en ik heb gewerkt in een module opdracht. Nu zijn alle documenten die ik vandaag heb geopend opgeslagen in dat ene document. Dus het document bevat nu 9 documenten terwijl het er eerst maar een was. Help, hoe krijg ik dit weer als een bestand want ik moet het mailen naar mijn begeleider!
Ik heb een probleem. Ik heb een nieuwe Apple aangeschaft en ik heb gewerkt in een module opdracht. Nu zijn alle documenten die ik vandaag heb geopend opgeslagen in dat ene document. Dus het document bevat nu 9 documenten terwijl het er eerst maar een was. Help, hoe krijg ik dit weer als een bestand want ik moet het mailen naar mijn begeleider!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Help! Imac en Word
Huh, ik snap er eigenlijk niets van! Ik heb nog nooit zoiets gehoord.
Ik heb zelf overigens open office en ben daar erg tevreden over! Dat kun je gratis downloaden (ook voor mac), dat zou je dus ook nog kunnen proberen.
Ik heb zelf overigens open office en ben daar erg tevreden over! Dat kun je gratis downloaden (ook voor mac), dat zou je dus ook nog kunnen proberen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zal het proberen uit te leggen.Ik heb het een beetje overhaast opgeschreven.Ik heb een officieel office pakket van Microsoft..Bij het openen van mijn word opent hij 9 bestanden tegelijk.Hoe kan ik dit tot een bestand maken?Office opent nu in een keer al mijn bestanden..ook in de mail..heb ik het niet goed afgesloten?Ik heb apple Q gebruikt.
Shopelle- Fluisteraar
Ik snap er ook niks van, maar waarom knip en plak je het niet gewoon even in 1 document?
Questie van cmd A, cmd C en cmd V of ben ik nu te simpel?
Gast- Gast
Shopelle schreef:Ik zal het proberen uit te leggen.Ik heb het een beetje overhaast opgeschreven.Ik heb een officieel office pakket van Microsoft..Bij het openen van mijn word opent hij 9 bestanden tegelijk.Hoe kan ik dit tot een bestand maken?Office opent nu in een keer al mijn bestanden..ook in de mail..heb ik het niet goed afgesloten?Ik heb apple Q gebruikt.
Ik snap je nog niet echt, maar als je wil mag je het wel even nasr me mailen, misschien snap ik het dan wel, heb ook een mac en office!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Thanks Snoopy.Probeer t eerst nog een keer hier duidelijk te omschrijven.Ik open het programma word.In plaats van een leeg document of het opgevraagde document krijg ik alle word bestanden die ik vandaag geopend en gebruikt heb.Als ik in een opdracht werk, klik ik regelmatig op het uhm tsja wat is het? floppy teken..Zou dit fout zijn? ik heb dus maar een van de negen documenten nodig..maar zodra ik op word klik opent hij alle word bestanden die ik vandaag heb gebruikt..
Shopelle- Fluisteraar
Maar hoe opent hij deze dan tegelijk? Wel allemaal in een apart venster? Want dan kun je proberen ze opnieuw per stuk op te laan Bestand - opslaan als.
Heb je ze trouwens als eerste vanuit een mail geopend? En toen alleen maar op het floppy tekentje geklikt? Want dan heeft ie nog geen locatie en slast ie ze in de mail op. Kan daardoor zijn dat ze niet goed opgeslagen zijn en als je dan een document opent dat zet hij de overige documenten links op een rijtje met de opmerking dat ze niet goed afgesloten waren en of je ze wil herstellen.
Als je een document opent vanuit mail moet je altijd eerst opslaan als doen en een mapje kiezen waar je ze wilt opslaan. Daarna kun je op het floppy teken klikken om op te slaan en afsluiten met appeltje Q.
Heb je ze trouwens als eerste vanuit een mail geopend? En toen alleen maar op het floppy tekentje geklikt? Want dan heeft ie nog geen locatie en slast ie ze in de mail op. Kan daardoor zijn dat ze niet goed opgeslagen zijn en als je dan een document opent dat zet hij de overige documenten links op een rijtje met de opmerking dat ze niet goed afgesloten waren en of je ze wil herstellen.
Als je een document opent vanuit mail moet je altijd eerst opslaan als doen en een mapje kiezen waar je ze wilt opslaan. Daarna kun je op het floppy teken klikken om op te slaan en afsluiten met appeltje Q.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Bij mij opent 'ie ook altijd alle documenten van die dag. Inderdaad vervelend, maar hij maak er geen 1 document van hoor. Hij opent ze gewoon allemaal, waaronder je opdracht. Dat is gewoon 1 doc.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Bij mij opent 'ie ook altijd alle documenten van die dag. Inderdaad vervelend, maar hij maak er geen 1 document van hoor. Hij opent ze gewoon allemaal, waaronder je opdracht. Dat is gewoon 1 doc.
Hoi meiden,
Bedankt. Hij maakt er inderdaad gewoon één document van. Als ik de laptop uitzet en daarna weer aan dan is het weg. Het is even een kwestie van wennen denk ik.
Shopelle- Fluisteraar
Shopelle schreef:Zora schreef:Bij mij opent 'ie ook altijd alle documenten van die dag. Inderdaad vervelend, maar hij maak er geen 1 document van hoor. Hij opent ze gewoon allemaal, waaronder je opdracht. Dat is gewoon 1 doc.
Hoi meiden,
Bedankt. Hij maakt er inderdaad gewoon één document van. Als ik de laptop uitzet en daarna weer aan dan is het weg. Het is even een kwestie van wennen denk ik.
Ja maar, hij maakt er niet 1 document van. Het blijven verschillende documenten. Hij opent alleen verschillende documenten in 1x.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: