Show jouw.... (trouwspullen)!!
+11
Jolanda
sanne-84
Océane
Puggle
Bliss
Suus
Marin
Highway
Minx
Prosecco
Fearie
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Show jouw.... (trouwspullen)!!
Raven: waar is jouw boeket precies van gemaakt? heb je dit zelf gemaakt? of zo gekocht? Vind het er wel leuk en vrolijk uit zien.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Raven: waar is jouw boeket precies van gemaakt? heb je dit zelf gemaakt? of zo gekocht? Vind het er wel leuk en vrolijk uit zien.
Dank je wel...
Ik heb hem zelf gemaakt. Van broches van metaal die ik op ebay besteld heb. Aan de broches heb ik een ijzerdraad gemaakt en daarna heb ik alle bloemen samengevoegd tot een boeket. Om de stam heb ik watten gewikkeld, zodat deze lekker zacht aanvoelde en daarna heb ik het lint erom heen gewikkeld.
Eerst heb ik wel het lint onder de bloemen zelf vastgemaakt, voordat ik de stam ging inwikkelen.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Boeket en ringen:
Taart:
Corsage man:
Corsage neefjes/nichtjes:
Taart:
Corsage man:
Corsage neefjes/nichtjes:
Gast- Gast
Wat een mooie taarten zeg, ik zou het zo zonde vinden om dit te moeten opeten. Hadden jullie dit niet? Heb jullie nog iets van de taart bewaard als aandenken?
Gast- Gast
Cimic schreef:Wat een mooie taarten zeg, ik zou het zo zonde vinden om dit te moeten opeten. Hadden jullie dit niet? Heb jullie nog iets van de taart bewaard als aandenken?
Hij was wel erg lekker... Vond het wel moeilijk om hem eerst aan te snijden er zat zoveel werk in.
Wij hebben de roosjes bewaard. Die hadden ze in het restraurant bewaard voor ons. Dus die liggen nu bij ons thuis.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Show jouw theepot
» Show jouw eetkamertafellamp...
» Show jouw geboorteversiering!
» Show jouw huisdieren!
» Show jouw mooiste foto
» Show jouw eetkamertafellamp...